Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Statystyki przenośności numerów w 2Q2017

Statystyki przenośności numerów w 2Q2017

orson_dzi 7 Lipca 2017 16:36

10 1

karty sim

W II kwartale 2017 roku zostało przeniesionych 460 236 numerów. Najwięcej, 158 288 w czerwcu. Dla porównaniu, w I kwartale 2017 roku sieć zmieniło 555 150 numerów.

Niezmiennie najlepszy bilans pod względem przenośności numerów notuje Play. Fioletowy operator zakończył II kwartał 2017 roku z wynikiem 19 023 numerów na plusie. Play przyjął najwięcej numerów, ale trzeba też mieć na uwadze to, że jednocześnie oddał najwięcej numerów spośród wszystkich operatorów. Co ciekawe, drugi i trzeci wynik pod względem ilości przyjętych numerów zanotowały Premium Mobile (10 648) i Aero2 (7 702).




Podobnie jak w I kwartale 2017 roku najgorszy wynik zanotował Plus, kończąc kwartał z wynikiem 36 487 numerów na minusie.

2Q2017 Oddał Udział oddań Przyjął Udział przyjęć Bilans
P4 126 224 27,4% 145,247 31,55% +19,023
Orange 125 653 27,3% 105 640 22,9% -20 013
Polkomtel 103 951 22,5% 67 464 14,6% -36 487
T-Mobile 90 523 19,6% 90 498 19,6% -25
Pozostali 13 885 3,01% 51 387 11,1% 37502


Jeśli chodzi o mniejszych operatorów, to zdecydowanie najlepiej kwartał zakończył Premium Mobile (przyjął 11 278 numerów, oddał 630), Aero2 (przyjął 8 238, oddał 536) i Virgin Mobile (przyjął 15 885, oddał 8 529). Z bardziej znanych sieci mamy jeszcze Mobile Vikings (przyjął 4 341, oddał 612), Telestradę czyli laj mobile (przyjął 2 675, oddał 172) i Netię (przyjął 3 325, oddał 331).

Źródło tekstu: UKE; wł     

Dodaj do:

Tagi: t-mobile | 2q2017 | uke | mnp | orange | plus | play

w sumie: 194
  • 0

    191. ~pabloki  2017-07-11 16:03:57  host: apn-37-248-113-19.dynamic.gprs.plus.pl

    190 oj gupi balwanie z tymi promocjami roamingowymi to o to chodzi co napisałem wyżej a nie chciałem Ci powiedzieć- zmiana realizacji połaczeń głosowych, to to sie dowiedziałem , już nie ma sieci gdzie połaczenia realizowane sa tylko z kodami.. jeśli poszły 7 dniowe do kasacji to dobrze bo były dostepne po 30 dniach w sieci dopiero( w play orange i tmobile są od razu dostępne co umożliwi przekonanie klienta do mechanizmu miesiecznego) a poza tym były droższe niz pakiet 30 dniowy(który polepszono) gdy aktywowałes je cyklicznie. co jeszcze plus wycofał? jak zmienisz na ja+I to masz dalej te same pakiety co w ja + ale tylko te nowe. CO JESZCE PLUS WYCOFAŁ CO POGORSZYŁO BY OFERTĘ? ja widze tylko polepszanie.

  • 0

    192.  2017-07-11 16:15:43

    191 - sęk w tym, że chodziło o wycofanie roamingu w cenniku a nie o żadne promocje... Wygrażałeś się w tym kontekście a nie w kontekście promocji ;-)
    Poproś żonę o konkretne prochy...

  • 0

    193.  2017-07-11 16:19:37

    A! Kontekst rozszerzony był o problem zapisów w aktualnych, zmienionych kilkanaście dni po wprowadzeniu, promocjach abonaentowych, gdzie z usług roamingu w tańszych taryfach do końca lipca można korzystać...

  • 0

    194.  2017-07-11 16:21:07

    A Ty o zmianie sposobu realizowania połączeń... Kiedy o tym w ogóle nie było mowy ;-) No śmieszny jesteś - po prostu... Albo - po swojemu śmieszkujesz, odwracasz kota ogonem itp.

  • 0

    195. ~pabloki  2017-07-11 16:23:35  host: apn-37-248-113-19.dynamic.gprs.plus.pl

    192 tak o wycofanie chodziłe by wyprowadzić do promocji. to nie jest efekt rlah jak uważasz ale zmian sposobu realizacji połaczeń .a czymże sie wygrażałem ? raczej pisałem że będzie to na zasadzie promocji ciągłej usługa . ja w żadnym zakresie nie uwazałem że zmiany rlah spowodują wprowadzeni taryf bez roamingu i z roamingiem. w adnym zakresie też nie będzie wyłączenia roamingu da prepaid. promocje wprowadzili bo nie wiedzili co zrobi uke a uke twardo postawiło sprawe.

  • 0

    196. ~pabloki  2017-07-11 16:27:29  host: apn-37-248-113-19.dynamic.gprs.plus.pl

    193 to ie tak. po prostu nie wiedzieli co zrobi uke. zobaczysz że od 1.08 dalej będzie roaming na zasadach rlh w tych tanich taryfach. także nowych.
    194 to jest odnośnie tego co nie chciałem Ci powiedzieć . źle mnie rozumiesz . dwie sprawy , różne i na dwie sprawy odpowiedziem Ci.

  • 0

    197. ~pabloki  2017-07-11 16:30:57  host: apn-37-248-113-19.dynamic.gprs.plus.pl

    masz jakieś zawężone myślenie . bardzo konfabulujesz i obawiasz sie zmian które nie nastąpią . zwróc uwagę że każdy operatr złamał prawo nie informując na 30 dni przed , nie czepiaj sie publikacji rozporzadzenia które było znane.

  • 0

    198. ~pabloki  2017-07-11 16:33:43  host: apn-37-248-113-19.dynamic.gprs.plus.pl

    zresztą masz koroony dowód że w nowym plush na karte masz romocję aż do 14.09 czy jakoś tak.

  • 0

    199.  2017-07-11 16:49:41

    197 - nie musiał informować na 30 dni przed akurat - i to zgodnie z prawem nie musiał ;-)

  • 0

    200. ~pabloki  2017-07-11 16:51:11  host: apn-37-248-113-19.dynamic.gprs.plus.pl

    a co do reszty to juz werwy do odniesienia sie zabrakło?

  • 0

    201.  2017-07-11 17:05:51

    200 - nie ma reszty ;-)

  • 0

    202.  2017-07-11 17:06:24

    Raczej Ty się odnieś do łamania prawa mówiącego o informowaniu 30 dni wcześniej ;-)

  • 0

    203.  2017-07-11 17:09:02

    Może... Co do zmian. Nie obawiam się żadnych zmian. Mam okresłone umowy, które obowiązują do końca świadczenia usług. Warunki mam wyśmienite. A to czy będę je zmieniał w przyszłości to zależy - co będzie w ofercie.
    Jak więc widzisz nie mają sensu Twoje śmieszne próby deprecjonowania czegokolwiek nie powiem. Konfabulacje... Ciekawe, ciekawe...

  • 0

    204. ~pabloki  2017-07-11 19:25:10  host: apn-37-248-98-37.dynamic.gprs.plus.pl

    202 to jest tak że z jednej strony jest prawo tel o 30 dniach a z drugiej rozporządzenia nie było opublikowanego. i tu jest problem bo powstaje stan nijaki .
    203 wczesniej piałeś o tym że zobaczymy że będa zmiany , zapłacą wszyscy za garstkę . okazało sie że jest inaczej. ja nie pisze o konkretnie Twojej umowie ale patrze na cały rynek. piałeś też że cennik podstawowy ma stawkę minutowa i taka ma być a potem nieudolnie próbowałeś wykrecać sie zasłaniając definicją krajowej ceny detalicznej którą chciałes zaciemnić wczesniejsze swoje twierdzenia.. no nie ja to pisalem. mnie wręcz atakowano że walczę do krwi ostatniej o rlah.

  • 0

    205. ~pabloki  2017-07-11 19:26:20  host: apn-37-248-98-37.dynamic.gprs.plus.pl

    201 zreszta widzisz jak uciekasz , przykład w 201.

  • 0

    206.  2017-07-11 19:41:18

    204 - bo tak ma być właśnie! Zgodnie z cennikiem!. Odrębną rzeczą jest to, że plan taryfowy zawiera otwarte pakiety danych! Bardzo Cię proszę - nie mieszaj w dyskusji o jednym innych kwestii.
    Ja wiem, że żona na podstawie kilku postów, które dałeś jej do przeczytania, autorytatywnie (jest przecież specjalistą) Ci powiedziała, ze masz do czynienia z debilem... Ale nie aż takim, ze nie wie co przepisy mówią - zwłaszcza, ze ja uwielbiam babrać się w przepisach ;-)

  • 0

    207. ~pabloki  2017-07-11 19:54:28  host: apn-37-248-98-37.dynamic.gprs.plus.pl

    206 tylko że w przypadku no limtu zgodnie z cennikiem 0zł ma być . Ty pisałeś że ma być za minutę jak ktoś ma no limit bo no limit to tylko promocja na cenniku podstawowym. problem w tym że może i lubisz przepisy ale ich nie rozumiesz. sprawdź na stronie komisji że jest po angielsku jak i po polsku ale w pdf wyraźna odpowiedź że ma być no limit w roamingu jak tak samo masz w taryfie w kraju.

  • 0

    208.  2017-07-11 20:17:38

    207 - no to chyba co innego czytałeś niż ja pisałem ;-)

  • 0

    209. ~pabloki  2017-07-11 20:36:43  host: apn-37-248-98-37.dynamic.gprs.plus.pl

    208 za leniwy jestem by szukać.

  • 0

    210. ~anonymus  2017-07-12 10:12:07  host: 78.8.111.187

    I wszystko po bilansie widać, kto ma się dobrze a kto gorzej.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-225-57-120.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.