Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Ströer przejmuje t-online.de i InteractiveMedia za 300 mln euro

Ströer przejmuje t-online.de i InteractiveMedia za 300 mln euro

LuiN 13 Sierpnia 2015 09:22

2 4

Deutsche Telekom postanowił pozbyć się portalu t-online.de i agencji reklamowej InteractiveMedia. Za 300 mln euro przejmuje je potentat rynku reklamowego - Ströer.



Jak zapewnia w komunikacie operator sieci T-Mobile, transakcja nie wpłynie w żaden sposób na klientów. 300 mln euro zostanie przekazane do Deutsche Telekom w formie udziałów w Ströer SE, co przekłada się na od 11 do 13% udziałów w grupie.


Z 721 mln zysku netto 2014 roku, Ströer jest największym realizatorem reklamy zewnętrznej w Niemczech. W całej Europie firma ma 280 tys. przestrzeni reklamowych.




Źródło tekstu: DT, wł     

Dodaj do:

Tagi: deutsche telekom | ströer

w sumie: 0


Nikt jeszcze nie wyraził swojej opinii.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-158-119-60.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Czy korzystasz z mobilnego systemu płatności BLIK?

Blik: już ponad 2,5 mln zarejestrowanych aplikacji i 6 mln transakcji

 

Zobacz wynik | Opinie (5)

Archiwum Ankiet