T-Mobile rozpoczął świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Narodowego Banku Polskiego zgodnie z warunkami wygranego przez operatora przetargu. Kontrakt o wartości ponad 7,3 milionów złotych obejmuje świadczenie usług telekomunikacyjnych wraz z dostarczeniem urządzeń oraz specjalistycznych usług dla NBP przez okres czterech lat.
31 marca 2017 roku Narodowy Bank Polski poinformował rynek o wyborze najkorzystniejszej oferty na świadczenie przez 48 miesięcy usług telefonii komórkowej i konwergentnej. Przetarg wygrał T-Mobile, który za określone w specyfikacji usługi zaproponował cenę 7,363 mln zł brutto wygrywając z Orange Polska, który wycenił kontrakt na 7, 787 mln zł brutto.
Specyfikacja zamówienia obejmowała dostarczenie usług do centrali NBP w Warszawie oraz Oddziałów Okręgowych w ilości około 1 700 kart SIM dla usług głosowych oraz około 400 kart SIM przeznaczonych do transmisji danych wraz z urządzeniami spełniającymi określone wymagania techniczne m.in. obsługę szyfrowanych sprzętowo kontenerów danych zintegrowanych z platformą MDM (Mobile Device Management) gwarantującą zachowanie określonych standardów bezpieczeństwa. Jak również realizację usług telefonii konwergentnej dla określonej numeracji wraz z platformą umożliwiającą pełne zarządzanie usługami, usługę masowej wysyłki wiadomości SMS, obsługę infolinii oraz rezerwowe łącza głosowe z zapewnieniem dostępności przez całą dobę.
Źródło tekstu: T-Mobile
Nigdy nie mogę pojąć jak to działa, skoro jest odbiorca takiej lewej transakcji to są również jego d ...
Spróbujcie to wciskać na siłę to żegnamy się w ciągu 5 minut.
Zero. Tak miałem w przypadku Oukitel K12
Mam jeszcze nadal Oukitel K12 - nigdy więcej tak ciężkich komórek. Lepszym rozwiązaniem jest jednak ...
Nie zgadzam się. Problem jest w aplikacji Google, a w Samsungowej działa.