DAJ CYNK

T-Mobile: zmiany w obsłudze klienta i zbliża się nowa oferta na kartę

orson_dzi

Wydarzenia

W wywiadzie dla ISBnews prezes T-Mobile opowiedział o zmianach w podejściu do obsługi klienta. Zapowiedział też nową ofertę na kartę.



W wywiadzie dla ISBnews prezes T-Mobile opowiedział o zmianach w podejściu do obsługi klienta. Zapowiedział też nową ofertę na kartę.

Nie ukrywam, że jestem pod wrażeniem zmian dokonanych przez T-Mobile. Podczas gdy niektórzy operatorzy na siłę uszczęśliwiają klientów zmuszając ich do samodzielnego załatwiania swoich spraw w serwisach samoobsługowych, T-Mobile prezentuje zupełnie inne podejście. Zbyt duże kolejki na infolinii? Skracamy IVR (automat głosowy przy połączeniu z Biurem Obsługi) i zatrudniamy nowych pracowników. Nie tylko na infolinii, ale również w salonach, których też jest coraz więcej. W ciągu ostatnich 9 miesięcy sieć otworzyła ponad 100 nowych salonów. Według T-Mobile to klient ma zdecydować w jaki kanale się skontaktuje z operatorem, a nie odwrotnie.

Efekty widać we wzroście oceny operatora w ramach wskaźnika Net Promoter Score. To odpowiedź na pytanie w ankiecie po kontakcie z BOK - "Czy poleciłbyś usługi firmy innej osobie?"

Prezes T-Mobile nie ukrywa, że operator był do tej pory mocno skoncentrowany na ofercie abonamentowej. Dlatego już niedługo zostanie zaprezentowana zupełnie nowa oferta dla klientów ofert na kartę.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: ISBnews; wł