Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Świąteczne reklamy Plusa

Świąteczne reklamy Plusa

LuiN 15 Listopada 2016 13:24

2 4

Plus i Cyfrowy Polsat ruszyli z kampaniami reklamowymi świątecznych ofert obu sieci. Tematem przewodnim jest SmartDom.



Pod hasłem Sposób na najlepsze święta w telewizji zobaczymy serię spotów reklamujących oferty z telewizorami, tabletami czy ze sprzętem AGD:


Zobacz: inne filmy z kategorii Reklamy

Zobacz: inne filmy z kategorii Reklamy

Zobacz: inne filmy z kategorii Reklamy


Szerzej o nowościach w ofercie abonamentowej Plusa pisaliśmy w tej wiadomości, natomiast świąteczne promocje w programie SmartDom Plusa i Cyfrowego Polsatu przedstawiliśmy w tym wpisie.




Źródło tekstu: Plus, wł     

w sumie: 12
  • 3

    1. ~  2016-11-15 14:14:44  host: public-gprs353930.centertel.pl

    Podziwiam ludzi, którzy to kupują. Wcale nie wychodzi taniej.

  • 3

    2. ~Narr  2016-11-15 14:22:58  host: public-gprs353622.centertel.pl

    Nie ogarniam po co ta akcja z lodówkami, telewizorami czy tak suszarkami do włosów. Wrzuć Plusie wreszcie taką ofertę, żebym w marcu chciał z wami umowę przedłużać. Póki co nie mam ani jednego powodu

  • 2

    3. ~  2016-11-15 14:29:20  host: host-176-221-123-35.dynamic.mm.pl

    Zobaczymy w telewizji to po co jeszcze to publikować w Internecie?

  • 1

    4. ~pilot  2016-11-15 14:41:37  host: apn-31-0-47-251.dynamic.gprs.plus.pl

    nic mnie ostatnio tak nie drazni jak reklamy plusa niewazne czego dotycza. oferta prepaidowa jest na tyle slaba ze po kilku latach chyba wroce do t-mobile choc sie nie spodziewalem

  • 2

    5. ~ja  2016-11-15 15:14:04  host: apn-95-40-210-41.dynamic.gprs.plus.pl

    A na kartę nic.

  • 2

    6.  2016-11-15 16:48:47

    @2 No przecież oferta ma być dobra dla Plusa, a nie dla klienta. Natomiast oferty Smart, która oferuje tylko jedne numer telefonu, pomijając, że jest droga to najzwyczajniej bez sensu.

  • 2

    7. ~  2016-11-15 21:20:04  host: host-176-221-123-35.dynamic.mm.pl

    Skoro można obejrzeć te reklamy w telewizji to po co o nich jeszcze pisać w Internecie?

  • 1

    8.  2016-11-16 14:46:19

    mam wrażenie że plus z założenia robi ofertę, której niewarto poświęcić więcej niz 5sekund. nic nowego nie wnoszą, absolutnie nic

  • 1

    9.  2016-11-16 15:15:56

    czasy w ktorych ktokolwiek z moich znajomych byl w plusie są prehistorią tak jak sama siec. o reklamach już nie wspomnę, oczy bolą i głowa pęka

  • 0

    10. ~analfabeci  2016-11-19 22:13:05  host: 89-76-247-193.dynamic.chello.pl

    Co pali szeofa marketingu Justyna Kulka w Plusie że promuje techniczne hasła LTE Advanced? to trzeba być już nie tylko nie halo, ale nawet gorzej. Że ją tam jeszcze trzymają. niesamowite. Kto mądry to niestety stamtąd odszedł.

  • 0

    11. ~Wandek  2016-11-22 20:32:32  host: 078088030009.dynamic-ra-07.vectranet.pl

    Trudno, żeby program oferowany od 2 lat był nowy ;). Ale z drugiej strony - skoro się sprzedaje, skoro działa, skoro jest zapotrzebowanie na potanione smart domem usługi Plusa na rynku, to promują.

  • 0

    12. ~Pieter  2016-11-24 20:27:22  host: aaqx231.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mam smartdom od paru miesięcy. Nie mam żadnych zastrzeżeń do usług a jeśli chodzi o koszta to mogę z czystym sumieniem polecić. Płacę dużo mniej za telewizję internet i telefon niż wcześniej.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-197-124-106.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.