Deutsche Telekom postanowił pozbyć się portalu t-online.de i agencji reklamowej InteractiveMedia. Za 300 mln euro przejmuje je potentat rynku reklamowego - Ströer.
Jak zapewnia w komunikacie operator sieci T-Mobile, transakcja nie wpłynie w żaden sposób na klientów. 300 mln euro zostanie przekazane do Deutsche Telekom w formie udziałów w Ströer SE, co przekłada się na od 11 do 13% udziałów w grupie.
Z 721 mln zysku netto 2014 roku, Ströer jest największym realizatorem reklamy zewnętrznej w Niemczech. W całej Europie firma ma 280 tys. przestrzeni reklamowych.
Źródło tekstu: DT, wł
Domyśl się.
Spokojnie niedługa zapukają czarni do drzwi niektórych pracowników banków i sieci komórkowych i skoń ...
Prawdopodobnie nie ma opcji włączenia tego od tak, potrzebny jest do tego cały szereg skomplikowanyc ...
Aktualizacje na ten telefon to wielki znak zapytania. Realne 11 pro+ do dzisiaj nie ma aktuallizac ...
Jeśli oprogramowanie będzie na poziomie oprogramowania ich smartfonów, to bałbym się wsiąść do takie ...