Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Światowy rynek tabletów w 4Q2014 wg IDC

Światowy rynek tabletów w 4Q2014 wg IDC

orson_dzi 3 Lutego 2015 11:41

2 1

W czwartym kwartale 2014 roku na świecie sprzedano mniej tabletów niż w analogicznym okresie 2013 roku. Liderem sprzedaży pozostaje Apple.



W IV kwartale 2014 roku na świecie sprzedano 76,1 mln tabletów i urządzeń typu w 2 w 1, o 3,2% mniej niż w tym samym okresie 2013 roku. W całym 2014 roku sprzedaż tabletów wyniosła 229,6 mln sztuk, o 4,4% więcej niż w 2013 roku.




Liderem sprzedaży pozostaje Apple, które posiada 28% rynku. Drugi jest Samsung z wynikiem 14,5%.

Producent 4Q2014
(mln sztuk)
Udział
(4Q2014)
4Q2013
(mln sztuk)
Udział
(4Q2013)
Zmiana roczna
Apple 21,4 28,1% 26 33,1% -17,8%
Samsung 11 14,5% 13,5 17,2% -18,4%
Lenovo 3,7 4,8% 3,4 4,3% 9,1%
Asus 3,0 4,0% 4,0 5,1% -24,9%
Amazon.com 1,7 2,3% 5,8 7,4% -69,9%
Pozostali 35,2 46,2% 25,8 32,8% 36,2%
ARazem 76,1 100% 78,6 100% -3,2%

Źródło tekstu: IDC; wł     

Dodaj do:

Tagi: 4q2014 | idc | tablety

w sumie: 3
  • 0

    1. ~Staszi  2015-02-03 12:16:28  host: ptcnat.t-mobile.pl

    Lenovo daje radę :)

  • 0

    2. ~Norbert z Klanu na TVP  2015-02-03 14:08:13  host: mail.aminocom.com

    kupilem dzieku na swieta Hudl2 i dziala rewelacyjnie.

  • 0

    3. ~dred  2015-02-03 16:52:53  host: 213-216-79-210.static.ip.netia.com.pl

    A na kiego grzyba mi 10" smartfon jak 5,5" wystarczy? Do swobodnego korzystania z netu i tak potrzebuje windowsa w laptopie. Lepsza połówka do dziś nie może mi wybaczyć, że w 2011 roku kazalem jej kupić tablet zamiast laptopa. Ja z tabletu nie korzystam od 2 lat,a żona od kiedy ma Note2. Jak widać nie tylko my rezygnujemy z tego wynalazku. Żałuję tylko, że jak kupowałem swój tablety, to nie było sensownych tabletów z Windowsem.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-163-173-253.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.