Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości T-Mobile: 100 tys. użytkowników WiFi Calling

T-Mobile: 100 tys. użytkowników WiFi Calling

LuiN 1 Marca 2017 16:36

3 6

t mobile volte vowifi wide

Jak poinformował na Twitterze Adam Sawicki, prezes T-Mobile Polska, z usługi Wi-Fi Calling korzysta już ponad 100 tys. klientów T-Mobile.

VoWiFi i VoLTE dostępne są w T-Mobile od połowy listopada 2016 roku. Sieć rozpoczynała świadczenie powyższych usług przy użyciu 2 modeli telefonów: Samsung Galaxy S6 i Samsung Galaxy S6 Edge, szybko jednak lista kompatybilnych urządzeń została rozszerzona.

VoWiFi pozwala na realizowanie połączeń głosowych i wysyłanie/odbieranie SMS/MMS łącząc się z dowolną, dostępną siecią WiFi w Polsce i za granicą. Usługa działa natywnie - nie wymaga od klienta instalacji dodatkowej aplikacji.




VoLTE z punktu widzenia klienta niesie ze sobą dwie najważniejsze korzyści - szybsze zestawianie połączeń oraz niższe zużycie akumulatora telefonu. To drugie osiągane jest poprzez unikniecie tzw. fallbacku, czyli przełączenia telefonu z sieci LTE do 3G, co występuje w każdej sieci, która nie ma VoLTE. Dzięki temu zużycie energii może być nawet o kilka procent niższe, w zależności od liczby wykonywanych połączeń. Podobnie jak VoWiFi, technologia VoLTE jest oferowana dla klientów całkowicie bezpłatnie.

Urządzenia kompatybilne z usługami VoWiFi i VoLTE sieci T-Mobile to obecnie:
Według listopadowych zapowiedzi, z VoWiFi i VoLTE do końca I kwartału 2017 roku miało korzystać ponad 0,5 mln klientów T-Mobile. W tym świetle obecne 100 tys. użytkowników WiFi Calling nie jest już wartością aż tak imponującą i całkiem możliwe, że T-Mobile nie zrealizuje swojego planu.

Zobacz: T-Mobile: VoLTE i VoWiFi dostępne w iPhone'ach
Zobacz: VoWiFi i VoLTE dostępne w T-Mobile
Zobacz: Play bez VoLTE
Zobacz: Orange uruchamia WiFi Calling

Źródło tekstu: T-Mobile, wł     

Dodaj do:

Tagi: wi-fi calling | volte | vowifi

w sumie: 51
  • 0

    32.  2017-03-02 09:03:13

    @31 Garnki ok, rozumiem, ale windykacja nie dzwoni do Ciebie z winy operatora ;)

  • 0

    33.  2017-03-02 09:05:35

    orson_dzi - mylisz się. Do mnie wydzwaniają z ofertami swoich usług. Wcale nie rzadziej niż te wszystkie garnki itp. ;-)

  • 0

    34. ~  2017-03-02 09:06:00  host: customer.worldstream.nl

    no to baterie teraz bedą ładowane co godzinę...

  • 0

    35. ~obserwator.  2017-03-02 09:06:04  host: 78.8.191.118

    @32 garnki tak samo. Jak ktoś za 5zł sprzedaje swój numer to już jego problem.

  • -1

    36. ~jackii  2017-03-02 09:18:52  host: host9317921634.ewttruck.static.3s.pl

    Hm, wygląda na to, że T-Mobile sprzedał zbyt mało telefonów. Chyba nasi operatorzy połapali się, że większość telefonów w Polsce sprzedaje się poza nimi i dlatego właśnie wprowadzają usługi typu VoWiFi i VoLTE.
    Tylko jak widać w przypadku T-Mobile - nie jest to wystarczający wabik do zakupu telefonu w paskarskich cenach...

  • 0

    37.  2017-03-02 09:20:59

    @33 Chodzi mi o to, że jak można obwiniać operatora o to, że dzwoni do Ciebie windykacja? Nie płacisz to dzwoni. Chyba, że tu chodzi o firmy windykacyjne proponujące Ci swoje usługi ;)

  • 0

    38. ~Bukas  2017-03-02 09:22:10  host: ejl165.internetdsl.tpnet.pl

    Myślałem, że mnie tylko bombardują tymi garnkami filipiak...jak ich spławiacie?

  • 0

    39.  2017-03-02 09:27:48

    orson_dzi - nie wiem jak to jest, bo do mnie nie dzwonią w tych sprawach ;-)
    Natomiast z usługami non stop. Najciekawsze jest to, ze kiedy pytam - a co to za firma jest? W odpowiedzi zdziwienie, ze nie znam rynkowego lidera w branży ;-) Szczerze powiem, że Kruk mi się tylko kojarzy i kompletnie nic więcej. Nie wiem kto jest liderem, kto ma takie aspiracje a kto pieprzy najnormalniej w świecie. Tak jak z garnków - jaja z nich sobie robię.

  • 0

    40.  2017-03-02 09:29:09

    38 - ja mówiłem do niedawna, że to tajemnica firmy jest ;-) Ale już zmienili pytanie na "dzień dobry" i muszę improwizować ;-)

  • 0

    41.  2017-03-02 09:40:17

    Aby to było funkcjonale w szerszym zakresie, operatorzy muszą dopuszczać większą liczbę telefonów, które mają VoWiFi.

  • 0

    42. ~obserwator  2017-03-02 09:42:06  host: 78.8.191.118

    @38 najszybciej jak się da. Mówię tylko "Nie jestem zainteresowany. Dowidzenia" i się rozłączam.

  • 0

    43.  2017-03-02 09:44:37

    @38 Sam im coś zaproponuj. Na zasadzie: "A czy ma Pani odkurzacz?" :) @39 Od jakiegoś czasu Intrum mocno działa w windykacji. Potrafią dziennie wysyłać kilkanaście tysięcy listów. I tak kilka razy w tygodniu. Wyobraź sobie jaką to ma skalę.

  • 0

    44. ~Pytajnik  2017-03-02 11:17:56  host: 178-37-36-205.adsl.inetia.pl

    @28 W takim razie jeżeli połączenie jest zestawiane z otwarta siecią WiFi przy pomocy VoWiFi, to rozmówcy mogą być podsłuchani, prawda?

  • 0

    45. ~Pytajnik  2017-03-02 11:18:52  host: 178-37-36-205.adsl.inetia.pl

    Miało być do @29

  • 0

    46.  2017-03-02 12:04:43

    @44, Pytajnik - nieprawda. Klient otrzymuje specjalny adres IP, a następnie zestawiany jest bezpieczny tunel IP-SEC, który zabezpiecza rozmowy realizowane przez VoWiFi przed podsłuchem.

  • 0

    47.  2017-03-02 13:38:01

    przewaga to, że w przeciwienstwie do np. wattsappa osoba do ktorej sie dzwoni nie musi mieć w danej chiwli dostepu do internetu

  • 0

    48. ~.  2017-03-02 14:53:44  host: user-94-254-147-196.play-internet.pl

    orson_dzi A KOGO MAM OBWINIAĆ JAK W ŻYCIU NIE BRAŁEM ŻADNEJ POŻYCZKI ? Dzwoni jakiś pacan i pyta mnie "a do kogo ja się dodzwoniłem ? a gdzie Pan mieszka ?" Więc się rozłączam sprawdzam numer a na necie pisze "UWAGA WINDYKACJA OSZUŚCI NIE ODBIERAJ" i tak z kilku numerów. Garnki dostały zjeba to z nimi spokój a te .uje z windykacji cały czas "a do kogo się dodzwoniłem"

  • 0

    49.  2017-03-02 14:59:38

    @48: a można odpowiedzieć: Tu Pierdziałkowski von syfilis original- więcej nie zadzwoni- sprawdzone!

  • 0

    50.  2017-03-02 15:04:46

    @48: albo zwyczajnie: "no do mnie" i ciągle to powtarzać- udawać głupiego- też działa!

  • 0

    51. ~Mr.Mario  2017-03-02 17:31:07  host: 188.146.68.37.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Kiedy aktywacja dla ofert na kartę?

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-158-245-157.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.