Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości T-Mobile: Szybsze, prostsze i łatwiejsze połączenie z konsultantem

T-Mobile: Szybsze, prostsze i łatwiejsze połączenie z konsultantem

msnet 7 Listopada 2017 16:43

6 3

t mobile logo

T-Mobile inwestuje w obszary związane z obsługą klienta. W ramach tych działań klienci sieci korzystają z zupełnie nowego, prostego systemu IVR.

T-Mobile Polska pracuje nad zwiększeniem zadowolenia klientów z obsługi telefonicznej sieci, co przełożyło się na poprawę kilku kluczowych wskaźników:
  • średnia odebranych połączeń jest o 12 punktów procentowych większa niż rok temu,
  • czas oczekiwania na połączenie z konsultantem jest o 10% krótszy niż przed rokiem, a aż o blisko 30% krótszy niż w okresie wakacyjnym,
  • wskaźnik ICCA (badający satysfakcję klienta po kontakcie z siłami obsługi i sprzedaży) poprawiono dla Biura Obsługi Abonenta od okresu wakacyjnego o 10%, a w październiku zanotowano najlepszy wynik w roku.

W piątek T-Mobile uruchomił nowy IVR w telefonicznym biurze obsługi, przygotowany wspólnie z grupą klientów, którzy mieli wpływ na treść komunikatów, dobór funkcjonalności, a także wybór głosu nowej lektorki. Uproszczono drzewo wyboru, które teraz składa się tylko z 5 opcji. Zlikwidowano też przy okazji wszystkie dodatkowe komunikaty głosowe. Skróciło to czas potrzebny na wybór właściwego tematu rozmowy z prawie 2,5 minuty do nieco ponad 20 sekund.

Pierwsze dni pokazują, że nowy system bardzo spodobał się klientom, którzy zauważyli zmiany i docenili zwłaszcza prostotę nowego systemu. Zgodnie z przekazanymi nam sugestiami, rozbudujemy część samoobsługową o najczęściej wybierane elementy - poinformował T-Mobile.




W planach na najbliższe tygodnie jest dodanie nowej funkcjonalności. Jeśli dzwoniących do Biura Obsługi Abonenta będzie nieco więcej niż zwykle, system przekaże informację o wydłużonym czasie oczekiwania na połączenie z konsultantem i zaproponuje, skorzystanie z opcji oddzwonienia.

Systematycznie rozwijana jest też aplikacja Mój T-Mobile, w której dodano w ostatnich miesiącach między innymi takie funkcje, jak płatności on-line, lista faktur z 12 miesięcy wstecz i mapa salonów. W ciągu roku liczba osób korzystających z aplikacji wzrosła dwukrotnie.

Pod hasłem "frontline first", które oznacza naszą strategiczną koncentrację na siłach obsługi klienta, zrealizowaliśmy już mnóstwo większych i mniejszych pomysłów i inicjatyw. Otworzyliśmy kilkadziesiąt nowych sklepów, do pierwszej linii obsługi zatrudniliśmy kilkaset osób. Wiele wysiłku włożyliśmy, by najlepsza sieć oznaczała nie tylko infrastrukturę i ofertę, ale także najlepsze doświadczenie klienta - czytamy w komunikacie prasowym operatora.

Zobacz: Mobile Connect w T-Mobile
Zobacz: Październikowe wyniki Speedtestu

Źródło tekstu: T-Mobile     

Dodaj do:

Tagi: t-mobile | bok

w sumie: 19
  • 1

    1. ~Kspt  2017-11-07 16:49:39  host: 188.146.103.103.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    "W ciągu roku liczba osób korzystających z aplikacji wzrosła dwukrotnie."
    Uzywal testowa administrator systemu i jego kolega z pokoju. A teraz jeszcze uzywa dwoch kolesi z sasiedniego pokoju, stad ten oszalamiajacy wzrost :-D

  • 1

    2. ~jarko  2017-11-07 16:52:31  host: dkq102.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Odkąd ich notowania popularności w Polsce spadły po akcjach typu płatne sprawdzanie salda i dokładanie do abonamentu ludziom 5zl w trakcie trwania umowy, teraz przejrzeli trochę na oczy. Od jakichś 2 lat jest lepiej w relacji operator-klient. Szkoda, że tak późno.

  • 1

    3. ~Era  2017-11-07 16:53:26  host: 185.135.3.173

    jak zmienili nazwę , to juz wogłle lipe zrobili chociazby z i - BOA . stabilnośc sie kłania .

  • 3

    4. ~Szopenik  2017-11-07 17:01:59  host: public-gprs354011.centertel.pl

    Cóż. Dwa tygodnie temu negocjowałem przedłużenie umowy dla dwóch numerów razem za 110 PLN. Konsultant z działu utrzymania nie dość że nic ciekawego nie zaproponował to jeszcze bezczelnie stwierdził że nie ma problemu jak odejdę bo są następni w kolejce. Tak więc pożegnałem dziadów po 6 latach.

  • -1

    7.  2017-11-07 17:20:38

    Ich apka jest serio spoko, a co do rozmów z konsultantami to zobaczymy jak to wyjdzie

  • 1

    8. ~kla  2017-11-07 17:42:19  host: public-gprs391667.centertel.pl

    ciekawe czy nadal będę się użerać z brakiem LTE i kradzieżą 25zl co miesiąc mimo promocji regulaminu 0zł przez 90 dni za doładowanie 25 i MNP numeru.. LEGENDY jaki kit wciskają - i weź abo jak tak w karcie kręcą? nawet na forum telepolis są wpisy ludzi co wyprawują..

  • 0

    9. ~~~  2017-11-07 17:42:34  host: apn-31-0-43-112.dynamic.gprs.plus.pl

    Powinni już dawno to zrobić.

  • 1

    10. ~greg  2017-11-07 17:46:13  host: host86-155-158-170.range86-155.btcentralplus.com

    poziom wiedzy konsultantów heyah na kartę jest żenujący, znajomość oferty jest ich fantazją

  • 0

    11.  2017-11-07 18:30:29

    @4 - Naprawdę Ci tak powiedział? Jakoś ciężko mi w to uwierzyć bo za takie teksty "motywacyjne" do klienta to ja bym zwolnił takiego pracownika a nagrania rozmów wbrew pozorom są dość często kontrolowane pod kątem jakości :).

  • 1

    12. ~a  2017-11-07 18:30:57  host: 188.146.171.128.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Nic nie jest lepiej. Mnie wczoraj zablokowano telefon za nadużywanie sieci (oferta heyah). Opisane to zostało w innym poście. Dopiero dzisiaj popołudniu ok 13:00 zdjęto blokadę. Dzwoniłem w tej sprawie do BOU to konsultant przekazał za komentarzem wpisanym na koncie klienta że to...pomyłka. WIĘC MOŻE TA FIRMA I TA SIEĆ TO POMYŁKA?

  • -1

    13. ~pabloki  2017-11-07 19:37:37  host: apn-31-1-241-153.dynamic.gprs.plus.pl

    12 pomyłki sie zdarzają. to elektronika blokuje .

    ja tam nie czekam tyle od dawna . zapamiętałem kombinacje wyboru cyferek a teraz zaktualizuję i połaczenie od razu mam. te dodatkowe komunikaty u każdego z operatorów są irytujące wydłużając czas połaczenia. aplikacja tmobile jest lekko prostacka ( nie mylić z prostą bo to pożądane) . powinni zobaczyć mobilną plusa. jasno , kolorowo i czytelnie.

  • -1

    14. ~Krzysiek  2017-11-07 19:47:07  host: 188.146.34.194.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Przyznam jest już lepiej.

  • 2

    15. ~a  2017-11-07 19:48:00  host: 188.146.171.128.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    ale ta elektronika to chyba ludziom podlega, tak? To chyba człowiek ten system pseudo-nadzoru i wykrywania pseudo-nadużyć stworzył, tak? Czy się myle?

  • 2

    16. ~gość  2017-11-07 20:57:42  host: apn-46-169-157-239.dynamic.gprs.plus.pl

    Kiedyś ich strona i.boa w ofercie na kartę nie działała chyba ponad miesiąc, ta sieć to jakaś masakra.

  • 0

    17. ~mirekb  2017-11-07 21:13:18  host: ip-31-0-86-65.dynamic.gprs.plus.pl

    @8 az taka lipa z ofertą mnp nk?opisz troszke bo wlasnie chcialem znajomych przeniesc a tu..

  • 1

    18. ~tkubon  2017-11-07 21:28:49  host: public-gprs362597.centertel.pl

    Firma dziadostwo, ciagle jakieś problemy, błędy systemu, brak hdvoice między innymi operatorami, brak dobrych ofert utrzymaniowych simonly

  • 2

    19. ~a  2017-11-07 23:56:24  host: 188.146.171.128.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    ta firma jest mega bazerna na kase. Utrzymaniówka to faktycznie dno i metr mułu. ODRADZAM.

  • -2

    20. ~g  2017-11-08 08:28:42  host: 31.179.219.170

    Najlepszy z operatorów. Na pisemne reklamacje oddzwaniają tego samego dnia, najdalej - następnego. Miła obsługa. Kilka razy zostałem naciągnięty na sms'y premium i zawsze reklamacje rozpatrywali pozytywnie. Pley i Plus mogą brać przykład i uczyć się od nich.

  • 2

    21. ~r  2017-11-08 13:06:25  host: user-109-243-223-234.play-internet.pl

    #20: bzdura. Dla reklamacji podają nr na który nie da się dodzwonić. Napisz maila, to odpisują że wszystko jest ok. Zone nacieli na 200 zł w abo nie wiadomo za co i twierdzą ze jest ok. Przeniosła się na kartę to pobierają kasę mimo włączonego pakietu NL za 25 złotych. Ta siec jest albo chytro cwana, albo mają niezły bajzel.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-198-111-185.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Najpopularniejsze

Ankieta

Czy masz antywirusa w swoim telefonie?

Nastolatki zabezpieczają się, a Ty chronisz się przed wirusami?

 

Zobacz wynik | Opinie (4)

Archiwum Ankiet