DAJ CYNK

T-Mobile pomoże w obsłudze smartfonów i tabletów. Płatne 2,46 zł za minutę

LuiN

Sprzęt

Z informacji TELEPOLIS.PL wynika, że sieć T-Mobile postanowiła lepiej zaopiekować się klientami, którzy postanowili kupić nowoczesny smartfon, komputer czy tablet - jednak nie za darmo.

Z informacji TELEPOLIS.PL wynika, że sieć T-Mobile postanowiła lepiej zaopiekować się klientami, którzy postanowili kupić nowoczesny smartfon, komputer czy tablet - jednak nie za darmo.

Tech Desk to nowa struktura wśród rozmaitych specjalistycznych infolinii T-Mobile. Nowa i zarazem wyraźnie oddzielona od infolinii usługowej - konsultanci pod numerem *7242 będą mogli jedynie w wyjątkowych sytuacjach i za zgodą klienta wejść na konto i sprawdzić stan usług.

Podstawowe kwestie jak problemy z połączeniami, konfiguracja urządzeń do łączenia się z Internetem (w tym instalacja aplikacji blueconnect), konfiguracja MMS-ów czy przekazywanie informacji na temat dostępnych w ofercie urządzeń w dalszym ciągu leżeć będą w kompetencji konsultantów podstawowej infolinii. Po co zatem cały ten Tech Desk?

Łącząc się z Tech Desk pod numerem *7242 (2,46 zł za minutę) dowiemy się jak skonfigurować sprzęt zakupiony poza ofertą T-Mobile (np. modem z innej sieci), zostaniemy poinstruowani jak skonfigurować klienta poczty e-mail w tablecie czy smartfonie, zapytać będziemy mogli o bardziej zaawansowane usługi np. konfigurację FTP, jak i dowiemy się jak skonfigurować usługi zewnętrznych dostawców (w tym iCloud w Apple).

Z infolinii skorzystać mogą jedynie klienci T-Mobile, codziennie w godzinach 7:00 - 23:00.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: wł