Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości T-Mobile: nowa komunikacja i nastawienie na transmisję danych

T-Mobile: nowa komunikacja i nastawienie na transmisję danych

orson_dzi 13 Lipca 2017 08:17

7 7



T-Mobile zaostrza konkurencję na rynku usług telekomunikacyjnych. Telekom chce być liderem w zakresie konsumpcji danych i mocno rozwija tę kategorię usług. Postawił na zmianę komunikacji i wprowadził nowe oferty, co ma zdystansować konkurencję i przyciągnąć klientów, zwłaszcza z pokolenia millenialsów. Skuteczność tej strategii ma już odbicie w wynikach operatora - w II kwartale liczba przenoszonych numerów do T-Mobile była najwyższa od 6 lat.

Zdaliśmy sobie sprawę z tego, że branża telekomunikacyjna nie do końca potrafi dotrzeć do millenialsów. Zmieniliśmy więc całkowicie podejście komunikacyjne. Stwierdziliśmy, że lepiej wydać pieniądze na jak najlepszą ofertę, a nie na celebrytów. Postawiliśmy na coś zupełnie nowego i pierwsze wyniki są bardzo budujące. Notujemy 30%. wzrost pozytywnych opinii klientów na temat naszych reklam, a to dopiero początek - zapowiada w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Biznes Frederic Perron, członek zarządu ds. rynku prywatnego w T-Mobile Polska.

Tegoroczna edycja globalnego badania "Meaningful Brands", którą przedstawiła w lutym agencja Havas, potwierdza stale rosnące oczekiwania klientów wobec marek. Jak wynika z sondażu, 75% konsumentów oczekuje, że firmy będą mieć realny wpływ na zwiększanie komfortu i jakości ich życia. Jednocześnie aż 60% kontentu produkowanego przez marki nie trafia do odbiorców.

Firmy mają problem z dotarciem zwłaszcza do millenialsów i przedstawicieli generacji Z, którzy są mobilni, przez cały czas online, a dostęp do internetu jest dla nich fundamentem komunikowania się. Są też bardziej zdystansowani wobec przekazów reklamowych, a przy tym oczekują najlepszej jakości usług i produktów.

To właśnie najmłodsza generacja najczęściej przenosi do nas numery. Klienci chcą dostępu do jak najszybszej sieci, szczególnie pokolenie millenialsów. Można powiedzieć to prawdziwy need for speed. Coraz częściej chcą też oglądać wideo na swoich telefonach. Nie chcą już tylko rozmawiać przez telefon czy przeglądać treści. W coraz większym stopniu koncentrują się nie na cenie, lecz na jakości. To dzieje się na całym świecie i dlatego jestem optymistą, jeżeli chodzi o naszą pozycję na tym rynku - mówi Frederic Perron.

Telekom wkłada w ostatnim czasie dużo pracy w dostosowanie się do oczekiwań klientów. W ciągu minionych sześciu tygodni wprowadził gruntowne zmiany w swojej ofercie. Pod koniec maja uruchomił pakiety Supernet Video, w ramach których zapewnia nielimitowany dostęp do wideo za 5 zł. T-Mobile jako pierwszy wprowadził na polski rynek taką usługę i - jak zapewnia - zainteresowanie klientów przerosło nawet wstępne założenia. T-Mobile współpracuje też z Netflixem. Dba w ten sposób o dostarczenie nie tylko usługi przesyłu danych, lecz także dobrych, popularnych treści rozrywkowych.




Zrozumieliśmy, że jest wyraźne zainteresowanie ze strony klientów usługami tego rodzaju, więc postanowiliśmy pójść dalej. W czerwcu rozszerzyliśmy ofertę bez limitu de facto na wszystko: internet, SMS-y i usługi głosowe. Wysyłamy czytelny sygnał do rynku, do naszych pracowników i - co najważniejsze - do naszych klientów: chcemy być liderem w zakresie konsumpcji danych, będziemy odważnie poczynać sobie na tym rynku, a T-Mobile to najlepsza sieć w tym kraju. Jak wiadomo, najlepsza sieć jest tylko jedna - mówi Frederic Perron.

T-Mobile w nowej ofercie proponuje bardzo popularne smartfony w konkurencyjnych cenach.

Przez ostatnie sześć tygodniach udowodniliśmy, że jesteśmy gotowi grać zdecydowanie, działać agresywnie na rynku i dostarczać nową jakość naszym klientom. Nowa oferta T-Mobile to przede wszystkim nielimitowane wideo, którego nie ma nikt inny. Oferujemy też najlepsze modele telefonów. Już w abonamencie 70 złotych miesięcznie można otrzymać fantastyczne urządzenie zapewniające świetną jakość video. T-Mobile One w porównaniu z konkurencyjnymi ofertami jest też tańsza - wylicza Frederic Perron.

Dzięki nowej ofercie i zmianie strategii T-Mobile odbudowuje swoją pozycję. Opublikowane przed weekendem wyniki dotyczące przenoszenia numerów pokazują, że T-Mobile oddał najmniej numerów spośród czterech największych operatorów oraz najbardziej poprawił swój bilans.

W II kwartale tego roku zanotowaliśmy w T-Mobile najlepsze wyniki, jeżeli chodzi o przenoszenie numerów od sześciu lat. To nie jest jednorazowy strzał, lecz kontynuacja pozytywnego trendu, który zauważamy. Dotyczy to w szczególności klientów abonamentowych. Mamy tu świetne wyniki. Ciekawe jest to, skąd ci klienci przychodzą. Przychodzą od konkurentów, na rzecz których straciliśmy ich wcześniej. Innymi słowy, klienci wracają do T-Mobile, ponieważ zaczynają sobie zdawać sprawę z tego, że to, czego szukają, to przede wszystkim najlepsza sieć - mówi członek zarządu T-Mobile Polska.

Zobacz: Statystyki przenośności numerów w 2Q2017

Źródło tekstu: newseria     

Dodaj do:

Tagi: t-mobile

w sumie: 236
  • 0

    226. ~biala  2017-07-14 19:45:27  host: apn-31-0-33-151.dynamic.gprs.plus.pl

    Logujesz się przez stronę i na żaden nr nie przychodzi sms autoryzacwjny? Chętnie poznam ten sposób :)

  • 0

    227.  2017-07-14 19:50:05

    225 - nie wiem co Ty mówisz. Mogę powiedzieć co już mówiłem - kolega o którym mówię jest fanem TT ma tylko prepaidy. Już tylko 2, bo dzieci od dawna są w nju, a teraz przenosi je do Orange (Love) przy okazji rzucania ADSL Netii z 12 Mbps, na rzecz VDSL ponad 60 Mbps Orange ;-)

    Do ebok Plusa abonamentowe logują się bez hasła esemesowego (o ile masz pluskod5). Prepaidy z kodem rzeczywiście. Ale mając "zaprzyjaźnione" konta/numery na koncie... No jak swoim numerem nimi zarządzam - po zalogowaniu się bez esemesa na moje konto ;-)

    Pytając o wyłączenie żądania kodu PUK... O co pytasz właściwie?

  • 0

    228.  2017-07-14 19:50:40

    226 - mówisz o ebok Plusa? To jest wszystko opisane na ebok.pl ;-)

  • 0

    229. ~biala  2017-07-14 20:21:34  host: apn-31-0-33-151.dynamic.gprs.plus.pl

    Kolega robi cię w trąbe :) w miboa dla prepaida nie ma czegoś takiego jak przekierowanie sms w celu zarządzaniem konta, ta funkcja jest dostępna tylko dla abo. może miał kiedyś abo, przeszedł na kartę a system trzyma to przekierowanie? Tylko nic mi po tym bo mnie ta sytuacja nie dotyczy, mój nr nigdy nie znajdzie się w abo TM :)
    W Plusie też jest pewnie takie przekierowanie z poziomu abo a na konto abo można logować się hasłem więc podobnie jak w TM.
    Podpinanie nr ów w Plusie jest bardzo wygodne, tego w TM brakuje i w tym ból :)

  • 0

    230.  2017-07-14 20:21:43

    Poprawka!
    Do ebok Plusa abonamentowe logują się bez hasła esemesowego (o ile masz eHasło) - oczywiście.

  • 0

    231. ~pabloki  2017-07-14 20:23:31  host: apn-46-215-19-87.dynamic.gprs.plus.pl

    @222 tmobile po włożeniu sim do telefonu nie żąda kodu puk.o ile karta sim nie jest zabkokowana .
    @222 tmboile żąda części kodu puk jako boa kodu przy logowaniu do iboa ale można to wyłączyć .
    @222 nie umiesz czytac ze zrozumienie,m więc nie rozumiesz co pisze ja i wlo.
    @227 bo piszesz o plusie a ona nie umie przeskakiwać , gubi wątki . ona nie łapie że w plus jest cos takiego jak "zaprzyjaźnione konta" a najepsze że sama ppisze z plusa więc ma plusowy ebok do wglądu .

  • 0

    232.  2017-07-14 20:25:43

    229 - mówiłem już, że w nowym ebok to rzeczywiście nie jest dostępne. Jednak jemu to konsultant jakoś ze starego przeniósł - i ciągle to ma. Jedyne co to nie ma gdzie zmienić numeru do haseł - podobno.

    Nie mów o Plusie pewnie jak nie wiesz, bo to znam na pamięć. Więc to co pewnie jest - śmieszy mnie tylko ;-)

  • 0

    233.  2017-07-14 20:28:51

    231 - ale loguje się z hasłem pewnie. No i kartę z modemu musi przełożyć do telefonu dodatkowo... Jak ten gość od internetu w T-Mobile ;-)

  • 0

    234.  2017-07-14 20:33:17

    A! Jest w ebok Plusa jedna rzecz, której ze swojego konta nie zrobię na innym numerze...
    To pobranie efaktury. Trzeba logować się z numeru konta, dla którego się chce ją pobrać. No ale oczywiście znając eHasło do tego konta... Nie trzeba mieć dostępu do telefonu, albo przesyłać prymitywnie hasła przed zakończeniem sesji ;-)
    Też przy billingu online trzeba eHasło do konta sprawdzanego numeru podać, ale tu nie trzeba się logować na konto sprawdzanego numeru.

  • 0

    235. ~pabloki  2017-07-14 20:39:55  host: apn-46-215-19-87.dynamic.gprs.plus.pl

    233 może , aj tez mam karte w mdemie ale aplikacja do modemu ma obsługe sms więc mimo że loguję sie hasłem to nie musze przekładać karty . poza tym w eboku plusa praktycznie nie ma po co sie logować bo dla abo billing bieżący jest w gorszej formie niż w aplikacji na telefon.

  • 0

    236. ~biala  2017-07-14 22:30:12  host: ip-31-0-80-91.dynamic.gprs.plus.pl

    Zabawni jesteście, ja pytam Wlo czy jest sposób żeby bez dostępu do telefonu na który przychodzi kod zalogować się do ebok Plusa na konto PREPAID a pan samochwała twierdzi że potrafi po czym opisuje w najlepsze jak zarządza innymi nr-ami po zalogowaniu się na konto ABO, które odbywa się hasłem więc to żadna sztuka. Na tej podstawie Pabloki wysnuwa bzdurny wniosek że nie wiem o zaprzyjaźnionych kontach, błysnąłeś Pabloki :)
    Każda sieć umożliwia zarządzanie innymi nr ami z poziomu abo, w drugą stronę już tak prosto nie ma, żeby zarządzać zaprzyjaźnionym nr em z poziomu prepaida musisz dostać kod sms wiec nie wyjeżdżajcie z abo bo wiadomo że tam da się obejść hasłem.
    I nie mieszajcie przekierowan systemowych miboa (również dostępnych tylko w abo) z przekierowaniami telefonu, nie każdy ma taką funkcję.
    A już całkowity kosmos to wątek o koledze któremu konsul ustawił przekierowanie w systemie TM na kartę. Bądź poważny Wlo, ja piszę o opcjach ogólnodostępnych a nie czymś spod lady :) Teraz brakuje żeby Pabloki znów doszedł do błyskotliwego wniosku że nie mam racji i w TM można ustawić przekierowanie z poziomu prepaida, bo przecież Wlo tego dowiódł :)

  • 0

    237. ~  2017-07-15 09:29:32  host: 162.253.130.36

    do gimbusa pabloki - no dalej chwal się swoja głupotą

    piszę ci że używam modemu/routera jako urządzenia, a ty nadal będziesz pieprzył że mogę sobie wysyłac przez niego smsy

    jezu ile ty masz IQ? głosujesz na PIS na 100%...

    nie interesuje mnie JAK nazywa się dostęp do konta iboa, miboa czy srata-tata - wiem ze NIE MOŻNA dostać informacji szczegółowych BEZ kazdoraowego potwierdzenia sms

    DOTARŁO?

    żeby nie było - zarówno w salonie Tmobile jak i na inforlinii potwierdzono mi ze TAK JEST JAK NAPISAŁEM

    PIN PUK czy sruttututu - co za RÓŻNICA jak sie nazywa> Wazny jest FAKT że MUSZĘ po włożeniu karty wpisać NUMER podany z kartą, bo telefon/router NIE będzie funkcjonował

    powtarzam - nikt inny tego NIE wymaga i chyba dla kazdego normalnego jest to uciazliwe

  • 0

    238.  2017-07-15 11:36:14

    236 - a mnie śmieszy, że potrafisz przeinaczyć wszystko co się do Ciebie mówi...
    Oczywista rzecz - jak mogę się zalogować na konto numeru prepaid, kiedy esemes z hasłem przychodzi na numer, do którego nie mam dostępu? Pomyśl trochę! To trochę niebezpieczne by było o łamaniu prawa nie mówię nawet.
    Kiedy mówię, ze jest to możliwe poprzez dopisanie do własnego konta konta numeru zarządzanego - i wtedy jest to możliwe - Ty nie zauważasz oczywistych oczywistości - że to ten zarządzany najpierw musi wyrazić zgodę na zarządzanie swoim numerem przez inną osobę. Sztuka jaką chcesz zastosować byłaby taka trochę niezgodna z prawem.
    Druga rzecz - nie trzeba mieś konta abonamentowego, żeby takie sztuki robić. Z konta numeru prepaid mogę zarządzać innymi - też kontami numerów abonamentowych (to dla poszerzenia Twoich horyzontów).

    Co do ostatniej kwestii... Od dawna nie mam numerów innych operatorów. Jednak (może za młoda jesteś i nie pamiętasz) to co mówię było jak najbardziej dostępne. Ponieważ po zmianie w eboku T-Mobile (będę tego określenia używał bo nie wiem jak to się teraz nazywa) usługa zniknęła. Ale jak mówiłem, - wystarczył telefon i konsultant ją przywrócił. Nie wiem jakie są możliwości tego systemu i czy Ty możesz sobie ustawić teraz numer zarządzający, więc powtarzam to co mi mówią inni, którzy z niego korzystają.

  • 0

    239. ~biala  2017-07-15 14:47:37  host: apn-37-248-164-242.dynamic.gprs.plus.pl

    "Sztuka jaką chcesz zastosować byłaby taka trochę niezgodna z prawem." że co proszę? :)

    Wiem że w Plusie status nr zarządzającego nie ma znaczenia, można zarządzać i z poziomu abo i z prepaida poprzez podpięcie nr-ów. Ale żeby zacząć zarządzać inny nr musi wyrazić na to zgodę sms i bez kodu inicjującego usługę do żadnego zarządzania dojść nie może, o tym pisałam. To jednorazowy kłopot więc ogólnie ebok Plusa jest wygodny.
    Mój TMobile to droga przez mękę :) są jakby dwa poziomy, zarządzanie jest w drugiej części i tu jest dowcip, z nr-u abo przechodzi się do zarządzania bez problemu, jeśli to samo chcemy zrobić z nr-u na kartę blokuje cię autoryzacja sms. Na stronie logowania Mój TM obiecuje że jeśli założysz konto będziesz mógł logować się hasłem tylko że to dotyczy wyłącznie abo, nr na kartę nadal woła kod. Czyli co daje założenie konta w Mój TMobile numerowi prepaid? wydłużenie procesu logowania :) Klient zadaje sobie trud, zakłada konto myśląc że będzie mógł wygodnie zarządzać i zostaje zrobiony w jajo :) Najpierw loguje się hasłem żeby znaleźć się w bezużytecznej części gdzie można tylko migrować na umowę a kiedy chce przejść do zarządzania rozbija się o kod, który chciał właśnie ominąć zakładając konto z hasłem. I taki nr można podpiąć w charakterze balastu chyba :) W Plusie po podpięciu można przechodzić między różnymi nr-ami, w Mój TM zarządzanie własnym nr-em na kartę wymaga podwójnego logowania (hasło+kod) taką funkcjonalność oferuje ten przyjazny system :)

    Odnośnie przekierowania, myślę że nie po to zniknięto tą usługę z prepaida żeby na zawołanie klienta ją uruchamiać i raczej to nie zasługa konsula tylko system to trzyma bo nr kolegi był wcześniej na abo

  • 0

    240.  2017-07-15 15:01:12

    239 - a ja coś innego mówiłem? To chyba oczywista oczywistość, jak klasyk mawia, że musi zgodę wyrazić, nie? Ty myślałaś inaczej?

    Mówię co mówi mi człowiek, którego znam ponad 30 lat i który jest moim przyjacielem... Swego czasu tylko dla niego miałem numer w TT - żeby miał darmo do mnie dzwonić ;-)

  • 0

    241. ~biala  2017-07-15 15:24:41  host: apn-37-248-164-35.dynamic.gprs.plus.pl

    Twierdziłeś że można zarządzać bez kodu, oczywiście że ta jednorazowa weryfikacja jest wymagana więc w pewnym sensie wykorzystałam sytuację traktując to dosłownie i pisząc że całkowicie bez kodu się nie da. Znasz to.bo sam tak często wkręcasz ludzi :)

  • 0

    242.  2017-07-15 15:34:58

    241 - i nadal twierdzę. Natomiast rzeczy oczywiste są dla mnie oczywistymi, które nie wymagają wyraźnego zaznaczania. W życiu bym nie pomyślał, że komuś przyjdzie do głowy sztuka zarządzania innym numerem bez jego "wiedzy" ;-)

  • 0

    243.  2017-07-15 15:36:46

    Ale jak widać człowiek uczy się całe życie. Takie jednostki jednak się zdarzają, którym trzeba rzeczy oczywiste tłumaczyć ;-)

  • 0

    244. ~biala  2017-07-15 15:54:33  host: ip-31-0-83-95.dynamic.gprs.plus.pl

    I to jest idealny przykład twojego wkrętu, teraz próbujesz stworzyć wrażenie że po to pisałam o logowaniu bez kodu żeby komuś włamać się na konto :) Nie ze mną takie sztuczki Brunner :)

  • 0

    245.  2017-07-15 16:39:46

    244 - no nie ma sensu dalsza dyskusja...

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-156-82-247.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.