DAJ CYNK

Ströer przejmuje t-online.de i InteractiveMedia za 300 mln euro

LuiN

Prawo, finanse, statystyki

Deutsche Telekom postanowił pozbyć się portalu t-online.de i agencji reklamowej InteractiveMedia. Za 300 mln euro przejmuje je potentat rynku reklamowego - Ströer.

Deutsche Telekom postanowił pozbyć się portalu t-online.de i agencji reklamowej InteractiveMedia. Za 300 mln euro przejmuje je potentat rynku reklamowego - Ströer.

Jak zapewnia w komunikacie operator sieci T-Mobile, transakcja nie wpłynie w żaden sposób na klientów. 300 mln euro zostanie przekazane do Deutsche Telekom w formie udziałów w Ströer SE, co przekłada się na od 11 do 13% udziałów w grupie.

Z 721 mln zysku netto 2014 roku, Ströer jest największym realizatorem reklamy zewnętrznej w Niemczech. W całej Europie firma ma 280 tys. przestrzeni reklamowych.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: DT, wł