Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Światowy rynek tabletów w 1Q2013 wg Strategy Analytics

Światowy rynek tabletów w 1Q2013 wg Strategy Analytics

sirmark 30 Kwietnia 2013 18:06

1 0

W I kwartale 2013 roku na rynek trafiło 40,6 mln tabletów, o 117% więcej niż w I kwartale 2012 roku - wynika z danych Strategy Analytics.






Apple iOS utrzymał pierwszą pozycję z 19,5 mln sztuk tabletów, co dało 48,2% udziału w rynku. Jednak zbliża się do niego Android z 17,6 mln sztuk i udziałem na poziomie 43,45. Jeżeli jednak w Androidzie uwzględni się tanie tablety "niemarkowe", to udział tego systemu w rynku wyniesie 52%, a iOS spadnie do 41%

Sprzedaż markowych tabletów (mln szt.) 1Q2012 1Q2013
Apple iOS 11,8 19,5
Android 6,4 17,6
Windows 0,0 3,0
Pozostali 0,5 0,4
Razem 18,7 40,6

Udział w rynku (proc.) 1Q2012 1Q2013
Apple iOS 63,1% 48,2%
Android 34,2% 43,4%
Windows 0,0% 7,4%
Pozostali 2,7% 1,0%
Razem 100% 100%
Wzrost w ujęciu rocznym 146% 117%

Źródło tekstu: Strategy Analytics, wł     

Dodaj do:

Tagi: strategy analytics

w sumie: 5
  • 1

    1.  2013-04-30 21:21:58

    Szkoda że brak podziału na producentów, tylko jeden jest tu oczywistym ;-)

  • 0

    3. ~Konrad  2013-05-01 11:55:00  host: cpc1-cdif11-2-0-cust227.5-1.cable.virginmedia.com

    Niekoniecznie Samsung. Android w kwestii tabletów to zapewne wiele tanich urządzeń firm o mało znanych komukolwiek nazwach

  • 0

    4. ~wziuuuuu  2013-05-01 17:23:39  host: 70-187.tj-komputer.pl

    @3 - nie zauważyłeś, że te tablety nie są brane pod uwagę?

  • 0

    5.  2013-05-01 17:50:38

    "Markowe" czy nie powinny być brane pod uwagę wszystkie urządzenia...inaczej takie zestawienia nie mają sensu...

  • 1

    6.  2013-05-03 15:54:19

    A jeśli chodzi o TABLETY to najwięcej używam APAPA i RANIGASTU ;)

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-147-253-45.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.