Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości T-Mobile otwiera nowe biuro zapasowe

T-Mobile otwiera nowe biuro zapasowe

msnet 23 Sierpnia 2017 13:22

5 4

t mobile biuro zapasowe

T-Mobile Polska po otwarciu nowego biura zapasowego we Wrocławiu oferuje przedsiębiorcom łącznie 273 w pełni wyposażone stanowiska pracy.

Biuro zapasowe w nowej lokalizacji oddaje w ręce przedsiębiorców 55 w pełni wyposażonych stanowisk pracy z dedykowaną siecią LAN, sprzętem komputerowym, drukarkami, kopiarkami oraz faksami. T?Mobile Polska zapewnia miejsca parkingowe oraz pełny monitoring wraz z ochroną budynku i, w razie konieczności, ze strefami ograniczonego dostępu.




Biuro zapasowe to specjalistyczna usługa oferowana najbardziej wymagającym firmom, które nie mogą pozwolić sobie na przerwanie działalności operacyjnej. W przypadku katastrof, takich jak pożar, powódź, czy kradzież lub w przypadku awarii "lokalizacji" (utrata zasilania, awaria infrastruktury telekomunikacyjnej itp.) biuro zapasowe może stanowić jedyny ratunek dla firmy. T?Mobile Polska jest w stanie zagwarantować ciągłości funkcjonowania kluczowych działów przedsiębiorstwa podczas lub tuż po wystąpieniu wyżej wymienionych zdarzeń w jednym z dwóch biur zapasowych, oferujących w sumie 273 stanowiska pracy utrzymywane w gotowości operacyjnej 24/7. W ofercie T?Mobile Polska znajdują się dwa warianty biur zapasowych: stanowiska dedykowane, czyli stanowiska biurowe przygotowane i wyposażone pod jednego określonego klienta oraz stanowiska współdzielone, które są oferowane kilku firmom, ale nie więcej niż czterem jednocześnie, których siedziby ze względów bezpieczeństwa są oddalone, o co najmniej 1 km od siebie.

Usługa biura zapasowego stanowi jeden z elementów rozwiązania business continuity, którego podstawą są centra danych w całej Europie. Przy ich pomocy T?Mobile Polska oferuje przedsiębiorcom odtworzenie ośrodka przetwarzania danych, przywrócenie działania systemów oraz odtworzenie środowiska biurowego z całą wymaganą infrastrukturą i zachowaniem bezpieczeństwa nie tylko technologicznego, ale także fizycznego. Jest to szczególnie ważne w przypadku np. rozległego ataku hackerskiego, który zablokuje pracę kluczowych dla przedsiębiorstwa działów.

Więcej informacji o biurze zapasowym na stronie usługi.

Źródło tekstu: T-Mobile     
Źródło zdjęć: T-Mobile

Dodaj do:

Tagi: t-mobile | biuro zapasowe

w sumie: 65
  • 0

    46. ~pabloki  2017-08-24 13:59:31  host: user-94-254-249-72.play-internet.pl

    40 ech moje bezwzrokowe szybkie pisanie . ma być w #42 : no wlaśnie skup się na pktach 2. 7 i 2. 8 w obu regulaminach i na zależnościach miedzy nimi.

  • 0

    47. ~pabloki  2017-08-24 14:00:58  host: user-94-254-249-72.play-internet.pl

    45 powiedziano mu że wszystko zgodne , ale chyba sam konsultant nie rozumiał regulainu bo na pierwszy rzut oka wszystko logiczne i w porzadku a gdy sie wczytasz wychodzi prawda.

  • 0

    48.  2017-08-24 14:13:03

    Więc niech reklamuje, że aktywacja pakietu miesięcznego nie wyłączyła dziennego ;-)

  • 0

    49. ~pabloki  2017-08-24 14:34:31  host: user-94-254-249-72.play-internet.pl

    48 reklamację złoży tylko mówi że chyba odrzucą bo mają możliwośc z nagięciem regulaminu przez dowolną interpretację skoszenia kasy .aktywacja miesięcznego WYŁĄCZYŁA dzienny=zgodne z regulaminem , następnie automat aktywował miesięczny inkasując za niego opłatę =zgodne z regulaminem po opłacie za miesięczny nastąpiła deaktywacja miesięcznego sama z siebie =prawie zgodne z regulaminem pakietu dziennego , pkt 2.8: czynności dokonywane kolejno na podstawie regulaminu pkt 2.8 pakietu dziennego i aktywował się automatycznie dzienny = zgodne z regulaminem pakietu dziennego .

  • 0

    50.  2017-08-24 14:40:00

    49 - nie opowiadaj mi bzdur z tym interpretowaniem... Tym bardziej, że prawnik na to patrzył.
    Dziennego ponownie nie aktywował... Więc reklamacja musi być uznana.

  • 0

    51. ~pabloki  2017-08-24 14:48:41  host: user-94-254-249-72.play-internet.pl

    50 ja napiszę Ci że na reklamacje ostatnio napisali mu że nie wyrażają zgody na sąd przy prezesie uke. no takie prawo. klient nie aktywował , operator zrobił to za niego , sam z siebie. wolą klienta była aktywacja miesiecznego . wyszło z tego tylko pobranie opłaty za miesieczny i krótki czas aktywności miesiecznego po czym samoistny powrót do dziennego.

  • 0

    52. ~pabloki  2017-08-24 21:37:04  host: user-94-254-249-25.play-internet.pl

    wlo rzucisz okeim logicznym na te regulaminy tmobile?

  • 0

    53.  2017-08-25 08:36:49

    2.8. W okresie korzystania z Oferty aktywacja ofert wymienionych w ppkt 2.7 nie jest możliwa.

    Jak dla mnie oznacza to, że nie można równolegle włączyć (aktywować) innej oferty kiedy już korzysta się z "Bez limitu za 1 zł dziennie" czy "Nielimitowane rozmowy, SMS-y i 10 GB za 25 zł". Dokładnie tak jak przy pierwszym czytaniu.

    2.7. Aktywacja Oferty powoduje automatyczną dezaktywację każdej z następujących ofert[...]

    No oczywista sprawa - wcześniej nie doczytałem, że na końcu dopisali te usługi - aktywacja wyłącza ofertę.

    I tak to powinno działać wg mnie. Jeśli natomiast mówisz, ze chwilę działało i "samo" się wyłączyło... Jeśli operator stawia opór... No są drogi dochodzenia swoich racji. Co innego mam Ci powiedzieć?
    Na pewno nie można z tego wysnuć wniosku (w kontekście zapisów punktu 2.7) że należy ofertę wcześniej wyłączyć, żeby włączyć inną. Chociaż tak pomyślałem nie doczytując do końca tego punktu ;-)

    Jeśli kolega ma prawnika, z pewnością znajdą sposób na dochodzenie swoich praw. Ja bym nie odpuszczał i z pewnością bym "skarżył" stanowisko operatora.
    Dodam, ze ostatnio reklamację siostrze napisałem ws. 1 esemesa za 20 groszy ;-)

  • 0

    54. ~pabloki  2017-08-25 12:32:01  host: user-188-33-142-144.play-internet.pl

    53 tak powinno byc jak piszesz , ale jest niestety inaczej i zgodnie z regulaminem. sam chyba kojarzysz że niektóre regulaminy w tmobile odwoływały sie do nieistniejących punktów. to stanowisko było tylko konsultanta wiec dość niezobowiązujące. będzie reklamacja, oczywiście. na koniec napsze że wg mnie nie powinno byc ptu 2.8 w takiej formie .

  • 0

    55.  2017-08-25 12:45:11

    54- no mają takie błędy.... Tylko nie bardzo rozumiem Twój problem w tym momencie. Ja, kiedy mam jakieś takie sytuacje, korzystam z moich praw. Operator mnie nie zbędzie stwierdzeniem, że to zgodnie z regulaminem, bo regulamin ma jednoznacznie określać prawa i zobowiązania. obu stron. Jak mówiłem nie raz - jeśli nie pomaga zwykła reklamacja, o głupie parę złotych do sądu bym poszedł.

  • 0

    56. ~pabloki  2017-08-25 13:56:08  host: user-94-254-255-139.play-internet.pl

    55 problem dotyczy sprzeczności logicznej zapisów regulaminów. prawa są tylko teoretyczne. no , regulamin określa jednoznacznie ...że mogą zabrać kase wiec to zrobili. jedna reguła uruchamia drugą i wraca do pierwszej. wszystko zgodne z regulaminem. dziś dostał sms ze konto zablokowane . realnie nie

  • 0

    57. ~pabloki  2017-08-25 13:57:11  host: user-94-254-255-139.play-internet.pl

    ... 55 realnie nie zablokowane bo ważne do 08. 2018 .

  • 0

    58.  2017-08-25 14:30:04

    57 - to znaczy, że może korzystać? Czy jak?

  • 0

    59. ~pabloki  2017-08-25 15:10:26  host: user-94-254-255-139.play-internet.pl

    58 tak . konto zgodnie z regulaminem nie może być zablokowane bo jest termin wazności wychodzacych do 2018.

  • 0

    60.  2017-08-25 15:12:29

    59 - przed chwilą mówiłeś, że zgodnie z regulaminem można coś zrobić co nie powinno być zrobione ;-)

    Ale wiesz co? Doradź koledze, żeby jednak zmienił operatora. Naprawdę są tacy, gdzie nie ma tego typu problemów ;-)

  • 0

    61. ~pabloki  2017-08-25 15:20:55  host: user-94-254-255-139.play-internet.pl

    60 chodzi o dwie rózne rzeczy . w przypadku ważności konta chodzi o cennik czy co tam dla kart reguluje terminy wazności . nie zmieni bo ma tam złotówki.

  • 0

    62.  2017-08-25 15:22:49

    61 - chodzi dokładnie o to samo - o zasady ;-)

  • 0

    63. ~pabloki  2017-08-25 15:25:48  host: user-94-254-255-139.play-internet.pl

    62 tylko ze w regulaminie waznosci nie ma sprzecznosci jak w nowych no limitach tmobile.

  • 0

    64.  2017-08-25 15:27:46

    63 - ja nie widzę sprzeczności ;-)

  • 0

    65.  2017-08-25 15:28:21

    Jeśli są - jest UOKiK od tego, żeby zniknęły ;-)

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-80-26-116.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.