Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości T-Mobile też obniży stawki do Play, ale nie wszystkim

T-Mobile też obniży stawki do Play, ale nie wszystkim

Piszemy o tym pierwsi WitekT 18 Marca 2013 14:15

11 7
19. marca T-Mobile w prepaidzie zrówna cenę minuty połączenia do Play z ceną do "dużych sieci". Niestety, nie wszystkim - wynika z informacji TELEPOLIS.PL.

Z niższej stawki połączeń do Play będą mogli cieszyć się tylko ci użytkownicy T-Mobile na kartę i Heyah, którzy swoją kartę aktywują 19. marca lub później. Dotychczasowi użytkownicy będą dalej dzwonić drożej niż do "dużych operatorów".

Zobacz: [Aktualizacja II] Będzie taniej do Play z Orange.
Zobacz: [Aktualizacja II] Plus obniża ceny połączeń do Play, ale nie wszystkim.


Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:

Tagi: heyah | t-mobile

w sumie: 262
  • 0

    256. ~Kruszyna  2013-04-22 01:08:17  host: d204-69.icpnet.pl

    Nie wiem po co sie ludzie nakrecacie zmiencie t mobile na innego operatora i po klopocie.Juz od 3 miesiecy jestem w Play i nie daje sie lupic.

  • 0

    257. ~wojtek 15 lat starzu  2013-04-22 21:53:56  host: 87-206-205-112.dynamic.chello.pl

    Witam Mam pytanie : Dlaczego nadal są pobierane podwyższone opłaty za połączenia głosowe do Play, Polsat. Przecież od stycznia 2013 stawki MTR zostały zrównane dla czterech głównych sieci w Polsce. Mam rozumieć że głosy takie jak - "Jeżeli Twój operator jeszcze nie obniżył ceny za połączenie do play'a to wiedz, że Twoja kasa idzie do jego kieszeni." - są prawdziwe, proszę o wyjaśnienie mi tego zagadnienia. Z tego co wiem Plus już nie stosuje wyższych stawek. Kiedy taki stan przestanie mieć miejsce w T-mobile ? Pozdrawiam Klient od 15 lat.

  • 0

    259. ~wojtek 15 lat stażu  2013-04-22 21:57:44  host: 87-206-205-112.dynamic.chello.pl

    Witam, cennik dla Użytkowników, którzy wykonali pierwsze połączenie przed 19.03.2013 r., przesłał Panu konsultant dziś rano. Jednocześnie chciałabym sprecyzować ? osoby, które wcześniej aktywowały karty SIM, faktycznie obowiązuje poprzedni cennik. Jednak ze względu na fakt, że jest Pan Użytkownikiem tego numeru ponad 12 lat, w ramach podziękowania za wieloletnią współpracę aktywowaliśmy dziś Panu nowy cennik z wyrównaną stawką. Mam nadzieję, że będzie to dla Pana satysfakcjonujące.

  • 0

    260. ~wojtek 15 lat stażu  2013-04-22 21:58:53  host: 87-206-205-112.dynamic.chello.pl

    No to trzecie podejście ... Im bardziej się wgłębiam w tą matnie jaką fundujecie jako operator abonentowi w postaci ciągle zmieniających się zasad korzystania z Waszych usług, cenników regulaminów promocji etc . tym bardziej mam ochotę się z Wami pożegnać .... ale nie będzie tak łatwo.... Jest niespójność w Waszych matactwach i wykorzystam ją żeby zgłosić komu trzeba że działacie niezgodnie z prawem . Gdzie jest cennik dla abonentów z przed 18.03.2013 , na Waszych stronach można znaleźć tylko dokumenty dla tych którzy wykonali pierwsze połączenie po tej dacie, dlaczego nie zostałem poinformowany o istnieniu jakiegoś nowego cennika który de facto mnie nie obowiązuje i DLACZEGO MNIE NIE OBOWIĄZUJE, dlaczego ja mam płacić wyższe stawki za połączenia do Play niż ci którzy są nowymi abonentami, jeżeli szybko mi nie przedstawicie swojego wytłumaczenia zgłaszam sprawę do organów które będą miały więcej czasu niż ja na zbadanie Waszych praktyk.

  • 0

    261. ~wojtek 15 lat stażu  2013-04-22 22:00:22  host: 87-206-205-112.dynamic.chello.pl

    Witam Satysfakcjonujące ...... Proszę wybaczyć ale dalej mam niesmak po stwierdzeniu że mój operator potraktował mnie w ten sposób... Załóżmy że nie zorientowałbym sie w Waszej ... nie wiem jak to określić....taniocwaniackiej zagrywce, i współpraca z T-mobile kosztowałaby mnie więcej niż powinna ... W korespondencji wyjaśniającej od Państwanie nie padło słowo przepraszam, ale czego tu oczekiwać biorąc pod uwagę fakt w jaki sposób zostałem potraktowany. Najbardziej denerwóje mnie strata czasu jaki poświęciłem na domaganie się tego co mi sie należy, bo wnioskuje że skoro tak szybko przyznano mi korzystniejszy dla mnie cennik to miałem prawo korzystać z niego bez upominania się o niego u Państwa. Moja rada ....statystyki same mówią za siebie jak wygląda pogarszająca się pozycja T-mobile na rynku. róbcie tak dalej a klienci sami wam pouciekają. Mam jeszcze kilka kart sim w mojej rodzinie i w śród znajomych, za moją rekomendacją dla ówczesnej Ery. Oczekuję że zasady jakie mnie zaczeły obowiązywać będą dotyczyć także ich. Proszę o kontakt z Państwa strony celem uzyskania ich numerów. ..... A w zasadzie zmieńcie cennik dla wszystkich abonentów i cała ta moja pisanina będzie zbędna. Ciekawe jaka będzie Państwa reakcja :) Pozdrawiam

  • 0

    262. ~wojtek 15 lat stażu  2013-04-22 22:02:45  host: 87-206-205-112.dynamic.chello.pl

    Witam, Szanowny Panie. Rozumiem Pańskie zdenerwowanie, jeśli chodzi o całe to zaistniałe zamieszanie. Faktycznie, w całej korespondencji mogło zabraknąć prostego słowa jakim jest, przepraszam. Mam do Pana prośbę. Proszę o przesłanie do naszego Biura wszystkich numerów, na których mielibyśmy zmienić stawki. Do identyfikacji wymagane będą: - numer telefonu - kod PUK, numer karty SIM - jeżeli brak powyższych, proszę o podanie kilku informacji z konta: - pod jaki numer najczęściej wykonywane były połączenia - ostatnie wykonane doładowanie (jaka kwota, data) Dzięki tym informacjom będę mógł odpowiedzieć Pańskim oczekiwaniom. Mam nadzieję, że powyższe wyjaśnienie będzie pomocne. Pozostaję do dyspozycji.

  • 0

    263. ~wojtek 15 lat stażu  2013-04-22 22:05:36  host: 87-206-205-112.dynamic.chello.pl

    No to jest już przesada. Twierdzić ,że mogło tu cytuję: "Faktycznie, w całej korespondencji mogło zabraknąć prostego słowa jakim jest, przepraszam." Kochani konsultanci nie wiem kto was szkolił, czy może korporacyjne pranie mózgów wyczyściło Wam kulturę którą powinniście wyssać z mlekiem matki, ale sformułowanie "mogło zabraknąć" jest tu najmniej na miejscu, to jakieś kuriozum.....zabrakło, oj zabrakło i dalej brakuje !!! Słowa - przepraszamy w tym przypadku nie mogło zabraknąć. I nie jest to żadne proste słowo, tylko grzeczne przyznanie się do winy, co poniekąd już następuje, czego dowodem jest wycofywanie się operatora "raczkiem" z jakiś pokrętnych zasad nierównego traktowania swoich klientów. To się nadaje do publikacji, ale nie, ja już mam dość....ręce opadają, gwarantuję Wam że się przemaluję z tego różowego, tylko jeszcze nie wiem na jaki kolor pewnie fioletowy :) Pytanie tylko czy tam bardziej szanują klientów , co za czasy........... No dobrze już nie sypię soli na biedne "trybiki", żadna praca nie hańbi. Ciesze się, że chociaż dla moich bliskich wywalczyłem łaskę korzystania z prawnie przysługujących im stawek: Oto one ............................ Na chwilę obecną tylko 5 numerów, bardzo proszę o przesłanie mi w wiadomości zwrotnej potwierdzenia, że stawki dla tych numerów zostały poprawione, tak jak było to w moim przypadku. Więcej oczekiwań nie mam.... no może jeszcze jedno... szanujcie klientów swoich ( bo bez nich nie będzie papu :) Pozdrawiam

  • 0

    264. ~wojtek 15 lat stażu  2013-04-22 22:08:30  host: 87-206-205-112.dynamic.chello.pl

    Witam, przyjrzałem się korespondencji jaka była prowadzona pomiędzy Panem i konsultantami naszego biura. Bardzo przepraszam jeżeli nie czuł się Pan usatysfakcjonowany. Zauważam równocześnie pewne niezręczności jakie miały miejsce za co również chciałbym przeprosić. Chciałbym jednak zapewnić, że koleżanka i kolega odpowiadali na Pana emaile z pełnią dobrej woli. Otrzymał Pan też propozycję indywidualnej zmiany cennika i zrównanie stawek do Play, czyli właściwie wszystko to o czym Pan pisał od samego początku. Zapewniam również, że nie jest praktykowane wycofywanie się z przekazanych informacji. Operator zrealizował wytyczne Urzędu Komunikacji Elektronicznej i dlatego została podjęta decyzja o wprowadzeniu zrównanych stawek dla nowych użytkowników. Jest mi bardzo przykro, że uznał Pan zgodę na spełnienie Pana wniosku o indywidualne zrównanie stawek jako objaw słabości i "przyznania się do winy". Mam nadzieję, że zmieni Pan zdanie. Bardzo dziękuję za przekazane numery i dane. W tej szczególnej sytuacji postanowiłem jednorazowo spełnić Pana prośbę i zrównać stawkę tym numerom dla których taka zmiana będzie dostępna. W przypadku numerów ..........., ........................, oraz .................. było to możliwe. Wspomniał Pan, że numer ...................... jest w abonamencie. W takiej sytuacji nie jest możliwe zrównanie stawek. Wyjaśniam, że numer w abonamencie korzystając z promocyjnych minut rozlicza z nich także połączenia do Play. Natomiast w przypadku numeru ........................ podane dane identyfikacyjne nie są wystarczające. Bardzo proszę o ponowienie korespondencji z podaniem: - numeru karty SIM, - terminu ważności konta, lub stan konta, ewentualnie numer na jaki najczęściej wykonywane są połączenia. Mam nadzieję, że powyższe wyjaśnienie będzie pomocne.

  • 0

    265. ~  2013-04-22 22:12:02  host: 31-41-144-41.net.kth.pl

    @258. Sprawdź czy w przysłanym tobie cenniku nie ma dopisku, że stawka 30 groszy do wszystkich, czyli również Play obowiązuje dla nowych aktywacji po 19 marca 2013. Zresztą nawet pomimo jego obecności mogli tobie zmienić stawkę na mniejsza, gdyż się do nich zgłosiłeś. Tylko zanim zaczniesz ochoczo wydzwaniać do Play to wykonaj krótkie kontrolne połączenie na jakiś numer w tej sieci, przykładowo infolinie 790500500. Wcześniej spisz stan konta z internetowego BOA, gdyż po sprawdzeniu krótkim kodem *101# T-Mobile połknie tobie 4 grosze. Wystarczy kilkunasto-sekundowe połączenie aby wykazać różnicę. Po jego zakończeniu ponownie odczytaj stan konta oraz biling. Jak możesz to później "zaraportuj" tutaj swoje odkrycie ;).

  • 0

    266. ~wojtek 15 lat stażu  2013-04-22 22:12:56  host: 87-206-205-112.dynamic.chello.pl

    O jasny gwint, stała się światłość i jak grom z jasnego nieba poraziło mnie ..... słowo przepraszam padło.....nie, nie mogę powstrzymać wzruszenia, chyba się rozpłaczę, to jest jedyne co mnie powstrzymuje przed wparowaniem do tego waszego callcenter z obrzynem i gdzie jak Terminator zostawiłbym na skrwawionej podłodze trochę łusek......... Kochani konsultanci oczywiście robię sobie żarty, bo co mi pozostało, sami praktykujecie na potęgę humor godny mistrza gatunku Monty Pythona, żal mi Was, musicie tłumaczyć się za jakiś mitycznych bossów pierdzących w swoje skórzane fotele, biorących za to jeszcze równowartość waszych rocznych poborów w tydzień a może krócej. Szkoda że świat tak sobie ceni zysk, a konkurencja zmienia zdrowe handlowe relacje w codzienną rzeź, w której klient jest medium niosącym tylko liczby zarobionych pieniędzy, człowiek już się nie liczy i nawet legislatorzy (UKE :) nie zapewnią mu ludzkiego wymiaru. Naprawdę wierzę że cyt."koleżanka i kolega" to prawdziwe diamenty, (do brylantów jeszcze im baardzo daleko). Mili grzeczni, cyt."z pełnią dobrej woli" (ale bez finezji prawdziwego handlowca), dali mi PROPOZYCJĘ cyt." indywidualnej zmiany cennika i zrównanie stawek do Play" bo nagle targani wyrzutami sumienia postanowili dokonać rewolucji, i z własnej inicjatywy zgłosili się do mnie ......Konsultancie/Konsultantko to ja tymi rencami(i klawiaturą ;) wyrwałem Wam z korporacyjnego gardła 50 gr na każdej minucie do Play. Ubolewam, że sprawiłem przykrość Panu ................................................., proszę mi wierzyć osobiście nic do Pana nie mam, ale skoro tak się Pan utożsamia się ze swoim pracodawcą musi się Pan liczyć z takimi skutkami ubocznymi, mam nadzieję że nie wpłynie to na Pana komfort emocjonalny tym bardziej, że moje zdanie o T-mobile za każdym moim "domaganiem się godnego traktowania jako klienta" je

  • 0

    267. ~  2013-04-22 22:22:01  host: 31-41-144-41.net.kth.pl

    @264. Ten tekst o zrealizowaniu przez PTC "wytycznych" UKE naprawdę mnie rozłożył, gdyż jest w 100% zgodny z prawdą. Umowę interkonektową mają z P4 podpisaną i już im nie płacą wyższej stawki MTR, ale zdzierać z nieświadomych użytkowników to pazernie daje chcą. Oczywiście o wszczęciu postępowania w tej sprawie przez UOKiK już ani półgębkiem się nie zająknęli, a skąd nieświadomy klient ma wiedzieć, że UKE nie ma aktualnie podstaw prawnych do regulowania cen detalicznych na rynku telefonii komórkowej.

  • 0

    268. ~wojtek 15 lat stażu  2013-04-22 22:22:07  host: 87-206-205-112.dynamic.chello.pl

    st co raz gorsze, i jak na razie nic nie wskazuje żebym zmienił zdanie. DLA ZAINTERESOWANYCH - TO JEST MOJA KORESPONDENCYJNA KRUCJATA Z BOA, CHYBA JUŻ OSTATNIA ( NIE PAMIĘTAM ILE BYŁO WCZEŚNIEJ) WIĘCEJ JUŻ NIE BĘDZIE, WYGADUJĘ CO MI JESZCZE POZOSTAŁO NA KONCIE I ZMIENIAM OPERATORA :) Moja ostatnia odpowiedź jak na razie pozostała bez echa

  • 0

    269. ~wojtek 15 lat stażu  2013-04-23 10:29:09  host: 87-206-205-112.dynamic.chello.pl

    Mam nadzieję, że zamieszczona korespondencja z BOA będzie pomocna dla innych nie dających się, nomen omen oszwabić :) Zapewne T-mobile bazuje na tym, że ludzie dają się "golić" na małe kwoty, ale przy milionach użytkowników daje im to czysty dochód. Tylko ten brak szacunku dla starych klientów...... Sorki za nieco chaotyczne zapodanie tematu, ale to był całkowity spontan. Co do kosztu połączeń z Play - wygląda na to że jest ok, po 10s połączenia z Play zdjęło z salda 5gr Pozdrawiam Wojtek

  • 0

    270. ~Nick  2013-04-26 18:06:20  host: h82-143-190-93-static.e-wro.net.pl

    Dziś napisałem do T=M o zrównanie stawki, zobaczymy co to da...

  • 0

    271. ~  2013-04-27 21:57:17  host: v13-12.opera-mini.net

    Udało się! Zmienili mi stawki. Napisali, że to jest jednorazowe i dotyczy tylko mojego numeru. Spobujcie. Tu mozna tylko zyskać.

  • 1

    272. ~Jędruś  2013-05-03 18:10:24  host: static-78-9-144-249.ssp.dialog.net.pl

    Gdyby to był przyzwoity operator sieci to przede wszystkim stawki połączeń do Play obniżył by starym klientom, czyli wieloletnim.Ale kochni nic z tego.T-mobile z powodu kasy mózg się lasuje i jak by miał coś dać stałym klientom to pewnie po chwili wylądował by na OIOM-e!Po prostu nie jest to taki przyjazny operator dla klientów, a przede wszystkim stałych,ale taki co zaprogramował się wyłącznie na trzepanie kasy.Wiec jak co kolwiek robi, nawet niby dla klientów to w rzeczywisstości jest to jego kolejna strategia biznesowo czyli, co by tu zrobić by od tych klientów wyciągnąć jesczcze więcej kasy.Czyli chcesz dzwonić taniej do Play to aktywuj kolejną kartę, według wyższych stawek połoczeń.A w konsekwencji sumarycznie wychodzi i tak na jedno.Zawsze drożej.Więc Kochani nie dajcie się na ten numer nabrać! I pamiętajkcie,że każda ekstra oferta t-mobile to kolejne wpuszczanie ludzi w maliny!Trzba być zawsze bardzo czujnym co do ofert t-mobile!!!

  • 0

    273.  2013-05-07 16:01:15

    :) ale jaja :)

  • 0

    274. ~aha  2013-05-21 22:13:44  host: 89-70-141-7.dynamic.chello.pl

    tyle w temacie :D http://www.my-mobile.com.pl/index.php/2013/05/11/virgin-mobile-z nowu-wygrywa-my-mobile-ranking-drugi-jest-nju-mobile/

  • 0

    275. ~ex T-Mobile user  2013-07-05 11:53:20  host: individual-225-73.maxnet.biz

    Obecnie wystarczy: *100*475# Regulamin: http://www.t-mobile.pl/r/repo1/documents/t_sa/D_007_0006043_0001 .pdf Ale i tak uważam to za kpinę, że w oficjalnym cenniku nie ma o tym ani słowa i trzeba wyszukać "magiczną" usługę, aby dostać to, co powinno być w standardzie. Nie z nami te numery T-Mobile... i ostatni gasi światło :)

  • 0

    276. ~Arti  2013-07-05 23:43:53  host: 78.9.167.121

    Zapomnijcie o T-mo..coś, złodzieje pierwsza klasa... a jak do mnie zadzwonią z ofertą wyśle ich na marsa ;-)

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-211-233-235.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.