Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Streżyńska prezesem UKE!

Streżyńska prezesem UKE!

WitekT 8 Maja 2006 20:11

0 0

Premier mianował prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Została nim… Anna Streżyńska, wiceminister transportu odpowiedzialna za telekomunikację!

Rola KRRiT, która według słynnej ustawy medialnej miała przedstawić trzech kandydatów na stanowisko prezesa UKE premierowi, spośród których ten dopiero wybierał prezesa, okazała się tylko formalna, co trafnie zauważyła Gazeta Prawna. Pisaliśmy o tym w tej wiadomości. Prezesem UKE została Streżyńska, a trzej kandydaci zaproponowani przez KRRiT przepadli. Ich sylwetki opisywaliśmy w tym felietonie.




Do tej pory Anna Streżyńska pełniła tylko obowiązki prezesa, teraz jest nim już w pełni prawa. Na podpis czeka wiele ważnych decyzji takich, jak chociażby oficjalne ogłoszenie wyników przetargu na GSM 1800. Szerzej pisaliśmy o tym w tej wiadomości. Streżyńska najprawdopodobniej jednocześnie będzie łączyć funkcję prezesa UKE i wiceministra transportu odpowiedzialnego za telekomunikację, co daje jej wielki wpływ na kształt polskiego rynku telekomunikacyjnego.

Pani Wiceminister gratulujemy wyboru i życzymy powodzenia w liberalizacji polskiego rynku telekomunikacyjnego!

Źródło tekstu: telekomunikacyjny.blox.pl, wł     

Dodaj do:
w sumie: 64
  • 0

    45. ~grzech  2006-05-10 10:52:37  host: apn-100-181.gprsbal.plusgsm.pl

    wkońcu jest prezes gratuluję i życzę powodzenia. cieszę się z wyboru.

  • 0

    46. ~ksad  2006-05-10 11:04:18  host: xdsl-7108.zgora.dialog.net.pl

    getITright: Czy wyście poszaleli z tym cytatem - po owocach ich poznacie? Nie znacie tego: ZŁE DRZEWO NIE MOŻE RODZIĆ DOBRYCH OWOCÓW.

  • 0

    47. ~issa  2006-05-10 11:10:46  host: axc155.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ***getITright - z tego co mi mówił mój kolega który pracuje w Anglii , opłata za własną działalność gospodarczą jaką tam płaci to 10 funtów (!) , porównaj sobie to z wszelkimi obciążeniami jakie ponosi się w Polsce. Druga sprawa - tak powinniśmy się liczyć z państwami współtworzącymi Unię Europejską - o ile się nie myle to więcej od niej ciągniemy niż dajemy , za to cwaniakujem najwięcej , i o ile się nie mylę to ambasador UK w Polsce powiedział , że rząd UK stworzył więcej miejsc pracy dla polaków niż polski rząd. Więc powinniśmy mieć trochę szacunku i wdzięczności. Wsiowy cwaniak Lepper , który będzie walczył z biędą z rządowej Lanci , Giertych który będzie edukował naród. Co z tego , że dostali sporo głosów. Jedzcie gówno , miliony much nie mogą się mylić? Tak?

  • 0

    48. ~issa  2006-05-10 11:16:39  host: axc155.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Co do zawieranie plugawych sojuszy przez PiS , z populistami , którzy z chęcia rozdaliby wszystkie pieniądze , byle tylko nie swoje. Pocztaj sobie co powiedział (z grubsza) biskup życiński - artmetyka sejmowa nie usprawiedliwia zawierania sejmowych sojuszy z ludzmi tego pokroju , którz śmieją się Polskiemu Państwu w twarz. Ten gostek ma kary więźienia w zawieszeniu i ośmiesza Polskę. Jeśli jesteś tak czuły na czyjąś biedę - naprawa może się odbyć i odbędzie się , bądź spokojny - TYLKO na poziomie jednostki , która to przeniesie się na społeczeństwo jako zbiór tych jednostek.

  • 0

    49. ~  2006-05-10 11:20:22  host: 194.9.223.113

    Issa - wicepremier Leppiej jeździ bodajże BMW, BOR ma teraz takie fury na stanie ;-) myślę, że jemu jest i tak wszystko jedno.

  • 0

    50. ~getITright  2006-05-10 18:23:33  host: phantom.teldom.pl

    *issa - w pewnej mierze się z Tobą zgadzam, ale po pierwsze to o co masz pretensje do PiSu ??? chcieli koalicji z PO, dawali nawet 9 ministerstw na 16 (!) PRZEGRANJEJ bądź co bądź platformie. NIE ! więc skoro tak to chcieli wcześniejszych wyborów (tu w międzyczasie prezydent poperłnił błąd nie rozwiązując parlamentu) PO powiedziało NIE, więc ni w te ni we wte ! Już nie mówie o takich ekscesach PO jak głosowanie ręka w rękę z LPR za becikowym tylko NA ZŁOŚĆ ! więc o konstruktywnej opozycji nie ma mowy, skoro tak TO TRUDNO trzeba szukać większości, żeby móc zrealizować program, a w tym parlamencie INNEJ WIĘKSZOŚCI NIE DA SIĘ UZBIERAĆ. Więc pretense powinny być kierowane w kierunku PO, ale oczywiście zgodnie z psychologią stada, wszyscy jadą po koźle ofiarnym, bo to ONI rządzą, już nie mówię o HISTERI I PSYCHOZIE rozprzestrzenianej przez GW, TVN, Fakt itp. "niezależne" media bez nawet kszty obiektywizmu. Pozatym jak można z góry zakładać ze coś będzie takie a nie inne, ludzie ! trochę cierpliwości, dystansu, rozsądku... ZOBACZYMY, jeżeli nie spełnią swoich obietnic, wtedy wylewajcie na nich pomyje, sam się do was dołączę, ale narazie jest za wcześnie na takie sądy. Dlatego *ksad - to drzewo jest złe według CIEBIE, to jest TWOJA opinia, a nie prawda objawiona ! wg. mnie się mylisz i powtórzę jeszcze raz, po owocach ich poznacie i wtedy oceniajcie, złe drzewo to SLD, SDPL, PD itp. wg. mnie również PO z obrażonymi panienkami Tuskiem i Rokitą, a także zacietrzewionym doktrynerem Komorowskim w rolach głównych. *issa - kontynuując, co do tej niefortunnej wypowiedzi ambasadora, to po pierwsze rząd ani polski ani angielkski W OGÓLE NIE TWORZY RZADNYCH MIEJSC PRACY, po drugie to to co się teraz dzieje na rynku pracy jest efektem działań poprzednich rządów, obecny rząd nie jest odpowiedzialny za to że bezrobocie wynosi 17%, a po trzecie to była to WEWNĘTRZNA notatka, która nie miała prawa ujrzeć światła dziennego, więc ciężko się na nią powoływać jako na stanowisko rządu UK

  • 0

    51. ~getITright  2006-05-10 18:31:04  host: phantom.teldom.pl

    "Pocztaj sobie co powiedział (z grubsza) biskup życiński - artmetyka sejmowa nie usprawiedliwia zawierania sejmowych sojuszy z ludzmi tego pokroju , którz śmieją się Polskiemu Państwu w twarz." dobrze więc *issa pytam się Ciebie, co powinien zrobić PiS, popełnić zbiorowe samobujstwo ? zrezygnować z mandatów ? a może zawrzeć koalicję z SLD ? Co wg. Ciebie było by OK ze strony PiSu, w obecnej sytuacji, widzisz inne wyjścia ??? Bo łatwo jest krytykować, ale ciężko robić to KONSTRUKTYWNIE. Co do naprawy na poziomie jednostki to nie był bym takim optymistą, świat jest tak skonstruowany że kiedy jedni naprawiają inni... psują, to wszystko się ściera i powstaje to co mamy dzisiaj, w jednych krajach jest lepiej w innych gorzej, my od 400 lat jesteśmy idiotami politycznymi WŁAŚNIE na poziomie jednostki i nie sądzę żeby to się akurat teraz miało zmienić, dlatego zmiany muszą iść z góry.

  • 0

    52.  2006-05-10 18:38:12

    getITright: a czemu przemilczałeś narzucenie kwestii kadrowych PO przez PiS? Kto decydował o tym kto będzie marszałkiem? Czemu to PiS decydował o tym jakie to mają być ministerstwa? To ma być koalicja oparta na poszanowaniu i współpracy? Czy kilkuprocentowa wygrana PiS nad PO uprawniała PiS do takiego zachowania? Tak, PO jest wszystkiemu winna, a nie odpowiada tylko za koklusz i gradobicie...

  • 0

    53.  2006-05-10 18:39:34

    A wyjście było inne: premier podaje się do dymisji, misję tworzenia nowego rządu dostaje PO. Tylko, że PiS tej władzy nie chciał stracić...

  • 0

    54. ~getITright  2006-05-10 18:54:22  host: phantom.teldom.pl

    *WitekT - na Twoje pytanie można odpowiedzieć bardzo krótko, bo to PiS wygrał wybory a nie PO, czy uważasz że to przegrany (fakt... o niewiele) powinien ustalać WSZYSTKO, nie bardzo rozumiem... Z negocjacji między PiS a PO pamiętam że PO stawiałą warunki nie do spełnienia (np. słynne 21 rządań) a JAKIEKOLWIEK odstępstwa od rządań przegranej PO UNIEMOŻLIWIAŁY porozumienie, dlatego że Tusk i "premier z krakowa" nie mogli się pogodzić ze swoją OSOBISTĄ porażką. Naprawde nie rozumiem... czy uważasz że przegrna w wyborach PO powinna o wszystkim decydować, przeciez nawet przed wyborami było PUBLICZNIE ustalone że realizowany będzie program parti która osiągnie lepszy wynik w wyborach ! A to że dla Tuska który przegrał wybory na prezydenta była propozycja marszałka, to myślę że lepszej Tusk sobie nie mógłby wymarzyć, gdyby się zgodził to zaręczam Cię że dzisiaj bił by rekordy popularności, miał by idealną pozycje do recenzowania działań rządu, zbierania popularności. Krótko mówiąc nie doszło do koalicji bo nie była TAK JAK PRZEGRANA W WYBORACH PLATFORMA BY CHCIAŁA. A czemu to PiS decydował jakie ministerstwa, a kto miał decydować ? PO ? To chyba oczywiste że o takich rzeczach decyduje partia która ma większą siłę w koalicji. "PO jest wszystkiemu winna, a nie odpowiada tylko za koklusz i gradobicie..." heh zabawne że TY to mówisz, bo właśnie dokładnie taką ideologię stosujesz TY i wielu, wielu innych wobec PiSu

  • 0

    55. ~getITright  2006-05-10 18:57:51  host: phantom.teldom.pl

    jakto ??? PiS który osiągnął lepszy wynik w wyborach miał by się zrzec pramiera na rzecz PO ?!?!? i TO jest właśnie rozumowanie PO i tych którzy uważają że nie ma winy PO w tym że nie mamy POPiSu, naprawde sam sobie strzeliłeś bramkę :) takie rozwiązanie JEST NIE DO POMYŚLENIA W ŻADNYM KRAJU NA ŚWIECIE !

  • 0

    56.  2006-05-10 18:59:23

    getITright: a nie pamiętasz o co poszło? Poszło o to, że PiS wziął sobie wszystkie ministerstwa związane z prawem, administracją, agencjami wywiadu i policją. I wcale nie chodzi, że PO miała decydować - nie posądzaj mnie o skrajności. Mieli zadecydować wspólnie. Poza tym skąd Ty wiesz co jest największym marzeniem Tuska? Czemu przydzielasz mu stanowiska, którego on może nie chce? Powtarzam - decydować mieli WSPÓLNIE. PRzed wyborami to mówiono wiele - np. to, że nie będą się wzajemnie atakowac. I powiedz mi - kto kogo atakował? O ile w momencie zerwania rozmów miałem mocno mieszane uczucia co do tego kto jest winny, tak z perspektwy czasu wszystko mi się klaruje i stacje jasne...

  • 0

    57.  2006-05-10 19:01:26

    geitITright: jak nie do pomyślenia? A konstytucję to Ty znasz? :) Poza tym nie wiem czemu Ty się tak strasznie ekscytujesz... Ochłoń trochę i zejdź na ziemię - ja wcale nie reprezentuję skrajności i nie wybieram zdecydowanie PO, ale Ty PiS bronisz tak, jakbyś był co najmniej ich członkiem. :) Nie wiem też gdzie widzisz te gole...

  • 0

    58. ~issa  2006-05-10 21:25:59  host: apn-99-87.gprspla.plusgsm.pl

    ***getITrigt - a mi się ta notatka ambasadora bardzo podobała. Wreszczie ktoś miał ofwage powiedziec tak jak się sprawy mają i dac prztyczka w noc zarozumiałym Francuzom i Polakom. I jestem pewny , że to nie był przypadek. A , że prawda w oczy kole... Cóż :-)) Jeśli nie rząd angielski bezpośrednio , to przynajmniej pośrednie angielskie prawodawstwo które widać sprzyja firmom , nie tak jak w Polsce. Co do PiSu i tego całego cyrku , wiem , wiem , Platforma nie jest tu bez winy , nie ma sensu jej bronić... A Wyborcza - irytuje mnie w wielu kwestiach , uważam , że robienie bożka z Balcerona jest żenujące i wysoce niewłaściwe , tu akurat popieram działanie PiSiORa - (Prawo i Sprawiedliwość i Ojciec Rydzyk ;-D) , aby Balcerowicz dał juz sobie spokój. W tym akurat wypadku nie żartuje.

  • 0

    59. ~issa  2006-05-10 21:41:27  host: apn-99-87.gprspla.plusgsm.pl

    "prztyczka w nos" oczywiście. Co do polityki , to tak na wesoło - http://skocz.pl/kaczevara Dobrej nocy życzę :-)

  • 0

    60. ~getITright  2006-05-11 11:57:36  host: phantom.teldom.pl

    *WitekT - no widzisz jak różne mogą być opinie na temat tego samego wydarzenia, szczerze powiedziawszy zastanawiałem się co to za ludzie po tym wszystkim co się wydarzyło chcą nadal głosować na PO, teraz wiem :) poparcie (wg. sądaży którym nikt nie wierzy co prawda) im rośnie, widzę że mimo że nie masz mocnych argumentów to twardo, nieustępliwie zwlasz całą winę na PiS, a PO to aniołek, wydaje mi się ze powinieneś jeszcze raz przeczytać Swoją argumentacje i zastanowić się ile w niej twardych faktów, a ile Twoich przekonań, domysłów itp. Konstytucję znam i powtarzam, taka sytuacja że partia która PRZEGRAŁA wybory ma premiera, coprawda jest możliwa wg. konstytucji, ale jest poprostu nie do pomyślkenia wg. standardów politycznych (w dzisiejszej sytuacji w parlamencie i takim składzie parlamentu) pozatym z kim by PO miała tworzyć rząd ?!? Z silniejszym PiSem ? i co ? premier z PO która dostała mniej głosów ??? zastanów się. Członkiem PiSu nie jestem, poprostu mnie interesują fakty, a nie mity. *issa - hehe dobre z tym PiSiORem, muszę sobie zapamiętać :) generalnie z tą wypowiedzią z 2006-05-10 21:25, to się zgadzam, tylko powtarzam za to co się dzisiaj dzieje w Polsce (także za bezrobocie) jeszcze nie odpowiada obecny rząd, będzie odpowiadał za np. 2 lata, wtedy 16% bezrobocie (o ile takie będzie, a mam nadzieje że nie) będzie winą obecnego rządu. Co do wyborczej jeszcze to Balcerowicz to jedno, ale naprawdę, nawet gdybym nie miał takich poglądów jakie mam, to i tak raziło by mnie to że codziennie pierwsze 7 stron jest poświęcone takim artykułom: dyktatura pisu, uczniowie bujcie się chłosty, nietykalni z pisu, pis to, pis tamto... kaczewara dobra :D tylko uważaj żeby ABW nie zastukało do Twych dżwi, za rozsyłanie wywrotowych, przestępczych żarcików ;) i tutaj uważam za chorą sytuację że za rozsyłanie na maile zdjęcia dwóch kuprów kaczych, prokuratura wszczyna dochodzenie o obrazę głowy państwa :D no ludzie! również życzę... ale dobrego dnia :) Tobie WitekT też :)

  • 0

    61.  2006-05-11 12:10:08

    getITright: ale czemu wsadzasz mi w usta słowa, których nie wypowiedziałem? Ja napisałem, że platforma też gra nie fair, ale w porównaniu z PiSem to jest ostoją prawdomówności, praworządności i wszystkiego co najlepsze. Powtarzam - w porównaniu, a nie w bezwzględnym odniesieniu. Ja swoje komentarze znam i czytać ich nie muszę, ale Ty swoje przeczytaj jeszcze raz i odpowiedz na jedno pytanie - czemu tak emocjonalnie podchodzisz do sprawy? I czemu twierdzisz pośrednio, że Ty przedstawiasz twarde argumenty? Bo dla mnie to one właśnie są dość miękkie i bardziej prezentują opinie niż opis wydarzeń. I gdzie tu te Twoje fakty, a nie mity? Sprawę należy rozpatrywać bardziej skupiając się na PiS, a nie na PO - to oni rządzą, to ich się powinno rozliczać. Dlatego mówię - nie podoba mi się to, co robią. Najpierw była mowa, że SO jest zła, a niemożliwe jest wejście do rządu osób, które mają na kontach wyroki. Potem, prawie jak w Folwarku Zwierzęcym, dodano zapis "za przestępstwa kryminalne", który iście przypomina podobny zapis z tej książki brzmiący "żadne zwierze nie będzie spało w łóżku Z PRZEŚCIERADŁEM". A wracając do "innych krajów" - realia są w każdym inne i trudno porównywac wprost sytuacje polityczne. Równie dobrze mogę napisac, że w żadnym innym kraju nie do pomyślenia jest zaciekłe bronienie koalicji przez prezydenta i ciągłe ochrzanianie opozycji. To już się stało po prostu nudne. Poza tym niespecjalnie odpowiadasz na moje zarzuty, tylko ciągle dorzucasz nowe, na które ja odpowiadam, a kontrargumentów nie słyszę...

  • 0

    62. ~getITright  2006-05-12 15:37:52  host: phantom.teldom.pl

    Niewiem dlaczego uważasz że poodchodzę do sprawy emocjonalnie. Masz prawo mieć swoje zdanie, ale ja poprostu nie mogę uwierzyć w to że istnieje ktoś kto uważa PiS za większego kłamcę od PO, nie mogę też zrozumieć jak może znaleźć się człowiek który twierdzi że PO jest bardziej praworządne od PiS, ja bym wziął Twoją wypowieć i ją wkleił w swój post, zmieniając tylko nazwy, tam gdzie jest PO, wstawił bym PiS, bo tak uważam, czyli np. "PiS też gra nie fair, ale w porównaniu z PO to jest ostoją prawdomówności, praworządności i wszystkiego co najlepsze" Nie rozumiem dlaczego uważasz że sprawę należy rozpatrywać skupiając się na PiS, a to że to oni rządzą, nie jest żadnym argumentem, nawet miałkim, opozycja ma tak samo obowiązki, a PO jest nie tylko tak samo, ale nawet bardziej odpowiedzialna za to że w koalicji nie mamy Rokity, tylko Lepera, stało się to na życzenie platformy (przypominam 9 ministerw na 16, dla ugrupowania które uzyskało słabszy wynik w wyborach, to dla PO było za mało) Co do samoobrony, to fakt zgadzam się że jest to hmmm... swoista falandyzacja prawa, czyli dostosowywanie go "pod siebie" ale z drugiej strony, nie popadajmy w paranoję, jaką media próbują tworzyć, tzn. dla mnie jest różnica między kryminalistą, który robi dziesiony, kradnie, czy też morduje, jest człowiekiem bez moralności, albo o niskiej moralności, a człowiekiem który co prawda złamał prawo ale jakie ? wysypał zboże (i SŁUSZNIE, bo w tym zborzu był bardzo wysoki poziom toksycznych dodatków, szkodliwych, ale NIE ZABRONIONYCH W POLSCE, także został skazany bo takie [bezsensowne] jest polskie prawo, ale nie popełnił zbrodni agresywnej) np. ja też jestem PRZESTĘPCĄ, a wiesz dlaczego ? bo kiedyś miałem wypadek samochodowy z mojej winy, przyznałem się że to moja wina, ale policjant z wąsem i tak musiał przeprowadzić dochodzenie, skazano mnie zaocznie i JESTEM KARANY, dlaczego ? bo wpadłem w poślizg samochodem ! myślę że to w pewnym stopiu pokazuje jak różni mogą być ludzie karani...

  • 0

    63. ~getITright  2006-05-12 15:51:28  host: phantom.teldom.pl

    "Równie dobrze mogę napisac, że w żadnym innym kraju nie do pomyślenia jest zaciekłe bronienie koalicji przez prezydenta i ciągłe ochrzanianie opozycji." po pierwsze to w Polsce tak nie jest, a po drugie to takie praktyki są jak najbardziej do pomyślenia właściwie w każdym kraju i nie jest niczym nadzwyczajnym to że prazydent ze swoim ugrupowaniem jest bliżej, a opozycję karci, vide Francja. "niespecjalnie odpowiadasz na moje zarzuty, tylko ciągle dorzucasz nowe, na które ja odpowiadam, a kontrargumentów nie słyszę..." to ciekawe, ja staram się odpowiadać na Twoje zarzuty o ile sa one konkretne, o Twoich poglądach i przekonaniach nie dyskutuję, bo to nie są argumenty, a co do odpowiadania na moje, to nie bardzo to robisz, bo poprostu przedstawiasz kolejne podlądy nie poparte konkretami np: "Tak, PO jest wszystkiemu winna, a nie odpowiada tylko za koklusz i gradobicie...", "platforma też gra nie fair, ale w porównaniu z PiSem to jest ostoją prawdomówności, praworządności i wszystkiego co najlepsze." innymi słowy zero konkretu, albo też "Poza tym skąd Ty wiesz co jest największym marzeniem Tuska?" czego w ogóle nie rozumiem, bo ja nie napisałem że to było największe mażenie Tuska, tylko że w tej sytuacji chyba lepszego stanowiska nie można sobie wymarzyć, "Czemu przydzielasz mu stanowiska, którego on może nie chce?" no taaaak bo on by chciał być prezydentem, tylko widzisz jest taki mały drobny szczególik, tam go NIE CHCĄ WYBORCY ! więc tak jak mówiłem, zachowanie obrażonej paniusi, bo one nie chce i jeszcze tupnie nogą w podłogę :D uważam że taka dyskusja nie ma sensu, czy Ty uważasz że przytoczone przezemnie cytaty z Twoich wypowiedzi to są argumenty ? fakty ? bo ja powturzę jeszcze raz są to TWOJE opinie i poglądy, ew. przekonania, więc na co mam tu odpowiadać. Mówisz że platforma to wzór w porówaniu do PiSu ale nie przytaczasz konkretnych wydarzeń i czynów to potwierdzających.

  • 0

    64. ~getIT right  2006-05-12 15:59:00  host: phantom.teldom.pl

    nie obraź się ale wydaje mi się że Ty poprostu przyjmujesz BEZKRYTYCZNIE to co słyszysz w mediach, a nie wiem czy zdajesz sobię sprawę z tego że aż 77% dziennikarzy głosowało na PO i pozatym że szefowie redakcji są przychylni PO, a nieprzychylni PiSowi, który może zaszkodzić ich interesom, to sami dziennikarze starają się przedstawić kandydata na którego głosowali (czyt. Tuska) i partię na którą głosowali (czyt. PO) w jak najlepszym świetle. Jak czytam niektóre Twoje wypowiedzi to tak jak bym słyszał materiał TVNu, może się mylę, ale myślę że powinieneś być bardziej krytyczny do tego co mówią środowiska opiniotwórcze, a już w szczególności tak kompletnie niewiarygodne media i zaangarzowane politycznie jak TVN i GW

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-198-118-102.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.