Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości T-Mobile szykuje zwolnienia grupowe

T-Mobile szykuje zwolnienia grupowe

orson_dzi 4 Marca 2016 15:25

17 8

T-Mobile uruchomiło program dobrowolnych odejść dla pracowników. Jeśli nie znajdzie się odpowiednia ilość chętnych, to zostanie uruchomiony proces zwolnień grupowych.



Treść oświadczenia T-Mobile:




Jednym z kluczowych elementów nowej strategii T-Mobile Polska na lata 2016-2020 jest, obok silnego postawienia na najwyższą jakość i satysfakcję klienta, zmiana sposobu funkcjonowania samej spółki. Chcemy, by T-Mobile było firmą działającą w sposób efektywny, dynamicznie reagującą na szybko zmieniające się potrzeby rynku. Przemiany dotyczyć będą wszystkich aspektów działalności, od zmiany nastawienia i sposobu myślenia, poprzez wprowadzenie nowych rozwiązań oraz zwiększenie sprawności i wydajności wewnętrznych procesów biznesowych. Oznacza to również zmiany strukturalne i co się z tym wiąże - personalne.

Właśnie dlatego w najbliższym czasie wdrożymy Program Dobrowolnych Odejść oraz, jeżeli będzie to konieczne, proces zwolnień grupowych. Proces rozpocznie się w połowie marca i obejmie ok 10% kosztów zatrudnienia, czyli ok. 500 etatów.

Zrobiliśmy co w naszej mocy, aby zminimalizować rozmiary planowanych zwolnień, a także by były one przeprowadzone z zachowaniem pełnej odpowiedzialności społecznej oraz w zgodzie ze wszystkimi wymogami formalnymi. Ostateczny kształt świadczeń poznamy po zakończeniu rozmów z przedstawicielami pracowników. Jednakże już dziś możemy zapowiedzieć, że ich zakres będzie wykraczał poza standardowe rozwiązania.

Źródło tekstu: T-Mobile     

Dodaj do:

Tagi: zwolnienia | t-mobile

w sumie: 115
  • 1

    103. ~ja  2016-03-07 07:43:50  host: w3cache2.cyfrowypolsat.pl

    Nie wiem kto pisze te komentarze.. Tmobile zawsze miało własne CC w wawie i lodzi. Akurat CC samo zarabialo na siebie, przynajmniej kiedys. To co teraz firma wymyśla to ich sprawa. Jesli te Tmobile takie dla was zle to siedzcie w playu i przestancie pieprzyc.

  • 0

    104. ~Opositus  2016-03-07 07:48:13  host: 188.146.6.152.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    takimi jak sloneczny nie trzeba się przejmować. Pewnie pisał przez sen, fundując sobie popołudniową drzemkę :)

  • 0

    105. ~  2016-03-07 07:49:49  host: 83-238-73-53.static.ip.netia.com.pl

    Pusty śmiech mnie ogarnia jak czytam takie bzdety typu "żeby coś ulepszyć musimy zwolnić ludzi". Od kiedy to zwalnianie ludzi jest metodą na sukces? Widzę że T-Mobile zaczyna prowadzić politykę podobną jak kiedyś TP.

  • 0

    106. ~Mexille  2016-03-07 08:36:34  host: 8.37.225.116

    105: Chodzi o "sukces" płatniczy na górze, kasa musi się zgadzać.

  • 1

    107. ~adam  2016-03-07 08:43:47  host: public35318.xdsl.centertel.pl

    Kiedyś ERA to był lider, dzisiejszy T-Mobile upadł wizerunkowo, jest postrzegany jako droga sieć, która ma niewiele do zaoferowania. Ja sprawdzam co oferuje Play, Orange, Plus czy operatorzy wirtualni a ofertę T-Mobile nauczyłem się pomijać z zasady, że tam jak zwykle nic ciekawego.

  • 0

    108. ~Pitero  2016-03-07 09:17:26  host: ip-91-205-72-140.iwacom.net.pl

    W zeszłym roku w podobnym okresie zwolnili ponad 500 osób (też były "grupówki"). Kiedyś był to naprawdę dobry pracodawca, od ok 3 lata zaczęło się tam robić coraz gorzej...

  • 0

    109. ~Kakalak  2016-03-07 15:06:44  host: 193.201.36.42

    @93 jesteś pewny, że wszystko na IN-ie mają u siebie? Pamiętam, że kiedyś współpracowali z jednym z zewnętrznych CC, które robiło im Infolinię Handlową (IN), Era Premia (IN) oraz kolejkę info (IN). Pozmieniało się coś?

  • 0

    110. ~darekspeed@poczta.onet.pl  2016-03-07 18:17:45  host: 188.146.2.113.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Wszyscy narzekacze nie bardzo umieją korzystać z usług TM, przecież jak się otworzy konto w banku TMUB, to można abonament obniżyć o 25zl/mies (trzeba tylko wydac karta 500zl) !!! Poza tym konto bankowe TMUB jest bardzo dobre, karty i bankomaty, wplatomaty, przelewy natychmiastowe za darmo. Jak dla mnie rewelacja.

  • 0

    111. ~AaAaAaAa  2016-03-08 00:28:22  host: 78-11-154-188.static.ip.netia.com.pl

    @107 ja również się to tego dopisuje, i wśród znajomych również widzę podobny pogląd, w przeglądaniu poszukiwaniu atrakcyjnej oferty poprostu pomija się TM (operator wyrobił sobie taką opinię iż nie ma nic ciekawego do zaoferowania w kategorii cena/jakość)
    TM wprowadza jakieś tańsze promocję albo to są jakies 10GB (okresowe do konca miesiąca) albo no limit za 25 (bez sms :( )
    Ludzie nie złapią się na takie zagrywki, ogarnijcie się

  • 0

    112. ~AaAaAaAa  2016-03-08 00:29:55  host: 78-11-154-188.static.ip.netia.com.pl

    albo darmowe startery rozdają które naładowane się śmieciowymi usługami, wolałbym już kupić w kiosku starter niż dostać darmowy SPAM

  • 0

    113. ~  2016-03-08 05:22:56  host: host-89-231-198-14.dynamic.mm.pl

    Darmowy starter totylko do wykorzystania jak by był pakiet i potem koszna pewno bym nie doladowala

  • 0

    114. ~Heyah banana dała mi bana  2016-03-09 18:52:28  host: user-94-254-162-78.play-internet.pl

    Juz darmowe startery na tmobile sie skończyły :)

  • 1

    115. ~gotyh  2016-03-09 19:15:26  host: 188.146.6.244.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    T-mobile nie potrafi zlokalizowac bledu
    Oferta Happy internet i transmisja danych zdezaktywowana.Po doladowaniu za 25zl dodany pakiet 10GB.LTE dziala.A 3G oraz 2G nie dziala brak zasiegu i logowania.Rozne proby i restarty karty bez efektu.Problem zgloszony i brak rozwiazania

  • 1

    116.  2016-03-10 22:52:47

    Niestety ta sieć skończyła się na Erze, to były czasy eh. Teraz tylko podwyżki, zwolnienia i szukanie jeleni, których jest coraz mniej.

  • 1

    117. ~kiki  2016-03-11 04:22:15  host: 89-79-105-58.dynamic.chello.pl

    ~callme potwierdzam Twoje słowa w 100% !!!

  • 1

    118. ~robert  2016-03-11 09:36:11  host: 212.160.172.87

    To się nazywa korporacyjny szacunek do pracownika, przepraszam - kosztu...
    "...i obejmie ok 10% kosztów zatrudnienia, czyli ok. 500 etatów. "

  • 0

    119. ~Rafik  2016-03-12 13:51:15  host: 90-156-98-10.internetia.net.pl

    Patrze, czytam nie wierze. Pietro co wiesz o usługach T-mobile. No tak z zasady. Albo jesteś głupi albo udajesz głupiego. Według mnie to pierwsze. Napisze krótko. Pamiętam jak zaczynałem przygode z telefonią komurkową. Nie przypominam sobie aby jakaś inna sieć była nastawiona na klijenta indywidualnego otwarcie z przyzwoitą ofertą, tak jak Era a później T-mobile. Korzystałem z usług wszystkich dostępnych na rynku operatorów i stwierdzam iż mimo pewnych potknięć T-mobile jest najlepszym usługodawcom telefoni cyfrowej w Polsce. Nie jest idealny ale poruwnując jakość cenę kompetencje stawiam na T- mobile. Pleya nawet nie wymieniajcie w poruwnaniach to badziew który kusi niską ceną.

  • 0

    120. ~Specjalista  2016-03-14 15:47:18  host: 188.146.72.57.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @119 Komórkową, klienta, usługodawcą, porównując... Poza ślepą fascynacją niemiecką korporacją polecam też w wolnej chwili słownik, to nie boli.

  • 0

    121. ~mucha3  2016-03-24 23:28:06  host: static-46-238-231-37.rfc.pl

    Podobno zwolnią około 1000 osób. Dużo ludzi samo się zgłosiło do odejść dobrowolnych

  • 0

    122. ~mucha3  2016-03-24 23:31:32  host: static-46-238-231-37.rfc.pl

    Natomiast jeśli chodzi o jakość w obliczu zwolnień - to się nie klei. Przez dłuższy czas będzie tam chaos i nie wiadomo, co się wyłoni. Ja mam próbkę - od 01.02.2016 próbuję przejść z Heyah do T-Mobile na umowę i już chyba 30 osób w tej firmie próbowało się tym zająć i nie dało rady. Dla mnie jak bitwy z energetyką, z tą różnicą, że można zmienić operatora, co spróbuję zrobić.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-205-0-26.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Czy korzystasz z publicznych hotspotów?

Inicjatywa publicznych hotspotów WiFi4EU zyskała poparcie

 

Zobacz wynik | Opinie (2)

Archiwum Ankiet