Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Szczere wyznanie Polkomtela

Szczere wyznanie Polkomtela

WitekT 1 Lutego 2006 13:15

0 0

Polkomtel przyznał się w oficjalnym komunikacie, że jego usługi prepaid są "przepłacone".

Polkomtel na swojej stronie internetowej pod adresem www.plusgsm.pl, opublikował komunikat dotyczący ostatniej awarii platformy prepaid. Jest to aktualnie pierwszy komunikat na stronie. Polecamy dokładne przeczytanie zajawki – w razie czego publikujemy stosowny zrzut ekranu.
plusgsm www przeplacone




Nie jest to jedyne miejsce, gdzie firma przyznaje się do "przepłacania". Podobne stwierdzenie można znaleźc na tej stronie firmy Bluemedia, gdzie można przeczytać referencje, jakie wystawiła firma Polkomtel.
bluemedia www przeplacone

Oczywiście – informacje te należy traktować z przymrużeniem oka, ale zbieg okoliczności jest dość ciekawy. :-)

Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:
w sumie: 51
  • 0

    32.  2006-02-01 20:57:46

    pyp: nie jednej i zwykłej literki. Jednej literki, która wypacza sens wyrazu - dość humorystycznie w kontekście ostatnich przygód z prepaidami w Polkomtelu. :)

  • 0

    33. ~2005  2006-02-01 21:41:04  host: efj84.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Prawda prędzej czy później wychodzi na jaw o czym sam się przekonałem 3 mce temu ale z zupełnie innej okazji. Mimo wszystko potwierdza się :)

  • 0

    34. ~2005  2006-02-01 22:03:57  host: efj84.neoplus.adsl.tpnet.pl

    + dla + za szczerość. Do klientów plusa: trzeba było wcześniej czytać to, co operator pisze drobnym maczkiem. Tym samym wszelkie reklamacje oraz inne roszczenia są bezzasadne. Wszyscy zgodzili się na to, że wybierają usługi przepłacone, więc plus jest "kryty".

  • 0

    35. ~2005  2006-02-01 22:09:06  host: efj84.neoplus.adsl.tpnet.pl

    No to teraz ja namieszam z literką "d". Telepolis.pl obecnie jesteście nieocenieni a przez niektórych jeszcze nieDocenieni ! :)) Ale to kwestia czasu. Pozdrawiam.

  • 0

    36. ~Lukas  2006-02-01 23:18:49  host: xdsl-3387.wroclaw.dialog.net.pl

    u mnie zle nalicza za smsy do swojakow. juz dwie reklamacje zlozone. do boku dzisiaj sie dodzownilem.

  • 0

    37.  2006-02-02 08:34:36

    Są tacy którym działa, moja mama ma simplusa i nic sie nie psuje.Ma fatr kobita

  • 0

    38. ~usługi przepłacone  2006-02-05 23:35:20  host: abco172.neoplus.adsl.tpnet.pl

    http://tiny.pl/mtg5

  • 0

    39. ~remik  2006-02-06 09:57:10  host: chello087207181093.chello.pl

    *wz: mowisz o cenie za smsa w SS? :) Tak to ostre przepłacanie zważywszy, że w simplusie można w sieci wysyłać po 1 grosz, w Hei po 3gr a tu po 24. Na osłodę wspomnę o smsie do wszystkich za 16gr w TT. Więc przepłacasz i to ostro w SS. Pomijam wielkość bazy klientów SS bo to jednak są żenujące kwestie i nie chciałbym kopać leżącego hehe.

  • 0

    40. ~ICE  2006-02-08 20:26:52  host: lankomdns.lankom.com.pl

    wiecie abo ja nie potrafie czytac albo cos wam pod czacha dymi tam jest napisane jak wol:"... informatycznego obsługującego usługi przedpłacone."

  • 0

    41. ~ICE  2006-02-08 20:28:43  host: lankomdns.lankom.com.pl

    przeDplacone a pozatym przyznali sie do bledu a niektuzy tego nie robia jak ORANGE czy ERA

  • 0

    42.  2006-02-08 20:29:18

    ICE: TERAZ na stronie polkomtela jest już poprawione - po to zrobiliśmy zrzuty ekranów, żeby to uchwycić istniejący ówcześnie błąd.

  • 0

    43. ~makaronek  2006-02-10 23:34:26  host: staticline25065.toya.net.pl

    drugie radio maryja sie z tego serwisu robi... koles znalazl masońską literowke a rzesza starych babc skomli na awarie simplusa i straszy odejsciem z prepaida... ;) gratulacje dla redaktora "zalozyciela dyrektora" witka, ciekaw jestem ile Ty literowek robisz w swoich newsach..

  • 0

    44.  2006-02-10 23:46:50

    makaronek: jeżeli nie rozumiesz, że my to traktujemy humorystycznie, to mogę tylko nad tym ubolewać... Zobacz jak do problemu podeszło Blue Media.

  • 0

    45. ~makaronek  2006-02-10 23:54:56  host: staticline25065.toya.net.pl

    Witek, ale to co Wy traktujecie humorystycznie ludzie odbieraja jak najwieksza swietosc... taka rola mediow ;) i wiem co mowie, bo ostatnio mialem przyjemnosc rozmawiac z klientem plusa 30 min na temat Twojego artykulu o chowaniu glowy w piasek ;))) Tak samo RP potraktowala Mahometa z bomba na glowie humorystycznie i zobacz co sie dzieje ;)

  • 0

    46. ~makaronek  2006-02-11 00:01:40  host: staticline25065.toya.net.pl

    czytam to telepolis bo nieraz jest chwila oddechu w pracy, i te artykuly o awarii byly dla mnie rzeczowe i zrozumiale z punktu widzenia użytkownika simplus - obiektywne odczucia. Natomiast to co jest tutaj to juz jest pożywka dla tych wszystkich zrzedzacych marud.

  • 0

    47. ~makaronek  2006-02-11 00:09:07  host: staticline25065.toya.net.pl

    jeszcze moze cos dodam, sorki za spam ale nie moge edytowac postow ;) Tytul i tresc artykulu wskazuja wyraznie, iz uslugi plusa sa przepłacone - wg mnie gdybys zostawil to bez komentarza i slow "szczere" "jedyne sluszne" niemalze "oficjalne" - co bardziej inteligentni czytelnicy potraktowaliby to z przymruzeniem oka a Ci mniej rozgarnieci by nie polapali.. a tak to tym madrym nie dales pomyslec, a tym mniej madrym dales niezla kupe do grzebania w niej patykiem..tak imo malo tu Twojego rzeczowego obiektywizmu z innych artykulow po ktore siegam, chocby szczegolowych i aktualizowanych czyszczonych z bledow danych aparatow

  • 0

    48.  2006-02-11 00:26:05

    makaronek: no ale jak mają poważnie traktować, skoro wyraźnie napisaliśmy w ostatnim zdaniu, że całą sytuację mają traktować z przymrużeniem oka? :) Jeżeli chodzi o pożywki, to uwierz, że ta była najmniejsza i najdelikatniejsza - w zanadrzu mamy takie armaty, że Polkomtel by się nie pozbierał. Naprawdę. ;)

  • 0

    49. ~makaronek  2006-02-11 15:32:21  host: staticline25065.toya.net.pl

    Witek, czytelnikow telepolis (ktory uwazam akurat za rzeczowy serwis) jest odsetek, mniejszy niz odsetek cierpiacych z powodu simplusa... odsetek od odsetku to nie jest az taka sila, ktora zniszczy i powali firme z paromilionowym budzetem ;) Domyslam sie, iz rozumiesz, ze awaria byc mogla, ze zadoscuczynienia beda, ze nie wszyscy sa nieomylni. Twojej krytyce poddawany byl fakt braku przeprosin na stronie glownie. Pomysl jednak, iz jest to dzialanie racjonalne. Jesli cos Ci sie nie uda, najpierw probujesz to naprawic nie obwieszczac wszem i wobec, dopiero pozniej przepraszasz i sie przyznajesz. Wg mnie takie sprawy powinny byc rozdmuchiwane zeby ktos nie mial swiadomosci bezkarnosci, ale takie podrzeganie uwierz nie uderzy w prezesa Bauca albo w zarzad, tylko wyleja kogos przez pomylke w wordzie a obsluge z DOK, ktora nie jest winna zaistnialej sytuacji beda meczyc milosnicy teorii spisku i pierdzielic glupoty...

  • 0

    50.  2006-02-11 16:26:30

    makaronek: nie - dział PR zachował się w tym wypadku BARDZO źle i nie wnikam kto był personalnie za to odpowiedzialny ani skąd przyszła decyzja o nieinformowaniu. Uważam, że jest to niedopuszczalne - klienci zostali zostawieni sami sobie i nie chodzi nawet o słowo "przepraszam". Klienci nie mogą dowiadywać się z portali i innych forów internetowych co się dzieje - to jest psi obowiązek operatora, z którego się on nie wywiązał. Po raz kolejny powtarzam - popełniono zabawny błąd dość ciekawie wyglądający w kontekście awarii. Nic więcej. Nie doszukuj się tutaj jakiegoś drugiego dna. Powtarzam - jakoś Blue Media potrafiło odnaleźć się w sytuacji i wszystko grało. A Polkomtel - głowa w piasek. A to przecież nie mój problem, tylko ich...

  • 0

    51. ~piotras  2006-02-18 16:33:52  host: abqq219.neoplus.adsl.tpnet.pl

    top jeszcze nil . ja mam zablokowane konto juz przez 29 dni. ale super co??? i oczywiscie oni nic nie moga zrobic. to jest banda zlodzieji. w tym czasie zaladowalem konto o kwote 30 zl oraz 10 zl i oczywiscie nic.piszczie porady na piotrk86@vp.pl

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-162-27-162.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.