Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości T-Mobile: obsługa klienta przez serwis Facebook

T-Mobile: obsługa klienta przez serwis Facebook

LuiN 27 Września 2011 13:29

0 0

Od 11:00 działa facebookowy Serwis Klienta T-Mobile. Poprzez system można zapytać konsultantów m.in o sprawy faktur, czy roamingu.

Dlaczego Facebook? To bardzo proste! Zgodnie z danymi przedstawionymi w lutym 2011 r. przez Socialbakers aż 5,6 mln Polaków posiada konta na Facebooka. Bardzo duża ich część jest także naszymi użytkownikami - czytamy w komunikacie prasowym sieci T-Mobile.

Użytkownik wpisuje swoje dane kontaktowe, zaznacza, jaki temat go interesuje, czy jest abonentem czy posiadaczem telefonu na kartę. Następnie potwierdza swój wybór, a konsultanci T-Mobile kontaktują się w ciągu 48 godzin.




W taki sposób można rozwiązać kwestie związane z aktywacją oraz kosztami dodatkowych usług, załatwić sprawy z fakturami czy też uzyskać informacje dotyczące roamingu lub mobilnego Internetu.

Źródło tekstu: T-Mobile, wł     

Dodaj do:
w sumie: 26
  • 0

    8. ~  2011-09-27 14:16:09  host: 77-255-130-175.adsl.inetia.pl

    Ja ostatnio kontaktowałem się poprzez czat w TP. Nie trzeba było się logować tylko podało się imię, nazwisko i tyle. Odpowiedź miałem w kilka minut. To jest to a nie jakiś facebook gdzie aby się coś dowiedzieć to trzeba mieć konto, logować się, podawać jakieś rzeczy i jeszcze czekać 2 dni. Powinno być jak jest w TP.

  • 2

    9. ~.  2011-09-27 14:18:31  host: user-46-112-31-215.play-internet.pl

    Na infolini PTC konsultanci chcieli mieć odblokowanego fejsa, każdy pretekst jest dobry.

  • 0

    10.  2011-09-27 14:22:13

    9# Trafna uwaga:)

  • 0

    11. ~  2011-09-27 14:48:42  host: z19-13.opera-mini.net

    Nie mam i nie zamierzam mieć konta na szajsbuku. Już wolałabym skorzystać z tej opcji na polskiej nk.pl. Izka :)

  • 0

    12. ~  2011-09-27 14:54:11  host: gaja.tpnet.pl

    9. Nie muszą mieć dostępu do FB. Wystarczy, że PTC napisał frontend.

  • 0

    13.  2011-09-27 14:59:12

    heyah ma juz to dawno :)

  • 0

    14. ~  2011-09-27 15:11:28  host: 213-241-61-232.ip.netia.com.pl

    Dyskryminacja względem klientów, którzy mają Fejszboka w głębokim poważaniu...

  • 0

    15. ~  2011-09-27 15:28:02  host: z11-11.opera-mini.net

    11-tka, a od kiedy nk.pl to nasze polskie? Chyba ja o czymś nie wiem...? * Pozdrawiam, Calm7

  • 0

    16. ~daniel  2011-09-27 17:08:52  host: public-gprs190087.centertel.pl

    @8 z drugiej strony zgłaszamy problem i do czasu gdy oni zadzwonią nie musimy zajmować sobie tym głowy. Dla mnie to wygoda, tym bardziej, że co wieczór siedzę na Fejsie. Gdy odpowiedź będzie kompletna i pewna dostaniemy telefon. Niezależnie od operatora, co do konsultantów i zdobywania w taki sposób wiadomości ja mam złe doświadczenia (potem wychodziły kwiatki). Jak się to mówi, co nagle to po diable

  • 0

    17. ~  2011-09-27 17:38:51  host: ip95.elektrosat.pl

    Ciekawe jak w praktyce się sprawdzi taka usługa. Czy będzie tam też doradca ofertowy? W ogóle, to w t-mobile są takie rzeczy jak nielimitowane smsy? Ostatnio Orange w abonamentach cos takiego wprowadzili, więc pewnie niedlugo stanie się to standardem.

  • 0

    18.  2011-09-27 18:03:51

    A mi się bardzo podoba działanie obsługi sieci heyah poprzez mail: kontakt@heyah.pl super szybka i konkretna obsługa.Oby tak dalej Heyah!!! ;)

  • 0

    19.  2011-09-27 18:33:25

    Świetny kolejny nietuzinkowy pomysł T-Mobile. Ta sieć coraz bardziej zaskakuje mnie swoją oryginalnością. Proste rozwiązania stają się coraz bardziej praktyczne i wielkim sukcesem jest mieć takie pomysły.

  • 0

    20.  2011-09-27 18:57:19

    11: Podobno Nasza-Klasa (czyt. Nasza-Kasa) nie jest już polska, tylko rosyjska...

  • 0

    21. ~marti  2011-09-27 19:31:06  host: 87-205-147-35.adsl.inetia.pl

    Ale heyah to też marka PTC, a więc jakość bywa tożsama. Od naszej klasy ludzie uciekają. Zmiana na nk choć koncepcyjnie dobra jakoś się nie przyjęła. Ja się długo opierałem Facebookowi, ale gdy już założyłem sobie tam konto praktycznie przestałem na naszą klasę wchodzić. Tak czy inaczej portale społecznościowe to na pewno dobry kierunek kontaktu z klientem.

  • 0

    22.  2011-09-28 08:03:45

    FB jest dla ludzi ograniczonych. Widać takich nie brakuje. Ze strony "T" też można wysłać wiadomość.

  • 0

    23.  2011-09-28 10:16:05

    ~13 oj nie tak dawno, ale faktycznie jest tylko w troszkę innej formie. W kwestii samego fb to nie ma co się bulwersować, po prostu dochodzi kolejny sposób na kontakt z operatorem jak dla mnie to krok w dobrą stronę. Jeśli ktoś woli po prostu w konkretnej sprawie zadzwonić do BOKu to nikt tego przecież nie broni.

  • 0

    24. ~  2011-09-28 18:11:27  host: ip95.elektrosat.pl

    @marti, zgadzam się z Tobą! A jak oceniasz fanpage Orange-a https://www.facebook.com/orangepolska ? Tam chyba też można w miarę szybko uzyskać odpowiedź oraz ostatnie nowości i promocji w sieci, np. Orange Freedom z dodatkiem OFnK lub konkursy pozwalające na zdobycie dodatkowych minut. Ciekawe czy T-mobile też wprowadzi podobnego typu komunikację?

  • 0

    25. ~Maniak  2011-09-30 17:19:47  host: 80.48.17.122

    uhm, ciekawe jak długo trzeba czekać aż się uwiną z tymi wszystkimi pytaniami.

  • 0

    26.  2011-10-02 17:36:02

    Kilka tygodni temu BOK ruszył też na facebookowym profilu Heyah, więc skoro na T też to wprowadzili, to aplikacja cieszy się popularnością. Dla wielu to ułatwienie, więc to dobry ruch PTC.

  • 0

    27. ~zzz  2012-01-21 15:19:56  host: 46.7.40.163

    ci konsultanci to gnoje sa beszczelni i nigdzie nie mozna porozmawiac z szefostwem na temat swiadczonych uslug

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-224-90-112.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.