Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Szef konkurencyjnej agencji reklamowej o kampanii Play

Szef konkurencyjnej agencji reklamowej o kampanii Play

WitekT 13 Kwietnia 2007 20:06

0 0

Ta kampania nie buduje pozytywnego wizerunku marki, a to według mnie konieczny warunek w przypadku sieci komórkowej, która ma istnieć dłużej niż rok. (…) Działania są niespójne, zaczynają wiele wątków, których nie kończą - powiedział w wywiadzie dla serwisu Press Tomaz Urban, dyrektor kreatywny agencji reklamowej Opus B.

Zdaniem Urbana, najwyraźniej takie były założenia - szokować, szumieć, szerzyć ideę Think Different, a Play, jego zdaniem, chce szokować na zbyt wielu poziomach. Sukcesem kampanii jest jednak to, że nie można przejść obok niej obojętnie i wszyscy o niej mówią. Urban docenił także profesjonalizm kampanii, podoba mu się zarówno kolorystyka, jak i logo operatora, które można formować na różne sposoby.




Urban za majstersztyk uznał spot telewizyjny, który był emitowany w pierwszej fazie kampanii. Wykorzystano w nim ciszę, co jego zdaniem jest świetnym pomysłem szczególnie wobec natłoku reklam w telewizji.

Źródło tekstu: Press     

Dodaj do:
w sumie: 22
  • 0

    3. ~gosc  2007-04-13 20:49:48  host: c61-15.icpnet.pl

    i tak heyah byla najbardziej szokujaca i intrygujaca

  • 0

    4. ~mp  2007-04-13 20:58:03  host: chello062179089232.chello.pl

    ...zgadzam sie. faktycznie nie buduje pozytywnego wizerunku, ale moim zdaniem jest to zamierzone a Pan Tomasz Urban ma racje. Na pozytywny wizerunek moga sobie pozwolic ci operatorzy ktorzy cos "przeskrobali" albo sie "wypalili" :)

  • 0

    5.  2007-04-13 21:11:38

    ERA też nie buduje pozytywnego wizerunku aferą z nowym regulaminem więc czy to że się o tym mówi jest dla sieci korzystne? (sic!) Prawda jest taka, że od czasu pojawienia się spotów i plakatów PLAY ani 1 znajomy nie zwrócił na to uwagi. Czy to znaczy, że ludzie są uodpornieni na te "pseudo-szokujące" reklamy? Nie sądzę. Wydaje mi się że wcale się o tym nie mówi tak jakby PLAY sobie tego życzył. A wszelkie dywagacje w mediach tyczą się głównie Warszawy gdzie jak wiele osób twierdzi PLAY jest zauważalny. Nie okłamujmy się, akcja reklamowa PLAY jest kiepska, nudna i nijaka. O wiele bardziej intryguje mnie choćby świadomość braku wiedzy na ten temat: www.nowyoperatorkomorkowy.pl

  • 0

    6. ~Pestek  2007-04-13 22:38:05  host: host-89-238-14-168.smgr.pl

    :) Play tez na początku nie podawal swojej marki w pierwszych spotach. Tak samo bylo to intrygujące. Wiec zobaczymy jak się "nowy" operator ujawni jakie bedzie to intrygujĄce :)

  • 0

    7.  2007-04-13 22:48:31

    bleble ble chusteczkę? bo oni nie zarobili to cza zmieszać z błotem!

  • 0

    8. ~  2007-04-13 22:55:34  host: 65.110.6.42

    5. Jaki tam nowy - to pewnie będą Sami Swoi pod nową nazwą :-)

  • 0

    9.  2007-04-13 23:05:18

    ~8 hmm SAMA MUZA :D::D:D

  • 0

    10. ~koniecpolski7  2007-04-14 06:37:24  host: ipt-waw-onet.plwaw.energis.pl

    "Wiec zobaczymy jak się "nowy" operator ujawni jakie bedzie to intrygujĄce :)" E tam intrygujące. 15 minut szukania w necie i juz wiem że to nowy operator wirtualny ATM SA.

  • 0

    11. ~r  2007-04-14 07:55:08  host: chello087207181018.chello.pl

    czyli pewnie coś od Polsatu? Pewnie będzie jakaś mega kiszka na miarę mbank mobile.

  • 0

    12. ~Gal  2007-04-14 08:38:34  host: host-81-190-72-218.gdynia.mm.pl

    Kampania jest kompletnie beznadziejna. A facet pisze to po prostu delikatnie czyli: "mieliscie dobry pomysl ale...". To "ale" jest kluczowe, zawsze sie tak robi.

  • 0

    13.  2007-04-14 10:42:41

    # 10. ATM? Można wiedzieć gdzie to wyczytałeś? Z tego co widzę to oni teraz zbierają kasiorkę na wykupienie jakiejś zagranicznej firmy...

  • 0

    14. ~zibi  2007-04-14 12:27:40  host: 203-moc-3.acn.waw.pl

    W mojej ocenie kampania "Pleja" bardziej pasuje do biznesu typu "salon masażu".

  • 0

    15. ~titi  2007-04-14 13:14:48  host: aaxe252.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A w mojej ocenie kampania jest ok.Przynajmniej sie nie nudzi.

  • 0

    16. ~  2007-04-14 21:40:32  host: p57b4897f.dip0.t-ipconnect.de

    ~11. Jak Polsat to pewnie Ferdek z Paździochem coś kombinują. Może Okił-Tel?

  • 0

    17.  2007-04-15 03:06:57

    Fajnie, ze chociaz powiedzial cos pozytywnego :) Zastanawiam mnie tylko to, ze Panu Urbanowi spodobala sie wlasnie ta reklama, ktora nie przypadla do gustu duzej ilosci osob :) Potwierdza to przynajmniej fakt, ze inne nie znaczy gorsze - kampania Play jest po prostu wyjatkowa :)

  • 0

    18. ~stelle  2007-04-17 00:10:52  host: dtk111.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Pan Urban trochę pochwalił, trochę skrytykował, a kampanie reklamowe w Polsce maja to do siebie, że te, które są kiepskie często kończą się sukcesem, a te, które wzorcowo zaprojektowane często okazują sie klapą. samą skuteczność będzie można ocenić dopiero jak Play upubliczni wyniki sprzedaży, a póki co wszystko zależy od gustu odbiorcy.

  • 0

    19. ~lato  2007-04-17 18:26:55  host: chello062179021215.chello.pl

    też jestem ciekaw pierwszego wyniku sprzedaży, co prawda zainteresowanie jest duże, ale nie zawsze się to przekłada na sprzedaż :)

  • 0

    20. ~bambucza  2007-04-19 11:09:22  host: 155-tar-5.acn.waw.pl

    no moze faktycznie troche malo spojne sa te reklamy ale tak naprawde jezeli chodzi o rynek uslug to wazna jezeli nie najwazniejsza opcja jest cena a reklama to juz margines. nie biore samochodu bo ma dobra reklame tylko dobre wlasciwosci i przystepna jakosccene

  • 0

    21. ~ogórkowa  2007-04-20 22:05:28  host: chello081018209244.chello.pl

    Dobrze pan Urban powiedział o tej ciszy. Faktem jest, że to było zaskakujące i nowe. A co do obecnej kampanii, to uważam, że kontrowersja jest najlepszą cechą jaką można ją określić, a wiadomo, że to, co kontrowersyjne, przyciąga najwięcej ludzi.

  • 0

    22. ~ ~bambucza  2007-04-22 22:49:22  host: 155-tar-5.acn.waw.pl

    21~ogórkowa dokladnie, pewnie sam by chcial cos takiego ogarnac a potem zbierac ze dobry start im zrobil a tu lipa.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-166-74-48.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.