T-Mobile Usługi Bankowe udostępnia klientom nową bankowość mobilną. Dzięki nowej aplikacji mobilnej klienci mogą korzystać z usług szybciej, łatwiej i wygodniej niż na komputerze.
Według najnowszego raportu portalu prnews.pl liczba aktywnych użytkowników bankowości mobilnej osiągnęła 6,3 mln osób na koniec II kwartału 2016 roku (wzrost o 2 mln rok do roku). To blisko połowa wszystkich użytkowników bankowości internetowej, z której według ostatnich danych Związku Banków Polskich korzysta już ponad 13 mln Polaków. Nowa bankowość mobilna jest odpowiedzią T-Mobile na ten trend.
Aplikacja T-Mobile Usługi Bankowe jest zbudowana w oparciu o zasadę "Mobile First". Oznacza to, że większość nawet złożonych operacji można wykonać z telefonu. Dotyczy to też procesu otwarcia konta, aktywacji aplikacji czy nawet obsługi rachunku firmowego. Nie ma potrzeby przełączania się do bankowości internetowej.
Na wielości funkcji i zastosowań, nie ucierpiało doświadczenie klienta. Łatwe i bezpieczne logowanie, prezentowanie informacji przed zalogowaniem oraz płynne i wygodne działanie, wykorzystujące przyzwyczajenia nawigacyjne klientów i odpowiadające na ich oczekiwania, były głównymi celami przy projektowaniu aplikacji. Bankowość mobilna T-Mobile Usługi Bankowe została przygotowana od podstaw i niezależnie na każdy z systemów, a przez to jest w pełni zgodna z ich logiką i specyfiką nawigacji. W rezultacie aplikacja staje się integralną częścią systemu, w którym działa klient.
Aplikacja mobilna T-Mobile Usługi Bankowe oddaje w ręce klientów szereg udogodnień:
Źródło tekstu: T-Mobile
Jeśli tkwisz w mentalnym średniowieczu to możesz mieć pretensje jedynie do siebie.
Vivo x100 pro jest na 1 miejscu u każdego recenzenta.
A ten tekst pisałeś na snopowiązałce.
Chętnie kupię coś , ale chcę płacić gotówką za pobraniem.A w Biedronce Home tak nie można.Dlaczego?
Ślepy i głupi. To co się zmieści na ekranie lub nie zależy od rozdzielczości, nie przekątnej...