DAJ CYNK

T-Mobile - jakim użytkownikiem Internetu jesteś?

orson_dzi

Taryfy, promocje, usługi

Trwająca obecnie kampania reklamowa T-Mobile zyskała właśnie dodatkową odsłonę.

Trwająca obecnie kampania reklamowa T-Mobile zyskała właśnie dodatkową odsłonę. Operator wyróżnił kilka najbardziej charakterystycznych grup internautów, a następnie, we współpracy z Discovery Media Brand Partnership, przygotował na tej podstawie serię spotów.

30-sekundowe materiały wideo utrzymane w formie historii, łączą walory edukacyjne i rozrywkowe. Produkcję zrealizowano w charakterystycznej dla T-Mobile czarno-białej tonacji, połączonej z magentowymi, animowanymi elementami.

Pierwszy z serii spotów prezentuje Muzycznych Łowcówę, którzy nie rozstają się z dźwiękami w słuchawkach,swoje ulubione kawałki trzymają w chmurze, a nowinek poszukują w serwisach streamingowych.. Już wkrótce poznacie Bestię Mediów Społecznościowych, ProGamer'a, Zdalnego Pracownika i Rodzinę Internetowskich.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: T-Mobile