Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości T-Mobile: ruszyła kampania promocyjna "frii" [wideo]

T-Mobile: ruszyła kampania promocyjna "frii" [wideo]

Q! 30 Marca 2012 14:09

0 0
T-Mobile rozpoczął kampanię reklamową swojej najnowszej oferty frii. Przedstawiamy jej materiały wideo.

Najnowsza oferta T-Mobile, frii, pozwala na prowadzenie rozmów i wysyłanie wiadomości bez limitu do 4 największych sieci komórkowych za zryczałtowaną opłatą. Szerzej o niej pisaliśmy w tej wiadomości.

Oferta jest już dostępna, a pierwszy jej materiał promocyjny znaleźć można ponizej.

Zobacz: inne filmy z kategorii Reklamy





Źródło tekstu: T-Mobile     

Dodaj do:
w sumie: 35
  • 0

    16. ~volkano  2012-03-30 15:37:51  host: d51-204.icpnet.pl

    hehe, spot był kręcony na centralnym 16lutego koło 22:00 :-)

  • 0

    17. ~  2012-03-30 15:40:04  host: static-62-233-239-6.devs.futuro.pl

    16: wtedy to browara pewnie piłem:)

  • 0

    18. ~ziomek  2012-03-30 15:45:32  host: 89.191.157.227

    odnośnik do reklamy multimedia nie dziala :)

  • 0

    19.  2012-03-30 15:46:38

    No to do wszystkich czy tylko do MNO?

  • -1

    20. ~asdf  2012-03-30 15:50:32  host: public135995.cdma.centertel.pl

    To reklama o powiększaniu salonu a nie o ofercie dla klientów.

  • -1

    21. ~romano NOG  2012-03-30 16:10:51  host: a12.net145.okay.pl

    Przecież to z daleka widać ze zrobione na naprędce, zupełnie inny spot niestarannie przerobiony pod frii, lektor powiedział coś o nielimitowanych połączeniach. Przyznaje ze sie ciesze z oferty T-mobile, ale mówienie ze mieli zrobić to samo co Play jest lekkim przegieciem

  • 1

    22. ~cin  2012-03-30 16:17:35  host: fjr198.internetdsl.tpnet.pl

    Ja się cieszę że oferta weszła w T. Wszyscy się tak podniecali ofertą Play a tu w kilka godzin oferta stała się taka zwyczajna :)

  • -1

    23. ~  2012-03-30 16:22:41  host: 77-255-18-70.adsl.inetia.pl

    To bardziej reklama salonów niż oferty frii.

  • -1

    24. ~  2012-03-30 17:01:18  host: 82.198.250.70

    @2, @3, @4, @5, @6, @7, @9, @10, @11, @16: Podejrzewam, ze te nagranie zrobiono przy okazji nagrywania reklam do kampanii ,,Biegnij do T-Mpaków" (wspolny motyw tlumu z poprzednimi reklamami), ale jak widac niektorzy albo daja sie latwo nabrac, albo im placa za takie pisanie.

  • 0

    25. ~gosc  2012-03-30 17:17:48  host: c11-129.icpnet.pl

    He he. Czy wy myslicie ze ludki z T czekali do konrerencji playa? Wywiad gospodarczy dziala i T zapewne znal oferte na kazdym etapie przygotowan.

  • 0

    26. ~M  2012-03-30 19:50:55  host: 87-207-162-14.dynamic.chello.pl

    @24, albo przy nagrywaniu propozycji do reklam rebrandingu.

  • 0

    27. ~mean  2012-03-30 20:06:07  host: user-164-127-23-3.play-internet.pl

    Niezłe zagranie. Skopiowanie oferty Play może da im do myślenia. Czasami nachodzą mnie myśli, że fioletowi byli już na to przygotowani, bo na Fejsie ochoczo oczekiwali reakcji konkurencji po wprowadzeniu oferty Formuła 4.0. Czyżby jakieś działania po za rynkiem komercyjnym? :) Operatorzy mogą się 'kłócić', ale najlepsze co my możemy w tym momencie zrobić to z tego korzystać. I faktycznie, z tych dwóch "podonych" ofert wybieram T-M, bo i tak jest o niebo lepsza.

  • 0

    28. ~ktry  2012-03-30 21:21:11  host: azf43.internetdsl.tpnet.pl

    Dziadostwo i pazerstwo przemawia przez Tmob.Żeby nie dac chociaż po 5 zł.taniej na każdym abonamencie.Tylko zerżnąc od Pleya całkiem to samo.Mam nadzieję że chociaż Orange zrobi po złotówce taniej na każdym abonamencie.A jak zabraknie kasy dla prezesów to i Plus coś obniży.

  • 0

    29.  2012-03-30 21:36:12

    hah, spot gotowiec. Slajd końcowy to maksimum 1 godzina pracy (w rzeczywistości poniżej minuty). Lektor to maksimum godzina pracy. Samo przystosowanie zrobionych wcześniej - nie wiadomo po co - materiałów wideo to kolejne kilka godzin. Jak widać, zerżnięte na maksa :D

  • 0

    31. ~  2012-03-31 21:50:38  host: user-31-174-86-250.play-internet.pl

    @30 http://www.play.pl/resources/pdf/Cennik_Oferty_FORMULA_40_od_29- 03-2012.pdf tabela numer 1. Krajowe połączenie głosowe do wszystkich krajowych operatorów komórkowych (naliczanie sekundowe)0 PLN / minuta

  • 0

    32. ~  2012-03-31 21:51:26  host: user-31-174-86-250.play-internet.pl

    jeśli @30 rozumiesz pojęcie w s z y s t k i c h

  • 0

    33. ~prezes  2012-03-31 22:30:38  host: 37.30.80.202

    @31,32 teraz to widze że osoby korzystające z internetu w domenie play maja oczy zaklejone "nie powiem czym" bo szkoda jezyka. Człowieku nie cytuj mi tu regulaminu taryf których których nie mozna kupić tylko poczytaj warunki promocji opartych na tych taryfach ! Cennik usług podstawowych w Ofercie FORMUŁA 4.0 a) W ramach niniejszej oferty, Abonament wynosi 159 PLN. b) Abonent, w ramach Abonamentu moŜe korzystać z usług podstawowych wymienionych w Tabeli nr 1; Jak zapłacisz tyle to bedziesz miał wszystko, ale juz w promocji za 79 masz tylko 4 operatorów !!!!!!!!!!

  • 0

    34. ~prezes  2012-03-31 23:27:15  host: 37.30.80.202

    Zresztą jak nie umiemy czytać to obejrzyj reklame w TV tam ci po polsku to powiedza ...

  • 0

    35. ~  2012-03-31 23:42:22  host: 178.183.144.174.dsl.dynamic.t-mobile.pl

    Prezes,jak już to SZEŚCIU operatorów: do wszystkich sieci komórkowych działających na infrastrukturze Plus, T-mobile, Orange, Play oraz CenterNet S.A. i Mobyland Sp. z o.o., tj. m.in. Tak Tak; Heyah, tuBiedronka, MTV Mobile, mBank Mobile, Snickers Mobile; Ezo Mobile; Simfonia; Telepin Mobi;Crowley TeleMobile, Cyfrowy Polsat, Mobilking, Mova, w naszej Rodzinie, Redbull mobile. A że innych nadajników nie ma, no to do wszystkich Prezes

  • 0

    36. ~gajos  2012-04-02 08:29:12  host: public14608.xdsl.centertel.pl

    Reklama nawiązuje do nielimitowanych rozmów. Nawet jeśli sam materiał był kręcony wcześniej to całość musiała być montowana pod "no limit", a taki profesjonalny montaż wymaga czasu.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-184-73-47-110.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.