Ta kampania nie buduje pozytywnego wizerunku marki, a to według mnie konieczny warunek w przypadku sieci komórkowej, która ma istnieć dłużej niż rok. (…) Działania są niespójne, zaczynają wiele wątków, których nie kończą - powiedział w wywiadzie dla serwisu Press Tomaz Urban, dyrektor kreatywny agencji reklamowej Opus B.
Zdaniem Urbana, najwyraźniej takie były założenia - szokować, szumieć, szerzyć ideę Think Different, a Play, jego zdaniem, chce szokować na zbyt wielu poziomach. Sukcesem kampanii jest jednak to, że nie można przejść obok niej obojętnie i wszyscy o niej mówią. Urban docenił także profesjonalizm kampanii, podoba mu się zarówno kolorystyka, jak i logo operatora, które można formować na różne sposoby.
Urban za majstersztyk uznał spot telewizyjny, który był emitowany w pierwszej fazie kampanii. Wykorzystano w nim ciszę, co jego zdaniem jest świetnym pomysłem szczególnie wobec natłoku reklam w telewizji.
Źródło tekstu: Press
Moja babcia nie umie wysyłać wiadomości SMS. Czyżby była starsza od dinozaurów?
Ciemna masa nie używa internetu nie to co jaśnie oświeceni którzy uważają że im więcej emitują wokół ...
Sądząc po ochłodzeniu o 35 stopni to mogą być żarty
diabelny pot. «intensywny, niesamowity»
Diabelnie czyli kłamliwie?