Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości T-Mobile podsumowuje 2016 rok [wideo]

T-Mobile podsumowuje 2016 rok [wideo]

LuiN 30 Stycznia 2017 08:54

5 17

adam sawicki newseria wide

Adam Sawicki, prezes zarządu T-Mobile Polska oraz Tomas Lips, dyrektor ds. technologii i innowacji podsumowują 2016 rok sieci T-Mobile.

Miniony rok był bardzo intensywny. Otrzymaliśmy licencję na nowe częstotliwości, dokonaliśmy dużych inwestycji w sieć, dzięki czemu zdobyliśmy "Best in test", czyli tytuł najlepszej sieci w teście P3 w 2016 roku. Ponieśliśmy również olbrzymie nakłady na pracę z klientem, nowe produkty i nowe taryfy oraz odświeżenie komunikacji. To był rok zmian - mówi agencji informacyjnej Newseria Biznes Adam Sawicki, prezes zarządu T-Mobile Polska.

Zobacz: T-Mobile trzeci raz najszybszy w zamówionym przez siebie badaniu
Zobacz: T-Mobile podsumował 2016 rok




Ze statystyk podanych przez T-Mobile wynika, że dzięki inwestycjom w infrastrukturę zasięg LTE obejmuje teraz 99,1% populacji (wzrost z 83 proc.). Na koniec września ubiegłego roku telekom miał ponad 10,3 tys. stacji bazowych, z których ponad 7 tys. obsługuje sieć LTE1800 a 2,1 tys. obsługuje LTE800 i LTE2600. Liczba danych przesyłanych w sieci LTE wzrosła aż o 275% w ujęciu rocznym.

Dużym sukcesem telekomu w 2016 roku było również wdrożenie technologii VoLTE i VoWiFi, które umożliwiają prowadzenie rozmów głosowych i wysyłanie wiadomości w miejscach, w których zasięg jest ograniczony. T-Mobile jest jednym z pierwszych na świecie operatorów, który udostępnił te usługi swoim klientom. Obecnie VoLTE i VoWiFi obsługuje tylko pięć modeli telefonów komórkowych, ale w tym roku ich liczba ma się zwiększyć do 19.

Rozgrzewamy się, to dopiero początek. Tak jak zapowiadaliśmy, inwestycje w sieć nie zostaną zatrzymane, liczymy wręcz na przyspieszenie. Należy się spodziewać kolejnych taryf, kolejnych zaskoczeń, kolejnych odsłon naszej komunikacji, tym razem już z Bogusławem Lindą - zapowiada prezes telekomu Adam Sawicki.

Źródło tekstu: Newseria     

Dodaj do:

Tagi: t-mobile | adam sawicki | tomas lips

w sumie: 63
  • 1

    44.  2017-01-30 12:33:08

    @42 solorz nadal splaca zadłuzenie po kupnie firmy m.in dlatego polkomtel ma zerowy rozwój i brak inwestycji w inftastrukturę

  • 1

    45.  2017-01-30 12:34:48

    kabell - o podatkach a nie o kosztach chyba mówiłeś?

  • 0

    46.  2017-01-30 12:50:04

    WLO, bez znaczenia o czym pisze KABELL w obydwu przypadkach pisze bzdury.

  • 1

    47. ~Punk  2017-01-30 12:50:46  host: apn-31-1-172-51.dynamic.gprs.plus.pl

    Plus nie płaci podatku bo wykazuje straty.
    W końcu jakby nie patrzeć to każdy op tak będzie robił, podejrzewam że w tym albo w następnym roku żaden op nie zapłaci podatku gdyż wykaże straty z powodu modernizacji sieci.

  • 0

    48.  2017-01-30 13:12:54

    Pokaż mi ten raport gdzie wykazują straty.

  • 0

    49.  2017-01-30 13:20:23

    Patryk7588 - co powiesz o liczniku: http://tlp.is/bjt ?

  • 1

    50.  2017-01-30 13:50:05

    @40 jaki spam? może jeden mms na miesiac od nich idzie (w 2017 zero), orange w tym czasie tydzien bez spamu uważa za stracony - godzina nie ma znaczenia, porąbało pomaranczowych do reszty

  • 2

    51.  2017-01-30 14:37:32

    @37 niemiecki operator? zgoda. Ale nie zapominajmy że jako JEDYNY płaci w Polsce podatki. Coś, na co rodzimy nasz polkomtel zdobyć się już nie potrafi

  • -4

    52. ~T  2017-01-30 14:39:30  host: 188.146.152.13.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Liczę że po słowach pana prezesa siec t mobile zaskoczy cały rynek nowymi ofertami produktami jestem zadowolony z usług jakości tego operatora i nie zamienię na siec Play xd bez swojej infrastruktury

  • 2

    53. ~  2017-01-30 15:19:38  host: 165.225.84.76

    Wszyscy chyba zapominają ze Tmobile ma lejek we własnej sieci na poziomie 15 Mbs czyli 1,8MB !!!
    Oczywiście no limit tam też nie uświadczysz. Max to nadal 10 GB?

  • 1

    54. ~Marcin  2017-01-30 16:17:26  host: 85-222-25-23.dynamic.chello.pl

    Okręt tonie, klienci masowo uciekają, coraz więcej osób pamięta o wrażeniu jako sieć typu "daj 5 zł" słowem wszędzie na forach ludzie narzekają sieć traci a oni chrzania o jakimś wirtualnym świecie testach.CO TO MA DO RZECZY? Wieloletniemu klientowi nie potrafią sensownego zaproponować ale nowy owszem, rabat pół roku na abonament i można wziąc nawet 2 telefony w skl internetowy? A stary?Niech się goni. Jeszcze trochę to każdy op wirtualny ich dogoni.

  • 3

    55.  2017-01-30 16:42:27

    Żeby tylko się nie potopili od tego wylewania miodu
    :-D :-D :-D

  • -1

    56.  2017-01-30 16:44:34

    @54 bolączką każdego z operatorów jest oferta dla starego klienta. na pewno teraz przy przedlużaniu umowy w TM załapiesz się na zero rating dla wielu aplikacji, spokojnie tez wynegocjujesz kilka m-cy za 1pln. ruszyło jednak trochę w tej machinie. w polkomtelu niestety nadal tkwią w epoce kamienia łupanego i dostaniesz piekne nic

  • -1

    57. ~cddsvc  2017-01-30 20:59:14  host: user-94-254-234-68.play-internet.pl

    Pierwszy raz od kilku lat przechodząc obok firmowego salonu tmobile w moim mieście widać było tłum, dostawiono dodatkowe stanowisko też zajęte. To chyba ta oferta na kartę za 25 zł nolimit poczyniła cuda, kiedykolwiek kiedyś przechodziło się obok salonu były na przestrzeni kilku lat pustki. Dopiero teraz coś ruszyło, faktycznie nolimit za 25 zł zaczyna konkurować z pozostałymi opami. Przez te kilka lat unikało się tego operatora bo najgorsze oferty (najdroższe) a teraz... Jak w grudniu 2016 dzwoniono z super ofertą abonamentową z nolimitem uwaga! we własnej sieci i jakimś niskobudżetowym telefonem to nie można było powstrzymać się od śmiechu i wyśmiania pseudo oferty. Poszli po rozum do głowy i dobrze, przynajmniej jest konkurencyjnie i jeśli wszystkie opy mają nolimit to praktycznie nie tracą na równym rozłożeniu klientów.

  • 1

    58.  2017-01-30 21:16:53

    @57, nie, tylko polikwidowano punkty :) U mnie w Przemyślu jeszcze 3 lata temu były 4 punkty. Aktualnie jest tylko jeden sklep firmowy.

  • -1

    59. ~Wygnany  2017-01-30 21:53:05  host: 8.37.225.52

    57). Nie tylko konkurencyjni, ale i jest jakość, a nie jakoś.
    Tylko czy nie jest zbyt późno..⁉

  • -1

    60.  2017-01-30 22:09:05

    @59 nie ma czegos takiego jak zbyt późno. wzgledem kogo? oferta goni oferte, a tak na prawde do tej pory po ofercie z linda od tmobile nie weszło nic nowego w prepaid od innych sieci, poza oczywiscie ukraincami, ale to NIE DLA NAS

  • 0

    61.  2017-01-30 23:59:51

    @57 Szczerze wątpię. Reklama z Lindą jest od 31.12.2016. Trochę mało czasu żeby ludzie rzucili się na salony. Raczej chodzi o proces rejestracji. Ci co na ostatnią chwilę lecą do salonów.

  • 0

    62. ~ola  2017-01-31 11:11:46  host: public-gprs394600.centertel.pl

    niech podadzą e-mail do prezesa,skrzynka się ZAPCHA od skarg, oni tam "ruski net" mają że czytają fali problemów jakie ludzie zgłaszają?

  • 0

    63. ~Zdzichu  2017-01-31 16:21:38  host: n25-05-06.opera-mini.net

    Ola, to żeś dobrze pipko napisała

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-225-16-58.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.