Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Szczegóły nowej oferty T-Mobile - jest identyczna jak "Formuła 4.0" w Play!

Szczegóły nowej oferty T-Mobile - jest identyczna jak "Formuła 4.0" w Play!

WitekT 29 Marca 2012 11:45

0 0

T-Mobile w 24 godziny zaprezentował swoją odpowiedź na ofertę Formuła 4.0 od Play. Oto jej szczegóły.

Największe potrzeby klientów to brak ograniczeń i kontrola kosztów oraz jakość i wiarygodność - powiedział Grzegorz Bors, członek zarządu PTC odpowiedzialny za sprzedaż i marketing.

t friiT-Mobile frii to oferta z nielimitowanymi połączeniami i wiadomościami do wszystkich sieci mobilnych w Polsce za 79 zł. Oferta będzie dostępna od dziś od godziny 20 dla wszystkich klientów - i prywatnych, i biznesowych - w ofercie akwizycyjnej i pozyskaniowej. Oferta jest identyczna w podstawowym wymiarze z ofertą Formuła 4.0, poza minimalnie większymi pakietami danych. Można będzie takze dokupić pakiet nielimitowanych połączeń do wszystkich sieci T-Mobile na świecie.




Play pierwszy zrobił konferencję, ale trudno przygotować i wprowadzić taką ofertę z dnia na dzień - powiedział Bors oceniając na pół miliona liczbę klientów, których nowa oferta może zainteresować. Około 20% klientów PTC powinno wybierać tę ofertę.

O ofercie Formuła 4.0, która będzie dostępna do jutra, szerzej pisaliśmy w tej wiadomości i felietonie pt. Fomuła 4.0 jak F1? Najbliższe miesiące to pokażą.

Jak oceniasz nową ofertę T-Mobile?

Bardzo atrakcyjna
39.35%
Atrakcyjna
22.64%
Nie wyróżnia się
14.81%
Mało atrakcyjna
5.85%
Bardzo mało atrakcyjna
13.47%
Nie mam zdania
3.88%

Wszystkich głosujących: 1418



Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:
w sumie: 418
  • 0

    448.  2012-03-31 12:56:16

    447 - Skoro firma uwaza to za problem to dlaczego nie wymysla czegos by utrudnic Ten incydent Play. Wystarczyło by wydluzyć czas rejestracji numeru do 5-7 dni. u was rejestracja jest natychmiastowaa pracownik z play nie wysłałby klienta do was po starter jak miałby z podpisaniem umowy czekac tydzień.

  • 0

    449. ~  2012-03-31 13:53:17  host: ibp66.internetdsl.tpnet.pl

    @447 - PLUS od zawsze rejestrował w ciągu 5 minut, a mniej klientów traci i problemów nie robi. @448 - klient sam widzi że ma upust od każdego operatora za przeniesienie numeru, Orange 3 miesiące za 0zł na przykład, więc nie trzeba go odsyłać, a planów na przeniesienie nie ma w Playu.

  • 0

    450. ~Konrad  2012-03-31 18:16:53  host: business-178-48-2-237.business.broadband.hu

    to wszystko to są normalne zagrywki, które stosuje każda sieć, przynajmniej nie jest to oszustwo, którego dopuszcza sie t-mobile okłamując swoich abonentów i przedstawiając im umowy pełne błędów, kruczków i niedomówień.

  • 0

    451.  2012-03-31 18:50:37

    441, 444 - piszę w oparciu o własne doświadczenia, a nie w oparciu o stereotypy. Wasze opinie i doświadczenia mogą być zupełnie inne i macie do nich prawo. Tak jak ja do własnych.

  • 0

    452. ~olka  2012-04-01 12:29:35  host: 213.215.169.20

    toms- oczywiście, że masz prawo do własnej opinii, tak jak każdy z nas ale warto byłby dopuszczać do siebie logiczne argumenty innych. prawda jest taka, że PLAY korzysta z nadajników orange, plusa i swoich co daje mu 3 razy lepszy zasięg, a co za tym idzie 2 razy lepszą jakość rozmów. niestety ale to prawda

  • 0

    453. ~Olek ;)  2012-04-01 14:28:51  host: 77-223-208-227.lublin.hypnet.pl

    Olka, jakie niestety? dobrze wszyscy wiemy o co tu chodzi toms jest zapewne dzieciakiem któremu t-mobile płaci za takie komenty. Ośmieszasz się tylko. spójrz na kampanię reklamową jak przebiega, zobacz co się dzieje, T mobile nie miał nic gotowego. i dobrze o tym wiesz. zwołali swoje zebrania dopiero po ogłoszeniu oferty. są po prostu beznadziejni. zero pomysłów. własnej inwencji oraz jakiegoś poczucia by grać fair. Dodatkowo jeszcze oskarżają play o podbieranie ich pomysłów. naprawdę wstyd mi że tak się można zachować. chętnie specjalnie dla Ciebie wypunktuje błędy które [według Ciebie długo przygotowywanej] znajdują się w umowie firmy T-MOBILE w umowach t-mobile jest wiele nieścisłości, między innymi są punkty w których są odnośniki do punktów które w umowie nie istnieją!!!!! [pkt 5.3 {odnośnik do 6,2.1- punktu widmo}] w umowie występują 3 okresy na które się podpisuje umowę [12, 15 i 18 cykli rozliczeniowych] karę za zerwanie umowy zawartej z telefonem. 3000 złotych? jakaś kpina na całym świecie karą za zerwanie umowy jest dopłacenie za telefon jego rynkowej wartości. a tutaj??? I teraz się zastanów czy w umowie firmy play jest tyle błędów. Odpowiedzmy sobie moi drodzy na pytanie teraz. Wolimy być u operatora który potrafi naprawić tak fatalnie zbudowaną umowę i wprowadzić ją na dzień przed innym, czy u takiego co ją przygotował w takiej tajemnicy że nikt nie wiedział nawet kiedy ją ogłoszą oraz nie był w stanie sprawdzić czy mu się liczba punktów zgadza?? ludzie opamiętajcie się t-mobile chce was zrobić na szaro!!!!!!! To oszuści! Uważam że za kłamstwa jakich dopuszcza się T-mobile powinni dostać karę!

  • 0

    454. ~lionsgate  2012-04-01 14:45:54  host: host-46-20-4-26.routergate.com

    Olek ma rację, błędy wytykają wszyscy, jestem Ciekaw kiedy ruszą procesy za niedociągnięcia, no i oczywiście czy ktoś zapłaci głowa za tę fuszerkę...

  • 0

    455. ~pewniak  2012-04-01 14:52:19  host: 188.241.71.1

    jasne że tak, ponoć t-mobile, już się zastanawia jak w najmniej problemowy dla nich problem rozwiązać już zawarte umowy, oraz co zrobić z tym że sami sobie tak wielkie kary za rozwiązanie wymyślili

  • 0

    456. ~  2012-04-01 14:53:07  host: user-164-126-192-15.play-internet.pl

    @453 Umowy PLAY różnią się tym od pozostałych, że nie zawierają tekstów pisanych małym druczkiem, co często było podnoszone przez "oszukanych". PLAY poszło nawet dalej. W swoich umowach podkreślają ten fakt zastąpiwszy "wielkie litery" "dużymi literami". A w Lublinie, to słonko pewnie mocno przygrzewa?

  • 0

    457. ~RatMar  2012-04-01 14:54:12  host: mailtest.larartidningar.se

    do 428. Okej, w 24 godziny faktycznie przygotować się nie da oferty na taką skalę, za to da się skopiować ;) Abstrahując od tego czy były to 24 godziny, 48, czy może 72, faktem jest to, że na podstawie błędów i chaosu panującego w regulaminie, błędach w prezentacji promującej ofertę Frii ( i to o zgrozo, w głównym nagłówku - Fell(upaść) Frii, zamiast Feel(poczuć) Frii ), rozbieżności między regulaminem a umową podpisywaną przez klienta, nieprzeszkolenie konsultantów, brak ulotek czy broszur, nie wspominając już o bardzo słabej akcji marketingowej czy to w TV, czy na FB. Podsumowując totalny brak przygotowania T-mobile jednoznacznie określa, kto tę ofertę przygotował, a kto ją skopiował...

  • 0

    458.  2012-04-01 15:26:23

    @445 bo trzeba bylo umiec czytac... byla to promocja polegajaca na darmowych polaczeniach realizowanych z Polski do wszystkich sieci TM na swiecie... nic w regulaminie nie bylo o roamingu...

  • 0

    459. ~luna  2012-04-01 15:54:03  host: host-46-20-4-26.routergate.com

    pytanie czy w ogole rusza jakiekolwiek procesy. nie powiem przydalaby sie jakas mala kara wielkiej korporacji. haha mozna byloby tak wlasciwie wykorzystac ich haslo: mala siec- mala wolnosc, duza siec-duza kara.:D

  • 0

    460. ~  2012-04-02 17:09:06  host: 78-131-142-194.tktelekom.pl

    @453 W pełni się z Tobą zgadzam, że T-mobile to oszuści. Byłem w tej sieci (Era) od 09.1998 do 04.2010 i nie było miesiąca, żeby nie oszukali. Zawsze doliczali minuty, których nie wykonałem. Nie sądzę, że zmiana nazwy coś zmieniła w tej kwestii. Co do jakości tej sieci to też fikcja - słaby zasięg i szczególnie w ostatnim czasie sporo ogólnokrajowych awarii. Przez 2.5 roku byłem w Play i nie było tragedii - może ze dwa razy mi zerwało połączenie i kilka połączeń było bardzo kiepskiej jakości. Od 6 miesięcy jestem w Orange i na jakość połączeń nie narzekam ale zasięg skacze jak szalony, a jestem blisko (około 600-800m) stacji 3G nadawczo-odbiorczej. @455 Z tymi umowami i karami możesz mieć rację i nie zdziwił bym się jakby "uczciwa" Era tak postąpiła.

  • 0

    461. ~  2012-04-02 23:38:35  host: 178.183.147.143.dsl.dynamic.t-mobile.pl

    @458 - chyba że numer był przeniesiony od innego operatora. Pare artykułów o takich przypadkach było. A przekaz bąbelkowej kampanii był taki, że działa to wszędzie.

  • 0

    462. ~zainteresowany  2012-04-04 10:41:53  host: router.sekocin.pl

    Witam, czy ktoś gdzieś dopatrzył ile w tej nowej taryfie kosztuje minuta połączenia za granicę?

  • 0

    463. ~Frotka  2012-04-12 11:03:37  host: 178.183.156.145.dsl.dynamic.t-mobile.pl

    Ludzie Wam to nigdy nie dogodzi. Co Was obchodzi polityka firm telekomunikacyjnych hę? Niech się żreją między sobą ważne żeby klienci mieli dobrze! Oferta frii w T-mobile działa i to świetnie ponadto jest też coś dla tak tak nielimitowane smsy do wsz. sieci, minuta połączenia 0,39gr do wszystkich sieci łącznie z Waszym "CUDOWNYM" Play. Moim zdaniem ile klientów tyle opini... i założę się, że gdyby któraś sieć wymyśliła darmowe połączenia na całym świecie to i tak ogrom ludzi byłby z takiej oferty niezadowolony!!!! Taka natura POLAKA

  • 0

    464. ~Adam  2012-04-13 11:05:28  host: CMPC-089-239-099-028.CNet.Gawex.PL

    Uwaga na oszustów i manipulatorów z 602900000. Proponują 1000 minut do wszystkich sieci kom. i na stacjonarne za 10 zł miesięcznie, w tym wymieniają Play jako sieć o drogich połączeniach, a włączają zupełnie inną opcję i zaprzeczają, że oferowali 1000 minuta za 10 zł wmawiając, że klient coś źle usłyszał !!!

  • 0

    465. ~hmm  2012-04-20 21:42:27  host: 082139016064.jeleniagora.vectranet.pl

    tak sobie czytam, co tu piszczecie i aż mi głupio. Jeden o polityce firmy, o której zielonego pojecia nie ma, drugi o regulaminie, trzeci o złodziejach, czwarty że go zęby bolą hehe masakra. Takim jak wy nie powinno sprzedawać się usług i telefonów u żadnego operatora. Jestescie typem człowieka wiecznie niezadowolonego i bardzo nieszczęśliwego skoro wszędzie źle nawet jeśli jest lepiej niż było. Szok ale taki wasz naród. Chociaż macie 4 operatorów, każdy ma oferte no limit to i tak wszędzie sami złodzieje. Tylko wam polacy dać palec to chcecie całą ręke i będziecie ją skubać aż do ucha dojdziecie.

  • 0

    466. ~Rozczarowany  2012-05-16 23:31:31  host: d138-175.icpnet.pl

    Moje subiektywne doświadczenie z T-Mobile. 1. Nachalność pracowników "biura utrzymania klienta" (or smth) T-Mobile: wyraźnie i wielokrotnie mówię jaka usługa mnie interesuję. Wielokrotnie w tej samej rozmowie otrzymuję propozycję innej - droższej usługi. Traktują ludzi jak idiotów. I tak w wielu rozmowach. 2. Nierzetelność pracowników "biura utrzymania klienta" T-Mobile oraz pracowników sklepu T-Mobile: stałemu klientowi proponują oferty gorsze niż standardowe na ich stronie (nawet te "dla dotychczasowych klientów"). Traktują ludzi jak idiotów. 3. Naciągactwo T-Mobile - włączają niezamawiane usługi (np. jakieś granie na czekanie). Po 30 dniach zaczynają naliczać koszty od czegoś, czego w ogóle się nie zamawia. Traktują ludzi jak idiotów. A myślałem, że po zmianie Era -> T-Mobile będzie lepiej.

  • 0

    467. ~oszukany  2012-05-31 13:43:22  host: 082139017167.jeleniagora.vectranet.pl

    ktoś kto się podpisał ~hmm~ niech wraca do BOK i nadal ogłupia klienta. Mam taryfę biznesową w T-mobile 210 zł jako pakiet przeliczany na wykonane rozmowy.Bywam często za granicą więc cały prawie pakiet powinien pokrywać roaming.Ale T-mobile wpadł na chytry plan i przez 2 miesiące wykazuje zero rozmów pobierając oczywiście cały abonament a w 3 miesiącu wykazuje połączenia za całe 3 miesiące i obciąża mnie extra 800 zł.W odpowiedzi na reklamację napisali że wolno im robić co im się podoba a mnie wara do tego. Złodziej będzie zawsze złodziejem i żadna nazwa tego nie zmieni!

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-225-53-253.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Najlepszy odporny na zachlapanie smartfon do 1200 zł to:

10 najlepszych smartfonów z odpornością na zachlapanie do 1200 zł (lipiec 2017)

 

Zobacz wynik | Opinie (1)

Archiwum Ankiet