Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości SuperLiga - Netia upraszcza taryfy

SuperLiga - Netia upraszcza taryfy

LuiN 28 Stycznia 2010 12:45

0 0

Netia zdecydowała się na poważną redukcję ilości taryf. Od 1. lutego w ofercie operatora będą po dwie taryfy na usługi głosowe i internetowe, proponowane w ramach promocji SuperLiga. Podpisując umowę na telefon stacjonarny i Internet jednocześnie, klient przez 4 miesiące nie płaci abonamentu za telefon.

Od 1. lutego ofercie Netii dostępne będą dwa abonamenty internetowe: za 49 zł i za 59 zł oraz dwa abonamenty telefonii stacjonarnej - również za 49 zł i 59 zł.

W przypadku sieci własnej Netii i uwolnionych linii TP (LLU), szybki internet 4 Mb/s, w pakiecie z telefonem to wydatek 49 złotych miesięcznie. Podwojenie prędkości łącza do 8 Mb/s oznacza wydatek o 10 zł miesięcznie większy. W przypadku usług świadczonych na bazie oferty hurtowej TP (BSA) oraz WiMAX prędkości Internetu to odpowiednio 1 Mb/s i 2 Mb/s.

Netia proponuje również nowe taryfy telefoniczne. W taryfie Wieczory i Weekendy za 49 zł miesięcznie, abonament połączenia lokalne oraz międzymiastowe od 18.00 do 8.00, a także w weekendy i święta przez całą dobę.Aby dzwonić w ramach abonamentu przez całą dobę, klienci będą mogli wybrać taryfę Non Stop za 59 zł miesięcznie.




Internet
Opcja 49 zł 59 zł
LLU, własna sieć, Ethernet 4 Mb/s 8 Mb/s
Bitstream / WLR 1 Mb/s 2 Mb/s
Telefon stacjonarny
Opcja Wieczory i Weekedny Non Stop
Cena 49 zł 59 zł
Krajowe połączenia na telefony stacjonarne 17 gr / min. w cenie abonamentu
Krajowe połączenia na telefony komórkowe 32 gr / min.

Klienci, którzy zamówią pakiet Internet i telefon, nie zapłacą abonamentu telefonicznego przez 4 miesiące. Oferta SuperLiga jest dostępna w umowach na 24 miesiące.

Ofertę SuperLiga Netia promować będzie kampanią reklamową z Tomaszem Kotem. Kampania reklamowa, wspierająca nową ofertę, zakłada stworzenie wirtualnej Kadry Piłkarskiej Netii, która powstaje i powiększa się dzięki funduszom pozyskanym ze sprzedaży Internetu Superliga za 49 zł. Tomasz Kot, twarz Netii, tym razem wcielił się w aż osiem postaci, w tym selekcjonera nowej kadry, zawodników oraz babcię jednego z nich.



Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:
w sumie: 64
  • 0

    46. ~zzz  2010-02-01 22:49:47  host: adla205.neoplus.adsl.tpnet.pl

    aha bo bym zapomniał przez to ścierwo które śmie nazywać się firmą telekomunikacyjną tracę kolejne 150zł bo nie wypowiedzieli mi umowy z TP co zostało im zlecone 2 miesiące temu i pod czym sami się podpisali. Złodzieje pieprzeni! A ty jako klient jakbyś przypadkiem chciał zrezygnować albo nie dostosował się do podpisanej umowy to zaraz by było straszenie karami, sądami itp. a ci złodzieje z podpisaną przez siebie umową mogą robić co im się żywcem podoba. Mogą zawalić wszystko po kolei i olać klienta nawet o niczym go nie informując i są bezkarni. Złodziejska NETIA omijać to to jak śmierdzącą kupę!

  • 0

    47. ~  2010-02-01 22:54:51  host: adla205.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Firma telekomunikacyjna gdzie między własnymi działami się skomunikować nie potrafią! Oni nie wiedzą co zrobił innych ich dział i nic nie wiadomo... Każdy z obsługi klienta jeśli w ogóle tak to można nazwać bo załatwienie najprostszej sprawy to minimum 40-50 min ślęczenia na telefonie z czego 90% czasu czeka się na zgłoszenie konsultanta... firma telekomunikacyjna... powinni im odebrać prawo tak nazywania siebie!

  • 0

    48. ~  2010-02-01 23:00:26  host: adla205.neoplus.adsl.tpnet.pl

    nie dziwie się że UKE zagroziło Netii że jeśli cały czas będą tak sobie olewać ludzi to będą bulić milionowe kary, ale widać że Netii zdecydowanie bardziej opłaca się zapłacić te milionowe kary a klientów wciąż olewać ciepłym moczem - obecnie ponad 30% wszystkich skarg wpływających do UKE to UWAGA skargi na NETIĘ! Brawo NETIA!! Nowy rekord jeszcze żadna firma z kilkudziesięciu firm telekomunikacyjnych nie dorobiła się tak wysokich not!

  • 0

    49. ~  2010-02-01 23:16:37  host: adla205.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Niech sobie nikt nie myśli że zaoszczędzi tam, coś - mydlą każdemu oczy kłamiąc bezczelnie jak się tylko da i doprowadzają do tego że zrywają sobie umowę kiedy tylko chcą nie pozwalając i strasząc klienta któremu nie potrafią włączyć zamówinej usługi wysokimi karami finansowymi! Oszuści doprowadzają do tego że klient łapie się w sieć i oni go tak przytrzymują do czasu aż obecna umowa u dotychczasowego operatora jak TP przechodzi automatycznie na czas nieokreślony i trzeba za takie automatycznie przedłużenie TP zapłacić średnio ok. (sic!) 200 zł abonamentu za internet! A oszuści z Netii potem stwierdzają że nie mogą cię podłączyć i wypowiadają ci na koniec umowę bezczelnie zwalając jeszcze winę na TP gdzie jak się okazuje do TP totalnie nic nie wpłynęło! KŁAMCY i OSZUŚCI! Konsultant się wygadał że nawet się nie kontaktowali z TP bo ich dział jeden do drugiego tak naprawdę nie potrafi przesłać dokumentów i w tym cały problem który przerasta tą firmę i jest nie do rozwiązania. A inny dzwoni wcześniej i ściemnia coś o kłopotach technicznych po stronie TP - zakłamana firma! TP powinna im sprawę wytoczyć za oczernianie i zwalanie na nich winy gdy ci debile nie potrafią się miedzy swoimi działami wymienić dokumentami i jedyny sposób rozwiązania tej sprawy jaki widzą to wmówienie oszukanie klienta że to wina TP. Firma DNO TOTALNE! Jako rozwiązanie proponują np. podpisanie umowy... i uwaga nawet jak się zgodzisz to nawet i tą nową umowę potrafią spieprzyć. Bo jak się okazuje przerasta ich podłączenie internetu razem z telefonem bo posiadasz już u nich telefon... brak słów po prostu! Ich system przewiduje tylko to jakbyś miał telefon wcześniej u innej firmy o czym sobie przypominają miesiąc po podpisaniu umowy i to po licznych interwencjach! Przepraszam pomyliłem się ta firma to nie DNO, ta firma to DNO DO KWADRATU!

  • 0

    50. ~  2010-02-01 23:22:56  host: adla205.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jak ktoś chce dla próby zaoszczędzenia paru groszy wdepnąć w takie *** w które obecnie wdeptuje większość osób które jak ja popełniły ten błąd i podpisały umowę z tą firma zarządzaną i z pracownikami DEBILAMI i KRETYNAMI na pokładzie to proszę bardzo droga wolna... Ale ostrzegam żeby się nie nabierać na miłe i przekonujące gadki na początku że nie ma sprawy i nie będzie najmniejszego problemu z podłączeniem w waszej lokalizacji internetu - ci OSZUŚCI mówią tak wszystkim a potem przetrzymują do samego końca, a mogą chyba tak trzymać klienta ze 40 dni, a nawet kłamią w rozmowach że 70 dni nie masz prawa zrezygnować i na koniec w większości przypadków okazuje się że i tak nie podłączają ludzi.

  • 0

    51. ~  2010-02-01 23:30:00  host: adla205.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Przykłady ich OSZUSTW i OKŁAMYWANIA klientów mógłbym mnożyć bez końca w końcu męczyłem się z tymi KŁAMCAMI przez ponad 2 miesiące. Np. wysyłają SMSy że usługa jest już włączana gdzie w tym samym czasie okazuje się że ona już tydzień temu trafiła z niewiadomych przyczyn do umów nierealizowanycj i nich się kompletnie tym nie zajmuje. Olewka totalna. Nie informują że nie realizują umowy i w tym czasie wysyłają SMSy zapewne z automatu że już ci usługę włączają. Ja z dwóch podpisanych umów (druga podpisana bo są debilami i nie potrafią między sobą dokumentów przekazać) dwa razy dostawałem że mi włączają właśnie internet... a jak włączyli to chyba widać po moim hoście. Skończenia OSZUŚCI KŁAMCY a do tego DEBILE i KRETYNI obsługujący klienta - NETIA - powinni właśnie to na swojej głównej stronie napisać, przynajmniej choć raz by nie skłamali.

  • 0

    52. ~  2010-02-02 07:58:46  host: iuv178.internetdsl.tpnet.pl

    ~lookass: Właśnie, jeśli ktoś ma już telefon to spoko. Ale dla tych bez telefonu podwyższyli realnie cenę o 24,50zł na miesiąc. Szkoda, bo byłem gotów wziąć te 8 Mb/s. A tak wziąłem 2 Mb/s z Dialogu.

  • 0

    53. ~  2010-02-02 16:19:33  host: dpn229.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @50 dlatego powinni zrobić jak tepsa i dać możliwość rezygnacji w ciągu trzech pierwszych miesięcy, bo to jest uczciwe

  • 0

    54. ~aa  2010-02-09 17:53:49  host: 81.15.179.10

    jak to jest jak mam zblokowana linie telefonu stacjonarnego i bede chciał internet od netii to bede musiał płacic za internet i abonament telefoniczny

  • 0

    55. ~  2010-02-12 13:55:08  host: outsider.abg.com.pl

    Nie polecam netii, po podpisaniu umowy trzeba czekac 30 dni ROBOCZYCH na podłaczenie internetu ( na łączach telekomunikacji ).

  • 0

    56. ~z  2010-02-12 21:56:27  host: 77-254-69-137.adsl.inetia.pl

    do 55 bzdura, proces przechodzenia mozna rozpoczac bodaj 40 dni przed koncem umowy np. na neostrade, netia sama wszystko zalatwi - w moim przypaku moze dzien nie bylo inernetu

  • 0

    57. ~z  2010-02-12 21:58:43  host: 77-254-69-137.adsl.inetia.pl

    brawo host: adla205.neoplus.adsl.tpnet.pl siedem postow pod rzad plujacych na netie - czyzby jakis niezrealizowany sprzedawca tp?

  • 0

    58. ~Piotr  2010-02-14 21:13:35  host: static-81-219-253-160.devs.futuro.pl

    Nigdy nic lepszego mnie nie spotkało niż zmiana internetu z TP na Netie, jak tp odłączyła mi internet, to za 15m miałem już działający internet i telefon z Netii. Nie mówiąc, że internet działa dużo szybciej niż internet o niby tej samej prędkości z TP. Jak każdej firmie czasem coś mogło im nie wyjść ale bez przesady. TP też ma wpadki, że podłączają internet przez kilka miesięcy bo nie potrafią np zrobić linii i ciągle zwodzą.

  • 0

    59. ~nick  2010-02-19 13:09:20  host: 77-254-7-57.adsl.inetia.pl

    42&44 - a jednak można zamówić samego neta bez telefonu za 49zł jezeli sie ma dostep do lini wlasnej netii, nawet jesli nie ma linii netii pociagnietej do lokalu (czyli jest np. skrzynka na korytarzu).

  • 0

    60. ~kr  2010-02-25 08:07:21  host: 77-253-80-61.adsl.inetia.pl

    czy jest możliwość zamówienia krzyżowego przez www tzn. telefon za 59 i internet za 49 lub na odwrót? Przez infolinię jest, ale nie dają rutera za 1zł tylko za 99. Regulamin promocji www nie wyklucza takiej możliwości.

  • 0

    61. ~oko  2010-02-26 16:20:24  host: dpf111.neoplus.adsl.tpnet.pl

    niestety nie oferują telewizji... dlatego oferta tp jest lepsza.

  • 0

    62. ~super synek  2010-05-25 21:16:14  host: 213.77.26.201

    To co z tą ofertą non-stop w Netii? Ja nie używam stacjonarnego wcale ale moja Mamusia - a i owszem :D całkiem sporo, i zaproponowali jej Non-stop - czyli dzwonienie na wszystkie stacjonarne bez limitu czasu i godziny połączenia dla niej to super opcja ale czy jest tam jakiś kruczek? (do tej pory płaciła jakoś 30-35 PLN + 50 PLN w TP i miała darmowe wieczory i weekedny plus 1 godz z TP o dowolnej porze) CZY KTOŚ MA JESZCZE MAMĘ, która używa stacjonarnego czy tylko ja mam taki problem? ;) przypominam, że jutro jest Dzień Matki! i potwierdzenie, że może tą umowę spokojnie podpisywać byłby super prezentem ;)

  • 0

    63. ~ed  2010-07-24 21:53:49  host: 77-254-7-175.adsl.inetia.pl

    Netia to największe gu... jakie może byc oszuści i tyle. Jak skończyła mi się umowa to zaproponowali pakiet i się zgodiłem miełem tylko telefon i internet dołączyli szybko rachunki za telefon płaciłem regularnie po trzech miesiącach przyszało mi wezwanie do zapłaty że nie płace a cwaniaki zrobili w ten sposób że otworzyli drugie konto i kasowac dwa razy za tę samą usługe w dodatku usiłowali mi wmówic że zamówiłem obraz faktury a w firmie wiadomo że potrzebuje normalną papierową. Jak zareklamowałem to mi odpisali że nigdzie nie pisze o promocji telefonu bezpłatnego przez cztery miesiące. Chociaż wszędzie trąbili w mediach o tej promocji a przedstawiciel był u nas w firmie i zapewniał o tym. Ja im tego nie odpuszcze telefon i internet mi wyłączyli ale złamanego grosza już nie dostaną a jak będzie trzeba to i sprawa wyląduje w sądzie. Unikajcie tych oszustów i naciągaczy dziadowska firma i tyle już nigdy z netią.

  • 0

    64. ~F  2010-08-14 06:04:01  host: 178-36-21-28.adsl.inetia.pl

    mieszkam na Strykowskiej w Łodzi,mija rok jak przeniosłem się do Netii i 0 problemów

  • 0

    65. ~sa  2010-11-08 01:10:40  host: 188.147.240.214.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    Netia to dno! Niekompetetni, aroganncy konsultanci na lini, kompletny brak myślenia, dezorganizacja bałagan i brak szacnku dla klienta. Stanowczo odradzam!

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-198-118-102.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.