DAJ CYNK

T-Mobile Polska uruchamia Centrum Operacyjne ds. Cyberbezpieczeństwa

msnet

Taryfy, promocje, usługi

T-Mobile Polska uruchamia w Warszawie Centrum Operacyjne ds. Cyberbezpieczeństwa oraz wprowadza do oferty zarządzane usługi bezpieczeństwa IT.



T-Mobile Polska uruchamia w Warszawie Centrum Operacyjne ds. Cyberbezpieczeństwa oraz wprowadza do oferty zarządzane usługi bezpieczeństwa IT.

Zabezpieczenie systemów informatycznych przez atakami to wyzwanie, przed którym stają przedsiębiorcy. Proces nie jest łatwy i wymaga zaangażowania specjalistów z zakresu bezpieczeństwa IT oraz odpowiednich środków finansowych. Jednak nawet odpowiednio wdrożone rozwiązania nie powinny być pozostawione w trybie auto-pilota, lecz ciągle monitorowane i zarządzane tak, aby identyfikować i reagować na pojawiające się zagrożenia. Odpowiadając na te wyzwania, T-Mobile Polska uruchamia Centrum Operacyjne ds. Cyberbezpieczeństwa (SOC - Security Operations Center) oraz wprowadza nowe usługi z zakresu cyberbezpieczeństwa. Ma to zapewnić każdej firmie wyższy poziom ochrony i zapobiegać sytuacjom, które zagrażają bezpieczeństwu oraz przeciwdziałać zdarzeniom, które w rezultacie mogą prowadzić do strat na ogromną skalę.

Cyfryzacja to rzeczywistość, a zaufanie w cyfrowym świecie stało się niezbędnym czynnikiem dla przedsiębiorstw w utrzymywaniu długotrwałych relacji z klientami. Od ponad 20 lat T-Mobile zapewnia swoim klientom najwyższy poziom prywatności i bezpieczeństwa, a teraz nasze doświadczenie oraz technologie w zakresie cyberbezpieczeństwa są dostępne dla przedsiębiorców w nowo otwartym Security Operations Center w Warszawie. Oferujemy przedsiębiorcom szeroki zakres usług w tym zakresie, począwszy od audytów i doradztwa, po kompleksowe rozwiązania Cybersecurity-as-a-Service - powiedział Andreas Maierhofer, Prezes T-Mobile Polska.

Zadaniem Centrum Operacyjnego ds. Cyberbezpieczeństwa jest wykrywanie i zapobieganie incydentom związanym z cyberbezpieczeństwem, dzięki monitorowaniu i analizie zdarzeń bezpieczeństwa w trybie 24x7. Jak podaje operator, skorzystanie z nowej oferty SOC przyniesie firmie korzyści biznesowe, takie jak podniesienie poziomu bezpieczeństwa organizacji, zwiększenie ochrony krytycznych zasobów, dostarczenie niezbędnej wiedzy o stanie bezpieczeństwa IT przedsiębiorstwa, spełnienie norm związanych z bezpieczeństwem informatycznym m.in. RODO czy łatwe raportowanie na żądanie, dla zarządzających i działu bezpieczeństwa.

W ramach Centrum Operacyjnego ds. Cyberbezpieczeństwa, T-Mobile świadczy usługi:

  • Zarządzany Firewall - usługa ochrony sieci przy pomocy firewalla następnej generacji NGFW (ang. Next Generation Firewall),
  • Zarządzany WAF (ang. Web Application Firewall) - usługa ochrony klienckich aplikacji i serwisów www,
  • Anty DDOS - zabezpieczenie przed atakami DDoS dzięki wydajnej platformie o pojemności 120 Gb/s, pozwalające na realizację ochrony serwisów i procesów biznesowych oraz korzystanie z zasobów firmowych nawet w momencie trwania ataku DDoS o dużej skali,
  • Profesjonalne usługi bezpieczeństwa IT - usługi zapewniające dostęp do wiedzy i wieloletnich doświadczeń inżynierów bezpieczeństwa IT, audyty i testy penetracyjne infrastruktury, sieci i aplikacji, szkolenia w zakresie bezpieczeństwa IT, doradztwo w zakresie architektury bezpieczeństwa oraz zaawansowane usługi analizy powłamaniowej,
  • Identyfikowanie podatności systemów Internetu Rzeczy - T-Mobile posiada specjalistyczne laboratorium do wykrywania luk zabezpieczeń urządzeń i oprogramowania IoT,
  • Autorskie, innowacyjne rozwiązanie bezpieczeństwa IT służące szybkiej identyfikacji urządzeń mobilnych (w tym IoT), które są celem ataku bądź zostały już skompromitowane poprzez zainfekowanie złośliwym oprogramowaniem,
  • Projekty integracji systemów bezpieczeństwa IT uwzględniające technologie takie jak DLP (ochrona przed wyciekiem danych), SIEM (monitorowanie i zarządzanie zdarzeniami bezpieczeństwa), ANTY-MALWARE (wykrywanie i eliminowanie szkodliwego oprogramowania), ENDPOINT PROTECTION (ochrona stacji roboczych).

    W ramach oferty, T-Mobile zapewnia kompleksowe wsparcie na każdym etapie, począwszy od zaprojektowania rozwiązania, przez wdrożenie, skończywszy na utrzymaniu i zarządzaniu oraz monitorowaniu zdarzeń bezpieczeństwa i identyfikacji incydentów. Usługi świadczone są w oparciu o rozwiązania takie jak SPLUNK, FORTINET, ARBOR i RADWARE i inne. Więcej o związanych z cyberbezpieczeństwem usługach T-Mobile dla firm na stronie biznes.t-mobile.pl/pl/produkty-i-uslugi/cyberbezpieczenstwo-i-ochrona.

    Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

    Źródło tekstu: T-Mobile