Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Światowy rynek tabletów w 2014 roku wg Strategy Analytics

Światowy rynek tabletów w 2014 roku wg Strategy Analytics

orson_dzi 9 Marca 2015 12:49

1 0

W 2014 roku na rynek trafiło 242,5 mln tabletów, o 7% więcej niż w 2013 roku. Nadal dominującym systemem pozostaje Android.






Pomimo faktu, że Apple i Samsung wspólnie posiadają największą część rynku, odpowiednio 26,17% i 17,1%, to najwięcej sprzedawanych jest tabletów w białych pudełkach, czyli produktów bez własnej marki, która następnie jest pakowana w opakowania firm takich jak GoClever lub Manta.

Producent Sprzedaż (mln szt.) w 2014 roku Udział w rynku w 2014 roku Sprzedaż (mln szt.) w 2014 roku Udział w rynku w 2014 roku Wzrost rok do roku
White Box 70,4 29% 55,2 24,3% 27%
Apple 63,4 26,1% 74,2 32,6% -15%
Samsung 41,4 17,1% 41,7 18,3% -1%
Lenovo 11,5 4,7% 8,1 3,6% 41%
Asus 11 4,5% 12,1 5,3% -9%
Amazon 7,5 3,1% 9,6 4,2% -22%
Inni 37,5 15,5% 26,6 11,7% 41%
Suma 242,5 100% 227,5 100% 7%

Źródło tekstu: Strategy Analytics; wł     

Dodaj do:

Tagi: amazon | apple | asus | lenovo | samsung | strategy analytics | tablet

w sumie: 3
  • -1

    1. ~MarcinTygrysArkana  2015-03-09 13:08:21  host: 81.219.84.18

    no wreszcie oferta dla mnie. Wiidze, ze te tablety są spoko. Nie wiem jednak czy wybrać pomiędzy sprzętem na androidzie czy na windowsie czy jabłka? Osobiscie lubie wszystkie.

    Pomuszcie Plis.

  • 1

    2.  2015-03-09 16:17:30

    W drugiej i trzeciej kolumnie powinien być chyba 2013 rok.

  • 1

    3.  2015-03-09 16:18:27

    Albo w 4 i 5 :)

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-204-198-71.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.