Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości T-Mobile odświeży swój serwis internetowy

T-Mobile odświeży swój serwis internetowy

Piszemy o tym pierwsi WitekT 21 Stycznia 2014 19:22

18 8

22. stycznia T-Mobile uruchomi nową zmodernizowaną wersję swojego serwisu internetowego. Zmian ma być dużo - wynika z informacji TELEPOLIS.PL.



W nowym serwisie główny nacisk ma zostać położony na sprzedaż usług w taki sposób, aby nie różniła się od innych sklepów internetowych. Dostępne mają być narzędzia do prostego porównania ofert i smartfonów. Nowością ma być dostępność ofert ratalnych. Po kilku dniach na stronie ma być dostępna także oferta utrzymaniowa, dotychczas widoczna tylko w iBOA.


Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:

Tagi: t-mobile

w sumie: 54
  • 2

    42. ~Mundek  2014-01-22 08:47:32  host: user-188-33-76-171.play-internet.pl

    No tak, dowolny temat na portalu, a tu i tak gadka o zasięgu, o ofertach innych, kto co ma lepsze itp... może wypowiadajmy się na temat artykułu co? Moim zdaniem stronka jest przyjaźniejsza dla oka, wszystko jest na miejscu, jest lepiej niż było.

  • 0

    43. ~bk  2014-01-22 10:13:25  host: 5-226-89-34.ip.netia.com.pl

    Masz rację. Nawiązując do artykułu. Jaka oferta taka strona. Porażka - cytując Templariusza. Do tej pory miałem możliwość administrowania pozostałymi swoimi numerami ze strony głównej, po zmianach nie widzę już tej możliwości.

  • 2

    44. ~  2014-01-22 11:41:08  host: 213.158.217.67.pat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    PORAŻKA... Najpierw zniechęcają do przedłużania umowy, a teraz do zaglądania na ich stronę. Nie wiem kto im to wymyśla, ale sugerowałabym ograniczenie tego, co bierze, bo nie wychodzi im to na dobre... Nowa strona jest BEZNADZIEJNA... Po zalogowaniu oczekuję, że będę miała informację ile minut mi zostało do końca cyklu rozliczeniowego, a nie ile wykorzystałam... Mam to sobie obliczać???? T-de..le :/

  • 1

    45. ~asde  2014-01-22 12:56:46  host: agh176.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nawigacja po stronach t-mobile zawsze byla tragiczna dla obecnych klientow (calosc wydaje sie byc ukierunkowana na nowych, ktorzy dopiero chca przejsc). Ale to co jest obecnie to juz calkowita tragedia. Np. mam telefon na karte w taryfie Nowy Tak-tak. Zupelnie nie moge znalezc stawek dla mojej taryfy ani opisu uslug dodatkowych. Po prostu super tylko ze inaczej....

  • 0

    46. ~Jazo  2014-01-22 13:24:40  host: ip-210-150.ap-media.pl

    Jak napisał wyżej ~sarna, wzorowo zrobiona T-mobile.CZ. Strona polskiego T wygląda mało czytelnie, poza tym mam wrażenie przesuwającego się papieru toaletowego+gazetka z biedronki :P

  • 1

    47. ~Alis  2014-01-22 14:08:50  host: cmx181.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ~45 nie patrzyłem jeszcze na smartfonie, ale na laptopie + chrome wygląda to nieźle łatwo znaleźć to czego się potrzebuje (poprawiona nawigacja względem poprzedniej wersji)

  • 0

    48. ~  2014-01-22 15:19:30  host: n06-05-01.opera-mini.net

    Dziasiaj po wejscie na t-mobile.pl mozna przeczytac Chwile ktore lacza Przepraszamy blad serwera

  • 2

    49.  2014-01-22 15:48:45

    teraz kolej na Plusa. Ich strona rodem z poprzedniej epoki często prezentuje na różnych podstronach sprzeczne informacje.

  • 1

    50. ~bk  2014-01-22 18:05:50  host: 89-78-108-173.dynamic.chello.pl

    Znów TM ma problem z nową stroną.

  • 1

    51.  2014-01-22 18:51:14

    Ja bym chciał, żeby przywrócili podgląd wykorzystania pakietu internetowego na iBOA i w aplikacji (w której nie działa połowa kart przez "błąd synchronizacji").

  • 0

    52.  2014-01-23 06:56:03

    zaglądam z sympatią, bo i oni do mnie często zaglądają

  • 1

    53. ~bla  2014-01-23 09:15:37  host: apn-31-1-155-84.dynamic.gprs.plus.pl

    W iBOA PTC projektant tego serwisu osiągnął szczyty niekompetencji! 1.Brak możliwości wyłączenia SMS autoryzacyjnych (nawet do logowania informacyjnego - bez dokonywania zmian w profilu); 2.administratorem konta może być tylko nr z PTC; 3.profil obsługuje się głównie poprzez kody USSD - więc z automatu PTC wycina sobie klientów, którzy chcieliby używać ich oferty internetowej w bezobsługowych modemach bez klawiatury i możliwości wysyłania SMS'ów - nawet sald profilu nie ma możliwości sprawdzić gdy SIM siedzi w takim urządzeniu; 4.jest 1 (JEDNA!) dostępna sesja do profilu więc konsultant musi prosić klienta o wylogowanie się z iBOA, co więcej bardzo często w wyniku błędów tego systemu zawiesza się status sesji więc aby ponownie zalogować się do iBOA trzeba wykonać >10min. tel do konsultanta tylko po to aby zalogował się i wylogował do profilu. Dla pocieszenia - nawet trochę gorzej jest chyba w Polkomtelu - ich system jest równie uciążliwy i wadliwy - natomiast w mojej subiektywnej opinii najbardziej ergonomiczny serwis ma P4.

  • 0

    54. ~bla  2014-01-23 09:17:33  host: apn-31-1-155-84.dynamic.gprs.plus.pl

    ...a no i nie ma informacji o dostępnym saldzie pakietu internetowego! Generalnie DRAMAT!

  • 1

    55. ~exe  2014-01-23 12:51:54  host: 89-69-184-224.dynamic.chello.pl

    Też nie mogę pojąć czemu nie ma salda pakietu internetowego. Do tego listę połaczeń można sprawdzić TYLKO w danym okresie rozliczeniowym, z poprzedniego już takiego podglądu nie mamy. Nie wiem cym oni się zajmują, ale w obecnych czasach takie niedoróbki to żenada roku !!

  • 1

    56. ~  2014-01-23 16:54:03  host: n07-05-07.opera-mini.net

    @53 Jeszcze lepszy jest internetowy serwis BOA w heyah - historii połączeń nie sprawdzisz, jeśli chcesz przejrzeć biling sprzed 2 miesięcy lub więcej. A sam interfejs wygląda jak sprzed 10 laty. W Orange i Play internetowy BOK jest znaaaaaacznie lepszy.

  • 0

    57. ~od12latwEra  2014-02-13 03:57:45  host: public-gprs514527.centertel.pl

    Strona tak fatalna, ze nie mogę znaleźć oferty - dokładniej tego co się w niej znajduje. Nieczytelna, przebajerzona... fatalna. Mam do kupienia 5 nowych abonamentów dla członków zarządu... co zrobiłem - wszedłem na stronę konkurencji!!!! Jutro zadzwonię i tak do T, z uwagi na dobre relacje, ale dzięki tej genialnej stronie T, poznałem nareszcie propozycje konkurencji. Szkoda tylko straconego czasu na szukanie oferty.

  • 0

    58. ~NIUNIEK  2014-02-23 20:09:27  host: ip-151-248-32-84.free.aero2.net.pl

    Stronkę robił chyba jakiś inwalida umysłowy, no kooooorva nic tam nie można znaleźć PORAŻKA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 0

    59. ~  2014-04-23 03:40:39  host: staticjedensiedem1-szescdwa.echostar.pl

    ten serwis iBOA nie działa. Nie wyświetla się poprawnie strona - na kilku przeglądarkach ten sam problem.

  • 0

    60.  2014-07-15 19:06:50

    Dramat!!

    Brak możliwości skontaktowania się z BOK poprzez e-mail. Można sobie odświeżać stronę i odświeżać a strona i tak nie zadziała.

  • 0

    61. ~arek  2014-10-19 08:42:23  host: host-89-238-4-48.smgr.pl

    Od tygodnia nie mogę zalogować się do IBOA Porażka Próbowałem z wielu przeglądarek i różnych komputerów, to samo z telefonu, nawet przez PS3 próbowałem. Administruje moim kontem kilka numerów i niestety ciemność. Po wpisaniu numeru administrującego konto wyświetla mi się komunikat NUMER NIE JEST UPOWAŻNIONY DO KORZYSTANIA S SYSTEMU i tak w kółko. Zgłosiłem to do boa telefonicznie 6 dni temu pani przyjęła dostałęm sms-a z numerem zgłoszenia i tyle.. Parę razy dzwoniłem znowu i konsultanci mówią... no faktycznie nie działa wyślemy ponaglenie do działu technicznego. Byłęm również w moim punkcie w mieście to samo wysłąli ponaglenie . Dalej nic sie nie dziej. Ja się pytam kto siedzi w tym dziale technicznym, że nie potrafi sobie poradzić z takim problemem. Na pewno żadna z moich 5 umów z Tmobile nie zostanie przedłużona i z całym zaparciem będę przekonywał wszystkich moich znajomych do tego samego. Poziom działąnia platformy IBOa w T mobile jest żenująco niski PORAŻKA

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-197-124-106.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.