Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości T-Mobile Immmr - telefon stał się aplikacją

T-Mobile Immmr - telefon stał się aplikacją

LuiN 22 Lutego 2016 16:21

11 3

Deutsche Telekom zaprezentował Immmr - usługi telekomunikacyjne niezależne od sprzętu i sieci, z jednym numerem telefonu na wielu urządzeniach.



Immmr pozwoli na wykonywanie i odbieranie połączeń oraz wysyłanie i odbieranie wiadomości w dowolnym miejscu na globie, bez nawet konieczności instalowania karty SIM. Wszystkie usługi telekomunikacyjne wędrują do chmury - aby mieć do nich dostęp wystarczy zalogować się za pomocą swojego numeru telefonu w przeglądarce internetowej czy dedykowanej, darmowej aplikacji.

Do chmury trafia historia naszych połączeń, SMS-owe czaty czy pełna książka telefoniczna. Możemy nie tylko wykonywać tradycyjne połączenia, ale też połączenia wideo czy komunikować się z wieloma osobami na raz.




Do jednego konta przypisać można kilka numerów komórkowych z różnych krajów, dzięki czemu nasi rozmówcy kontaktując się z nami zawsze zapłacą jak za połączenie lokalne. Połączenia wewnątrz sieci Immmr są bezpłatne, a oprócz tego T-Mobile planuje niskie stawki połączeń na numery komórkowe i stacjonarne całego świata.

W wybranych krajach Deutsche Telekom planuje nawet przygotowanie specjalnych taryf łączących zalety tradycyjnej komunikacji i Immmr. To właśnie w połączeniu zalet telefonii komórkowej i komunikacji VoIP Deutsche Telekom doszukuje się szansy na dalszy rozwój usług.

Platforma Immmr wystartuje komercyjnie w II połowie 2016 roku. Obecnie trwają pilotażowe testy w kilku krajach, w których świadczone są usługi Deutsche Telekom.

Źródło tekstu: T-Mobile, wł     

Dodaj do:

Tagi: deutsche telekom | t-mobile | immmr

w sumie: 18
  • 7

    1.  2016-02-22 16:57:39

    Zdjęcia, filmy, dokumenty, teraz SMSy, połączenia, kontakty - wrzucajcie wszystko do Chmury! Czekać tylko kiedy będziemy tam PINy przechowywać, może nawet uda się nie w tym samym folderze co zapisane numery karty :>

  • -2

    2. ~512 kb  2016-02-22 17:00:50  host: user-94-254-227-5.play-internet.pl

    Dopisałbym... "Konieczne połączenie z wifi jeżeli nie ma karty sim." Ma nie być karty sim rozumiem.

  • 11

    3. ~Kuba  2016-02-22 17:01:37  host: abrq251.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Na miejscu tej firmy, najpierw zastanowiłbym się jak przywrócić zaufanie Polaków. Bo tego typu bzdety to tylko dla tych co się znają.

    Zwykły szary Polak chce:
    - wszystko mieć nielimitowane
    - stałą (niską) cenę za usługi
    - nie mieć kruczków prawnych.

    Co mamy w T-Mobile
    - no-limit za wyjątkiem stacjonarnych
    - wiecznie zmienną kwotę FV
    - pełno kruczków

    A to włączamy wam Granie na Czekanie, a to NaviExpert damy tylko na dwa miesiące, a potem płać 20zł mies. Już nie wspomnę o "bezpiecznym" internecie który jest bezpieczny ale dla finansów operatora.
    Żeby mnie przekonać do siebie to na początek musicie rozjaśnić swoje oferty. Żadne włączanie głupot typu Granie na Czekanie, a żeby mnie jeszcze bardziej przekonać to włączcie lejek na internet, nawet i do 8kbps ale bez pobierania dodatkowej opłaty, komu to nie wystarcza dać ofertę aby dokupił. Nic na siłę, bo co na siłę robicie to efekty tego widać w tabelkach na koniec kwartału.

  • -4

    4. ~  2016-02-22 17:14:14  host: 8.37.225.120

    @ i będę wyrzucał swoje dane do chmury a tobie nic do tego

  • 5

    5. ~  2016-02-22 18:03:32  host: 188.146.11.124.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @3: Mam podobne zdanie.
    Co mnie najbardziej denerwuje u operatorów
    * usługi włączane na próbę (a później płatne),
    * opłaty za brak zgody na marketing oraz różne metody nieświadomego "wymuszania" zgód od klienta
    * automatyczne odnawianie umów (przedłużanie na czas określony) albo znaczna podwyżka abonamentu po przejściu na czas nieokreślony
    * wysoka opłata za fakturę papierową (mogę jeszcze zrozumieć 2-3zł/mies, szczególnie dla mniej "dochodowych" ofert)
    * brak ofert z umową na czas nieokreślony oraz wysokie kary umowne (kwoty ulgi)
    * oferty utrzymaniowe takie same lub gorsze od tych dla nowego klienta
    * konieczność dzierżawy sprzętu od operatora (np. routery w Netii i kablówkach)

  • 4

    6.  2016-02-22 18:04:02

    #4: boś głupi, społeczeństwo trzeba edukować, trudna to praca, zwłaszcza przez ostatnie 8 lat dużo lemingów wyrosło, ale konieczna

  • -3

    8.  2016-02-22 18:57:09

    kuba, jakoś dziwnie kombinujesz, pewnie jesteś jednym z tych co beczą o wszystko byle tylko beczeć.
    Ja mam w TM stacjonarne w pakiecie bez limitu, ogólnie wszystko mam bez limitu no może tylko net jest ograniczony
    mam naviexperta darmowego na 2 lata, lata a nie miesiące
    wiecznie stałą FV a jeśi coś nie teges to zawsze rozmawiam z kompetentnymi ludźmi i łatwo/przyjemnie sprawa jest prostowana
    kruczki to chyba masz Ty w swojej głowie, poza tym w tm jest ich tyle samo co w innych sieciach, ani więcej ani mniej

  • 0

    11.  2016-02-22 19:21:27

    "bez nawet konieczności", czy to poprawne? Mam watpliwości :D

  • 0

    12. ~skurczy - byczek  2016-02-22 19:57:13  host: n11-03-03.opera-mini.net

    @11. sam fragment zdania nic nie mowi. Napisz cala wypowiedz.

  • 2

    13. ~Pz  2016-02-22 20:57:03  host: n24-06-07.opera-mini.net

    Ale to żadna innowacja ot zwykłe voip i pewnie drożej niż u konkurencji.

  • 2

    14.  2016-02-22 23:45:00

    Ach, gdzież "rewelacyjna promocja w pre-paid"?! Doczekamy się jeszcze w tym roku?

  • 2

    15. ~ola  2016-02-23 01:39:46  host: user-94-254-242-175.play-internet.pl

    łał VoIP z sms... super rozwój, w PL pewnie nigdy albo w drogich abo i extra płatne? będzie jak z roamingiem, z dużo się będzie korzystać to jednostronna zmiana umowy?

  • -3

    16. ~  2016-02-23 04:51:07  host: n30-02-09.opera-mini.net

    14- jojo, siedzisz w Virgin, czego więc płaczesz, skoro i tak nie skorzystasz, dusigroszu?

  • 0

    17. ~  2016-02-23 11:03:46  host: 89-66-161-16.dynamic.chello.pl

    Wszystko jest dla ludzi i są tego duże plusy, nie trzeba wszystkiego trzymać w chmurze, ale przy np zgubieniu telefonu taka chmura ratuje życie. I z tego co rozumiem ma to działać trochę jak applowskie sprzęty, co wielu sobie chwali.

  • 0

    18. ~Kuba  2016-02-23 11:41:45  host: 89-66-36-148.dynamic.chello.pl

    @8, mikkel. Ja po prostu jestem realistą. Gdybym został w T-Mobile to bym stracił dużo pieniędzy. Czy T-Mobile jest w stanie dać 5 numerów no-limit sms/mms/min w PL i 100Gb internetu dla grupy za 127,80zł? Nie jest w stanie.

    Może wy prywatni macie inaczej, ale ja jako wieloletni klient z małej firmy mam zawsze kruczki. Pomimo że mówię konsultantowi żeby mówił mi ceny brutto, to mówi mi że ceny netto i się idzie zgubić. Z tym tak mieszają że zawsze wychodzi mi drożej. Wiele razy przedłużałem przez SUK i zawsze wyszło co innego i dziwnym trafem nagranie rozmowy ginęło. Najbardziej się wku..iłem podczs ostatniego przedłużania umowy w styczniu 2015r. Chciałem typową utrzymaniówkę na rok i mi SUK mówi że za 29zł brutto będzie no limit sms/min w T-M, 200 min/sms do PL i 250mb internetu. Co dostałem? 29zł ale za no limit w TM, 200 min/sms do PL, a internet dodatkowe 8zł... I wez tu człowieku się nie wścieknij. Ustalasz jedno a oni i tak drugie.

  • 0

    19. ~  2016-02-23 13:03:19  host: user-109-243-181-111.play-internet.pl

    czym to się ma niby róznić od VOIP?

  • 0

    20. ~  2016-02-23 13:13:11  host: 212.160.172.85

    @18 jak żeś głupi to cierp tylko jeleń bierze ofertę w salonie :) dzwoni się na infolinię i masz wszystko nagrane nawet umowy nie musisz czytać jak coś będzie nie tak to odsłuchają i zrekompensują(sam tak miałem w TM i zamiast 1 gb neta mam 2 bo babka mnie z lejkiem w bambuko zrobiła i rekompensata jest) :)

  • 0

    21. ~Kuba  2016-02-24 08:12:37  host: 89-66-36-148.dynamic.chello.pl

    @20: Głupi to ty jesteś bo nawet czytać nie potrafisz ze zrozumieniem. I ty siedz i cierp z T-M. Bo ja zawsze przedłużam przez SUK wszystko i wszędzie. Widzisz tobie się udało wywalczyć te warunki co miały być, a nawet lepiej. A moje nagrania rozmów dziwnym trafem poginęły. Zresztą i tak T-M jakościowo u mnie bardzo podpadł. Wszyscy chwalą jakość zasięg, a moje dwa numery na różnych telefonach, nie chciały działać. Co chwila wylatywały z zasięgu. Czy nowy telefon, czy nowa karta zawsze to samo, a wszystko po modernizacji. Ja do dziś nie mam zasięgu T-Mobile w domu, a mieszkam w Centrum Gdańska na ul. Stągiewnej która jest przedłużeniem ul. Długiej (Droga Królewska), a reszta operatorów ma LTE, a T-M nawet 2G nie ma.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-147-238-62.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.