Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Strategiczne partnerstwo Micromuse i InfoVista

Strategiczne partnerstwo Micromuse i InfoVista

sirmark 12 Października 2004 14:54

0 0

Micromuse oraz InfoVista ogłosiły zawarcie strategicznego partnerstwa. Partnerstwo to umożliwia przedsiębiorstwom i operatorom telekomunikacyjnym, korzystającym z usług tych spółek, rozszerzenie posiadanych rozwiązań o usługi partnera z zakresu oprogramowania do zarządzania awariami, wydajnością i usługami biznesowymi przy minimalnym wysiłku włożonym w proces integracji. Klienci spółek Micromuse i InfoVista na całym świecie skorzystają z efektów synergii związanych z pre-integrowanymi rozwiązaniami, które oferują monitoring awarii w czasie rzeczywistym, analizę wydajności, analizę trendów historycznych, analizę wpływu na działalność firmy oraz konsolę informacyjną dla zarządów firm.

Ze skutkiem natychmiastowym firma Micromuse włączyła do swojej oferty całą rodzinę zorientowanych na usługę rozwiązań InfoVisty z zakresu zarządzania wydajnością pod nazwą Netcool/Vista. Rozwiązania Netcool/VistaInsight, dostępne obecnie w ramach oferty Netcool/Vista, poszerzają pakiet Netcool o dodatkowe funkcjonalności w dziedzinie zarządzania i raportowania wydajności systemów i aplikacji, telefonii IP, IP-VPN oraz sieci szkieletowych. Rodzina produktów Netcool/Vista oferuje analizy w czasie rzeczywistym oraz analizę trendów historycznych w zakresie kluczowych wskaźników wydajności dla zarządzania poziomem usług, zorientowanych na klienta w całej technologicznej infrastrukturze biznesowej.




Również ze skutkiem natychmiastowym InfoVista włączyła do swojej oferty całą rodzinę programów firmy Micromuse typu agent, służących do zarządzania systemami i aplikacjami. Rozwiązania Netcool/System Service Monitors i Netcool/Application Service Monitors firmy Micromuse stanowią wartościowe uzupełnienie obecnej oferty InfoVisty, generując w czasie rzeczywistym informacje o stanie podstawowych aplikacji biznesowych i dostarczając szczegółowych danych, dotyczących wydajności systemów i aplikacji. Programy typu agent czynnie monitorują wydajność zadanych wartości progowych, umożliwiając proaktywne rozwiązywanie problemów oraz powiadamianie personelu IT o zagrożeniach. Powiadamianie następuje zanim awaria zakłóci pracę użytkowników, co wywarłoby niekorzystny wpływ na klientów oraz na przychód firmy.

Źródło tekstu: Micromuse     

Dodaj do:
w sumie: 0


Nikt jeszcze nie wyraził swojej opinii.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-163-112-69.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.