DAJ CYNK

Światowy rynek tabletów w 2014 roku wg Strategy Analytics

orson_dzi

Prawo, finanse, statystyki

W 2014 roku na rynek trafiło 242,5 mln tabletów, o 7% więcej niż w 2013 roku. Nadal dominującym systemem pozostaje Android.

W 2014 roku na rynek trafiło 242,5 mln tabletów, o 7% więcej niż w 2013 roku. Nadal dominującym systemem pozostaje Android.

Pomimo faktu, że Apple i Samsung wspólnie posiadają największą część rynku, odpowiednio 26,17% i 17,1%, to najwięcej sprzedawanych jest tabletów w białych pudełkach, czyli produktów bez własnej marki, która następnie jest pakowana w opakowania firm takich jak GoClever lub Manta.

Producent Sprzedaż (mln szt.) w 2014 roku Udział w rynku w 2014 roku Sprzedaż (mln szt.) w 2014 roku Udział w rynku w 2014 roku Wzrost rok do roku
White Box 70,4 29% 55,2 24,3% 27%
Apple 63,4 26,1% 74,2 32,6% -15%
Samsung 41,4 17,1% 41,7 18,3% -1%
Lenovo 11,5 4,7% 8,1 3,6% 41%
Asus 11 4,5% 12,1 5,3% -9%
Amazon 7,5 3,1% 9,6 4,2% -22%
Inni 37,5 15,5% 26,6 11,7% 41%
Suma 242,5 100% 227,5 100% 7%

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Strategy Analytics; wł