Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości T-Mobile: Opłata za przedłużenie umowy w blueconnect biznes

T-Mobile: Opłata za przedłużenie umowy w blueconnect biznes

LuiN 15 Maja 2012 10:18

0 0
Sieć T-Mobile zdecydowała się wprowadzić dodatkową opłatę z tytułu przedłużenia umowy w ofertach blueconnect biznes. Przedłużający umowę zapłacą dodatkowo 23,37 zł za sporządzenie aneksu - dowiaduje się TELEPOLIS.PL.

Nowa opłata dotyczy wszystkich ofert utrzymaniowych blueconnect biznes i wchodzi w życie 16. maja.

Od 16. maja T-Mobile zaproponuje swoim stałym klientom także ofertę Bezpieczne urządzenie w promocjach zarówno z samym modemem jak i z urządzeniami komputerowymi.




Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:
w sumie: 52
  • 2

    33. ~x  2012-05-15 11:16:47  host: 83.238.82.113

    @sopel Może 23zł dla firmy to nie jest dużo ale istnieją pewne zasady. Dla stałych klientów, którzy płacą terminowo rachunki powinny być jakieś profity do pozostania w sieci a nie dodatkowe opłaty. Napiszę wprost, jeśli T-mobile wymyśli podobne opłaty dla indywidualnych to choćby ta opłata wynosiła przysłowiową złotówkę lub nawet grosz to dla zasady przeniosę numer do innej sieci.

  • 0

    34. ~faraon  2012-05-15 11:16:48  host: 78.9.15.42

    @28 Jako argument podam, że ostatnio próbowałem kilka razy aktywować ichniejszego neta przez SMS i za każdym razem odrzucało, że wystąpił błąd. Muszą mieć kłopoty z pojemnością sieci albo z ruchem.

  • 0

    35. ~gorgas  2012-05-15 11:20:55  host: public2533.xdsl.centertel.pl

    Ja tam wolę uczciwe postawienie sprawy, jeśli rzeczywiście ponoszą koszty związane z tymi aneksami to chociaż wiem za co płacę. Wolę tak niż gdyby mi podwyższyli abonament o kilka złotych i pewnie nawet bym na to nie zwrócił uwagi.

  • 0

    36. ~  2012-05-15 11:21:57  host: gaja.tpnet.pl

    Opłata za to, że będziesz im w przyszłości płacić. Brawo marketingowcy PTC! To pewnie ci od spamów SMS (walą czy chcesz czy nie).

  • -1

    37.  2012-05-15 11:22:32

    Ojj tam, rozdadzą jeszcze pół miliona starterów na stadionach i prezesi będą wmawiać Wam że ich polityka jest dobra, bo przyciąga klientów ;)

  • -1

    38.  2012-05-15 11:30:17

    To było do przewidzenia, zbudowanie sieci NetWorks! kosztuje.

  • 1

    39. ~max  2012-05-15 11:39:25  host: 178.183.221.94.dsl.dynamic.t-mobile.pl

    zbudowanie sieci netWorks to jedna sprawa przynajmniej jakaś korzysć bedzie, ale ta ich nowa siedziba to dopiero kasa :/

  • 1

    40. ~konra  2012-05-15 11:39:57  host: 85-222-42-174.home.aster.pl

    pokłosie ofert no limit, zaraz wszyscy to wprowadzą i nie będzie i tak w czym wybierać

  • 0

    41. ~  2012-05-15 11:40:23  host: z58-07.opera-mini.net

    Dzisiaj mamy 1.IV ?

  • -1

    42. ~a  2012-05-15 11:42:50  host: user-109-243-185-74.play-internet.pl

    @38@39 jak Ci telefon będzie świrował GSM/u21/u9oo to zmienisz zdanie.. Zobacz co w Plusie się dzieje, a śmiali się z PLAY. Wrócimy do czasów ręcznego wyboru technologi w telefonie aby w ogólne się dało korzystać.

  • 1

    43. ~konra  2012-05-15 11:43:22  host: 85-222-42-174.home.aster.pl

    spada przychód z abonenta, więc jakiś sposób na jego podniesienie trzeba znaleźć...

  • 0

    44. ~us  2012-05-15 11:45:19  host: 178.180.13.75.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Kto nie miał własnej firmy to nie wie ile czasu pochłania w Polsce ta papierologia . Ją się nie dziwię, tak czy inaczej operatorzy koszty przerzuca na klientów. Kwiestia tego czy każą płacić otwarcie czy ukryja w abonamencie.

  • 0

    45. ~  2012-05-15 11:48:22  host: z45-11.opera-mini.net

    @43 swoją droga jutro wyniki Playa. Będzie można porównać :)

  • 1

    46. ~  2012-05-15 11:50:34  host: z28-01.opera-mini.net

    Skończ z takimi bzdurami. Może od razu cały koszt utrzymania klienta na niego zrzucić? reklamacja za opłatą, bo przecież ktoś musi ją rozpatrzyć. Cesja płatna bo obrót dokumentami itd. Wymiana karty sim płatna. No przecież to paranoja. Przechodzę do TM mam profit, przedłużam dostaję klapsa. No poprzewracało się komuś w główce. Niech zaparzą sobie mocny czaj, wypiją, a potem pier... w politurę aż popęka to się może coś poukłada.

  • -1

    47.  2012-05-15 12:08:16

    Śmiech na sali czy t-mobile chce zachęcić do odejścia ciekawe ...

  • 0

    48. ~Łukasz  2012-05-15 12:22:13  host: 093105250105.raciborz.vectranet.pl

    Dzięki takiemu zachowaniu więcej osób będzie miało telefon w ofertach pre-paid

  • 0

    49. ~luiss  2012-05-15 12:39:56  host: static-201-130.is.net.pl

    Dzisiaj poprzez telefoniczne BOA uzyskałem informację od konsultanta, że planowane jest również przez menedżerów TMobile wprowadzenie opłaty za przedłużenie umów dla klientów INDYWIDUALNYCH !!! Całkowite nieporozumienie i skandal! Szwaby chcą łatać dziury i doić ile się da, bo przychody z usług głosowych zaczynają spadać, co widać po wynikach finansowych.

  • 0

    50. ~fmo  2012-05-15 13:32:35  host: user-164-126-88-190.play-internet.pl

    48 kto ma mieć abonament i tak pewnie będzie go miał nur dla każdego prepaid jest dobry. Decyzja może i dziwna co do opłat ale całe szczęście nie są one wysokie

  • 0

    51. ~  2012-05-15 13:46:15  host: z54-13.opera-mini.net

    Kasa na nowa siedzibe musi byc.proste.mirekb

  • 0

    52. ~  2012-05-15 16:48:34  host: apn-31-0-6-118.dynamic.gprs.plus.pl

    Sprawa jest bardzo prosta - w ten sposób PTC chce ratować statystykę "nowych" aktywacji. Tonący brzydko się chwyta :)

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-161-96-152.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.