Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Świąteczne statystyki Orange

Świąteczne statystyki Orange

sirmark 27 Grudnia 2005 13:30

0 0
Orange podał statystyki dotyczące wiadomości SMS i MMS wysłanych przez abonentów w dniach od 23. do 26. grudnia.

SMS w dniach 23-26. grudnia:
23 - 20,23 mln,
24 - 40,98 mln,
25 - 33,73 mln,
26 - 18,07 mln.

Ogółem: 113 mln wysłanych SMS-ów z telefonów Orange.

MMS w dniach 23-26. grudnia:
23 - 177 tys,
24 - 268 tys,
25 - 234 tys,
26 - 187 tys.

Ogółem: 866 tys. wysłanych MMS-ów z telefonów Orange.

Podobne statystyki dla Ery podaliśmy w tej wiadomości, a dla Plusa w tej wiadomości.


Źródło tekstu: Orange     

Dodaj do:
w sumie: 12
  • 0

    1. ~koral  2005-12-27 13:41:54  host: acrx3.neoplus.adsl.tpnet.pl

    hehe.... widać teraz przewagę smsów nad mmsami.

  • 0

    2.  2005-12-27 14:00:08

    no ale widac tez dosc spory wzrost w ilosci przesylanych mms-ow

  • 0

    3.  2005-12-27 14:07:57

    A dlaczego mi wychodzi 176.32 mln smsów a nie 113? :)

  • 0

    4.  2005-12-27 14:10:29

    Klusek: dzięki za zwrócenie uwagi, już poprawione. ;) Orange przez pomyłkę podsumowało tylko SMS-y z 24. i 25. grudnia. Natomiast MMS-y poprawnie - za wszystkie podanie dni.

  • 0

    5.  2005-12-27 14:18:45

    Ach ten (ta?) Orange :)

  • 0

    6. ~koral  2005-12-27 14:32:43  host: acsv68.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Wniosek jest chyba jeden... Przy tak dużej już ilości telefonów z MMSami, ale jednoczesnej dominacji smsów, to ceny MMS są jeszcze zaporowe.

  • 0

    7.  2005-12-27 16:02:57

    Musiałem poprawiać pressa, bo Orange "stunigowało" świąteczne wyniki. Okazało się, że jednak 113 mln jest OK, tylko w poszczególne dni dali za dużo. ;)

  • 0

    8. ~  2005-12-28 09:59:46  host: ecj17.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jakos mnie to nie dziwi - usilowalem wyslac 3 czesciowego SMSa i raz za razem dostawalem info ze siec go nie wyslala. Ponawialem wiec wysylanie kilkudziesieciokrotnie (stawilem automat w PDA) i okazalo sie ze odbiorca dostal jakies 100 poczatkow natomiast 2 i 3 czesci wcale. Ciekawe kto za to zaplaci. :(

  • 0

    9. ~jarekt  2005-12-28 10:01:09  host: ecj17.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ten powyzej komentarz to moj. BTW. MMS na ere wogule z oranga nie doszedl...

  • 0

    10. ~abradab  2005-12-28 11:56:19  host: dpg114.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Hehe, nawet ilości smsów nie potrafili podać poprawnie. Coto za sieć durnowata?:)

  • 0

    11. ~hamrrrrrr  2005-12-30 12:08:01  host: dql212.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ja bym chciał sie dowiedzieć w jakiej sieci najwiecej smsów nie podochodziło. Ja stawiam na orange i być moze stad ten problem z określeniem ilości smsów przechodzących przez sieć

  • 0

    12. ~  2006-01-10 17:52:21  host: aik99.neoplus.adsl.tpnet.pl

    vcc

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-224-200-104.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.