Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości T-Mobile porzucił plany stworzenia programu lojalnościowego

T-Mobile porzucił plany stworzenia programu lojalnościowego

WitekT 16 Lipca 2013 18:12

8 6

T-Mobile porzucił plany stworzenia programu lojalnościowego dla swoich klientów, choć prace nad nim trwały - wynika z informacji TELEPOLIS.PL.

Przypomnijmy, że Era Premia została zlikwidowana 6. września 2011 roku. Po tym czasie kilkukrotnie padały informacje ze strony przedstawicieli telekomu, że program zostanie zastąpiony nowym.

Zobacz: 6. września koniec Era Premia.

Ostatnie informacje na ten temat można znaleźć w wywiadzie Grzegorza Borsa, członka zarządu telekomu, który został udzielony TELEPOLIS.PL w lutym 2012 roku. Mowa była wtedy o horyzoncie 12 miesięcy.

Zobacz: Bors: nowa oferta Heyah będzie istotną zmianą rynku i reguł gry.




Przez jakiś czas przygotowywaliśmy własny program lojalnościowy dla naszych klientów. Do zastanowienia się nad kontynuacją projektu skłoniły nas wysokie koszty przygotowania, prowadzenia programu i jego promocji, a także opublikowane przez Instytutu ARC Rynek i Opinia wyniki raportu "Monitor, programów lojalnościowych". W komentarzu do niego można przeczytać, że pomiędzy pierwszym badaniem w 2011 roku, a drugim rok później, z 36% do 57% wzrosła liczba osób deklarujących uczestnictwo w tylko jednym programie. Jednocześnie z 55% do 48% spadła ilość osób deklarujących uczestnictwo w takich programach - napisało w odpowiedzi na pytanie TELEPOLIS.PL biuro prasowe T-Mobile.

Jak dodano, ten spadek popularności programów lojalnościowych był jednym z elementów, które skłoniły operatora do pójścia inną drogą. Pieniądze, które miał pochłonąć projekt zostały przeznaczone na finansowanie dodatkowych bonusów dla klientów przy podpisywaniu lub przedłużaniu umowy i na organizację specjalnych promocji dla osób doładowujących.

Programy lojalnościowe dla swoich klientów ma Orange (Payback) oraz Plus (5 Plus). Play zawsze informował, że nie planuje tego typu działań.

Czy program lojalnościowy jest dla Ciebie ważny przy wyborze operatora?

Zdecydowanie tak
30.06%
Raczej tak
13.84%
Raczej nie
18.60%
Zdecydowanie nie
33.18%
Trudno powiedzieć
4.32%

Wszystkich głosujących: 672



Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:

Tagi: era premia | t-mobile

w sumie: 48
  • 4

    29. ~  2013-07-16 21:52:56  host: 213-241-62-107.ip.netia.com.pl

    Co za głąby. Ludzie mają już serdecznie dość sytuacji, gdy ludzie z ulicy mają lepsze oferty niż wieloletni klienci... Jeżeli staż nie będzie premiowany, to przy takich samych, lub podobnych ofertach co klienta będzie trzymać? Pseudo "prestiż", czy może kolor loga?

  • -2

    30. ~tkubon  2013-07-16 22:19:11  host: 188.147.216.234.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    ludzie jest 750 min/sms/mms/UE za 30 zł w T oraz 5 zł no limit w T i czego jeszcze chcecie żeby wam dopłacali. Wole taką właśnie ofertę niż jakieś pierdoły, punkty itd.

  • 4

    31.  2013-07-16 22:28:59

    Przecież to jest jawne kłamanie ludziom prosto w oczy. O jakich bonusach przy przedłużaniu On mówi, o opłacie bodajże 19zł?

  • 2

    32. ~  2013-07-16 22:56:49  host: 37.30.224.99.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Ale to było wiadomo ze tak się skończy. Po wejściu T miało być do roku coś nowego. Minęły 2 lata, więc nad czym się tu zastanawiać.

  • 0

    33.  2013-07-16 23:04:02

    T wie, że walka o karciarzy jest mało opłacalna, więc oddaje ich Playowi bez bicia. I tak wkrótce będzie kasa z roamingu, więc po co się męczyć z nowymi ofertami dla najmniej lojalnych.

  • 3

    34. ~mike  2013-07-16 23:48:50  host: 031011133159.warszawa.vectranet.pl

    pamiętam jeszcze za czasów Idei zbierało się punkty za opłacone faktury i jak np. przedłużało się umowę, to punkty mozna było wymienić na nowy tel., jeżeli ich nie wystarczyło to się resztę dopłacało i to mi się podobało...

  • 0

    35. ~  2013-07-17 09:16:05  host: v28-11.opera-mini.net

    31 Altan jak ci taki wypasiony bonus niechcesz go to jak będziesz pszedlurzal to powiec że rezygnujesz z bonus i zapłacisz normalne 119zł i

  • 1

    36.  2013-07-17 09:19:42

    @20: a czemu mi zaraz wyjeżdżasz z klakierami? Używam Tmobile i tyle, co 2 lata dają mi lepszą ofertę niż pozostali operatorzy (a raczej sam ją sobie negocjuję) więc u nich jestem. Uważam, że to sieć jak każda inna, a o ich wadach też mogę napisać elaborat- ostatnio 15 minut wisiałem na infolinii dzwoniąc z zagranicy i słuchając durnej melodyjki, bo nie aktywowali mi pakietu danych w roamingu. Ale akurat spamu smsowego nie dostaję żadnego, żona zresztą również.

  • 0

    37. ~ghy  2013-07-17 09:39:00  host: grz71.internetdsl.tpnet.pl

    tak wiec po 12latach porzucam ere/t-mobile

  • 1

    38. ~Namakon  2013-07-17 10:21:56  host: 81.219.84.18

    @29 Jeśli jestem w sieci A i mam w niej na przedłużenie takie same warunki jakie zaproponowano klientowi który ma staż o 3 lata mniejszy od mojego? G... mnie to obchodzi pod warunkiem, że sieć A daje mi to samo co moze zaproponować sieć B. Bo i co zrobię? Przejdę do B by "zrobic na złość" staremu operatorowi, za to iż nie ugłaskał wyolbrzymionego ego? :P Typowa mentalność polaka-psa_ogrodnika: jeśli mam dobrze to niech ktoś inny ma gorzej niz ja bo inaczej pakuje zabawki i ide gdzie indziej :D

  • 1

    39.  2013-07-17 10:54:03

    @38 Tu chodzi o sytuację chyba sprzed roku, gdy przechodzący do T-mobile mieli lepszą ofertę niż przedłużający. Szybko to poprawili, ale dopiero gdy sprawa nabrała rozgłosu. To było w czasie wojny opów, o klientów zmieniających sieć i ktoś się za bardzo rozpędził. T-mobile w efekcie dostało łatkę opa, który ma w nosie swoich stałych klientów. Połącz to z likwidacją Era Premia i kiepskimi ofertami, dorzuć sprawdzanie opłaty za sprawdzanie stanu konta i masz przepis na ucieczkę klientów. Ja w u fioletowych zostałem tylko dzięki forum telepolis i informacjom o ofercie SUK. P.S. Chyba się obudzili, bo ostatnio oferty zbliżone do SUK-owskich, trafiły też do salonów.

  • 2

    40. ~Mato  2013-07-17 11:00:10  host: aepr151.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Hmm co do SUK z T-M nie powiem złego słowa, r80 w cenie r60 i słuchawka taniej o 250 zł niż w cenniku. Tylko mało kto wie o SUK, większość ludzi pada na pierwszej fali i tyle.

  • 1

    41. ~Anthrax  2013-07-17 11:02:42  host: geodetow-nat.intertele.pl

    No i to się nazywa podręcznikowy przykład pt.: Jak ordynarnie zgnoić i oszukać klienta...

  • 1

    42. ~Namakon  2013-07-17 11:11:34  host: 81.219.84.18

    @41 mówisz o "pierwszej linii" czy o mamieniu przez x-miesięcy wprowadzeniem nowego programu :) ?

  • 1

    43. ~  2013-07-17 11:33:43  host: public-gprs515104.centertel.pl

    Najlepszy program lojalnościowy to dobre oferty na tle innych operatorów, mające przekonać mnie do pozostania w danej firmie.

  • 0

    44. ~Loco  2013-07-17 13:37:12  host: 77-253-106-202.adsl.inetia.pl

    Akurat to nie dziwi mnie, szał na posiadanie karty na każdej stacji benzynowej już się też chyba skończył i to ciągłe zbieranie punktów. Co do samej utrzymaniówki to chyba osoby narzekające nigdy nie negocjowały z SUK, tam można ugrać bardzo dużo wystarczy być tylko odpowiednio upartym, zresztą na forum jest dużo na ten temat.

  • 0

    45.  2013-07-17 14:23:14

    No sensu nie ma... Rzeczywiście uciążliwe jest odpowiadania o pytanie o kartę lojalnościową przy kasie w każdym niemal sklepie. Inna rzecz to dane osobowe. Staram się osobiście nie przesadzać, chociaż tam gdzie "samo" się zbiera - czemu nie? Tym bardziej, że są programy gdzie są fajne i porz ądne gadżety w katalogu "nagród". Fakt, ze przy niskich rachunkach się w życiu nie uzbieram a większość z nich - no ale są tacy jak ja, tankujący 2-3 razy 50-litrów "do pełna" w miesiącu i tacu co tankują co tydzień dwa-trzy razy 100 litrów "do pełna" ;-)

  • 0

    46. ~  2013-07-17 20:11:46  host: 89-66-94-223.dynamic.chello.pl

    Właśnie podpisałem umowę na kolejne 24 miesiące.Zanim to zrobiłem obdzwoniłem wszystkich operatorów i tak najlepszą ofertę dostałem z T-Mobbile.Natomiast byłem ździwiony ofertą modnego ostatnio PLAY-była beznadziejna.

  • 0

    47. ~Ryszard  2013-07-18 18:15:45  host: 5.172.252.125

    Zarobieni są wypieprzaniem z roboty 240 osób, z których łaskawie przyjmą z powrotem max 200. Dlatego nie mają czasu ani kasy na programy lojalnościowe. Oszczędzają na odszkodowania, które zasądzi sąd pracy.

  • 0

    48. ~cypis  2013-08-07 18:38:05  host: nat-1.05.gwa.telkab.pl

    Zaskoczyli mnie po 10-ci latach.Po promocyjnym przedłużeniu umowy,zmiana na tańszą,wystawiają faktury na większe sumy.Na pytanie dlaczego odpowiadają że wynika to z tego że mi oddają pieniądze.Trzeba mieć kupę w głowie zamiast mózgu żeby coś takiego wymyślić.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-81-79-128.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.