Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Szykuje się rewolucja w serwisie Nokii

Szykuje się rewolucja w serwisie Nokii

WitekT 14 Czerwca 2006 13:47

0 0

Nokia do końca roku najprawdopodobniej wypowie umowy dwóm centrom serwisowym – Sacelowi i CRC. Od nowego roku wszystkie punkty serwisowe mają podlegać bezpośrednio fińskiemu producentowi.

W Polsce będą wykonywane tylko te prostsze naprawy. Bardziej zaawansowane będą najprawdopodobniej przeprowadzane w Czechach lub Niemczech.




Podobny schemat organizacyjny firma miała w 1998 roku. Wtedy to użytkownicy mieli wielkie problemy z serwisem telefonów i czekali po 2-3 miesiące na naprawę.

Nokia Poland współpracuje obecnie z firmami CRC Communicaid oraz Sacel Polska w zakresie napraw gwarancyjnych produktów Nokia. Autoryzowana siec serwisowa Nokii składa się z serwisów centralnych oraz autoryzowanych punktów serwisowych Nokia zlokalizowanych na terenie całego kraju. Celem nadrzędnym dla Nokii jest zadowolenie i wygoda klientów, i temu podporządkowane są wszelkie plany na przyszłość, zarówno krotko jak i długoterminowe, które powstają we współpracy i porozumieniu z partnerami serwisowymi Nokii. Nokia Poland dokłada wszelkich starań aby naprawa gwarancyjna trwała jak najkrócej i nie była utrudnieniem dla klientów - użytkowników produktów Nokia - tak odpowiedział TELEPOLIS.PL Kuba Pancewicz, szef polskiego oddziału Nokii, kiedy poprosiliśmy go o komentarz w tej sprawie.

Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:
w sumie: 62
  • 0

    43. ~xyz  2006-06-17 23:33:35  host: rev-27.malnet.pl

    w Nokii jak w Nokii ale rewolucja szykuje się w innym serwisie...:)

  • 0

    44. ~janek W  2006-06-18 22:26:32  host: cqv238.neoplus.adsl.tpnet.pl

    a wjakim :))

  • 0

    45. ~janek W  2006-06-18 22:28:52  host: cqv238.neoplus.adsl.tpnet.pl

    poza tym , że ktos pomaga punktom serwisowym tracić uprawnienia - Vide Zosia i jej niesłąwne działania w Erze sprzed kilku lat, to crc jako firma giełdowa z londynu coraz czesciej traci - najpierw umowę ogólnoświatową z Vodafone, a teraz serwis Nokii - to może być dla nich kanał

  • 0

    46. ~xyz  2006-06-19 10:17:09  host: rev-26.malnet.pl

    jankuW: a jaką to gwiazdą serwisowych szlaków jesteś że sobie gębę wycierasz czyimś imieniem, miernoto? Niepokoisz się o coś? A powinieneś....:)
    A co do CRC to sobie da radę bez twojego zmartwienia i zapomniałeś że stracili też LG albo kiepsko poinformowany jesteś fachowcu od 7-mniu boleści...

  • 0

    47. ~hiszpan  2006-06-21 11:12:24  host: 213.25.40.130

    a jaką to ty gwiazdą jesteś xyz... skoro coś wiesz to powiedz a nie się czaisz jak burak w lesie... widać, że pracujesz w CRC... już chyba nie za długo... bo faktycznie idą na dno i to od paru miesięcy...

  • 0

    48. ~RR  2006-06-21 12:26:34  host: poczta.nti.net.pl

    Coś ta informacja o rozwiązaniu umowy mocno trąca "myszką". Jeśli Nokia miała by rozwiązać umowy to jedynie na dane poziomy napraw a nie całkowicie zrezygnować z usług ww. serwisów centralnych. A co do punktów serwisowych to podlegają one bezpośrednio pod serwisy centralne a nie pod Nokie. Z tego wynikałoby ze w Polsce nikt autoryzowany nie naprawiałby NOKII ??:)To od razu możemy przyjąć ze będziemy z marszu dostawać telefony "refurbished", które z założenia nie są w 100% sprawne :)

  • 0

    49. ~z  2006-06-21 13:43:35  host: rev-27.malnet.pl

    hiszpan: a ty czyim adwokatem jesteś?
    Rozczaruję cię...nie pracuję w CRC...ech szkoda... a czy to nie ta firma co zabrała komuś kontrakt na Sonyericssona?

  • 0

    50. ~z  2006-06-21 13:53:51  host: rev-27.malnet.pl

    RR: rację masz tylko częściowo, bo produkty refurbished dotyczą napraw z 3 poziomu a do tej pory wykonywały je Centra i telefon wracał najczęściej jako naprawiony a nie po odnowie - więc klient będzie bardziej zadowolony niż poprzednio, przynajmniej w założeniu...

  • 0

    51.  2006-06-21 22:50:06

    Z tego co wiem to crc sonyericssona odebrało ccs- owi, a tak wogóle to wszyscy odbiegaja od tematu. Już teraz jest tak że serwisy sacel i crc wysyłają telefony do naprawy do Niemiec do Bochum (żaden serwis w Polsce nie ma IV poziomu napraw max to III). Czas oczekiwania po wysłaniu do Bochum to około dwa tygodnie + czas wysyłki telefonu z podpunktu do crc lub sacel + czas wysyłki telefonu do podpunktu z crc lub sacel po powrocie z Bochum. Więc sobie wyobraźcie teraz ile klient czeka na naprawę. Ci co mają telefony BB5 i oddawali je do naprawy wiedzą najlepiej ile trwa naprawa ( jeżeli telefon był wysłany do Bochum). A tak na marginesie to jakoś tego nie widzę, że podpunkty z całej Polski wysyłają same telefony do naprawy do Czech lub Niemiec ( przecież jest ich nie mało).

  • 0

    52. ~z  2006-06-22 00:03:54  host: rev-27.malnet.pl

    to raczej nie CRC odebrało Sonyericssona CCS-owi a Producent nie przedłużył czasowej umowy z powodu...niezadowalającej jakości napraw - przynajmniej oficjalnie:)
    Co do wysyłania z "podpunktów":) a jaki to jest problem? Tylko logistyka i nie same wysyłają tylko zdają zbiorczo a w to miejsce jedzie odnowiony(prawie nowy)telefon.Czechy i Węgrzy naprawiają i odnawiają i to wszystko...reszta nienaprawialna trafia do utylizacji a nie np. na Wolumen...

  • 0

    53. ~inside FPS-10  2006-06-27 21:42:25  host: chello087207043081.chello.pl

    @Z chyba sam nie wierzysz w to co piszesz albo jesteś tak bardzo naiwny (to w kontekście utylizacji)

  • 0

    54. ~z  2006-06-28 10:37:31  host: rev-27.malnet.pl

    inside: zerknij na unijne dyrektywy, nie pamiętam numeru ale jak temat cię interesuje to odnajdziesz i wszystko będzie jasne.

  • 0

    55. ~z  2006-06-28 21:28:04  host: rev-27.malnet.pl

    inside: a w tej kwestii o której myślimy zawsze była wersja oficjalna: "dobry Zarząd" i "źli technicy i magazynierzy" ale oboje wiemy że jedna z tych opcji jest fałszywa...:)

  • 0

    56. ~ulka1465  2006-09-07 10:25:12  host: anw112.neoplus.adsl.tpnet.pl

    POddałam telefon Nokia 3100 do naprawy bo się resetował po 14 dniach oddali mi go stwierdzając, zę został zalany . Nie został zalany napewno jak mam im udowodnić,że się myla i chcą zrzucić z siebie odpowiedziałnoś . Moż to oni go zalali boa ja nie. nadmienię, ze unieważnili mi gwarancję Pomóżcie proszę

  • 0

    57. ~  2007-02-05 10:24:44  host: 67-mo3-6.acn.waw.pl

    CRC Communicaid to mało żetelna firma czekam na telefon już miesiąc a mieli mi tylko wyświetlacz wymienić bo był pęknięty.policzyli za to 450zł więc strasznie dużo bo to połowa wartości telefonu ale byłem zmuszony zrobić to u nich bo inaczej bym gwarancje stracił.nie mam pojęcia jak z nimi walczyć :(

  • 0

    58. ~www  2007-07-05 11:22:05  host: 87-205-36-125.adsl.inetia.pl

    Byłem na praktykach w CRC i jestem pod wrażeniem! Pracowało się bardzo miło. Jeśli sądzicie że technicy tam opierdzielaja się to jesteście w wielkim błędzie!!! Pracują od samiutkiego początku do końca na najwyższych obrotach. Do CRC przychodzi naprawdę dużo telefonów więc nie dziwcie się że może to troszkę potrwać. A co do wypowiedzi mojego poprzednika...śmieszny jesteś!! Jak rozwaliłeś wyświetlacz (bo sam pęknąć nie może) to chyba jest wiadome że tego gwarancja nie obejmuje!! A co do cen są one jak najbardziej zwyczajne!! Przecież te części są od NOKII!!! To oni tyle za nie chcą! Zanim zaczniesz oskarżać firmę pomyśl!!! W kwestii zalanych telefonów: osobiście miałem kilka zalanych płytek a klient powiedział że poprostu sam się nie włącza!! Najpierw zalewacie telefony a potem ściemniacie że same przestały działać!! LUDZIE!! Szanujcie telefony a nie później chcecie wcisnąć kit. Poczytajcie co obejmuje gwarancja!

  • 0

    59. ~www  2007-07-05 11:28:15  host: 87-205-36-125.adsl.inetia.pl

    policzyli za to 450zł więc strasznie dużo bo to połowa wartości telefonu-połowa warotsci jakiej?? Jak kuoiłeś za 900 zł w jakiejś promocji albo u operatora to nie jest jego wartość! U operatorów w salonach można dostać telefon za 1000zł (z abonamentem) a w salonach nokii za 3000zł! I pewnie sądzisz że jak ci wymienią coś za 500 zł to jest cena połowy telefonu. Nie jest tak. Telefon jest za 3000zł więc płacisz tylko 20%!! Klienci nie wiedzą czego chca. piszą że kupili telefon za 1zł a ktoś chce 50 zł za wymiane!!! "przecież ja nie będę płacił 50 razy tyle co jest warty ten telefon!!"-poprostu śmieszne

  • 0

    60. ~ovi  2007-08-24 02:50:58  host: bjg216.neoplus.adsl.tpnet.pl

    odpowiem na to co tu zaszlo .. niektorzy wypowiadajacy maja niewiedze .. sprzedawca ma do 14 dni na dostarczenie sprzetu do serwisu serwis ma sprawdzic i w jak najkrotszym czasie oddac sprzet .. ale nie moze dluzej niz 24 dni robocze .. a uzasadnienien nic nie trzeba pisac ... troche czytajcie przepisy

  • 0

    61.  2010-01-01 19:22:15

    Witam Poszukuje osob poszkodowanych przez serwis 4cv i sakel, zakladam sprawe w sadzie kontakt: bieniowawa@interia.pl

  • 0

    62.  2010-02-16 20:51:15

    Witam Zbieramy ludzi żeby ich obsmarować w Interwencji. Proszę o kontakt: bieniowawa@interia.pl

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-166-89-1.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.