Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości T-Mobile nie dostanie od klienta 3,8 mln zł

T-Mobile nie dostanie od klienta 3,8 mln zł

orson_dzi 20 Grudnia 2016 12:07

10 3

Jak informuje serwis TELKO.IN, T-Mobile przegrał w sądzie sprawę o wypłacenie 3,8 mln zł od klienta korporacyjnego.

Klient, od którego operator domagał się 3,8 mln zł posiadał w sieci 13 tys. numerów związanych umową od 2006 roku. Spór pojawił się w 2010 roku kiedy numery miały zostać, po ogłoszeniu przetargu, przeniesione do innego operatora. Chodziło o wysokość ostatecznej opłaty abonamentowej, ponieważ operator nie był pewny, czy klient osiągnął wymagany w umowie limit aktywnych kart SIM. Kiedy klient chciał domówić brakujące karty otrzymał odmowę.




W 2015 roku sąd pierwszej instancji uznał 83 tys. zł roszczeń z 3,8 mln zł, których domagał się operator. Klient odwołał się od wyroku i sąd apelacyjny przychylił się do wniosku, odrzucając roszczenia operatora. Wyrok jest prawomocny, ale może podlegać kasacji.

W wyroku nie pada nazwa firmy klienta, ale jak sugeruje TELKO.IN, najprawdopodobniej chodzi tutaj o jedną ze spółek skarbu państwa.

Źródło tekstu: TELKO.IN     

Dodaj do:

Tagi: t-mobile | odszkodowanie | sąd

w sumie: 39
  • 1

    20.  2016-12-20 15:08:43

    najczytelniejszy z artykułów to na pewno nie jest ale na pewno jest przeklejeniem jakiegoś urzędniczego bełkotu. Stąd za chiny ludowe nie wiadomo, o co biega

  • 0

    21.  2016-12-20 15:27:31

    @17. Niedługo pudelek napisze przed wami: http://tlp.is/c4f

  • 0

    22. ~Asd  2016-12-20 15:33:31  host: ip-91.246.64.48.skyware.pl

    Jest awaria w tmobile

  • 0

    23. ~RZESZÓW  2016-12-20 15:45:10  host: 188.146.58.52.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    jest awaria. RZESZÓW MILCZY. ZERO POŁĄCZEŃ, ZERO SMS'ÓW. TELEFON NIE WYKONUJE POŁACZEŃ. TELEFON NA KARTE (mix) NAWET NIE LOGUJE SIE DO SIECI, KARTA NIE DOSTAJE AUTORYZACJI.

  • 0

    24. ~pabloki  2016-12-20 16:00:26  host: user-5-173-5-90.play-internet.pl

    23 rzeszów to za.upie. to sie nie liczy.

    21 Patryk ja chyba mam jakiś priorytet bo mnie awaria nie dotyczy . nie wiem , ale chyba ludzie przesadzają. zapomniałem .przecież ja mam priorytet i moje rozmowy konsultant odbiera też po jednym wywołaniu.
    Patryku napisali mi z ipla że nie mam wszystkich kanałow bo są ograniczenia zależnie od platformy dlatego wszędzie mam rózny zestaw kanałów. niezła obsługa - zero dalszych wyjaśnień. tylko że tak jest i już.

  • 0

    25. ~pabloki  2016-12-20 16:02:00  host: user-5-173-5-90.play-internet.pl

    23 rzeszów a Ty jaak to robisz że piszesz z hosta tmobile? czyzby to przekaz myślowy?

  • 0

    26. ~pabloki  2016-12-20 16:03:18  host: user-5-173-5-90.play-internet.pl

    sprawdziłem u mnie 2 G tez działa bo normalnie na 3 G mam i LTE- to też działa.

  • 1

    27.  2016-12-20 16:30:49

    @23 capslock jest konieczny? czujemy twoj dramat, rozpacz i tragedię

  • 0

    28. ~Bocian  2016-12-20 16:32:23  host: 78-11-53-66.static.ip.netia.com.pl

    Działa i internet, i połączenia i smsy. Żadnych zawieszeń, nic

  • 1

    29.  2016-12-20 16:33:30

    Fakt, nie mogę się do przyjaciela dodzwonić... Esemesy nie dochodzą.

  • 1

    30. ~Gofer  2016-12-20 16:34:10  host: 188.146.78.51.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    U mnie najmniejszych problemów. Działa wszystko jak każdego dnia

  • 0

    31.  2016-12-20 16:38:49

    @21 Zboczenie zawodowe po pracy z klientem. Jak klient mówi/pisze, że nie ma zasięgu, to akurat awaria sieci jest ostatnią rzeczą jaką się sprawdza. || Ale ogółem chłopaki już weryfikują o co chodzi.

  • 0

    32.  2016-12-20 16:43:30

    Pewnie czyszczą bazę jak obiecali i wyłączają hurtem wszystkie sim :-)

  • 0

    33.  2016-12-20 16:47:07

    @29 juz chyba jednak mozesz, bo juz po awarii. z duzej chmury, mały deszcz i takie tam

  • 0

    34.  2016-12-20 17:13:33

    @21, ostatnio niedobrze się dzieje z Telepolis. Piszą jako ostatni, ignorują sygnały od czytelników, a nawet w tak bezczelny sposób im odpowiadają. Nie wiem co się dzieję, ale zaczynam sie martwić. Mam nadzieję, że to chwilowe.

  • 0

    35.  2016-12-20 17:51:10

    34@ Witek robi karierę w tv a On to nakręcał a teraz pewno ktoś inny. Kiedyś widziałem go w programie "Pod lupą". Aż oczy przecierałem czy to naprawdę On. no i On.

  • -1

    36.  2016-12-20 17:56:45

    kabell - no właśnie - tenże przyjaciel zadzwonił i twierdzi, że nie było żadnej awarii ;-) Bo z żoną właśnie rozmawiał, więc nie dziwi go, ze nie mogłem się dodzwonić ;-)

  • 0

    37. ~RZESZÓW  2016-12-20 18:18:05  host: 188.146.58.52.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @pabloki: bo o dziwo karty data działały...i jak router trzyma sesje 24h to jakoś działało...

  • 0

    38. ~  2016-12-20 21:06:53  host: aazo112.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @34 według mnie 10/10 @17 nawet nie wiadomo jak skomentować odpowiedź autora

  • 0

    39. ~TakieTajneDane  2016-12-21 00:16:15  host: ebb174.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ten klient przeniósł się do Orange w 2010 roku ? ;]

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-23-20-129-162.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.