Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości T-Mobile wprowadza nowy standard obsługi firm

T-Mobile wprowadza nowy standard obsługi firm

LuiN 23 Października 2015 14:44

9 14

T-Mobile Polska kontynuuje proces budowania nowego podejścia do biznesu. Zadowolenie i satysfakcja klientów są najwyższym priorytetem firmy. Dlatego, zaczynając od segmentu małych i średnich przedsiębiorstw stopniowo rozpocznie wprowadzanie nowych standardów obsługi wraz z ulepszoną ofertę dla lojalnych klientów.



T-Mobile Polska zmienia podejście zarówno do oferty, jak i obsługi. Operator przeprowadził dogłębną analizę rynku telefonii komórkowej i badania dotyczące oczekiwań klientów co do korzystania z usług świadczonych przez firmy telekomunikacyjne. Bazując na ich wynikach zaplanował istotne zmiany w działalności.




Chcemy zmienić nasze postrzeganie i zaprezentować nowe podejście. Planujemy zmiany we wszystkich obszarach funkcjonowania firmy patrząc na nie z perspektywy oczekiwań Klientów, począwszy od uproszczenia portfela produktów i usług, skończywszy na przearanżowaniu procesów wewnętrznych - mówi Adam Sawicki, prezes T-Mobile Polska.

W ramach nowego podejścia T-Mobile zobowiązał się, że:
  • będzie priorytetowo podchodził do obsługi przedsiębiorców dzięki przeznaczonej dla nich infolinii i dedykowanych stanowiskach dla firm w punktach sprzedaży,
  • 9 na 10 spraw rozwiązanych zostanie przy pierwszym kontakcie,
  • doceni staż w sieci, proponując stałym klientom ofertę lepszą od tej dla nowych użytkowników.

W ramach oferty Stali mają lepiej, klienci będą mogli wybrać jedną z trzech dodatkowych korzyści:
  • 2 x więcej Internetu,
  • nawigację NaviExpert w ofercie z telefonem lub pakiet Norton 360 w ofercie mobilnego Internetu LTE przez cały czas trwania umowy
  • nawet 200 zł rabatu na wybrane urządzenie.

Zmiany obowiązywać będą od 24. października. T-Mobile podkreśla jednocześnie, że to dopiero początek i w ciągu najbliższych miesięcy wprowadzi kolejne zmiany, aby korzystanie z usług firmy stało się prostsze dla jej wszystkich klientów.

Zobacz: inne filmy z kategorii Reklamy

Zobacz: inne filmy z kategorii Reklamy

Źródło tekstu: T-Mobile     

Dodaj do:

Tagi: adam sawicki | t-mobile

w sumie: 64
  • 0

    46. ~pabloki  2015-10-24 01:03:23  host: user-46-112-95-166.play-internet.pl

    nie śpię i zerknąłem na linkowaną przez #23 stronę . wcześniej był odliczany czas.zostało 0godzin i 0minut. nic się nie zmieniło , nigdzie nie przenosi. profesjonalizm tmobile . ktoś odpowiedzialny za to powinien coś dostać. chyba że Kot nie śpiewa teraz ...bo dostał chrypki.

  • -1

    47. ~DWD  2015-10-24 07:43:28  host: dhcp46-187-133-162.eaw.com.pl

    @43 Telefony, tablety im dalej od premiery, to tym szybciej wylatują z oferty. Zwróć uwagę na to operator sprzedaje usługi, a sprzęt jest dodatkiem.
    Pakiety z roku na rok taniały i wszyscy doszli do etapu opłacalności. Wniosek? Ceny będą rosły. Jeszcze dwa lata temu za no limit trzeba było płacić ok 100 zł. Wojna cenowa, fioletowi, bla bla bla i spadło to do 30-40 zł. Ale to się nie opłaca nikomu. Nie mówię, że no limit wróci z powrotem do ceny 100 zł, ale 60-70 zł to realna stawka.

    Co do "stałych abonentów" i Priv i Biz przy aneksach mogą być lepsze, niż wersje dla "świeżaków". Wystarczy ponegocjować.

  • 2

    48.  2015-10-24 13:27:04

    @47 Negocjować zawsze można, tylko trochę to śmieszne, że musisz żebrać o warunki, które ktoś inny ma na dzień dobry. Rozumiem, że piszesz o ofertach no limit net, bo tylko z tym wariantem mogę się zgodzić jeśli chodzi o podwyżki. Co nie znaczy, że oferty 10-30-50 GB nadal nie będą w dobrych cenach. Podobnie jak pakiety 3w1. Coś zdrożeje, coś stanieje, coś zostanie bez zmian. Mogę się pod tym podpisać. Ale na pewno nie podpiszę się pod tym, że wszystko zdrożeje.

  • -3

    49.  2015-10-24 14:01:29

    47 - dokładnie rok temu płaciłem 65 zł netto (79,95 zł brutto) za nielimitowane wszystko bez internetu. Nie sądzę bym kiedykolwiek tyle miał w przyszłości płacić za jeden numer. Nie mówię o dostępnych dzisiaj ofertach w tej cenie, gdzie oprócz sporego pakietu internetowego są pakiety roamingowe - całkiem spore ;-)
    słoneczny - nie wiem co Wy czasem za bzdury opowiadacie... Nigdy jeszcze nie miałem na przedłużenie warunków gorszych niż te oferowane dla nowych klientów "z ulicy". Czasami przenoszących kuszą jakimiś zerowymi abonamentami przez kwartał czy pół roku... Ale w takim przypadku i tak któryś z pakietów, np. internetowy, jest lepszy dla przedłużającego niż dla przenoszącego ;-)

  • -3

    50.  2015-10-24 14:05:13

    Daleko szukać... W tym tygodniu dzwoniłem do BOK ws. plusowego prepaida... Pani zachęcała mnie do przeniesienia go do abonamentu - na taryfę z nielimitowanymi rozmowami/wiadomościami na komórki i z pakietem 2-gigowym bodajże. Jak ktoś chce to znajdzie co mu odpowiada. Najgorzej jak ktoś sam nie wie czego chce, albo chce żeby mu dopłacili (pomijam wcześniejsze ucałowanie ręki) za to, ze łaskawie zastanawia się nad ofertą sieci ;-)

  • 2

    51.  2015-10-24 14:40:19

    Operator dąży do maksymalizacji zysku. Może to osiągnąć przy cenie 10 zł. za nielimitowane wszystko byle klienci dużo takich usług wzięli ;) Dobrze tam w telekomie myślą jak te usługi połączyć żeby klient jak najwięcej wydał.

  • -2

    52.  2015-10-24 14:58:17

    TomekO - u Ciebie w firmie oczywiście celem jest minimalizacja zysku?

  • 3

    53.  2015-10-24 19:37:50

    Co się zobaczy już się nie odzobaczy.

  • 2

    54.  2015-10-24 21:55:56

    @52 wlo mogą i minimalizować zysk. Na pewno zrobią tak żeby im się opłacało. Chodziło mi bardziej o to że nawet przy niższej cenie mogą osiągnąć zakładane cele jak klient weźmie więcej tańszych usług.

  • 2

    55.  2015-10-25 01:43:41

    @49 wlo. Weź mix albo zwykły abo to będziesz miał gorsze warunki. Jak od lat siedzisz w biz, to jasna sprawa, że będą lizać ci tyłek...

  • -2

    56.  2015-10-25 10:15:16

    TomekO - not fakt. Jednak celem każdej firmy (nawet tych charytatywnych) jest zawsze maksymalizacja zysków. A to jak - to zależy od rynkowych uwarunkowań ;-)

  • -2

    57.  2015-10-25 10:17:57

    słoneczny... Obsługuję kilka kont z kilkunastoma numerami abonamentowymi. Wiem jakie są oferty bo je zamawiam tym, którym pomagam w tych sprawach. Nie należę do ludzi, którzy wypowiadają umowy, żeby tylko osiągnąć o kilka złotych lepszą ofertę. Więc raczej ze standardowych ofert korzystam. I naprawdę nie zauważam, żeby były one gorsze. A!! Od wielu lat ani ja ani ci, których konta "obsługuję" nie biorą telefonów do umowy ;-)
    Mix? No niestety - dla mnie to nie istnieje ;-) Nie biorę tego pod uwagę.

  • -2

    58. ~Awaria  2015-10-25 11:25:28  host: 188.146.132.133.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    W Play znowu awaria sieci na terenie całego kraju. Który to jest już raz w tym tygodniu?

  • 2

    59.  2015-10-25 11:27:38

    58: No w całym kraju to nie, bo u mnie działa. :)

  • 0

    60. ~Armani  2015-10-25 11:44:24  host: 088156186198.wejherowo.vectranet.pl

    Śmieszne jak bardzo ludzie maja ból czterech liter. Jeszcze 4 lata temu za 40 zł miało się co najwyżej 500 minut, teraz jest bez limitu, ale przeciętnemu Polakowi ciągle drogo. Wiem, że w naszym kraju w różnych sektorach oczekujemy zmian na lepsze, ale usługi telekomunikacyjne, są chyba naprezniej się rozwijające i rok do roku widzimy lepsze oferty. Należy jeszcze wspomnieć tych co płączą, że przedłużający ma gorzej niż nowy. Po pierwsze każdy operator ma ofertę utrzymaniowa, ale jeśli taki burak podchodzi i co to nie on i jego wielką firma z 3 nr, to się nie dziwię , że konsultant ma gdzieś takiego buraka. Dziwne, że nikt z Was to energii, do polskiej spółki gazownictwa , albo do wodociągów tak co 2 lata nie chodzi i nie prosi o lepszą ofertę, o piecyk na gaz lub prąd gratis... zastanówcie się jeszcze jak ma to wszystko być konkurencyjne, jeśli aneksy będą zawsze lepsze od nowych umów, każdy operator chce pozyskiwać nowych klientów, bez tego aneksy dziś byłyby dużo gorsze od obecnych, bo operatorzy zrobiłby mniej więcej te same warunki dla przedłużających, a jednocześnie w każdej sieci gorsze dla nowych. Gdzie tu sens ? Jakimi kategoriami myślicie ? Idziecie dziś na wybory, to jest jedyna realna szansa na zmianę czegokolwiek w PL.

  • 0

    61. ~kamil  2015-10-26 08:46:23  host: tor-exit.hartvoorinternetvrijheid.nl

    Dobrze że zaczynają pojawiać się konkrety na ten temat, zobaczymy zy konkurencja pójdzie śladem T

  • 0

    62. ~  2015-10-26 10:52:43  host: static-62-233-132-206.devs.futuro.pl

    @60 "Dziwne, że nikt z Was to energii, do polskiej spółki gazownictwa , albo do wodociągów tak co 2 lata nie chodzi i nie prosi o lepszą ofertę" - jezeli Cie to dziwi, to nie masz pojecia o czym piesz ani gdzie zyjesz. Rynek opow to sypiacy ologopol, gdzie jakias tam konkurencja juz istnieje - tego nie byloby bez Playa, latwo sobie przypomniec czasy "na 1 sekundowe naliczanie ludzie sa nieprzygotowanie" i inne bezczelne plucie w twarz klientom ze strony Plusa, Ery i Idei. Dostawcy mediow to natomiast 100% betonu monpolistycznego wciaz nic tutaj nie zmienisz.

  • 0

    63. ~Ja±  2015-10-26 10:58:18  host: n28-03-07.opera-mini.net

    62). i nie ma obniżek - tylko podwyżki.
    A oferty gsm - ciągle zmienne, zwłaszcza po 2 latach.

  • 0

    64. ~Arkusz  2015-10-26 16:00:23  host: user-94-254-198-82.play-internet.pl

    Duży plus za Tomasza Kota, jest naprawdę zabawny, ofertę zmienili tez na duży plus.

  • 0

    65. ~Marcin.503  2015-11-05 17:42:14  host: public-gprs516541.centertel.pl

    @55 i @57. Jestem w pomarańczy 14lat od od ok8lat w ofercie mix z rachunkiem, i naprawdę zawsze sami dawali b.dobre propozycje, w maju przy przedłużeniu umowy dostałem extra nielimitowane rozmowy do wszystkich sieci na 20m-cy później jesli nie wyłączę pakietu płatne 10zł/m.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-204-198-71.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.