Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości T-Mobile podnosi abonament w niektórych starych taryfach

T-Mobile podnosi abonament w niektórych starych taryfach

WitekT 24 Lipca 2014 08:32

28 9

T-Mobile od września podniesie abonament w starszych taryfach o 5 zł. W ten sposób chce zachęcić do migracji do nowszych ofert, czyli JUMP! i Blueconnect z LTE - wynika z informacji TELEPOLIS.PL.




Podwyżka dotknie jednak tylko tych, którzy albo nie mają zobowiązania terminowego, albo mają, ale w ofercie bez telefonu czy urządzenia (SIM-only). Tacy klienci będą mogli wypowiedzieć umowę bez płacenia kary.


Przez lata operatorzy wprowadzili tysiące promocji i ofert, które z czasem przestały przystawać do realiów rynkowych i obecnie nie są już oferowane klientom. Wiele z nich do dzisiaj musimy utrzymywać w systemach, choć często korzysta z nich jedynie niewielka liczba użytkowników. Zaproszenie tej grupy do migracji na nowe oferty LTE jest naturalną konsekwencją procesu upraszczania oferty i odchodzenia od starych taryf i promocji, na rzecz nowych, gwarantujących dostęp do pełnej gamy usług oferowanych przez T-Mobile - powiedziała TELEPOLIS.PL Małgorzata Rybak-Dowżyk, dyrektor departamentu komunikacji korporacyjnej T-Mobile.


t-mobile rozpoczął już listowną wysyłkę informacji do klientów - zarówno prywatnych (podwyżka o 5 zł brutto), jak i biznesowych (5 zł netto).

Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:

Tagi: blueconnect | jump! | t-mobile

w sumie: 268
  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    250.  2014-08-06 11:06:52

    Ja mam od maja abo 50 pln za no limit rozmowy/SMS/MMS i 2 GB Internetu bez tel.
    Czy konkurencja (ktokolwiek) oferuje coś takiego za mniej niż 55pln?

    A ludzi do nowej oferty przenosi się, przez przygotowanie nowej lepszej oferty, a nie podnoszenie abonamentu z nadzieją, że pójdą do konkurencji.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    251. ~fazzi  2014-08-06 13:24:08  host: 37.31.228.14.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @micro-jr Redbull Mobile... to samo za 38 pln :)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    252. ~fazzi  2014-08-06 13:25:26  host: 37.31.228.14.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    ... z umową bezterminową :)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    253.  2014-08-06 16:09:11

    Wit@m wszystkich. Dowiedziałem sie po rozmowie z obsługa klienta w T- Mobile, ze nie każdy ma prawo wypowiedżenia umowy gdyż nie każda taryfa ze starych taryf będzie od września droższa. Aktywowalem sie 8 maja i pani z obsługi powiedziała, ze do póki list do mnie nie został wysłany oznacza to ze nie mogę bezkarnie zerwać umowy, a jestem bardzo rozczarowany T- Mobile i z chęcią bym to uczynił, bo wkurza mnie to ze mając abonament nie mam dostępu do LTE jak każdy np w Plusie na kartę. A taryfy z LTE z tym 1 GB to porażka. Jakie macie na ten temat zdanie, czy konsultantka mówi prawdę?

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    254. ~ktoś  2014-08-06 23:48:14  host: rev-85.232.252.14.atman.pl

    Ja zadzwoniłem do nich celem wyjasnienia tematu i ewentualnego wypowiedzenia umowy . Po krótkiej rozmowie zaproponowali mi zostanie na starych warunkach. Jednak niesmak został.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    255. ~vikat  2014-08-07 14:37:56  host: ayv5.neoplus.adsl.tpnet.pl

    no i bardzo ciekawa sprawa dla tych, co chcą wypowiedzieć umowę.
    W jednym punkcie T-mobile powiedziano mi, że nie muszę wypowiadać i że mogę przenieść numer do konkurencji, ale gdybym się uparł to przyjmą moje wypowiedzenie i je przefaksują na miejscu. Z kolei w innym punkcie dokładnie wszystko na odwrót - wypowiedzenie muszę wysłać pocztą, poczekać cały cykl aż abonament przejdzie na kartę i dopiero wtedy przenosić numer.
    Niezły burdel mają... i pracowników z olbrzymią wiedzą...

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    256.  2014-08-07 14:44:35

    @255 to zajrzyj do regulaminu, a dowiesz się, że druga opcja jest poprawna. Wypowiedzenie listowne ze skutkiem na ostatni dzień okresu rozliczeniowego we wrześniu.
    A że niektóre salony przyjmują wypowiedzenia na miejscu - mogą, ale nie muszą. Robią to głównie salony własne T-Mobile. A jak ktoś Tobie powiedział, że nie musisz wypowiadać tylko idziesz z miejsca do konkurencji... Cóż... Polecam przeczytać jeszcze raz pismo, które dostałeś. Druki przeniesienia nie mają opcji zaznaczenia, że wypowiedzenie jest z powodu nieakceptacji nowych warunków. Żebyś potem się nie dziwił jak przyjdzie list z prośbą o uregulowanie kary umownej.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    257. ~davvid445  2014-08-07 18:23:13  host: apn-31-2-88-131.dynamic.gprs.plus.pl

    Burdel to delikatne okreslenie dla T-mobile! Prawdopodobnie wystarczy standardowa procedura przeniesienia, ale..... no właśnie dla własnego spokoju odpowiednie info nalezy przekazac nowemu operatorowi oraz wyslac stosowne oswiadczenie do T-mobile! Oczywiscie ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru. W salonie T-mobile odmowiono mi przyjecia rezygnacji i wlasnie zasugerowano zeby wyslac listownie, mimo rozpoczetej procedury przenoszenia i podpisanej umowy z konkurencja! Reasumujac do podpisania umowy chetnych jest od progu w 3 chu...., a jak rezygnacja "to nie u nas, najlepiej do Warszawy!". I hate Tmobile & lewnadowski's :-)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    258. ~vikat  2014-08-08 18:09:59  host: aafh173.neoplus.adsl.tpnet.pl

    No.
    Wczoraj doręczono moje wypowiedzenie, więc zdążyłem przed rozpoczęciem kolejnego okresu rozliczeniowego (09.08).
    Zatem czekam do 08.10 i astalavista t-mobile... Oczywiście w wypowiedzeniu napisałem żeby mi przekształcili system z abo na prepaid po zakończeniu umowy.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    259. ~Damian  2014-08-12 09:13:04  host: host173.router3.tygrys.net

    15 lat i teraz koniec, oni są nie normalni, sieć dziurawa jak ser a reklamują najlepszą sieć, bezczelność do granic, odchodzę !

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    260. ~Klient T-M  2014-08-14 06:46:55  host: c58-194.icpnet.pl

    Nie zgadzam sie z argumentacja T-M ze podwyżki maja ujednolicić taryfy. Masz do wyboru albo przejść na droższa taryfę Jamp (bo nowe taryfy sa droższe od starych) albo płacić wiecej i pozostać w starej taryfie. T-M zarobiła w ubiegłych latach 7 mld zł a wydała na inwestycje 1,6 mld i stwierdziła ze 5,4 mld to dla nich mało !!!! Ostatnio T-M drapieżnie wyciąga pieniądze od klientów tak jak poprzednia Era :-/ ODCHODZĘ !!!

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    261. ~raptoos  2014-08-14 09:44:36  host: 155.136.80.171

    po prostu pracuja nad tym, zeby mieli najwieksze zyski. Szkoda, ze zyski/abonent

  • Ten komentarz został ukryty.

    -1

    262.  2014-08-14 09:51:10

    aaj1976 - a to zanim umowę podpisałeś nie wiedziałeś nic o LTE w Erze?

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    263. ~Tommy  2014-08-15 13:24:53  host: public-gprs514491.centertel.pl

    Stare oferty..?
    Przedłużałem umowę w tym roku, 49zł, bez limitu na komórki i 2GB internetu- to chyba nie archaiczna oferta. Przyszedł list z propozycją zmiany na Jump-y lub podwyżka. Oczywiście, że zmieniam operatora-
    w Play- 49zł komórki i stacjonarne bez limitu, internet 2GB, umowa na 15 miesięcy.
    Redbull Mobile- 38zł- komórki i stacjonarne bez limitu, 2GB internet i umowa na czas nieokreślony!!! Miesięczny okres wypowiedzenia!

    Są korzystniejsze oferty od tmobile.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    264. ~Tommy  2014-08-15 13:26:09  host: public-gprs514491.centertel.pl

    Oczywiście smsy nielimitowane we wszystkich z ofert.

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    265. ~T-mobile -> Orange dla firm  2014-08-15 18:09:10  host: dvf25.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Od 1996 roku do wczoraj miałem w T-mobile 12 numerów, wszystkie umowy wznowione w lutym 2014r. Podwyżka o 5zł oznacza drożej o 720zł/rok. Rozmowa z konsultantem T-mobile była bezcelowa - szkoda na nią pieniędzy. Od dzisiaj jestem w Orange - aktywacja 5zł/kartę. Telefonów używam do dzwonienia (bez internetu), więc przez 2 lata umowy zaoszczędzę 3.150,72 zł w stosunku do abonamentów T-mobile po podwyżce o 5zł. Konsultant T-mobile zakomunikował, że mogę przejść tylko na abonamenty droższe niż mam obecnie - nie da się zrobić JUMP w dół.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    266. ~vikat  2014-08-16 10:18:52  host: dxh152.neoplus.adsl.tpnet.pl

    No i zadzwonili z sekcji utrzymania klienta :) Biedni Ci ludzie muszą tam być wysłuchując tylu gniewnych :) Ja grzecznie Pani powiedziałem, żeby swojego prezesa pana Mioroslava pocałowała ode mnie w d... po tym wszystkim, co zrobił.
    I tyle.
    Na koniec zaproponowała mi Pani wspaniałą rzecz - że mi wycofają tę podwyżkę i będę sobie mógł dalej płacić tyle, co do tej pory :))
    Widać, że w dzisiejszych czasach ludzie już nie mają pojęcia o czymś takim jak "zasady". Grzecznie podziękowałem i teraz czekam na koniec okresu rozliczeniowego i fruu do Red Bulla

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    267. ~Kóma  2014-08-20 22:31:43  host: 031011232241.ostroleka.vectranet.pl

    Czytam te komentarze i widzę, że niektórzy nic nie rozumieją. W T-M (wcześniej ERA) byłem od 1998 roku. Uczciwie płaciłem abonament, wielokrotnie byłem robiony na szaro z ich promocjami (zwłaszcza od czasów T-M), bo przepłacałem wysokim abonamentem te telefony po 1 PLN. OK jakoś to zniosłem. Teraz jednak czuję, że T-M przegiął, bo po raz pierwszy spotykam się z sytuacją, gdy operator w trakcie trwania umowy chce podwyższyć mi abonament o 5 PLN lub możliwość przejścia do innych taryf (droższe i mniej oferujące) lub możliwość rozwiązania umowy bez konsekwencji kar finansowych dla mnie. Wybrałem to ostatnie, ale myślę, że UOKiK i URE powinien wymóc na operatorach, aby w umowach był zapis, że w takich sytuacjach jak w T-M, operator powinien płacić klientowi karę umowną w tej samej wysokości, jaką zapłaciłby abonent przy przedwczesnym zerwaniu umowy. I to byłoby jasne i zrównywałoby w prawach owieczki (klientów) z juhasami - strzygaczami czyli operatorami.

  • Ten komentarz został ukryty.

    -1

    268. ~Rafał Kolak  2014-08-30 16:30:48  host: public-gprs516382.centertel.pl

    Witam serdecznie, jestem zdziwiony jest to dla mnie całkowity szok aby tak potraktować klienta.
    Dlatego wybrałem operatora który stałe dba o klientów, a w szczególności jakość świadczonych usług. Pisze o "Fioletowym" operatorze, który już samymi ofertami zawsze wyprzedzał całą konkurencję. Jako pierwszy wprowadził nielimitowane połączenia, a w dniu dzisiejszym zapewnia całkowitą swobodę połączeń już w tych najniższych abonamentach, w których do tej pory inni proponują pakiety 150 czy 200minut. Dodatkowo oprócz własnych nadajników, możemy korzystać z nadajników 3 pozostałych głównych operatorów co gwarantuje nam zasięg w całym kraju. Właśnie z racji iż w życiu zwracam szczególną uwagę na jakość w praktyce wybrałem właśnie tego operatora, i jestem doradcą właśnie tej sieci, i pragnę zaprosić osoby zainteresowane stabilizacją rachunków, z gwarantowanymi nielimitowanymi możliwościami w naprawdę niewielkich abonamentach do Fioletowego operatora, a z mojej strony na powitanie zapewniam o wiele niższe przeniesienie bądź aktywację numeru.
    Pozdrawiam! Kolak Rafał
    Kontakt: Raphael.Kolak@gmail.com

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    269. ~redBula?  2015-12-20 08:17:35  host: user-94-254-211-102.play-internet.pl

    A dlaczego nie chcecie do Playa? Ten daje internet szybki za 10zł aż 10GB. I darmowe rozmowy do waszego Red z Bulem też.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-145-58-37.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.