DAJ CYNK

Światowy rynek tabletów w 4Q2014 wg IDC

orson_dzi

Prawo, finanse, statystyki

W czwartym kwartale 2014 roku na świecie sprzedano mniej tabletów niż w analogicznym okresie 2013 roku. Liderem sprzedaży pozostaje Apple.

W czwartym kwartale 2014 roku na świecie sprzedano mniej tabletów niż w analogicznym okresie 2013 roku. Liderem sprzedaży pozostaje Apple.

W IV kwartale 2014 roku na świecie sprzedano 76,1 mln tabletów i urządzeń typu w 2 w 1, o 3,2% mniej niż w tym samym okresie 2013 roku. W całym 2014 roku sprzedaż tabletów wyniosła 229,6 mln sztuk, o 4,4% więcej niż w 2013 roku.

Liderem sprzedaży pozostaje Apple, które posiada 28% rynku. Drugi jest Samsung z wynikiem 14,5%.

Producent 4Q2014
(mln sztuk)
Udział
(4Q2014)
4Q2013
(mln sztuk)
Udział
(4Q2013)
Zmiana roczna
Apple 21,4 28,1% 26 33,1% -17,8%
Samsung 11 14,5% 13,5 17,2% -18,4%
Lenovo 3,7 4,8% 3,4 4,3% 9,1%
Asus 3,0 4,0% 4,0 5,1% -24,9%
Amazon.com 1,7 2,3% 5,8 7,4% -69,9%
Pozostali 35,2 46,2% 25,8 32,8% 36,2%
ARazem 76,1 100% 78,6 100% -3,2%

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: IDC; wł