Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Światowy sukces reklamy Idei i Eskadry BTL

Światowy sukces reklamy Idei i Eskadry BTL

sirmark 30 Października 2004 17:24

0 0

Prestiżowa nagroda w konkursie "The Globe Awards 2004" za nowatorską kampanię marketingową "MMS w porzo yes!"

Agencja Eskadra BTL już po raz drugi zwyciężyła w światowym konkursie "The Globes Awards" organizowanym przez Marketing Agencies Assocition Worldwide. Kampania "MMS w porzo yes!" przygotowana przez Eskadrę BTL dla PTK Centertel, operatora sieci IDEA została uznana najlepszą kampanią niskobudżetową na świecie!

Kampania BTL "MMS w porzo yes!" promowała wprowadzenie do sieci IDEA nowej usługi MMS, za pomocą niezwykle kreatywnej i taniej kampanii direct-mail, wykorzystującej fikcyjne postaci klientów, listy–fortele i nowatorskie sposoby edukowania sieci sprzedaży.




Statuetkę w kategorii "Best Small Budget Campaign" odebrali w dn. 26.10.2004 r. podczas uroczystej gali w Aventurze na Florydzie – Sebastian Oprządek, Dyrektor Działu Obsługi Klienta Eskadry BTL wraz z przedstawicielami Polskiej Telefonii Komórkowej Centertel - Tomaszem Saciłowskim i Piotrem Kubiakiem.

Do prestiżowego konkursu "The Globes Awards 2004" zgłoszonych zostało 333 projektów z całego świata. Wcześniej każdy z nich zwyciężył w ogólnokrajowym konkursie w swojej (w konkursie brały udział 24 kraje) ojczyźnie. W finale Eskadra BTL zwyciężyła z agencjami z USA, Brazylii i Meksyku. Więcej informacji o konkursie "The Globes Awards 2004" w Internecie: www.maaw.org

Eskadra BTL jest jedynym polskim i – od dziś – dwukrotnym już laureatem tego światowego konkursu marketingowego. W 2003 roku zwyciężyła w kategorii "Best Event Marketing Campaign" z projektem "Żywieckie Muzeum Humoru".

Źródło tekstu: Idea     

Dodaj do:
w sumie: 0


Nikt jeszcze nie wyraził swojej opinii.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-205-173-230.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.