DAJ CYNK

T-Mobile wzmacnia swoje struktury w kluczowych obszarach organizacji

msnet

Wydarzenia

T-Mobile Polska poinformował o zmianach w zarządzie spółki, których celem jest poprawa jakości obsługi klienta, jego satysfakcji i postrzegania marki.



T-Mobile Polska poinformował o zmianach w zarządzie spółki, których celem jest poprawa jakości obsługi klienta, jego satysfakcji i postrzegania marki.

Od 15 stycznia 2018 roku stanowisko Dyrektora Departamentu Sprzedaży Pośredniej T-Mobile Polska obejmie Magdalena Opara. Jest ona związana z branżą telekomunikacyjną od 2000 roku. Przez 10 lat odpowiadała za rozwój kanałów i sieci sprzedaży w Polkomtelu, gdzie najpierw zajmowała stanowiska menedżerskie, a następnie została dyrektorem Departamentu Sprzedaży Detalicznej. Była odpowiedzialna za realizację strategii rozwoju firmy, zarządzanie siecią sprzedaży pośredniej oraz budowanie relacji i zarządzanie współpracą z partnerami. Magdalena Opara ma też doświadczenie w zarządzaniu małymi firmami, w tym własnym biznesem.

Jestem przekonany, że wieloletnie doświadczenie Magdaleny w obszarze sprzedaży zarówno w dużej organizacji jak i własnym biznesie będzie cennym wzmocnieniem i pozwoli nam z powodzeniem kontynuować obraną strategię - powiedział Frederic Perron, członek zarządu, Dyrektor ds. Rynku Prywatnego.

Magdalena Opara zastąpi na stanowisku Pawła Kokoszę, który z końcem bieżącego roku rozstanie się z T-Mobile Polska.

Awans na Dyrektora Departamentu Customer Experience otrzymała Agnieszka Dudek. To nowy dział, który powstanie od nowego roku i będzie jednym z kluczowych elementów obranej w 2017 strategii, w ramach której T-Mobile kładzie szczególny nacisk na jakość obsługi klienta, jego satysfakcję oraz postrzeganie marki. Agnieszka Dudek od października bieżącego roku kierowała działem CEX w T-Mobile Polska, a wcześniej zajmowała się zarządzaniem najważniejszymi projektami prowadzonymi w spółce.

Nieustannie pracujemy nad dostarczaniem naszym klientom najlepszych doświadczeń. Koncentrujemy się na całej podróży klienta w T?-Mobile aby jego kontakt z firmą był na najwyższym możliwym poziomie, a obsługa klienta wyróżniała się na polskim rynku. Stąd wzmocnienie roli Agnieszki oraz obszaru CEX w organizacji, które, jak wierzę, pomoże nam zrealizować założone cele - dodał Frederic Perron.

Na czele nowego Departamentu Portfolia Produktów HR stanie Dagmara Ptasińska. Departament ten powstanie na początku 2018 roku w ramach struktury pionu Polityki Personalnej. Jego przyszła szefowa związana jest z T-Mobile Polska od 6 lat, ostatnio jako Global Executive Manager HR oraz HR Manager Business Partner dla Pionu Technologii i Innowacji. Nowy departament będzie koncentrował się na dostarczaniu rozwiązań programów rozwojowych dla kadry menedżerskiej i eksperckiej, realizacji projektów transformacji w ramach HR, jak również będzie łącznikiem pomiędzy globalnymi rozwiązaniami HR, a lokalnymi potrzebami biznesowymi.

Jestem przekonana, że doświadczenie Dagmary, jej znajomość organizacji oraz ugruntowana wiedza na temat procesów biznesowych i zrozumienie kontekstu zachodzących w tym obszarze zmian na rynku, doskonale sprawdzą się na nowym stanowisku i będą miały wpływ na rozwój kadry menedżerskiej i eksperckiej w firmie - powiedziała Dorota Kuprianowicz-Legutko, członek zarządu, Dyrektor ds. Polityki Personalnej.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: T-Mobile