Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości T-Mobile: prawie 10 tys. stacji LTE

T-Mobile: prawie 10 tys. stacji LTE

orson_dzi 6 Listopada 2017 11:41

9 6

t mobile

Na koniec października 2017 roku 9950 stacji bazowych obsługiwało technologię LTE. 3400 obsługuje również technologię agregacji pasm.

Przez pierwsze 10 miesięcy tego roku klientom T-Mobile udostępnionych zostało 1550 nowych stacji obsługujących LTE. Obecnie najwięcej, bo ponad 7200 stacji, pracuje na częstotliwościach z zakresu 1800 MHz, a ponad 5000 na częstotliwościach 800 MHz.




W ciągu 10 miesięcy o 2800, do 3400 wzrosła liczba stacji obsługujących agregację pasma. Technologią tą objęta jest już ponad 1/3 populacji kraju. Blisko 1000 (wzrost o 500 w ciągu 4 miesięcy) stacji obsługuje agregację 3 pasm 800/1800/2600, która w zależności od zastosowanej modulacji pozwala na uzyskanie prędkości przesyłania danych do 395 Mb/s.

Od początku roku pojemność sieci wzrosła o 85%, a zgodnie z realizowanym harmonogramem do końca roku zostanie podwojona w porównaniu z końcem 2016 roku. Od początku roku o blisko 100% wzrosła ilość danych przesyłanych w sieci LTE przez klientów T-Mobile.

Źródło tekstu: T-Mobile     

Dodaj do:

Tagi: t-mobile | lte

w sumie: 58
  • -1

    39. ~a  2017-11-06 16:20:56  host: 188.146.171.128.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    pabloki: najgorsze że salon w ogóle nie komentuje sprawy. Oni uważają że ten ich dział nadzoru czy tam bezpieczeństwa to jest "wyższa półka - pan bóg w sieci" i oni tego w ogóle nie komentują. Natomiast konsultant z BOU ostatnio okazał się na tyle CHAMEM że robił mi wyrzuty że nadużyłem sieci, że złamałem "fair usage policy" i że widocznie to co zrobiłem to było połączenie z roamingu w UE. Nie docierało do Niego że to były połączenia z Polki...z Polski. SKANDAL.

  • 0

    40. ~Krz  2017-11-06 16:34:44  host: user-94-254-146-148.play-internet.pl

    Niemcy inwestują na potęgę, a Polacy pokazują im gest Kozakiewicza :-)

  • 0

    41. ~pabloki  2017-11-06 16:47:41  host: apn-37-248-126-69.dynamic.gprs.plus.pl

    39 salony nie komentuja bo to nie ich działka i sie nie znają na tym. dział bezpieczeństwa to jest wyższa pólka. , naprawdę . oni maja dostęp do szerokich danych. a konsultant telefoniczny po prostu sobie ot tak powiedział . oni mówią różne rzeczy . nie nalezy brac tego do siebie. jak klienci męczą ich to nie dziw że musza odreagować. jaką wartość ma taki zarzut słowny ? pomówienia ? umorzono by to .

  • 0

    42.  2017-11-06 16:55:22

    @37 ale po co się tak szarpać? Gdyby jakaś firma zrobiła coś takiego to byłyby to ostatnie moje chwile tam. Kiedyś plus naliczył mi 20 zł za internet mimo, że miałem pakiet. Naprawili, przeprosili, dali 50 zł na konto i ok. Gdy była pierwsza awaria mobilnego Orange dali weekend bez limitu na internet, akurat potrzebowałem neta, więc awaria wybaczona, fajny prezent, jest ok. Przy następnych awariach nie dawali już nic, tak jakby było to normalne, więc podziękowałem za współpracę. Z tego co piszą ludzie w tym przypadku nikt nie poczuwa się do żadnej odpowiedzialności, system zawinił, albo ty źle rozmawiałeś przez telefon. W Polsce jest czterech operatorów, nie trzeba się bujać u jednego, skoro taki nawet do błędu nie potrafi się przyznać.

  • -1

    43. ~gość  2017-11-06 16:57:59  host: public-gprs178635.centertel.pl

    @40 A najlepsze jest to że w Niemczech Koncern DT i jego T-mobil też nie są numerem 1:-) Nawet Niemcy ich mają dość.

  • -1

    44. ~a  2017-11-06 17:22:18  host: 188.146.171.128.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    a kto jest nr 1 w Niemczech?

  • -1

    45. ~a  2017-11-06 17:23:40  host: 188.146.171.128.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    jak można źle rozmawiać przez telefon?

  • 1

    46. ~daniel  2017-11-06 17:48:09  host: a09-10-01.opera-mini.net

    a od kiedy 5000 plus 7200 to 9950 ??? p9mijajac fakt braku ilosci bts z pasm 2100 i 26 ile z nich jest w bazie btsearch ?

  • 0

    47. ~  2017-11-06 18:10:16  host: user-94-254-167-44.play-internet.pl

    a Tmobile ma nadal pakiety po 500mb czy daje cos wiecej :):):)?

  • 0

    48. ~  2017-11-06 18:17:42  host: user-5-173-187-197.play-internet.pl

    Niemieckie produkty i towary należy w Polsce b o j k o t o w a ć.

  • -1

    49. ~kuracjusz  2017-11-06 18:27:31  host: j116-63.dbsinternet.pl

    A kiedy będzie zasięg jakikolwiek w SOLCU ZDROJU ?

  • 1

    50.  2017-11-06 19:08:59

    @6 szanowny kolego pomyśl nad tym z jakiego powodu jesteś blokowany-myślę, że o ile to nie są błędy systemy(w to akurat wątpię skoro wielokrotnie jesteś blokowany) to wysoce prawdopodobne jest, że generujesz sztuczny ruch(cisza w słuchawce). Sam mam kilka przeniesionych numerów do T z promocji "90 dni za darmo", które nie są oszczędzane(a kosztowały mnie po 25zł.) i nikt ich nie blokuje, mam również 4 startery "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich" gdzie samego neta zużywam od 300 GB do ponad 1TB(tak 1Terra Bajt= 1024GB) płacąc za to 30zł/msc(ba nawet bywa, że operator mi dopłaca), których również takie przykrości nie spotykają, a służą one również do nielimitowanych SMS, MMS oraz rozmów(wszystko łącznie z netem w cenie 30zł.msc).
    Jakoś również nie mam problemów z uznawaniem przez T reklamacji na, które odpowiadają w ciągu 30dni(bywa, że i po 7 dniach) i do, których to dokładają mi to czego oczekuję.
    Proponuję rozważyć zmianę opa skoro jest taki zły i blokuje żekomo po godzince rozmów.

  • 0

    51. ~a  2017-11-06 19:40:25  host: 188.146.171.128.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Wielokrotnie o tym myslalem - no ale właśnie chodzi o to że nie ma ciszy. Jedynie można mi zarzucić że pierdzielę farmazony przez 1.5h ale kto mi tego zabroni zeby gadac o *** maryni? Z drugiej strony jeśli Dział Bezpieczeństwa podsłuchuje rozmowy (np. czy nie ma ciszy) to czy jest to zgodne z prawem? Zgadzam sie z Toba - jak tylko odblokuja mi telefon zloze wniosek o przeniesienie numeru do Play. Oko za oko, zab za zab.

  • 0

    52. ~jajog  2017-11-06 19:43:24  host: apn-46-169-220-45.dynamic.gprs.plus.pl

    Ja z T-mobile bawie sie drugi miesiac.Problemy z zasiegiem i jakoscia polaczen.Nie wiedza kiedy rozwiaza problem.I to miasto Krakow.Play i Orange maja tez problemy z zasiegiem

  • 1

    53. ~a  2017-11-06 20:10:24  host: 188.146.171.128.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Powinno się rozwazyc poinformowanie o tym zjawisku Ziobry i Macierewicza w celu rozpoczecia procedury odebrania koncesji T-Mobile Polska.

  • 1

    54. ~krz  2017-11-06 20:20:40  host: nat-185-157-12-109.fiberway.pl

    @48, co prawda to prawda. swiadomie zrezygnowalem dawno temu z tmobile, pozniej z mbank.

  • 0

    55. ~pabloki  2017-11-06 20:37:21  host: apn-5-60-253-103.dynamic.gprs.plus.pl

    51 nikt nic nie podsłuchuje , nie ma takiej mozliwości. system nie wykrywa głosu żywego tylko puszczone radio czy telewizor. cisza może być to nie przeszkadza. ja bym walnął reklamację z podaniem że prócz rekompensaty wynikającej za czas przrwy w świadczenuu usług oczekujesz za każdą blokadę po 30 zł w sumie 60 zł zwiększenia salda konta. jeśli z drugiej strony też jest żywy rozmówca sysytem nie wykrywa częstotliwości głosu.

  • 0

    56. ~a  2017-11-06 22:12:32  host: 188.146.171.128.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    na tę chwilę telefon jest dalej nieaktywny. Cały dzien. Więc dziś już nie przywrócą usług, może jutro.

  • 0

    57. ~AdamOS  2017-11-07 00:30:49  host: tor-exit.r1.apx.pub

    Pytanie do osób z branży, gdzie, jak można sprawdzić które BTSy danej sieci obsługuja agregację pasm?

  • 0

    58.  2017-11-07 08:14:13

    Nie sprawdzisz w 100% ale T/Orange dodaje prawdziwe dane dotyczące tego co na ich stacjach działa.
    Wejdź na stronę http://tlp.is/39i zaznacz DANE Z BTSEARCH i poniżej LTE. Zobaczysz wszystkie potwierdzone stacje wraz z danymi częstotliwości(dla T-mobile jest to w 100% pewne-inni mają dane dodane tylko przez klientów)..

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-198-2-110.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.