Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Systemy Comarchu w niemieckim O2

Systemy Comarchu w niemieckim O2

WitekT 15 Grudnia 2004 22:14

0 0

Sukcesem zakończyło się wdrożenie u niemieckiego operatora sieci komórkowej, O2 Germany, w ramach którego Comarch dostarczył swój system do zarządzania sieciami telekomunikacyjnymi Comarch InsightNet.

Dzięki nowemu systemowi informatycznemu, klient Comarch w sposób zcentralizowany i zunifikowany zarządza swoją siecią transmisyjną i uzyskuje możliwość obniżenia kosztów jej użytkowania. Aktualnie system Comarch monitoruje ponad 20 tys elementów sieciowych w O2 w Niemczech.

Wdrożenie systemu InsightNet firmy Comarch jest ważnym krokiem, który czynimy w celu optymalizacji naszej działalności poprzez integrację technologii transmisyjnych w ramach jednej spójnej platformy technologicznej – mówi Günter Kaufmann, dyrektor d/s informatycznych O2 Germany.




System wdrożony został w centrum nadzoru sieci i zarządza całością sieci telekomunikacyjnej w zakresie zarządzania błędami, konfiguracją sieci oraz zapewniania optymalnej efektywności działania. Wszystkie biura regionalne O2 mają dostęp do informacji generowanych przez InsightNet poprzez system konsoli graficznych.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z faktu, że nasza technologia wpasowuje się w wymagania tak znaczących graczy na rynku telekomunikacyjnym. Projekt był dla nas dużym wyzwaniem i mamy nadzieje na kontynuowanie współpracy O2, oraz dostarczanie systemów informatycznych, które będą efektywnie wspierały działalność biznesową i operacyjną u jednego z naszych najważniejszych klientów w Niemczech - mówi Prezes Comarch SA, Janusz Filipiak.

Źródło tekstu: Comarch     

Dodaj do:
w sumie: 0


Nikt jeszcze nie wyraził swojej opinii.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-159-113-182.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.