DAJ CYNK

SuperLiga - Netia upraszcza taryfy

LuiN

Wydarzenia

Netia zdecydowała się na poważną redukcję ilości taryf. Od 1. lutego w ofercie operatora będą po dwie taryfy na usługi głosowe i internetowe, proponowane w ramach promocji SuperLiga. Podpisując umowę na telefon stacjonarny i Internet jednocześnie, klient przez 4 miesiące nie płaci abonamentu za telefon.

Netia zdecydowała się na poważną redukcję ilości taryf. Od 1. lutego w ofercie operatora będą po dwie taryfy na usługi głosowe i internetowe, proponowane w ramach promocji SuperLiga. Podpisując umowę na telefon stacjonarny i Internet jednocześnie, klient przez 4 miesiące nie płaci abonamentu za telefon.

Od 1. lutego ofercie Netii dostępne będą dwa abonamenty internetowe: za 49 zł i za 59 zł oraz dwa abonamenty telefonii stacjonarnej - również za 49 zł i 59 zł.

W przypadku sieci własnej Netii i uwolnionych linii TP (LLU), szybki internet 4 Mb/s, w pakiecie z telefonem to wydatek 49 złotych miesięcznie. Podwojenie prędkości łącza do 8 Mb/s oznacza wydatek o 10 zł miesięcznie większy. W przypadku usług świadczonych na bazie oferty hurtowej TP (BSA) oraz WiMAX prędkości Internetu to odpowiednio 1 Mb/s i 2 Mb/s.

Netia proponuje również nowe taryfy telefoniczne. W taryfie Wieczory i Weekendy za 49 zł miesięcznie, abonament połączenia lokalne oraz międzymiastowe od 18.00 do 8.00, a także w weekendy i święta przez całą dobę.Aby dzwonić w ramach abonamentu przez całą dobę, klienci będą mogli wybrać taryfę Non Stop za 59 zł miesięcznie.

Internet
Opcja 49 zł 59 zł
LLU, własna sieć, Ethernet 4 Mb/s 8 Mb/s
Bitstream / WLR 1 Mb/s 2 Mb/s
Telefon stacjonarny
Opcja Wieczory i Weekedny Non Stop
Cena 49 zł 59 zł
Krajowe połączenia na telefony stacjonarne 17 gr / min. w cenie abonamentu
Krajowe połączenia na telefony komórkowe 32 gr / min.

Klienci, którzy zamówią pakiet Internet i telefon, nie zapłacą abonamentu telefonicznego przez 4 miesiące. Oferta SuperLiga jest dostępna w umowach na 24 miesiące.

Ofertę SuperLiga Netia promować będzie kampanią reklamową z Tomaszem Kotem. Kampania reklamowa, wspierająca nową ofertę, zakłada stworzenie wirtualnej Kadry Piłkarskiej Netii, która powstaje i powiększa się dzięki funduszom pozyskanym ze sprzedaży Internetu Superliga za 49 zł. Tomasz Kot, twarz Netii, tym razem wcielił się w aż osiem postaci, w tym selekcjonera nowej kadry, zawodników oraz babcię jednego z nich.



Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: wł