Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości T-Mobile pomoże w obsłudze smartfonów i tabletów. Płatne 2,46 zł za minutę

T-Mobile pomoże w obsłudze smartfonów i tabletów. Płatne 2,46 zł za minutę

LuiN 19 Października 2012 16:08

2 0

Z informacji TELEPOLIS.PL wynika, że sieć T-Mobile postanowiła lepiej zaopiekować się klientami, którzy postanowili kupić nowoczesny smartfon, komputer czy tablet - jednak nie za darmo.

Tech Desk to nowa struktura wśród rozmaitych specjalistycznych infolinii T-Mobile. Nowa i zarazem wyraźnie oddzielona od infolinii usługowej - konsultanci pod numerem *7242 będą mogli jedynie w wyjątkowych sytuacjach i za zgodą klienta wejść na konto i sprawdzić stan usług.

Podstawowe kwestie jak problemy z połączeniami, konfiguracja urządzeń do łączenia się z Internetem (w tym instalacja aplikacji blueconnect), konfiguracja MMS-ów czy przekazywanie informacji na temat dostępnych w ofercie urządzeń w dalszym ciągu leżeć będą w kompetencji konsultantów podstawowej infolinii. Po co zatem cały ten Tech Desk?




Łącząc się z Tech Desk pod numerem *7242 (2,46 zł za minutę) dowiemy się jak skonfigurować sprzęt zakupiony poza ofertą T-Mobile (np. modem z innej sieci), zostaniemy poinstruowani jak skonfigurować klienta poczty e-mail w tablecie czy smartfonie, zapytać będziemy mogli o bardziej zaawansowane usługi np. konfigurację FTP, jak i dowiemy się jak skonfigurować usługi zewnętrznych dostawców (w tym iCloud w Apple).

Z infolinii skorzystać mogą jedynie klienci T-Mobile, codziennie w godzinach 7:00 - 23:00.

Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:
w sumie: 91
  • 0

    76. ~  2012-10-20 21:55:07  host: z32-12.opera-mini.net

    75. E, móndry to Ty jesteś, ale inaczej. Po to sobie kupują, aby się nauczyć. BEZ ODBIORU.

  • 0

    77. ~  2012-10-21 00:43:43  host: 77-254-169-87.adsl.inetia.pl

    @72 mojej myśli nie trzeba rozwijać liczy się wygoda i szybkość dostępu do usługi wiadomo można taniej ale to nie oznacza nigdy szybciej a wręcz przeciwnie. Mechanik dostaje może i niewiele ale ma za to pensje opłacone ubezpieczenia i inne socjalne pierdoły za to nie musi ponosić ryzyka inwestycyjnego jakim jest własny interes wnosi do "spółki" jedynie własną pracę i za to jest wynagradzany :) i tak ten świat działa za brak umiejętności i wiedzy płaci się komuś kto owe umiejętności i wiedzę posiada

  • 0

    78.  2012-10-21 06:50:04

    @55 orange ma infolinię techniczną, *800. tu dostaniesz pomoc w zakresie usług internetu mobilnego, instalacji sprzętu dostarczonego przez operatora i tyle. jeśli chodzi o tablety, smartfony, sprzęt niestandardowy albo niestandardowo podłączony (np modem usb do routera/switcha) to zapraszam na infolinię expert assistance: *900 1.50 zł brutto za minutę (już ktoś o tym wspominał ale chyba komuś się wcześniejszych komentów czytać nie chciało:)). Opłata liczy się od podniesienia słuchawki przez konsultanta. @51 nie wiem jak w t-mobile, ale w orange tą infolinię obsługują ludzie którzy naprawdę mają dużą wiedzę, popartą sporą szafą sprzętu i szkoleniami robionymi przez producentów:) zdarzyło mi się odbierać przez kilka dni tą infolinię(pewnie ilość połączeń przychodzących przerosła kalkulacje szefostwa i zanim udało im się znaleźć człowieczka z najmniej dwoma trzyliterowymi skrótami przed nazwiskiem do odbierania połączeń 4 osoby z *800 obarczono tym zadaniem:)), nie wiem jak to na co dzień u nich wygląda, ale trafił do mnie np. klient który chciał pogadać o fakturach. poinformowałem że taką samą informację uzyska na *600 (kl biznesowy) i zapłaci 1.50 za całe połączenie a nie za minutę, on na to że wie, ale tu dostanie tą informację szybciej... więc nawet jeśli szaraki jak ja nie zadzwonią, bo 30 minut rozmowy to niemal cała dniówka to zawsze się ktoś znajdzie komu takie rozwiązanie jest na rękę. Wniosek z tego taki: po co hejtować bezmyślnie jeśli i tak nie zadzwonię? a co do wysokopłatnych infolinii technicznych... wie ktoś może jaka jest cena połączenia z inf. tech. upc? bo jeśli dobrze pamiętam to około 10 złotych...

  • 1

    79.  2012-10-22 09:13:19

    Niedługo Teuer Mobile ma wprowadzić opłaty za samo przekroczenie progu salonu...o czym będzie informował mały napis na dole w rogu na szybie :D

  • 0

    80. ~  2012-10-22 09:31:48  host: z16-07.opera-mini.net

    77 same bzdury a dodatkowo dlaczego producenci przestali robić proste diesle? bo taki diesel pali 30% tego co nowoczesne i jest banalny w naprawie

  • 0

    81. ~Sako  2012-10-22 12:04:24  host: 87-205-145-118.adsl.inetia.pl

    Jeśli ktoś nie ma znajomego który mu w tym pomoże to nowa linia techniczna ma sens, tym bardziej, że przecież jest też standardowa i w konfiguracji urządzeń tmobile muszą pomóc.

  • 0

    82. ~  2012-10-22 12:46:13  host: user-164-126-1-194.play-internet.pl

    Dryn, dryn a moze by tak zalatwiac takie tematy przez darmowy chat na stronie tmobile.

  • 0

    83. ~  2012-10-22 12:46:53  host: user-164-126-1-194.play-internet.pl

    Chat oczywiscie nie ma, pomysl chyba dobry zamiast kasowac prawie 3 zl za minute wyjasnien.

  • 0

    84. ~  2012-10-22 14:03:34  host: staticline22441.toya.net.pl

    chyba najwięcej udzielają się osoby które i tak nie mają t. nie wiem po co tyle krzyku skoro jest napisane jak wół że ta infolinia dotyczy konfiguracji niestandardowych (urządzenia spoza sieci itp), przecież jak ktoś ma problem z sms/mms czy netem dzwoni normalnie żeby poza konfiguracją sprawdzić usługę. na tą infolinię zadzwoni ten kto będzie chciał skonfigurować np. kartę sim w lodówce, żeby dostawać smsy że brakuje mu jajek, a nie wie jak to zrobić bo nie chce mu się czytać instrukcji. cena rzeczywiście wysoka, ale infolinia dodatkowa, niedotycząca usług a samych konfiguracji.

  • 0

    85. ~Q  2012-10-22 18:13:37  host: static-223-197.is.net.pl

    nie rozumiem dlaczego tak was boli, ze ktos chce zaplate za swoja usluge? niby dlaczego mielibysmy za darmo konfigurowac telefony konkurencji? nie rozumiem takze dlaczego mam za darmo kopiowac dane z telefonu na telefon? za taka usluge to przynajm niej 50-100 zł pasuje pobrac (nie pisze o przeniesieniu kontaktow w ramach karty SIM) a wy to pewnie wysmiejecie. Przestaniecie wysmiewac jak zaczniecie z tego zyc. to jest taka sama praca jak inne, w cholere ludzi nie potrafi nawet wlaczyc/wylaczyc swojego telefonu. dla was to banaly bo jestescie maniakami, sledzicie forum telepolis 25h/dobe ale uwierzcie mi, wiekszosc ludzi nie ma pojecia co ich smartfon potrafi. I dlaczego ja mam tracic czas i pomagac takiemu typowi za darmo? nie pojmuje tak samo jak nie pojmuje tego pracownik serwisu wulkanizacyjnego, ze ktos moglby chciec za darmo wymiane kol miec.. glupie, nie?

  • 0

    86. ~Q  2012-10-22 18:28:32  host: static-223-197.is.net.pl

    do markusa : chlopie, ty nie rozumiesz ze sa prace umyslowe i fizyczne? moze to i niesprawiedliwe, ze w pracy fizycznej sie mozna zmeczyc i mniej zarobic ale dajmy na to takiego prawnika. czy ty wiesz ile on musial zdrowia, nerwow i czasu stracic, zeby zdobyc uprawnienia do zawodu? czasu to minimum 9-10 lat. czyli majac 28-30 lat zaczyna (ZACZYNA!!!!!) prace. ty po szkole sredniej zaczynasz zarabiac w wieku 19-20 lat. masz 10 lat przewagi a i tak adwokat zarobi w ciagu pierwszych 5 lat wiecej niz ty w ciagu 15. skoro cie to boli to moze idz na studia prawnicze, naucz sie tego, nie daj sie po drodze wywalic z uczelni za brak wiedzy a potem przejdz przez sito aby zdobyc uprawnienia do zawodu. z 1000 studentow powstaje maksimum 100 adwokatow. reszta traci czas na studiach...

  • 0

    87. ~kimir  2012-10-22 19:10:57  host: wapgw1.wapgw.era.pl

    W treści wkradł się poważny błąd. T-mobile dba o siebie a nie o klienta. Właśnie wyszedłem z "salonu" w którym to chciałem przedłużyć umowę i okazało się, że zapłacic i owszem mogę - ale ze słuchawką do domu nie pójdę ... Kto wymyślił taką bzdurę? Akurat wygospodarowałem godzinę by załatwić wszystko i odszedłem z niczym. A umówienie się z kurieremo 20 jest dosyć trudne ...

  • 0

    88.  2012-10-22 19:21:13

    ~Q - 50-100 zł? No to kurczę sporo tracę znajomym dość często robąc takie rzeczy za darmo (o reinstalacji uwalonych systemów w komputerach itp. nie mówię nawet ;-)). Na szczęcie ograniczyłem tego typu pomoc do rodziny i przyjaciół tylko... Co do pracy. Ja zawsze powtarzam - nie ma obowiązku robić to z czego nie wystarcza na życie. Cociaż rozumiem gościa ze sklepu rowerowego, który sprzeda pedały , ale jak klient chce uszkodzony na miejscu wymienić, to już za usługę liczy odrębnie. Tak dorobiłą się Ameryka, którą Polacy tak kochają. Szkoda, zę nie płącą sobie wzajemnie za usługi tylko oczekują, ze w ramach ceny będzie coś dodatkowo.

  • 0

    89. ~Misiek  2012-10-22 20:44:51  host: 89-72-108-81.dynamic.chello.pl

    @87 - zmień operatora. Dostaniesz telefon od ręki.

  • 0

    90. ~przemek  2012-10-29 18:38:06  host: 93-181-172-25.internetia.net.pl

    ludzie jest internet tutaj wszystko pisze wszystko można znaleźć to po co płacić??? za oczekiwanie na konsultanta też?!

  • 0

    91. ~Obywatel Nikt  2012-12-30 22:39:07  host: 77-253-138-21.adsl.inetia.pl

    Złodziejskie połączenie,tylko tak można to określić ( *7242 -2,46 zł za minutę) Rozbój w biały dzień.Niech to jasna cholera trafi. Pomoc pomocą ale żeby tyle kroić,to przegięcie.Odradzam wszystkim T-Mobile. Mało tego, sprzedawcy usług nie mają pojęcia jakie modemy do mobilnego netu są kompatybilne z androidem (tablety)

  • 0

    92. ~  2012-12-30 22:59:05  host: 178.183.131.225.dsl.dynamic.t-mobile.pl

    Masz na myśli tablety z oferty TM, czy tablety z przysłowiowej Biedronki?

  • 0

    93. ~Obywatel Nikt  2013-01-19 17:50:31  host: 77-253-139-36.adsl.inetia.pl

    " czy tablety z przysłowiowej Biedronki?" Takie też. Ale również te mniej znane marki, kupione np. w sklepie RTV. Skoro idę z tabletem do punktu sprzedaży usług T-M ,pokazuję konkretny model pytam czy będzie na takim czymś śmigał net. to sprzedający nie ma zielonego pojęcia ,że ten model nie jest kompatybilny i netu na nim nie będzie :( Po prostu sprzedaż usługi tylko dla nich się liczy.Odradzam jeszcze raz wszystkim T-Mobile.Szanująca się firma powinna również szanować klientów,Bo to dzięki nim utrzymuje się na rynku . (dla T-M szkolić, szkolić i jeszcze raz szkolić swój personel co by więcej plamy nie dawali :(

  • 0

    94. ~  2013-01-22 10:47:53  host: ptcnat.t-mobile.pl

    Hah złodziejskie po łaczenie? Przykro mi, jednak za głupotę się płaci.. Jeśli nie umiesz czytać wiadomości z internetu albo z instrukcji obsługi, to poczytają Ci to konsultanci za 2,5 za minute.. Proste :)

  • 0

    95. ~dot  2013-03-15 19:54:49  host: 89-67-172-62.dynamic.chello.pl

    T-Mobile ZŁODZIEJE!!!!! Ludzie, nie dzwońcie na ten numer, to jest rozbój w biały dzień! Zadzwoniłem miesiąc temu, bo na zwykłej infolinii nc nie wiedzieli na temat problemów z połączeniami VPN przez telefon. Naczekałem sięna zgłoszenie konsultanta, który NIE WIEDZIAŁ, co to jest VPN! Co chwila rozłączał się, aby się kogoś pytać. W końcu NIC mi nie poradził Bredził jak nawiedzony, nie mając pojęcia o czym mówię. Zapomniałem o sprawie. Po miesiący faktura - o ponad 40 zł wyższa. Okazało się, że płaciłem za czas, w którym ignorant z pomocy technicznej dowiadywał się ODE NIE (tak, ja mu tłumaczyłem) co to jest VPN, oraz za czas, kiedy słuchałem muzyczki!!! Skandal.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-211-27-195.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.