Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości T-Mobile wzmacnia swoje struktury w kluczowych obszarach organizacji

T-Mobile wzmacnia swoje struktury w kluczowych obszarach organizacji

msnet 19 Grudnia 2017 18:21

4 2

t mobile logo

T-Mobile Polska poinformował o zmianach w zarządzie spółki, których celem jest poprawa jakości obsługi klienta, jego satysfakcji i postrzegania marki.

Od 15 stycznia 2018 roku stanowisko Dyrektora Departamentu Sprzedaży Pośredniej T-Mobile Polska obejmie Magdalena Opara. Jest ona związana z branżą telekomunikacyjną od 2000 roku. Przez 10 lat odpowiadała za rozwój kanałów i sieci sprzedaży w Polkomtelu, gdzie najpierw zajmowała stanowiska menedżerskie, a następnie została dyrektorem Departamentu Sprzedaży Detalicznej. Była odpowiedzialna za realizację strategii rozwoju firmy, zarządzanie siecią sprzedaży pośredniej oraz budowanie relacji i zarządzanie współpracą z partnerami. Magdalena Opara ma też doświadczenie w zarządzaniu małymi firmami, w tym własnym biznesem.

Jestem przekonany, że wieloletnie doświadczenie Magdaleny w obszarze sprzedaży zarówno w dużej organizacji jak i własnym biznesie będzie cennym wzmocnieniem i pozwoli nam z powodzeniem kontynuować obraną strategię - powiedział Frederic Perron, członek zarządu, Dyrektor ds. Rynku Prywatnego.

Magdalena Opara zastąpi na stanowisku Pawła Kokoszę, który z końcem bieżącego roku rozstanie się z T-Mobile Polska.




Awans na Dyrektora Departamentu Customer Experience otrzymała Agnieszka Dudek. To nowy dział, który powstanie od nowego roku i będzie jednym z kluczowych elementów obranej w 2017 strategii, w ramach której T-Mobile kładzie szczególny nacisk na jakość obsługi klienta, jego satysfakcję oraz postrzeganie marki. Agnieszka Dudek od października bieżącego roku kierowała działem CEX w T-Mobile Polska, a wcześniej zajmowała się zarządzaniem najważniejszymi projektami prowadzonymi w spółce.

Nieustannie pracujemy nad dostarczaniem naszym klientom najlepszych doświadczeń. Koncentrujemy się na całej podróży klienta w T?-Mobile aby jego kontakt z firmą był na najwyższym możliwym poziomie, a obsługa klienta wyróżniała się na polskim rynku. Stąd wzmocnienie roli Agnieszki oraz obszaru CEX w organizacji, które, jak wierzę, pomoże nam zrealizować założone cele - dodał Frederic Perron.

Na czele nowego Departamentu Portfolia Produktów HR stanie Dagmara Ptasińska. Departament ten powstanie na początku 2018 roku w ramach struktury pionu Polityki Personalnej. Jego przyszła szefowa związana jest z T-Mobile Polska od 6 lat, ostatnio jako Global Executive Manager HR oraz HR Manager Business Partner dla Pionu Technologii i Innowacji. Nowy departament będzie koncentrował się na dostarczaniu rozwiązań programów rozwojowych dla kadry menedżerskiej i eksperckiej, realizacji projektów transformacji w ramach HR, jak również będzie łącznikiem pomiędzy globalnymi rozwiązaniami HR, a lokalnymi potrzebami biznesowymi.

Jestem przekonana, że doświadczenie Dagmary, jej znajomość organizacji oraz ugruntowana wiedza na temat procesów biznesowych i zrozumienie kontekstu zachodzących w tym obszarze zmian na rynku, doskonale sprawdzą się na nowym stanowisku i będą miały wpływ na rozwój kadry menedżerskiej i eksperckiej w firmie - powiedziała Dorota Kuprianowicz-Legutko, członek zarządu, Dyrektor ds. Polityki Personalnej.

Źródło tekstu: T-Mobile     

Dodaj do:

Tagi: t-mobile | t-mobile polska

w sumie: 60
  • 0

    44.  2017-12-20 21:23:18

    21,23 (22, 24, 26) - nowość. Od października chyba jest. NI polecam dokładną lekturę. Nie 500 minut czy esemesów a ilośc połączeń czy esemesów na 500 różnych numerów - Przepis nie dotyczy i nie jest skierowany "przeciwko" zwykłemu użytkownikowi telefonu ;-)

  • 0

    45. ~  2017-12-20 21:56:35  host: cpu188.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @43 a gdzie tam było napisane, że o cenę chodzi? Co może zrobić operator? Np. T-mobile zmieniło regulamin podwyższając abo o sławne 5zł. To tak pierwsze z brzega nie żebym się czepiał tego operatora. Ty nie bądź taki multi milioner z tymi swoimi 6 abonamentami i ilomaś prepaidami leżącymi w szufladzie o ile dobrze pamiętam.

  • 0

    46.  2017-12-20 21:56:44

    44 - ale przyznasz, że zapis o karze umownej w prepaidzie, brzmi niepoważnie... Poza tym, co operatora obchodzi jak użytkownik korzysta z telefonu, skoro zapłacił za nielimitowane...? Kto normalny bawi się w generowanie sztucznego ruchu? A z alarmami i powiadomieniami to osobna bajka i tu moim zdaniem Era reaguje zbyt histerycznie na takie zjawiska. Skoro użytkownik zapłacił za dane, czy esemesy, to ma pełne prawo w sobie właściwy sposób z nich korzystać, byleby jego zachowanie nie powodowało istotnych utrudnień w funkcjonowaniu sieci. Ale to z kolei daje pole do nadinterpretacji i temperowania zbyt aktywnych użytkowników. Rozumiem kontakt w celu wyjaśnienia i ograniczenia szkodliwych - zdaniem operatora - zjawisk i zachowań klienta, ale straszenie karami - skutecznie zachęca do szukania takiego operatora, któremu niestandardowe korzystanie nie przeszkadza.

  • 0

    47. ~  2017-12-20 22:03:46  host: cpu188.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @43 Dodam jeszcze Play ograniczył prędkość, t wycięło część nadajników po dogadaniu się z networks i co ludzie mają się zastanawiać czy np. po przeprowadzce czy pracy w nowej lokalizacji będą mieli zasięg i dobrej jakości połączenia? Jeśli są w prepaidzie w przeciągu kilku dni mogą zmienić operatora, jeśli w abonamencie stara śpiewka płacz i płać.

  • 0

    49.  2017-12-20 22:09:32

    47- potwierdzam. Rodzice i rodzina siostry, w moim domu rodzinnym musiała zmienić operatora, bo Era przeniosła sobie nadajnik 500 m dalej ( skonsolidowała go z nadajnikiem Orange ), którego zasięg prawie nie obejmuje tego terenu. A przed Networks zasięg Ery w tym miejscu był nawet w piwnicy i to prawie max.!!! Tak wygląda nowoczesność w wykonaniu T-Mobile.

  • 0

    50. ~  2017-12-20 22:15:26  host: user-5-173-147-164.play-internet.pl

    Niepoważne jest także przechwalanie się tekstami w mediach, że jakaś panienka dostała stołek u opa. Jedynie przychodzi mi na myśl, że dostała się po znajomości, również tej głębszej. :)
    To jaki op jest teraz najlepszy, najtańszy i najprostszy w obsłudze w prepaid? Rozważałem Plusha lub Orange, ale nie wiem, czy nie zaczekać na odpowiedź ofertową Playa.

  • 0

    51. ~  2017-12-20 22:28:17  host: cpu188.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @49 wiem co to jest za nowoczesność, byłem i jestem w T. przed networks komplet gwiazdek po dogadaniu się wycieli część nadajników plus dodatkowy bonus w postaci smsów informujących o nie odebranym połączeniu mimo, że telefon leży w pełnym zasięgu i nie dzwoni. Ostatnio byłem w jednej firmie(inna lokalizacja) kobieta do mnie mówi "o sms o nie odebranym połączeniu ale przecież telefon nie dzwonił" powiedziałem, że pewnie ma telefon w T-mobile i przytaknęła.

  • 0

    52. ~pabloki  2017-12-20 22:38:43  host: user-188-33-157-128.play-internet.pl

    44 wlo , znów masz atak urojeń. w takich epizodach rzeczywiście masz znacznie zniesioną zdolnośc do rozpoznawania rzeczywistości . dlaczego doczytałeś tylko poczatek ? reg dla prepaid par.19 pkt 1.5 wyraźnie mówi o sztukach smsów. ponadto nikt do kogo się zwracasz nie pisał o minutach. skąd wzięło Ci sie minuty? z urojeń? owszem jest też zapis o 500 róznych numerach ale to tylko jeden z warunków.

    46 toms brzmi poważnie ten zapis i ma chronic przed nadużyciami . cnea usługi jest tak skalkulowana że przy przekroczeniu progu operator traci a tego nikt nie chce.

  • 0

    53. ~  2017-12-21 00:51:23  host: user-5-173-147-164.play-internet.pl

    Z tego Departamentu Portfolia Produktów HR nie mogę wyrobić. XD

  • -1

    54. ~tl  2017-12-21 08:38:53  host: 87-207-165-134.dynamic.chello.pl

    Drodzy perpaid, sam go mam ale nie buraczę tak jak wy. Ciągle wam coś drogo, mało, źle i w ogóle to szkoda, że wam nie płacą za korzystanie. Prepaid wielkich zysków operatorom nie przynosi a nikt nie zlikwiduje tej usługi bo mu spadnie liczba kart sim.

  • 0

    55.  2017-12-21 08:59:25

    45 - jeśli może, to klient rezygnuje. Jakiś problem? Tak jak prepaidowiec. Widzisz jakąś różnicę? Do tego bierze niespłacony do końca telefon za złotówkę ;-) I w sumie - kto lepiej wychodzi? Ilość telefonów determinują potrzeby a nie zasoby finansowe - w moim przypadku przynajmniej ;-)
    toms - a dlaczego nie w prepaid? Przecież prepaid nawet lepszy od abonamentu jest podobno, nie mając wcale słabeszj usługi. Dlaczego więc prepaidowcy nie mieliby podlegać takim samym zasadom jak abonamentowcy także w kwestii kar umownych? Przeczytaj ten regulamin. Tu nie chodzi o NIELIMITOWANE! Możesz wysyłać więcej niż te 500 esemesów baz najmniejszego problemu ;-) Tu chodzi o ilość numerów! Dla logicznie myślącego to bat na spamerów - nie czujesz tego? Firmy (te mają 750 takich indywidualnych numerów bodaj) czy osoby fizyczne, chcąc korzystać z takiego marketingu, niech za niego płacą. Abonamenty są dla "normalnego" wykorzystania telefonów. Tak jak zasady roamingu UE - co niektórym też nie odpowiada jak widać... No i nie jest to straszenie. To po prostu wprowadzenie zasady. Bez niej, nadużywającym nic nie można było zrobić do tej pory właściwie. Masz w ogóle 500 numerów w skrzynce kontaktowej? Na ile niepowtarzalnych numerów miesięcznie dzwonisz/wysyłasz wiadomości?

  • 0

    56.  2017-12-21 09:04:12

    52 - z ciekawości sobie dokładnie przeczytam ;-) Nie pamiętam tych zapisów na pamięć, bo rzeczywiście tylko przejrzałem z miesiąc temu...
    No masz rację!! 500 dziennie!!
    Ale cały czas podtrzymuję swoje stanowisko, ze nie dotyczy to tzw. zwykłego użytkownika ;-)

  • 0

    57.  2017-12-21 09:04:41

    A jeśli ktoś ma z tym problem... T-Mobile nie jest jedynym operatorem w Polsce ;-)

  • 0

    58.  2017-12-21 09:24:16

    Generalnie z T-Mobile już praktycznie nie mam styczności, bo właściwie nie mam już bliskich znajomych korzystających z usług tej sieci. O zmianie regulaminu dowiedziałem się przypadkiem podczas rozmowy w większym gronie od znajomego mojego znajomego, który dostał informację o zmianie regulaminu. Nawet zastanawiałem się czy takie ograniczanie usług nie jest czasem omijaniem prawa przez operatora, bo przecież zmiana regulaminu o ile skutkuje prawem wypowiedzenia to bez zachowania ulgi ;-)

  • 0

    59.  2017-12-21 12:49:48

    wlo, aż sprawdziłem. Mam zapisane dokładnie 1668 kontaktów, w tym najważniejsze na 2 kartach sim i na koncie Google. Część jest zdublowana, ale jak widzisz, gdybym tylko chciał, to do 500 różnych osób z łatwością mógłbym hurtem wysłać, np. Świąteczne życzenia. A że tego nie robię, to inna sprawa. :-)

  • 0

    60.  2017-12-21 13:52:57

    toms - no to szacuneczek ;-)
    Jestem zaskoczony.

  • 0

    61.  2017-12-21 13:55:43

    Ja przy niecałych 500 kontaktach, numerów mam nawet 3 razy tyle - zapewne. Ale! Nie są to numery komórkowe jednak. Kontakty firmowe to komórka i jakieś numery stacjonarne. Dwa komórkowe czasem - osobisty i służbowy. Czasem komórkowy na centrali - więc zdublowany w np. 2 czy 3 kontaktach...
    Ale indywidualnych ponad 1500 kontaktów? No wręcz w szoku jestem ;-)

  • 0

    62.  2017-12-21 14:21:47

    W pracy jestem mówiącą i chodzącą książką telefoniczną. :-) Kontakty usuwam dopiero po śmierci osoby, której numer mam wpisany w telefon. Nie mam w zwyczaju po prostu zapisywać numerów na papierze. Od tego jest telefon. :-)

  • 0

    63.  2017-12-21 14:29:00

    toms - też tak mam ;-) Telefon stanowi wartość tylko i wyłącznie w tym sensie. Bo oprócz archiwum, to jedyna baza danych kontaktowych - nie tylko numerów telefonów - jaką się posługuję.
    A co do kasowania... Ja dzisiaj nawet zauważyłem mam numer do prezesa firmy, której prezesem gość nie jest od 5 lat ;-) Co więcej - nie utrzymywałem z nim innych niż służbowe relacji. A osób nieżyjących też mam kilka. Też kilka lat.
    Przy zmianie telefonu zrobię z tym porządek pewnie dopiero ;-)

  • 0

    64.  2017-12-21 14:48:10

    Dlatego niechętnie odbieram połączenia spoza książki, biorąc pod uwagę fakt nękania spamem przez firemki. Polecam z Google Play apkę " Odebrać Telefon", która automatycznie eliminuje zgłoszone przez użytkowników spamerskie numery, zarówno stacjonarne, jak i komórkowe. Jednak niezgłoszone numery można samemu dodać do listy blokowanych i w ten sposób coraz skuteczniej chronić się przed bandytami próbującymi nas osaczyć - bo inaczej nie można nazwać tych spamerów.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-198-111-185.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Najpopularniejsze

Ankieta

Co byś wybrał/a kupując iPhone'a z OLED-em?

Chińskie władze zatwierdziły nową fabrykę paneli OLED firmy LG

 

Zobacz wynik | Opinie (4)

Archiwum Ankiet