Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Streżyńska o problemach z prepaidami Plusa

Streżyńska o problemach z prepaidami Plusa

WitekT 9 Lutego 2006 21:48

0 0
Anna Streżynska, wiceminister transportu i budownictwa odpowiedzialna za łączność i jednocześnie p.o. prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, powiedziała dziś dziennikarzom, że do tej pory UKE nie otrzymało żadnej skargi od użytkowników usług przedpłaconych w sieci Plus GSM.

Problemy, jakie trwają od wielu dni w usługach Simplus, MixPlus i Sami Swoi znam tylko z gazet i forów internetowych. UKE nie dostało żadnej skargi - powiedziała Anna Streżynska.

Pani wiceminister powiedziała, ze gdyby UKE miało udokumentowane skargi klientów, to mogłoby rozpocząć kontrole w tym zakresie.


Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:
w sumie: 88
  • 0

    69. ~Czytek Newsów  2006-02-11 13:04:02  host: ppp-12.sfinks.man.lublin.pl

    c. dalszy: Po prostu nie dałem sią jak Issa wpuścić w udowadnianie, że nie jestem wielbłądem, i wyręczanie urzędu w jego obowiązkach, ba, użeranie się z nim, gdy rości sobie prawa tylko sędziego w tej sprawie, albo co gorsza adwokata operatora.

  • 0

    70. ~wlo  2006-02-11 13:05:47  host: asx70.neoplus.adsl.tpnet.pl

    No być może... Nie piję do nikogo osobiście - unikam tego, jeśli coś przytaczam to z pamięci raczej nie pamiętając kto to pisał - chodzi o sam zwrot. Jeśli mówisz o tym, ze wysyłałeś... Wierzę - czy mówię, ze nie? Tylko jako były pracownik administracji wiem jak ona funkcjonuje. Zawsze jest tak, że pojedyncze (i nie chodzi mi o jeden czy dwa listy a o setki czasem, to zależy od skali, a ta jest tutaj duża bo chodzi o 5 milionów przypadków) skargi są w ogóle brane pod uwagę. Muszą być one rozpatrywane przez usługodawcę, ale nie wierz w to, że jeśli jakiś urząd dostanie kilkadziesiąd zawiadomień w jakiejś sprawie gdzie w grę wchodzi kilka milionów użytkowników, zaraz powie, że problem został dostrzeżony i już podejmują czynności ;-) To niemożliwe. Masowy napływ skarg, setki w krótkim czasie, tysiące da im do myślenia, a raczej działania. Dlaczego? No sam wiesz, kto pierwszy pisze i skarży - oszołomy którym zamiast małej literki duża wyskakuje na wyświetlaczu albo po uruchomieniu telefonu nie 12 i szesnaście setnych sekundy jak zwykle a 21 i 85 setnych się telefon do sieci loguje.
    Ja nie mówię, że nie wpływają zasadne skargi. Ale to jest niestety już taki biurokratyczny bezwład, który dopiero po przekroczeniu pewnej granicy zaczyna działać.
    No i druga sprawa - te maile nieszczęsne. Wiesz dlaczego jak nadal nie załatwiam ważnych spraw mailowo? Szczególnie z urzędami? Bo tam mało kto ma w poważaniu ten sposób komunikowania się ;-)
    Co do rejestracji. Rzeczywiście to dziwne, że giną papiery - no ale jak się słucha co opowiadają pracownicy poczty... A nawet w firmie - tylko ludzie pracują ;-) Dodam że kiedy pracowałem w administarcji, miałem koleżankę, która powtarzała, że będzie robić tyle i w taki sposób, za ile jej płacą... No comments ;-)

  • 0

    71. ~wlo  2006-02-11 13:15:13  host: asx70.neoplus.adsl.tpnet.pl

    W kazdym razie, po kilkunastu dniach mamy sytuację taką, ze komu przeszkadzało/ czy utrudniało życie to co się działo odszedł od Simplusa. Ci którzy nie mogli (MIX z kontraktem) nie skorzystają z PWA jaki zaproponwał Polkomtel... I tyle. Wszyscy, chociaż tutaj może nie być jednakowego stanowiska, dostali zwroty czy rekompensaty, na gadce też jak mnie kolega poinformował - zwrot za zeralizowane połączenia pomniejszony o opłatę za pakiet (sprawdzone w BOK - udzielają takiej informacji na zarejestrowanych numerach podobno o szczegółach zasileń). Kto interesu życia nie zrobił... No nie wiem czy może skarżyć operatora ;-)

  • 0

    72. ~Czytek Newsów  2006-02-11 14:40:41  host: ppp-09.pegaz.man.lublin.pl

    ***wlo - wiem jak wygląda "na pańtwowym, ale nie jest już aż tak jak sądzisz. UOKiK, GINB, dawny URTiP, i nie tylko, traktują zwykle e-maile jak papier. Zresztą jest teraz taki "trynd" - patrz dzisiejsze wystąpienie min. Gilowskiej. Ja nie dopominałem się imiennej odpowiedzi, to jej nie mam. Gdybym się domagał to upierałbym się do skutku, i o ile wiem jest to skuteczne.

  • 0

    73. ~Czytek Newsów  2006-02-11 14:44:32  host: ppp-09.pegaz.man.lublin.pl

    ***wlo - Ale _kategorycznie_ nie zgadzam sią z Tobą w sprawie Easy Gadki. To jest obowiązująca oferta promocyjna. Niewykupienie pakietów było z bezdyskusyjnej winy Plusa. To jest moim zdaniem ewidentna sytuacja utraconych korzyści. Oczywiście trzeba by to sprawdzić u jakiegoś dobrego prawnika cywilisty, ale dla tej kwoty nie warto...

  • 0

    74. ~Tomasz  2006-02-11 23:28:02  host: dhcp-212-122-209-108.iweb.pl

    U mnie mixPlus dalej szaleje-nie mogle kupic pakietu wiec znowu przepłacam-jakis zwrot kasy otrzymalem 2 czy 3 dni temu jestem z tego powodu zadowolony-miej wiecej tyle mi sie nalezalo-trudno dokladnie policzyc. W rozliczaniu pakietow nadal wystepuje losowosc-przedchwila dzwonilem i mimo iz przedtem stan pakietu był zero i nie moglem kupic nowego pojawilo mi nie 12 minut do wykorzystania awaria jeszcze nie zostala usunieta:-(chce w koncu kupic ten p**** pakiet i wiedziec za ile dzwonie!

  • 0

    75. ~lucquee  2006-02-12 18:10:48  host: chello083144101201.chello.pl

    ja napewno napisze skarge na Polkomtel S.A. do UKE tak dalej być nie moze z problemami w simplusie :((

  • 0

    76. ~titq  2006-02-12 20:58:50  host: gprs1.plusgsm.pl

    chce powiedziec, ze proces korekt na kontach juz trwa, tyle ze trzeba interweniowac osobiscie w SF lub BOK, w POS tez sa juz dostepne elektroniczne formularze przeznaczone do przyjmowania reklamacji od klientow. Problem chyba juz nie wystepuje, bo zglaszaja sie tylko osoby ktore mialy, a nie maja klopot z doladowaniem. a na polaczenie faktycznie czekalo sie dlugo, i albo zrywalo polaczenie albo laczylo po kilkudziesieciu minutach, ale to bylo 4 dni temu, przedwczoraj juz bylo ok.

  • 0

    77. ~moniq  2006-02-12 21:57:40  host: abqg234.neoplus.adsl.tpnet.pl

    a mi oddali kase i dorzucili kilka bonusikow i to nie malych:) ogolnie jestem zadowolona:)w moim mixie az tak tragicznie nie bylo

  • 0

    78. ~merchants  2006-02-13 08:57:23  host: mail.zchpolice.com

    @titq caly czas sa problemy (w moim przypadku) po doladowaniu automat nie odblokowuje polaczen, pakiety gadkai sms wogole nie dzialaja choc za nie zaplacilem do BOK nie moge sie dodzwonic ale znalazlem patent ze z numeru abonamentowego 2601 dziala, ale juz napisalem skarge do UKE bo to zenada co wyczynia Polkomtel

  • 0

    79. ~titq  2006-02-13 10:21:53  host: der240.neoplus.adsl.tpnet.pl

    hmm, a ciekawe co taki urzad zrobi, usunie awarie? byloby fajnie :)

  • 0

    80. ~stasiek  2006-02-13 10:23:14  host: nat-192-34.internet.v.pl

    a mi nic nie działa!kompletnie! wiec pozegnałem sie z plusem!!! i namawiam do tego kazdego znajomego który ma simplusa który szwankuje bo tak byc nie moze aby przez prawie miesiac nic nie działało!pozdrawiam

  • 0

    81. ~m  2006-02-13 11:15:59  host: mail.zchpolice.com

    Urzad skontroluje Polkomtela i nauczy pokory, tak mi sie bynajmniej wydaje , a jesli macie zarejestrowane nr na siebie to mozecie je przeniesc do konkurencji

  • 0

    82. ~aaa  2006-02-13 15:48:52  host: gk3.eranet.pl

    Nic się nie zmieniło (simdata).Nadal kasuje potrójnie. Dostałem sms-a:"otrzymałeś kwoty będące zwrotem błędnie naliczonych kosztów" tyle że nie wpłynęło ani grosza i...zablokowali numer

  • 0

    83. ~Pawloo  2006-02-14 10:06:58  host: buk34.internetdsl.tpnet.pl

    Witam Panstwa !
    A wiec kochana pani Stezynska ! Nie może pani nic wiedziec, bo odpowiadacie kazdemu,ze musi minac termin 30 dniu. Tyle wg. was ma operator na odpowiedz. Biorac jakies niesprzyjajace okolicznosci czlowiek moze zostac bez telefonu nawet dwa miesiace, ale placic musi !! Niech sie pani nie osmiesza tutaj. Problemy Plus`a sa od 19 stycznia ! Wiec jak moze pani dostac reklamacje jezeli ich nie przyjmujecie !

  • 0

    84. ~wlo  2006-02-15 09:44:29  host: anp247.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Czytek Newsów - no mówię przecież, że jeśli ktoś aktywował Gadkę i albo mu nie aktywowało i jednocześnie nie "ukradło" kasy, albo nie aktywowało a kasę zabrało, to oddają - zarówno kasę za aktywację jak też kasę za te minuty Gadki, które były zrealizowane po normalnej cenie. Jeśli to pierwszy przypadek, to oddają za 24 minuty po cenie z cennika pomniejszone o opłatę za pakiet Gadki. Do tego proporcjonalnie, jak mi się wydaje po "oględzinach" esemesów u znajomych, dają dodatkowy pakiet Gadki i zasilenia. Teść dostał np. około 32 minut Gadki. I co ciekawe, dla niektórych zaskakujące, nie zabrało jako nienależnie dane ;-)

  • 0

    85. ~MERCHANTS  2006-02-15 13:48:33  host: mail.zchpolice.com

    u mnie jes caly czas blednie naliczany koszt polaczen , mam platforme gdzie sprawdzam stan krotkim kodem , easy gadka zadzialala mi dopiero po wygasnieciu terminu poprzedniej ale teraz raz mi odejmuje a raz dolicza , nadmienie ze napisalem skarge do UKE

  • 0

    86. ~Czytek Newsów  2006-02-15 15:22:23  host: 212.182.32.90

    ***wlo - to ładnie, chociaż u siebie nie zauważyłem takiego mechanizmu. Z drugiej strony zwrócono dużo i z na moje oko z solidnym zapasem. Gorzej, że wczoraj nie dawało się sprawdzać salda ani konta głównego, ani Gadki. Dzisiaj nie wiem - od switu pracuję, i nie miałem czasu bawić się Simplusem...

  • 0

    87. ~gofers  2006-02-15 21:47:59  host: aatp185.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jeśli nie możecie dodzwonić się do BOK-u Plusa lub SamiSwoi, składajcie reklamacje pisemnie, najlepiej listem poleconym, na adres:

    Polkomtel S.A.
    Departament Reklamacji
    ul. Postępu 3
    02-676 Warszawa

    Taki namiar dostałem właśnie z teleboku Plusa.

  • 0

    88. ~ps.piotr  2006-02-19 13:55:44  host: apn-99-87.gprspla.plusgsm.pl

    Na karcie Sim Data nie zwrócili mi jeszcze nawet grosza.Dziś znów zadzwonię do BOK.Chyba mozna odebrac sobie ta kasę na zasadzie pobierania danych do wyzszej kwoty niz jest na koncie.System aktualizuje po godzinie nawet stan konta a do tego czasu to odbiore sobie nalezność w kika minut pobierania danych przez UMTS(40-50KB /sek}Po tym udam się do salonu po nowy pakiet Sim data. Poczekam jeszcze kilka dni bo mam jeszcze sporo kasy na koncie.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-81-104-61.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.