Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości T-Mobile: wystarczy zadzwonić raz, by załatwić sprawę

T-Mobile: wystarczy zadzwonić raz, by załatwić sprawę

orson_dzi 17 Lutego 2017 12:51

4 7

T-Mobile startuje z kampanią reklamową skierowaną do przedsiębiorców. W roli głównej występuje Bogusław Linda.

Jak przekonuje operator, zgodnie z przesłaniem spotu, w T-Mobile wystarczy zadzwonić raz, by załatwić sprawę, a ponad 9 na 10 z nich załatwionych jest od ręki w czasie jednej rozmowy telefonicznej. W pozostałych przypadkach operator wraca z rozwiązaniem niezwłocznie, tak aby przedsiębiorcy mogą skoncentrować się na prowadzeniu swojego biznesu.

W listopadzie 2015 roku złożyliśmy obietnicę, że 9 na 10 spraw przedsiębiorców załatwiamy od ręki i wywiązaliśmy się z tej obietnicy. Wynik z ostatniego roku pokazują, że w segmencie małych firm aż 99% spraw rozwiązaliśmy podczas pierwszego kontaktu telefonicznego - mówi Marta Szwakopf, dyrektor departamentu marketingu segmentu B2B T-Mobile Polska. Kolejnym etapem jest rozszerzenie tego standardu na klientów wyższych segmentów oraz wprowadzenie nowych rozwiązań usprawniających cały proces obsługi klientów.




Najnowsza, ogólnopolska kampania operatora skierowana do przedsiębiorców startuje 18 lutego. Spot jest zdecydowanie godny uwagi. Ze względu na śpiewającego Bogusława Lindę - warto.

Zobacz: inne filmy z kategorii Reklamy

Źródło tekstu: T-Mobile     

Dodaj do:

Tagi: t-mobile | t-mobile dla firm

w sumie: 42
  • 1

    25.  2017-02-17 16:52:35

    @11 ja w czerwcu miałem problem z kodem promocyjnym za gole, napisalem mejla do nich z opisem sprawy i pakiet GB został błyskawiznie aktywowany.

  • 1

    26. ~Call Center  2017-02-17 17:58:35  host: tor-exit.hartvoorinternetvrijheid.nl

    Na dzień doby informuję każdego naciągacza który dzwoni z ofertą o tym ,że nie wyrażam zgody na nagrywanie i z automatu spadają na drzewo , choć ostatnio się jedna pani zbulwersowała ,że jeszcze nie przedstawiła oferty a ja już nie wyraziłem zgody . Powiedziałem ,że ofertę może przedstawić ale nie może nagrywać , słychać było z jej strony niezłe wkur... Jak

  • 0

    27. ~  2017-02-17 18:10:14  host: tor-exit.r3.apx.pub

    Przez tyle lat nie mogli poprawić logowania w pre paidzie , przychodzących smsów o nie odebranym połączeniu (telefon nie dawał znać o takowym i był w zasięgu ) . Nie było najtaniej ale żeby chociaż była jakość a nie jakoś . Nie wiadomo czy handlowiec celowo nie odbiera czy jak . Po przeniesieniu do innej sieci problem zniknął .

  • 0

    28. ~  2017-02-17 20:48:05  host: user-94-254-131-84.play-internet.pl

    @2 no jak to co. Facet dorabia na reklamach.

  • 0

    29.  2017-02-17 21:25:24

    tak jak tysiące innych gwiazd bierze udzial w reklamach. przynajmniej od niego nie bije taką żenada jak z wczorajszej reklamy polkomtela z rozenek i majdanem.

  • 0

    30. ~Krystian  2017-02-17 22:13:22  host: 194-247-62-070.galatea.pl

    Ja prosiłem ich żeby pieniądze za faktury ściągania automatem z mojej karty kredytowej a było to od 06.2016 i do dzisiaj nic!

  • 0

    31.  2017-02-18 09:46:29

    @30: Krystian- nie wiem czy dobrze Ciebie rozumiem- miałem abo przez 6 lat- złożyłem polecenie zapłaty w banku PKO- pobierali za obsługę 1 zł i tak to leciało. Bo zlecenie stałe jest droższe, a kwota f-ry przecież zmienna. Nie wiem kto tu zawinnił, TM, czy Twój bank?

  • 1

    32.  2017-02-18 09:49:05

    TyMobilu: Ty nie chwal się już, bo ja ci nie wierzę- "obiecanki- cacanki". Zacznijcie działać, a nie tylko oferty na mail przysyłać. Od początku lutego może ze 30 ich dostałem- każda inna i wsio lipa!!!!!

  • 1

    33. ~Wojtaszek  2017-02-18 10:40:17  host: 91-193-209-18.eimperium.pl

    Czyli po 1 telefonie przestaną spamować ? Ha ha h a. Popieram też kwestię jednego konsultanta do danej sprawy, chociaż z drugiej strony jak trafimy na idiotę, to ...

  • 0

    34. ~Gnom  2017-02-18 11:42:55  host: apn-37-248-85-182.dynamic.gprs.plus.pl

    Czy w tej reklamie mówią, do biura obsługi której sieci trzeba w tej sprawie dzwonić? Zdarzało mi się w tibombajlu dzwonić codziennie przez dwa tygodnie w sprawie błędnie naliczonej faktury i niedziałających połączeń przychodzących. Najlepszą obsługę miał chyba do tej pory Play, a zaliczyłem już wszystkich czterech głównych operatorów.

  • 0

    35. ~jacek  2017-02-18 16:23:22  host: anv83.neoplus.adsl.tpnet.pl

    u mnie faktura z poleceniem zaplaty działa normalnie. najlepiej powiedziec o tym w salonie

  • 0

    36. ~telefon  2017-02-18 22:10:35  host: user-94-254-162-132.play-internet.pl

    Tylko jak dodzwonić się aby tą sprawę załatwić. Ja na swoim koncie mam wiele takich połączeń z oczekiwaniem od 45 do 60 minut z muzyczką w tle. To KPINA i taki operatorów omijać z daleka. Bo po połączeniu z konsultantem można zapomnieć po co się dzwoniło. No i sprawa załatwiona od razu;)

  • 0

    37.  2017-02-18 22:24:04

    36). W Orange tak było, tyle, że dawno temu tak się czekało...

  • 0

    38. ~Wujek_Zurek  2017-02-19 04:24:03  host: public-gprs357237.centertel.pl

    A ja mowie ze rozmowa jest nagrywana rowniez z mojej strony i szybciutko rezygnuja. Polecam :p

  • 0

    39.  2017-02-19 09:39:01

    @38, Wujek_Zurek - coraz mniej to działa ostatnio. Pojawiają się pro-konsultanci, którzy nie lękają się dyktafonów.

  • 0

    40.  2017-02-19 09:55:14

    Czasem można się po numerze kierunkowym zorientować kto dzwoni. Gdy kilka razy nie odbiorę to sami zrezygnują. Czasem trzeba im napluć do ucha albo ośmieszyć. Kilka dni temu pani z rejonu Poznań proponowała mi przysłanie zaproszenia na kolację dla dwojga w Starej Baśni- nagrody to wiertarka, żelazko, polar i coś tam jeszcze. Pytała tylko czy dodzwoniła się do Katowic i czy może przysłać zaproszenie- może chciała adres wyłudzić? Powiedziałem jej tylko że Dzień zakochanych był przedwczoraj- proszę zadzwonić za rok- i to wystarczyło.

  • 0

    41. ~uwaga  2017-02-19 10:40:00  host: n07-01-04.opera-mini.net

    Szerzy sie handel. żywym towarem. Należy uważać do kogo sie jedzie, bo można już nie wrócić.

  • 2

    42.  2017-02-19 10:43:34

    w orange za to tak wydzwaniaja do klientow, ze to przechodzi ludzkie pojecie. mozna im mowic tysiace razy, ale oni zawsze swoje

  • -1

    43.  2017-02-19 13:09:05

    Ja proponuję żeby TenMobil podał do publicznej wiadomości numer Prezesa i zobowiązał się że tego numeru nie zmieni. A my już postaramy się zadzwonić.

  • 2

    44. ~Diabeł tasmanski  2017-02-20 10:13:42  host: public-gprs362457.centertel.pl

    Przynajmniej dostrzegli problem z call Center. Lepsze niż udawanie że jest super. Załatwić coś na cc w plusie jest nierealne. Dla bardzo cierpliwych klientów atrakcja

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-162-152-232.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.