Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Świąteczne promocje abonamentowe w Orange

Świąteczne promocje abonamentowe w Orange

WitekT 17 Listopada 2009 18:00

0 0

W Świątecznej promocji Orange abonament 55, klienci dostają 150 minut miesięcznie na rozmowy do wszystkich sieci, a po ich wykorzystaniu stawkę 0,29 zł za minutę. Do wyboru są też telefony od 1 zł i nawet trzy usługi w prezencie.

Za 1 zł dostępne mają być dostępne m.in. Samsung S3650 Corby i LG KU990i.

Korzystający ze świątecznej promocji mogą także wybrać dwie dodatkowe usługi, które dostaną w prezencie:
• Wybrany numer - 180 minut na rozmowy z wybranym numerem Orange lub stacjonarnym,
• Weekendy - 180 minut na rozmowy w weekendy,
• Pakiet SMS - 400 SMS-ów do Orange,
• Pakiet Orange World - nieograniczony dostęp do portalu Orange World,
• Dłuższy Kapitał Złotówek - niewykorzystane złotówki przechodzą na kolejne 2 miesiące.




Klienci kupujący w promocji telefon z aktywacją oraz przedłużający umowę na www.orange.pl, przez cztery miesiące będą dostawać dodatkowe 100 minut na połączenia do wszystkich sieci. Mogą też wybrać jeszcze jeden prezent na zawsze - w sumie będą mieli ich trzy.

Promocja dotyczy oferty Orange abonament 55 zł z umową na czas określony - 24, 30 lub 36 miesięcy. Jest dostępna także dla klientów przenoszących numer z innych sieci oraz użytkowników ofert na kartę, którzy przeniosą swój numer do oferty abonamentowej. Również klienci mający już telefon w ofercie abonamentowej, mogą skorzystać z promocji po uregulowaniu opłaty migracyjnej.

Źródło tekstu: Orange, wł     

Dodaj do:
w sumie: 115
  • 0

    97.  2009-11-18 23:04:06

    Piszę tu o abonamencie, bo karta to ostatnio całkowicie inna sprawa.

  • 0

    98.  2009-11-18 23:12:09

    Oferta niezla, ale jak ktos umie liczyc to raczej wezmie Nowe Orange GO i kupi telefon w markecie

  • 0

    99. ~  2009-11-19 08:23:55  host: v07-03.opera-mini.net

    do 98: jak ktos umie liczyć a wydaje na telefon mniej niz 100zl minimum na 25dni to lepiej wyjdzie na play fresh (bo w play fresh wydając co 30dni 30zl ma sie naprawde sporo) natomiast faktycznie gdyby te świąteczne prezenty stały sie w orange stałą ofertą to jak ktos ma firmę i duzo dzwoni to faktycznie zamiast kupować beznadziejny abonament dla telefonu tylko traci sens. bo jak ktos wydaje na rozmowy minimum 100zl co minimum 25dni to oprocz stawki 29gr/min brutto dostaje łącznie gratis za częste doladowania kwota 100zl: 240 min do kazdej polskiej sieci i 1200 min z wybranym numerem orange. i to niektórym kto ma firmę bardziej kalkulowaloby sie niz niejeden abo za 100zl czy nawet play fresh (jedynie nie znam biznesowych abo playa. tu nie wiem czy nie daliby przy 100zl lepszej oferty na abo 100zl..?)ale nastawiam ze nawet dla biznesu w3(orange,era,plus) by sie nie popisali..?

  • 0

    100. ~Stanisław Anioł  2009-11-19 13:00:48  host: apn-77-114-169-189.dynamic.gprs.plus.pl

    #83: A skąd takie info że 5 zł w mbanku przedłuża o 60 dni. Ja patrze na ich stronę i widzę że doładowania z zakresu 5-19 przedłużają TYLKO o 2 dni.

  • 0

    101. ~  2009-11-19 13:28:23  host: v08-05.opera-mini.net

    do 100: bo mbank mobile ma 2 oferty. jedna jest bardziej internetowa i jest na oficjalnej stronie mbanku. jest to stawka 27gr do wszystkich, 20MB darmowego netu co 30dni i pakiety internetowe 100MB za 5zl. mozna miec do 3 takich pakietów jednoczesnie. co nie znaczy na 30dni limit 3 lecz 3 naraz. innymi slowy kupisz 3 naraz. po np 5dniach wykorzystasz np juz 2 pakiety to juz mozesz kolejne 2 kupic. ważność pakietów sie kumuluje. moze nie jak wbynośc konta w heyah ale np masz ważność pakietu 30dni. wyłożystales np tylko 10MB i duzo zostalo. 29dnia dokupujesz kolejny pakiet i w ten sposob oba pakiety są wazne kolejne 30dni. i ta taryfa tzn internetowa faktycznie ma standardową krótką datę ważności konta: 5 i 10zl 2dni, 20zl 30dni, 50zl 90dni itp. natomiast jest tez druga mniej oficjalna oferta gdzie telefon jest głównie do rozmów. wtedy stawka do wszystkich to 19gr/min brutto i co 30dni 50MB darmowego netu. brak dodatkowych pakietów. jest to prosta i tania taryfa (cennik gwarantowany do 30 czerwca 2010). i tam faktycznie 5zl ma ważność 60dni (a nie jak w taryfie 'internetowej' 2dni za 5zl). co wazne mbank mysli tez o tym by poszerzyć tzn wachlarz tzn taryfy internetowej o nowe pakiety internetowe. ale jak bedzie w przyszlosci? czas pokaże. na stronie jest pokazana TYLKO oficjalna tzn taryfa internetowa i ona patrząc na ważności konta faktycznie przypomina abo. o ofertach mbank mobile pisano juz sporo. widac ze zadko tu zaglądasz ze o tym nie wiesz..?

  • 0

    102. ~Stanisław Anioł  2009-11-19 15:32:07  host: apn-77-115-109-224.dynamic.gprs.plus.pl

    #101. Fakt, zaglądam okazjonalnie, by dowiedzieć się co w trawie piszczy, ale o tym nie wiedziałem. Dzięki za wyjasnienie.

  • 0

    103. ~  2009-11-19 18:58:09  host: 106-pra-4.acn.waw.pl

    Ja tam się dziwie że wydali jedną opcję abonamentową, powinno być kilka opcji i większa swoboda. A tak słabo to dosyć wygląda.

  • 0

    104.  2009-11-20 10:45:29

    @84 w One play Pro 60 dostajesz 206 minut naprawdę do wszystkich. Kupując abo przez net albo w ramach MNP dostajesz jeszcze dodatkowo 6 miesięcy z 50% upustem na abo co daje 180 zł, które możesz zainwestować kupując lepszy telefon. Aktywuj pakiet 1 za 2 i masz w nosie przechodzenie minut bo ciągle zyskujesz darmowe minuty. No chyba, że nikt do Ciebie nie dzwoni

  • 0

    105. ~kaszpirowski  2009-11-20 15:39:49  host: dpb59.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A mnie nie przeszkadza, ze tylko w 55 zl jest promocja i te 29 roszy za minute. Zasady sa proste i klarowne, chcesz to bierzesz, nie to nie. Oferta jest atrakcyjna, szczegolnie jezeli dzwonisz po Orange. Dla mnie osobiscie w ogole nie do wydzwonienia.

  • 0

    106. ~  2009-11-20 16:45:20  host: v05-04.opera-mini.net

    Właśnie przedłużyłem umowę z orange bo oferta naprawdę nie jest zła.Przechodzenie środków na kolejne 2 miesiące, kwotę można wykorzystać na wszysko włącznie z roamingiem czego nie ma w innych sieciach, dodatkowe usługi obniżające koszty połączeń, no i stawka poza abo 28gr do prawie wszyskich. Miałem zamiar zmienić sieć, bo miałem dosyć tej drożyzny w orange, ale zostałem bo ta oferta naprawdę jest dobra !

  • 0

    107. ~sroka22  2009-11-23 19:16:21  host: 212.160.172.70

    @100: wiesz co piszesz? Dzwoniłem do BOK mBank i można mieć 3 w ciągu 30 dni!

  • 0

    108. ~  2009-11-23 23:45:43  host: 088156033207.olsztyn.vectranet.pl

    jakbym mial w play to nie wiem czy ktokolwiek by do mnie dzwonil. chocbym w play 500 minut to bez obrazy ale i tak mnie nie przekonaja. wygaduje miesiecznie ponad 1300minut i place za to w orange okolo 75zl.

  • 0

    109. ~botak  2009-11-24 13:13:09  host: dov18.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Czyli jest tak, ze oprocz tych uslug wypisanych tam, mozna wziac jeszcze dodatkowe prezenty?

  • 0

    110. ~justa34  2009-11-27 08:33:17  host: 188.146.213.245.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    na kartę jest lepiej. dlaczego nie ma promocji z mniejszym abonamentem :(

  • 0

    111. ~sam  2009-11-27 12:41:10  host: doi204.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Moze faktycznie mniejsze abonamenty sa podobnie oplacalne jak prepaid, czyli w sumie calkiem niezle. Ale ten abonament 55 jest, z tego co widze, calkiem atrakcyjny. Moim zdaniem ciekawszy niz prepaid, bo mozna wziac telefon, a do wygadania ma sie pewnie nie mniej.

  • 0

    112.  2009-11-27 19:22:13

    mi się najbardziej podoba w tej ofercie fakt konfigurowalności - można samemu dobrać te bonusy które ja chcę :) Dobry krok ze strony orange, ofercie wróżę spore powodzenie - co myślicie?

  • 0

    113. ~jert  2009-11-30 19:16:07  host: apn-77-112-44-67.dynamic.gprs.plus.pl

    www.jazda.ostroleka.pl

  • 0

    114. ~sam  2009-12-01 11:50:26  host: doo57.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mam dokladnie te same odczucia. Decydowanie o tym jak ma wygladac wlasny abonament jest ciekawa opcja. Co do powodzenia, to chyba rzeczywiscie ta oferta jest dosc popularna. No, ale tak to juz jest, ciekawe oferty bronia sie same.

  • 0

    115. ~redM  2009-12-05 20:34:15  host: atm.orneta.arkusnet.pl

    A ja chciałabym aby ktoś mi wyjaśnił jak to jest: niby w ofercie 0.29 PLN za min po wykorzystaniu abonamentu, ale popatrzcie na regulamin pod spodem: minuta połączenia do wszystkich sieci (oprócz Play) dla klientów o stażu do 4 lat w Orange (po wykorzystaniu abonamentu)- 0.54PLN, minuta połączenia do wszystkich sieci (oprócz Play) dla klientów o stażu powyżej 4 lat w Orange - 0.53 PLN. Prosiłabym o wyjaśnienie tej niezgodności, bo jest różnica między 0.29 PLN a 0.54 PLN

  • 0

    116. ~sam  2009-12-07 12:58:03  host: dpr4.neoplus.adsl.tpnet.pl

    redM: nie jest do konca przekonany jak jest ze stawkami w innych abonamentach niz 55 zl, takze na ich temat sie wypowaidal nie bede. 29 groszy za minute po wykorzystaniu abonamentu jest za to na pewno w abonamencie 55 zl. Jest tak juz kilka misiecy.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-198-106-21.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.