Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości T-Mobile: Nowe podejście do oferty i obsługi klientów

T-Mobile: Nowe podejście do oferty i obsługi klientów

LuiN 20 Października 2015 18:19

7 13

T-Mobile wysłał do dziennikarzy zaproszenie na spotkanie prasowe poświęcone nowemu podejściu sieci do oferty i obsługi klientów.



Spotkanie rozpocznie się w najbliższy piątek 23 października o godzinie 10:00. Oprócz nowej strategii, T-Mobile zaprezentuje też pierwsze inicjatywy z niej wynikające - ukierunkowane na właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw.




O planach zmienienia postrzegania T-Mobile przez klientów i bardziej proklienckim podejściu sieci słyszeliśmy już 9 października. Symbolicznym początkiem zmian jest zniesienie opłaty 4 groszy za sprawdzanie stanu konta w taryfach prepaid.

Zniesienie opłaty planowane było na 20 października, ale jak sygnalizowali nasi Czytelnicy, zmiana weszła już wczoraj, 19 października.

Zobacz: [Aktualizacja] T-Mobile zrezygnuje z 4 groszy w prepaidzie

Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:

Tagi: t-mobile

w sumie: 58
  • 0

    39. ~michu  2015-10-21 08:49:29  host: blackpearl.wach-it-solutions.de

    Zawsze jest to jakiś krok do przodu

  • 1

    40.  2015-10-21 09:27:52

    Standard bez zmian - telefon do BOU 602960200 24 minuty oczekiwania o 9 rano.

  • 1

    41. ~Kuba  2015-10-21 09:57:24  host: 89-66-36-148.dynamic.chello.pl

    Na obiecują gruszek na wierzbie, a potem wychodzi wszystko na Fakturze.

    T-Mobile ma taki dobry zasięg, że mieszkając w Centrum Gdańska (Podwale Przedmiejskie) nie mam w domu zasięgu, chyba że siedzę na oknie, a wszystko dzieje się od czasów wymiany nadajników w ramach Networks...

  • 0

    42. ~R  2015-10-21 10:01:02  host: 89-74-173-170.dynamic.chello.pl

    40: pewnie są zajęci wydzwanianiem do ludzi, by wcisnąć swoją kijowa ofertę. Do mnie na orange dzwonili ostatnio z tego numeru. Ale rozpoznalem numer i zlekcewazylem. Tbombaj jest żenujący z tymi zapowiedziami.

  • 0

    43.  2015-10-21 11:05:21

    Pytanie mam dot. rejestracji numeru prepaid w Erze...
    W jaki sposób się obecnie to robi? Na klasycznym papierowym formularzu? Elektronicznie? W punkcie tylko?
    Czy w ebok (czy jak tam się nazywa to elektroniczne konto abonenta/użytkownika), po zarejestrowaniu, są widoczne dane użytkownika?
    Pytanie wiąże się z weryfikacją danych rejestrowych niezbędnych do przeniesienia numeru - żeby były zgodne co do spacji z danymi rejestrowymi ;-)

  • 0

    48.  2015-10-21 11:22:57

    @36 wlo,dobrze moze nie sprostowałem wystarczająco. Nie zapoznałem sie teraz. Jak podpisywałem w grudniu 2014 to dla T-mobile dla firmz roamingiem i to co mam nie było konkurencji. Teraz może i sie zmieniło cos w Plusie.

  • 0

    49. ~norma  2015-10-21 11:46:47  host: ip-5-172-247-39.mobile.sferia.net

    Kiełbasa wyborcza.......... Za dużo sie nie zmieni. Kiedyś Era była naprawdę innowacyjna. Teraz TM.............szkoda pisać. Żenada

  • 0

    50.  2015-10-21 11:48:17

    Era podchodzi do klienta jak pies do jeża.

  • 3

    51. ~Boss  2015-10-21 12:46:51  host: d93-194.icpnet.pl

    To nie jest wcale nowe podejście do klienta. Niemcy są pazerni na kasę i chcą jak najbardziej zarobić. Mają do tego prawo, ale odbywa się to kosztem klientów. Tną koszty gdzie mogą. Zamykane są punkty autoryzowane T-Mobile, bo dealerzy nie wyrabiają planów kosmicznych sprzedaży narzuconej przez operatora. T-Mobile skupia się obecnie na sprzedaży telefonicznej. Na infolinii po 15 spróbujcie się dodzwonić - gwarantuję, że często poczekacie ponad 40 minut. Na maile odpowiadają utartymi formułkami. Niestety to już nie jest ta dawna Era.

  • -3

    52. ~Hunter  2015-10-21 13:27:19  host: user-94-254-198-72.play-internet.pl

    Fajnie, bardzo pozytywny news oraz postawa. Zmiany na lepsze są zawsze dobre, nie rozumiem tych wszystkich hejtów...

  • 0

    53. ~Jazonx  2015-10-21 13:31:11  host: 81-219-86-248.adsl.inetia.pl

    Ojojoj .... Widzę że prezes zaimplementował "klientomanię" z Netii czyli swojego poprzedniego pracodawcy. Wiemy czym się to skończyło i pewnie w TeCośtam będzie podobnie :)

  • 1

    54. ~Jazonx  2015-10-21 14:16:58  host: 81-219-86-248.adsl.inetia.pl

    Może ktoś mi podpowie czy prezes zabrał już pracownikom mleczko do kawy w central TeCośtami .... ;)

  • -1

    55.  2015-10-21 15:33:19

    @52, no to nie wiesz? Przecież T-M jest niemiecki, a wiadomo, Niemiec twój wróg, trzeba wspierać Polskę:) Hejtują wszystko, nawet i reklamówkę jak trzeba za nią w sklepie zapłacić. Nie pokonasz tego. Czasami jak popatrzę na komentarze na telepolis to po prostu zachciewa się usunąć konto i tyle :) Co do zmiany podejścia, pierw proszę jakieś info co zostanie zmienione, a potem można rozmawiać :)

  • -1

    56. ~Hunter  2015-10-21 16:10:13  host: user-94-254-198-72.play-internet.pl

    @55 ja daje plusa za samo wyjście i chęci, gdyby miały by być tylko puste słowa to myślę, że nie robili by takiej pompy tylko na newsach by się skończyło:) każda siec ma jakieś słabe punkty ale te co chcą ich mieć jak najmniej wyjdą na tym najlepiej:)

  • 0

    57.  2015-10-21 19:50:52

    Chyba ta tajemnicza reklama która leci w TV z Kotem jest właśnie o nowej ofercie.

  • 0

    58. ~Ant  2015-10-22 10:47:04  host: 89-76-237-174.dynamic.chello.pl

    A w ich salonie (Wieliczka) giną papiery klientów, gdy ci oddadzą towar na niezgodność z umową - wszystko po to aby tejże niezgodności nie uznać i klient tym samym jest zmuszony do skorzystania z gwarancji. Nie obchodzi ich też ksero dokumentu z ich pieczątka salonu, a na infolinii mają po prostu gdzieś, że w ich salonie giną papiery... Żenada panowie, a nie jakość obsługi!

  • 0

    59.  2015-10-23 00:29:58

    http://tlp.is/7ym -> strona się już pojawiła

  • 0

    60. ~GaduAirowiec  2015-10-24 16:16:46  host: 188.246.139.6.rev.vline.pl

    Jakiś problem macie z niemieckim operatorem? Zmienić operatora i po sprawie! Po co dać zarabiać Niemcom? Ale Polak mądry po szkodzie. Jedzie na stacje benzynowe koncernów zachodnich czy Lukoil, a na Orlen czy Lotos już nie. Zastanówmy się z jakich usług korzystamy i kogo wspieramy.

  • 0

    61. ~DEmo  2015-10-25 02:15:48  host: oxq26.internetdsl.tpnet.pl

    Próbowali mi niedawno wcisnąć umowę bez telefonu o paręnaście zł wyższą na 24 miesiące. Przenoszę ostatni telefon, nawet gdyby złote góry obiecywali.

  • 0

    62. ~Ja±  2015-10-25 06:49:18  host: n26-02-01.opera-mini.net

    61). wzamian za wyższą kwotę - przypadkiem nie dawali więcej bonusu niż miałeś?

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-211-120-181.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.