DAJ CYNK

T-Mobile rusza z nową kampanią wizerunkową [wideo]

LuiN

Wydarzenia

T-Mobile rozpoczyna pierwszą od rebrandingu kampanię wizerunkową pod hasłem: Sieć największych możliwości.

T-Mobile rozpoczyna pierwszą od rebrandingu kampanię wizerunkową pod hasłem: Sieć największych możliwości.

30. maja, dokładnie rok po emisji pierwszych reklam z logo T-Mobile, rozpoczyna się nowa kampania wizerunkowa tej marki. W spocie zrealizowanym na jej potrzeby T-Mobile pokazuje, jak w różnych aspektach codziennego życia korzystamy z możliwości oferowanych przez sieć.



W przygotowaniu filmu brało udział 200 statystów i 15 aktorów, a nad całością czuwało 120 osób zatrudnionych przy obsłudze projektu. W trakcie tygodnia zdjęć ekipa pokonała ponad 1,5 tysiąca kilometrów i 1,5 kilometrową różnicę wzniesień. Sprzęt i urządzenia niezbędne do realizacji spotu przewoziło ponad 20 ciężarówek. Sceny były kręcone przez 4 kamery, a do specjalnych ujęć wykorzystywano helikopter. Aby można było przygotować 60 sekundowy spot potrzebnych było ponad 50 godzin pracy na planie oraz 200 tys. sekund materiału źródłowego.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: T-Mobile