Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Szczegóły ACR w Play

Szczegóły ACR w Play

Ringu 5 Listopada 2010 11:39

0 0

Usługa blokowania połączeń przychodzących z numerów zastrzeżonych już działa w Play.
Po jej włączeniu, nie będą realizowane żadne połączenia od osób, których numer nie jest prezentowany. Dzwoniący usłyszą komunikat: Abonent, którego numer wybrałeś nie przyjmuje połączeń z numerów zastrzeżonych. Jeżeli chcesz się z nim połączyć - włącz prezentację numeru oraz podobny po angielsku.

Usługą możemy zarządzać przez Internet, telefoniczne BOK lub w salonie sprzedaży. Najprościej skorzystać z krótkich kodów:
włączenie blokady: *111*114*1#,
wyłączenie: *111*114*2#,
sprawdzenie statusu: *111*114*3#,
opis: *111*114*4#.




Blokada jest bezpłatna. Aktywacja następuje w ciągu 24 godzin. W tym czasie system Play24 może wyświetlać błędne informacje o realizowanych zmianach innych usług na koncie, jednak sama blokada nie wpływa na ich działanie - podaje rzecznik Play, Marcin Gruszka.

Źródło tekstu: blogplay.pl     

Dodaj do:
w sumie: 146
  • -1

    135. ~Spocone Jaja  2010-11-06 13:05:35  host: public-gprs21979.centertel.pl

    @133. To co piszesz jest nie trafne. Ludzie sami się proszą oto a jak już coś wejdzie narzekają. Nic nie zrobisz taki naród.

  • -1

    136. ~Spocony srom  2010-11-06 13:21:35  host: 213-238-72-81.adsl.inetia.pl

    @133. To co piszesz jest w 100% prawdą. Pozdrawiam ! :)

  • 1

    137.  2010-11-06 13:29:24

    @135 - narzekają zapewne Ci, którym to nie w smak - dotychczas mogli bezkarnie molestować swoje ofiary. Teraz zakręcili kurek z anonimami i chwała im za to !

  • 1

    138. ~maniek  2010-11-06 13:34:27  host: acmf115.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ciekawe ominął ACR SMSDISCOUNT.COM - a mianowicie, gdy mam wyłączony ACR na numerze PLAY - SMSDISCOUNT.COM wyświetla "numer prywatny", natomiast gdy mam włączony ACR na numerze PLAY - SMSDISCOUNT.COM wyświetla różne numery, np. +405..., + 905... itp., tak więc nie ma co płakać i tak się dodzwonią do nas jak będą od nas coś chcieli, a swoją drogą usługa super (dobrowolna oczywiście), ogromny PLUS dla PLAY;)

  • 1

    139. ~maniek  2010-11-06 13:38:02  host: acmf115.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Natomiast nie wiem, jak to jest gdy dzwoni się z BETAMAXU, VOIPNETU, VOIPDISCOUNTU, NOHNOH czy SIPMAXU, ale podejrzewam, że jest tak samo jak w SMSDISCOUNT;)

  • 0

    140. ~  2010-11-06 16:20:54  host: 178-37-138-163.adsl.inetia.pl

    jak to się anonimowe bidulki wzburzyły. nie będą już anonimowi. płaczusie z arugmentami nie powiem skąd. acr to musi być niezły kop w wiadomo co skoro tak sie lolki wzburzyły.

  • -1

    141. ~...  2010-11-06 17:32:38  host: 212.2.126.225

    @140 Jesteś po prostu kolejnym średnio rozgarniętym gościem, który uważa że jego punkt widzenia jest lepszy i jeszcze imputuje innym rzeczy których NIE powiedzieli. Tak samo jak @133. Żenada. PS Zadanie dla inteligentnych inaczej. Pokażcie post w którym naprawdę ktoś tu kwestionuje słuszność wprowadzenia tej usługi.

  • -1

    142.  2010-11-06 17:43:52

    ... (141), daj spokój to nie ma większego sensu.

  • 0

    146.  2010-11-06 18:30:34

    @145 - przegiąłeś.

  • 1

    147. ~ja  2010-11-06 23:46:05  host: 87-204-34-69.ip.netia.com.pl

    @Zdenerwowany, skoro piszesz, że jest to poważny i szanowany serwis to co tu robisz? Więcej kultury i umiaru, z takimi tekstami to najwyżej na onet...

  • 1

    148. ~do Zdenerwowanego  2010-11-07 00:14:06  host: dco52.neoplus.adsl.tpnet.pl

    145. Jesteś najsłabszym ogniwem, odpadasz, ale nie jest mi przykro.

  • 0

    149.  2010-11-08 21:03:50

    no i brawo!!! :-) teraz czekam na ACR w Orange :)

  • 0

    150.  2010-11-08 21:41:49

    @149 - na moim złotym numerze Orange ( ABB-CD-CD-CD ) działa ACR. Jak ? Przeniosłem go do Play :)

  • 0

    151. ~  2010-11-11 06:56:26  host: t05-09.opera-mini.net

    acr działa! Szkoda ze inne usługi w play tak nie działają ;)

  • 0

    152.  2010-11-12 19:23:43

    W PLAY jest faktycznie taniej. Mam tam 6 numerów biznesowych, ale przestrzegam niedoszłych abonentów, że poziom obsługi klienta jest tragiczny. Miałem do PLAY prenieść kilka kolejnych firm, ale teraz im odradzam by w przyszłości nie mieli do mnie żalu. Sam od dwóch miesięcy nie mogę się doprosić by skonsolidowali konta. Normalny operator przy zakupie nowego numeru wciąga go do dotychczasowego konta klienta (w PLAY jest to osobliwością). Potwierdzam więc zawarte na forach komentarze, że w PLAY do obsługi klienta przyjmowane są osoby tylko do określonego przez operatora poziomu IQ.

  • 0

    153. ~eryk lbn  2010-11-13 06:42:42  host: z13-14.opera-mini.net

    @152, niestety coś kosztem czegoś. Niby mieli pracowac nad poprawą poziomu obsługi w BOK ale ja zmian dużych nie dostrzegam. Szkoda bo o ile statyrtyczny freshowiec może liczyć zaoszczędzone 5gr/min i godzic sie na całą resztę poziomu w Play tak firmy raczej na to nie pójdą. Przeciez nie chodzi o to żeby stale kontaktowac sie z BOK ale żeby potrzeba kontaktu byla sporadyczna a jesli juz jest to obsluga powinna byc szybka i profesjonalna. Nie wiem czy to wina szeregowych pracowników czy procedur, jakie muszą stosować ale fakt jest taki, że reklamacja w Play kojarzy sie niekompetencją pracowników. Zaraz posypią się gromy na mnie freshowców, którzy dzwonią 10gr/min. Odpowiadam od razu, ze niektorzy zwłaszcza firmy są gotowe płacic wiecej i nie miec kłopotów takich jak w Play

  • 0

    154. ~znawca  2010-11-13 08:18:27  host: chaos.tpnet.pl

    @153. Gdzie tam zaraz się posypią gromy ;)? Ja nie korzystam z BOK więc na jego temat się nie będę wypowiadał :P. @152. O jakiej konsolidacji konta myślisz? Chcesz mieć wszystkie abonenty na pojedynczej fakturze? Może musisz im prostszymi słowami to wyjaśnić a nie mówisz o konsolidacji ;). Z obserwacji funkcjonalności Play24 w kwestii zarządzania wieloma numerami mogę powiedzieć, że raczej przypisanie kilku numerów do jednego konta nie jest możliwe. Ale za to wystawienie faktury jako podsumowanie kilku kont być może tak, ale także nie był bym tego taki pewny.

  • 0

    155. ~ariel  2010-11-13 09:40:53  host: chello089078010020.chello.pl

    @znawca; widzę, że znasz się ;) więc doradź mi. Chcę zarejestrować się 2 numer w Play24. Pojawia się komunikat "podaj e-mail ...." więc podaję ale jest to identyczny jak przy poprzednim numerze. Niestety pojawia się komunikat że adres taki istnieje i dalej ZONK. Jak można to obejść żeby nie podawać innego maila?

  • 0

    156. ~znawca  2010-11-13 13:17:15  host: chaos.tpnet.pl

    @155.Wygląda na to, że raczej próbujesz założyć nowy profil na Play24 niż dodać nowy numer. Aby dodać numer do istniejącego profilu musisz kliknąć na "Edytuj Profil" (nad listą numerów) a później wejść w zakładkę Dodaj Numer i tak wcisnąć przycisk o podobnej nazwie. Nie zapomnij włączyć telefonu z dodawanym numerem, gdyż na niego dotrze SMS z hasłem jednorazowym wymaganym do zakończenia tej operacji.

  • 0

    157. ~  2010-11-13 16:34:14  host: 178.56.187.236

    156@ fakt, mam na jednym profilu 4 numery i działa wszystko ok, nawet jeden z nich to abo mojej mamy i też go wciągnąłem na listę.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-162-136-26.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.