Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości T-Mobile prezentuje nowe taryfy - JUMP!

T-Mobile prezentuje nowe taryfy - JUMP!

WitekT 3 Czerwca 2014 00:00

60 30

Od 5. czerwca T-Mobile wprowadza nowe taryfy zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych. Oferta JUMP! charakteryzuje się nielimitowanymi, krajowymi połączeniami (także na numery stacjonarne), nielimitowanymi wiadomościami (SMS i MMS) oraz ciekawą ofertą pakietów roamingowych wliczonych w abonament.



Taryfy dla klientów indywidualnych wyglądają następująco:

Abonament

39,99 zł

49,99 zł

69,99 zł

99,99 zł

149,99 zł

199,99 zł

Internet Connect

250 MB

250 MB

500 MB

1 GB

1,5 GB

2 GB

Połączenia do UE

30 min. za 5,99 zł przez min. 3 mies.

30 min.

60 min.

90 min.

120 min.

Połączenia roamingowe w UE

30 min. za 6,99 zł przez min. 3 mies.

30 min.

60 min.

90 min.

120 min. (no limit przychodz.)

Internet za granicą

-

-

-

100 MB UE

500 MB UE

500 MB świat

WiMP

1 miesiąc za darmo

3 miesiące za darmo


Wszystkie ceny brutto (z VAT). Wysokość abonamentu uwzględnia e-fakturę. Najtańszy abonament nie umożliwia zakupu telefonu w promocji. Dodatkowo, wszystkie taryfy umożliwiają oglądanie relacji z mistrzostw świata w piłce nożnej w Brazylii na kanale TVP Sport poprzez aplikację TVP Stream. Streaming nie pomniejsza dostępnego pakietu danych.

Oferta prepaid (JUMP! na kartę), to nielimitowane połączenia i wiadomości, a także pakiet 50 MB transmisji za 10 zł tygodniowo.

Taryfy biznesowe prezentują się następująco:




Abonament z telefonem

49,99 zł

59,99 zł

89,99 zł

129,99 zł

269,99 zł

Abonament bez telefonu

39,99 zł

-

69,99 zł

99,99 zł

199,99 zł

Internet Connect

500 MB

1 GB

2 GB

3 GB

4GB

Połączenia do UE

-

nielimitowane

Przychodzące w UE

-

200 min.

nielimitowane

Wychodzące w UE

-

200 min.

200 min.

nielimitowane

Internet zagranicą

-

-

-

3 GB UE

4 GB UE + 1 GB świat

WiMP

1 miesiąc za darmo

3 miesiące za darmo

7 mies. za darmo

proDysk

5 GB

10 GB


Wszystkie ceny netto (bez VAT). W każdej taryfie dostępny jest NaviExpert za darmo. Dodatkowo, użytkownicy dwóch najdroższych taryf mają mieć zapewnioną wyższą jakość transmisji w bardziej obciążonych lokalizacjach.

t mobile jump limitym Zarówno taryfy biznesowe, jak i prywatne, mogą współdzielić transfer w ramach usługi Internet Connect. Pod jedno konto można podłączyć do 10 innych kart (w tym prepaid), które nie muszą być na jednym koncie abonenckim ani nie muszą mieć wspólnego właściciela. Poszczególnym numerom można ustawić indywidualne limity. Powiększanie pakietu dostępnego w abonamencie to koszt dodatkowych 10 zł za każdy 1 GB (w trzech pierwszych krokach za każde 500 MB).

WiMP we wszystkich taryfach kosztuje 19,99 zł brutto miesięcznie, a korzystanie z aplikacji nie pomniejsza pakietu danych.

Do nowych taryf mogą zmigrować wszyscy dotychczasowi klienci, którzy podpisali umowę co najmniej 3 miesiące temu. Sieć LTE dostępna jest tylko w nowych taryfach głosowych dla posiadaczy kart USIM.

Jak oceniasz nowe taryfy JUMP! od T-Mobile?

Bardzo atrakcyjna
21.18%
Atrakcyjna
22.14%
Nie wyróżnia się
13.19%
Mało atrakcyjna
16.05%
Bardzo mało atrakcyjna
24.22%
Nie mam zdania
3.22%

Wszystkich głosujących: 1676


Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:

Tagi: jump! | t-mobile

w sumie: 404
  • 0

    399. ~Alis  2014-06-26 09:09:16  host: user-31-174-73-122.play-internet.pl

    ~385 nie przetłumaczysz, no limit jest aktualnie bardzo tanie, to czy ktoś potrzebuje czy nie to inna kwestia, ale fakt, że są już oferty 49zł no limit rozmowy, smsy i paczka danych w ofercie z telefonem mówi sam za siebie wystarczy cofnąć się o 2-3 lata wstecz...

  • 0

    400. ~  2014-06-26 09:34:45  host: n05-09-05.opera-mini.net

    a ja powiem więcej, jak komuś źle,że w no limit może mieć za 19 zł nju tylko komórki,za 29 zł w RBM komórki stacjonarne 2GB netu + lejek i nielimitowany youtube i opcje z telefonem za 49 zł i jak na to narzeka to nie wie co mówi, takie osoby powinny obowiązkowo iść na szkolenie państwowe na którym przez godzine wkuwałyby czy studiowałyby przez 3 godziny taryfy sieci z ostatnich 2-5 lat i może wtedy do narzekających na no limit dotarłoby dlaczego no limit jest korzystniejszy od minut rozliczanych aż kasa się skonczy i w rachunku aż zapłaci się 3 razy wyższy abonament od wybranego, jak w obu przypadkach policzy się rachunek końcowy to widać różnice i żadne zdania typu trzeba dobrze dobierać taryfę mnie nie przekonują bo żeby dobrze dobrać taryfę minutową na 2 lata umowy to albo trzeba być wróżką albo jasnowidzem żeby wiedzieć ile minut w każdym miesiącu będzie potrzeba, a ja myślę że na no limit najwięcej narzekają sprzedawcy telekomunikacyjni którzy może dzięki no limitowi nie mają jak za bardzo naciągać na wyższe abonamenty mówiąc że lepiej wziąć więcej minut bo oni lepiej na tym wyjdą, odpadł sprzedawcom ten argument i teraz muszą się bardziej starać i to oni mogą najwięcej narzekać na no limit,który jest korzystny dla klientów, ja bez zatanowienia wziąłem ofertę no limit i bardzo dobrze na tym wyszedłem, a kto tam chce oferty minutowej może się zgłosi do sieci żeby przygotowali ofertę specjalnie dla takiej osoby np 50 zł za 30 minut, każda kolejna minuta 2,30 zł przez całą dobę i aktywacja 350 zł, każda osoba narzekająca na no limit i chwalącej oferty minutowe powina obowiązkowo mieć taką ofertę,może wtedy by dotarło dlaczego no limity są najlepszą ofertą

  • 0

    401.  2014-06-26 12:45:40

    392. - ja sam prowadze swoją księgowość - nie płacę. Ale ze 3 lata temu zacząłem brać faktury za takie małe wydatki, jak np. na poczcie - po kilka czy kilkanaście złotych. Wiesz czemu? Bo w skali roku robi się z tego nawet kilka tysięcy! A czemu nie miałbym tego rozliczać, w sytuacji gdy skarbówka potrafi się przyczepić do złotówki nie zaksięgowanej jako przychód (po pomyłce przy wpisywaniu cyferek do programu księgowego) i zrobić z tego aferę jakbym chciał państwo pozbawić kwot uniemożliwiających normalne funkcjonowanie? Jeśli skarbówka odmawia decyzją (!) odroczenia terminu płatności podatku, podczas gdy przedstawiam dokumenty (umowy), które jednoznacznie określają terminy (długie) płatności za usługę, którą realizowałem np. 3 miesiące i w tym czasie niewiele albo nic nie zarobiłem, uzasadniając to "znaczącym uszczupleniem przychodów budżetu państwa"? Przecież zapłacę ten podatek i to z odsetkami - wcale nie takimi małymi... Jeśli więc mnie się tak traktuje, dlaczego jako przedsiębiorca nie miałbym odliczać każdej złotówki stanowiącej koszt uzyskania przychodu?

  • 0

    402. ~  2014-06-26 13:00:50  host: n05-09-05.opera-mini.net

    401,właśnie dlatego czasem warto dać sobie spokój z odliczaniem wydatków typu 29 miesięcznie czyli 350 zł rocznie, dużo papierków,a kwota do zwrotu niewielka, jak sam prowadzisz księgowość i za nią nie płacisz to ok, ale gdyby płacić za to dodatkowo to może się nie opłacać, a państwo jest chore,jak jest problem ze złotówką to sprawę powinni umorzyć,a nie szarpać się o złotówkę czy parę goszy,a skupić się na większych błędach,a w ogóle to urzędów skarbowych jest za dużo, powinni je ograniczyć o połowę i udostępnić interfejs jak banki żeby można było wszystko zrobić przez net potwierdzając to tylko kodem sms

  • 0

    403.  2014-06-26 13:07:01

    402. - papierki to pikuś... zaksięgowane papierka trwa kilkanaście sekund ;-) Nawet jakbym płacił, to przy kilku tysiącach (ja doliczyłem się ponad 2 tys. i to tylko w 2-3 miejscach) takich "małych" pojedynczych wydatków daje to całkiem pokaźne odliczenie. To co powinni, to my możemy sobie pogadać (a co jak milion takich jak ja nie doliczy tej złotówki??) a co robią to inna sprawa. Ja do skarbówki nie chodzę raczej. Elektronicznie sprawy załatwiam, także korespondencję. Więc mi wszystko jedno czy na miejscu mam urząd czy w Stolycy ;-)

  • 0

    404. ~  2014-06-26 13:25:43  host: n13-09-05.opera-mini.net

    403,ale powinno być jeszcze prościej, ludzie powinni tylko podawać kwoty,a urzędnicy opłacani z podatków sami to powinni dobrze rozliczyć i się podpisać kto to rozliczał,potem jakby był problem wyjaśniliby to u siebie w urzędzie,a nie zawracaliby głowy ludziom którzy zarabiają na ich wypłaty czyli swoich szefów, czy ktoś widział,żeby pracownicy szefa ciągali żeby się przed nimi tłumaczył ?

  • 0

    405.  2014-06-26 13:31:08

    404. - zaraz... Przecież w rozliczeniach podatków podaje się tylko kwoty... Resztę "system" załatwia. Jaki Ty widzisz problem znowu? Ja od lat nie liczyłem podatków. Wpisuję tylko kwoty - przychodów, kosztów, składek obowiązkowych. Reszta "sama" się wypełnia ;-)

  • 0

    406. ~  2014-06-26 13:54:03  host: n13-09-05.opera-mini.net

    405,ale to urzędnicy powinni odpowiadać,a nie obywatel,który poprawnie podał kwotę

  • 1

    407. ~rafal  2014-08-01 15:45:35  host: 78.9.140.53

    Wazne dla klientow tmobile jest to ze po otrzymaniu zmiany warunkow umowy idziemy z tym do innego operatora np.play i mamy za 29 rozmowy bez limitu. To jest wazna informacja dla tysiecy uzytkownikow od ktorych tmobile chce wyciagac kase. Jesli tmobile sie uda to zaraz inni zrobia to samo, i zaczna sie podwyzki.

  • 1

    408. ~Bart  2014-08-05 23:08:48  host: 77-255-110-86.adsl.inetia.pl

    Czy w przypadku gdy nie zgadzam się na przedłużenie umowy mogę przenieść numer do innego operatora tak żeby nie płacić kary 5000zł? Chcę skorzystać z możliwości i zerwać umowę z Tmobile ale chciałbym zachować numer przy przenoszeniu do innego operatora. Uważam, że skandalem byłoby gdyby takiej mozliwości nie było...

  • -1

    409. ~pabloki, wypowiadam tmobile  2014-08-05 23:16:21  host: 46.205.189.126.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @Bart nie , poniewaz biorca numeru wskazuje jako powód zmiana dostawcy usług. także tak... i to nie żaden skandal.

  • 1

    410. ~Bart  2014-08-07 15:05:49  host: 77-255-110-86.adsl.inetia.pl

    Otóż byłem w punkcie tmobile i jest taka szansa. Najpierw trzeba wypowiedzieć umowę a potem poprosić o przeniesienie numeru na kartę w tmobile. Jeśli już mamy nasz numer na karte w T-mobile to śmiało możemy przenosić numer do innej sieci na abonament czy na co chcemy. W każdym razie nadal uważam za skandal brak mozliwości płynnego przejścia do innego operatora. Jeżeli umowa była podpisana na 2 lata, a po 4 miesiącach operator mi ją zmienia to automatycznie czas trwania umowy powinien być skrócony do czasu gdy wchodzi nowa oferta i żeby skorzystać z nowej oferty konieczny powinien być podpis pod nową umową... mnóstwo klientów nawet nie dowie się o zmianie oferty dopóki nie zauważą, że przychodzą im większe rachunki, a wtedy jest już za późno zeby tą umowę zerwać i to jest skandal...

  • 0

    411. ~ola92  2014-08-31 17:45:07  host: ip-37-209-151-155.free.aero2.net.pl

    Wysyp ofert "no limit" na komórki to jakaś masakra. Jedna z moich koleżanek odkąd ma taki abonament dzwoni do mnie po 5 razy dziennie i dosłownie non stop gada o tym samym. To zaczyna już być męczące i nudne a ja nie wiem jak zwrócić jej uwagę, żeby się nie obraziła. Dodatkowo kiedy nie odbieram do razu telefonu zasypuje mnie setkami sms'ów pytając w nich czy coś się nie stało. Czy ludzie gadający po kilka godzin dziennie naprawdę nie mają w życiu nic ciekawszego do roboty? Co to za mania spowiadania się wszystkim przez telefon z tego co się robi w ciągu całego dnia? Dla mnie to po prostu chore! Ona chyba chce za wszelką cenę wykorzystać ten "no limit" za który płaci 40 złotych miesięcznie.

  • 0

    412. ~Calm 7  2014-08-31 17:52:00  host: n05-07-07.opera-mini.net

    411). I przed tym ostrzegałem, że takie nolimity nie są wskazane... * PS. Po prostu jej powiedz: nie mogę tak długo rozmawiać, a gdy nie odbieram - jestem zajęta. Tak samo z sms - tym bardziej nie mogę odpisywać.

  • -1

    413.  2014-08-31 18:47:17

    ~ola92 - widzę, ze twórczość szeroko chcesz publikować... Co to za koleżanka, której nie możesz powiedzieć szczerej prawdy? Dla mnie to dziwna sytuacja jest, że głupio jest koleżance czy przyjaciółce powiedzieć, że nie możesz w danej chwili z nią rozmawiać albo odpisywać na esemesy ;-)

  • 0

    414. ~Martin  2014-10-28 23:03:05  host: public-gprs514500.centertel.pl

    Jakość tej firmy jest FATALNA. Pomijam już oferty, jakość usług itd., bo na samym początku spotyka nas niegrzeczna, opryskliwa obsługa klienta, która na pewno nie przyciąga nas do tej firmy. Sam kontakt sięga najgorszego dna. W stopce automat pisze, że odpowiadają z reguły w ciągu 2 dni roboczych, a w rzeczywistości trzeba czekać tygodniami. Po tygodniach otrzymuje się odpowiedź nierzeczową, z tekstami typu "dokładamy wszelkich starań, przykro nam, że pana odczucia są takie,,," itp. Gotowe regułki ubranego w kwiatki wyrażenia "odwal się". Pomimo wielu tygodni użerania się, nie doczekałem się realizacji zamówienia. Obsługa tej firmy ma klientów głęboko w nosie, nikomu tam nie zależy na abonentach. Ostatecznie cieszę się, że nie zawarłem z nimi umowy. Męczyłbym się z ludźmi, którzy uważają klienta za petenta, i myślą, że robią mu łaskę, udostępniając usługę. Nie dzisiaj. Konkurencja nie śpi. Tylko rewolucja w tej firmie coś zmieni. Póki co, pracownicy skutecznie odstraszają klienta. NIE POLECAM.

  • -1

    415. ~kinia  2014-12-21 17:44:01  host: ip-37-152-18-120.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    jak wyłaczyc usługę jump na karte?

  • 0

    416. ~Do prawidłowego działania formu  2015-01-28 11:57:50  host: 213-238-74-214.adsl.inetia.pl

    nie wiem

  • 1

    417. ~zlodzieje i oszusci z tmobile  2015-03-25 11:08:57  host: 31-178-147-215.dynamic.chello.pl

    oszuści z t-mobile co chwilę sami aktywują mi jakieś płatne opcje, pobierają sobie opłaty, a ja mam co chwile z nich rezygnować jak nie chce płacić (oczywiscie mogę to zrobić za pomocą płatnych smsów) sami zawiązują ze mną nowe umowy i od razu sobie ściągają kase. banda oszustów i złodziei.

  • 1

    418. ~zoska  2015-04-06 16:32:09  host: 188.246.159.149.rev.vline.pl

    Zadzwoniłam do kanady ale nie uzyskałam połączenia za to moja taryfa jump w T-Mobile naliczyło mi opłatę za nie odbytą rozmowę,czy to jest w porządku bo według mnie czyste oszustwo-płacę za coś czego nie było.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-159-169-210.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.